Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта
Systems for the registration of medical information and research equipment (portable telemedicine diagnostic complex for collecting, transmitting and storing information about performance indicators (physiological parameters) of the patient's body
Systems for the registration of medical information and research equipment (portable telemedicine diagnostic complex for collecting, transmitting and storing information about performance indicators (physiological parameters) of the patient's body
Очікувана вартість
15 600 000,00 UAH
UA-2018-10-17-001549-a ● 97947ca20cd84438a6e1d28c4bc555bb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" |
Код ЄДРПОУ: | 41713679 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81 |
Контактна особа: |
Будиліна Ірина Михайлівна +380442073455 tenderdkvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Public institution "Center of Public Health of the State Penitentiary Service of Ukraine" |
National ID: | 41713679 |
Contact point: |
Budylina Iryna +380442073455 tenderdkvs@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2018 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2018 17:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2018 17:07 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2018 12:51 |
Очікувана вартість: | 15 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 460000 UAH |
Publication date: | 17 жовтня 2018 17:03 |
Enquiries until: | 07 листопада 2018 17:07 |
Complaints submission until: | до 13 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 листопада 2018 17:07 |
Information
Estimated total value: | 15 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,03 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 од
портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Systems for the registration of medical information and research equipment (portable telemedicine diagnostic complex for collecting, transmitting and storing information about performance indicators (physiological parameters) of the patient's body
CPV: 33120000-7
Період постачання:
по 26 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2018 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2018 17:03 |
Додаток 6 (гарантійний лист).doc | |
17 жовтня 2018 17:03 |
Додаток 5 проект договору.docx | |
17 жовтня 2018 17:03 |
Додаток 4 Переможець.docx | |
17 жовтня 2018 17:03 |
Додаток 3 техн.харки.docx | |
17 жовтня 2018 17:03 |
Додаток 2 ст.16.doc | |
17 жовтня 2018 17:03 |
Додаток 1 відомості.docx | |
17 жовтня 2018 17:03 |
ТД діагностичні комплекси.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-17-001549-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Медична техніка", Код ЄДРПОУ:35625260
Дата подання: 30 жовтня 2018 17:25
Внесення вимог згідно Державного стандарту EN 60601-2-25:2015
В тендерній документації на закупівлю, наведені вимоги до основних функціональних можливостей портативного телеметричного діагностичного комплексу. Зокрема, докладно виписані вимоги до каналу реєстрації електрокардіограми. І зрозуміло чому. На сьогодні серцево-судинні захворювання (ССЗ) залишаються однієї із основних причин смертності населення України.
Враховуючи високу діагностичну цінність ЕКГ, до медичної техніки, що реєструє електрокардіограми, висуваються дуже високі вимоги, оскільки від якості ЕКГ залежить достовірність постановки діагнозу, а отже і оптимальне лікування пацієнтів.
Разом з тим, відомо, що на ринку медичної техніки присутні два типи приладів для реєстрації ЕКГ – електрокардіографи та монітори пацієнта.
Електрокардіографи – це прилади, які призначені для реєстрації ЕКГ з цілю всебічної кардіологічної діагностики та є базовим приладом в системі кардіологічної служби.
В Україні впроваджена жорстка система контролю за приладами, які дозволені до використання у медичній практиці для реєстрації біоелектричних потенціалів серця з метою діагностики. Зокрема, електрокардіографи повинні відповідати вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів». Таким чином, для того, щоб електрокардіограма була прийнята лікарем-кардіологом до розгляду в якості документу, що адекватно відображає електричну активність серця пацієнта, необхідно, щоб кардіограма була зареєстрована електрокардіографом, який пройшов випробування та сертифікацію згідно цього стандарту.
Монітори пацієнта – це прилади, які також можуть реєструвати електрокардіограми.
Відмінність від електрокардіографів полягає в тому, що монітори пацієнта реєструють ЕКГ не для розширеної діагностики, а для неперервного контролю стану серцевої діяльності (частоти серцевих скорочень, наявність порушень ритму) з цілю реєстрації зупинки серця, брадикардії, тахікардії та т.п. Тобто вирішується клінічна задача моніторингу стану пацієнта під час хірургічних операцій, в відділеннях реанімації та під час транспортування хворих. З урахуванням цих специфічних клінічних завдань канал реєстрації електрокардіограм в моніторі пацієнта відрізняється від каналу в електрокардіографі та не призначений для постановки кардіологічного висновку. Тобто, електрокардіограма, що зареєстрована монітором пацієнта, не може бути прийнята в якості електрокардіограми для розширеного кардіологічного діагностування.
Підтвердженням того, що канал реєстрації ЕКГ в електрокардіографах та моніторах пацієнта відрізняються є той факт, що монітори пацієнта не проходять випробування на відповідність до вимог державного стандарту для електрокардіографів ДСТУ EN 60601-2-25:2015, а випробовуються згідно окремого стандарту саме для моніторингу - «ДСТУ EN 60601-2-27:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-27. Додаткові вимоги щодо безпеки та основних робочих характеристик обладнання для ЕКГ-моніторингу».
Результати випробувань на відповідний стандарт фіксуються в Декларації на відповідность, що дає можливість лікарю зрозуміти чи може зареєстрована електрокардіограма бути використана для діагностики. Як приклад, в додатку до даної вимоги наведено Декларацію на відповідність на Мобільний діагностичний комплекс IDIS, де, зокрема, вказаний стандарт для ЕКГ-моніторингу ДСТУ EN 60601-2-27 і лікар може зрозуміти, що даний прилад не може бути використаний для кардіологічної діагностики.
Тобто, кардіолог повинен бути попереджений про те, що якість ЕКГ не відповідає діагностичній якості, з тим, щоб запобігти можливим юридичним проблемам у випадку неправильно поставленого діагнозу по причині неякісної електрокардіограми. Як приклад, згідно протоколу «Уніфікований клінічний протокол екстреної, первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та медичної реабілітації» лікар повинен зареєструвати та проаналізувати ЕКГ на наявність ознак гострих коронарних станів. Але лікар-кардіолог може і не знати, що ЕКГ, що зареєстроване монітором пацієнта взагалі не містить інформації про подібні зміни в електрокардіограмі і відповідно приймати рішення про відсутність підозри на критичний стан.
З урахуванням вище наведеного, та враховуючи той факт, що згідно тендерної документації медичне обладнання, що закуповується планується використовувати для діагностики серцево-судинної системи та віддалених консультацій, просимо доповнити медико-технічні вимоги, що наведені в тендерній документації додатковою вимогою стосовно якості ЕКГ. А саме – відповідність медичного обладнання, що планується до постачання вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів».
Хочемо наголосити, що закупівля медичної техніки та подальше її використання не за основним призначенням, особливо у випадках, що привели до хибного діагнозу та лікування, є суттєвим порушенням діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи високу діагностичну цінність ЕКГ, до медичної техніки, що реєструє електрокардіограми, висуваються дуже високі вимоги, оскільки від якості ЕКГ залежить достовірність постановки діагнозу, а отже і оптимальне лікування пацієнтів.
Разом з тим, відомо, що на ринку медичної техніки присутні два типи приладів для реєстрації ЕКГ – електрокардіографи та монітори пацієнта.
Електрокардіографи – це прилади, які призначені для реєстрації ЕКГ з цілю всебічної кардіологічної діагностики та є базовим приладом в системі кардіологічної служби.
В Україні впроваджена жорстка система контролю за приладами, які дозволені до використання у медичній практиці для реєстрації біоелектричних потенціалів серця з метою діагностики. Зокрема, електрокардіографи повинні відповідати вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів». Таким чином, для того, щоб електрокардіограма була прийнята лікарем-кардіологом до розгляду в якості документу, що адекватно відображає електричну активність серця пацієнта, необхідно, щоб кардіограма була зареєстрована електрокардіографом, який пройшов випробування та сертифікацію згідно цього стандарту.
Монітори пацієнта – це прилади, які також можуть реєструвати електрокардіограми.
Відмінність від електрокардіографів полягає в тому, що монітори пацієнта реєструють ЕКГ не для розширеної діагностики, а для неперервного контролю стану серцевої діяльності (частоти серцевих скорочень, наявність порушень ритму) з цілю реєстрації зупинки серця, брадикардії, тахікардії та т.п. Тобто вирішується клінічна задача моніторингу стану пацієнта під час хірургічних операцій, в відділеннях реанімації та під час транспортування хворих. З урахуванням цих специфічних клінічних завдань канал реєстрації електрокардіограм в моніторі пацієнта відрізняється від каналу в електрокардіографі та не призначений для постановки кардіологічного висновку. Тобто, електрокардіограма, що зареєстрована монітором пацієнта, не може бути прийнята в якості електрокардіограми для розширеного кардіологічного діагностування.
Підтвердженням того, що канал реєстрації ЕКГ в електрокардіографах та моніторах пацієнта відрізняються є той факт, що монітори пацієнта не проходять випробування на відповідність до вимог державного стандарту для електрокардіографів ДСТУ EN 60601-2-25:2015, а випробовуються згідно окремого стандарту саме для моніторингу - «ДСТУ EN 60601-2-27:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-27. Додаткові вимоги щодо безпеки та основних робочих характеристик обладнання для ЕКГ-моніторингу».
Результати випробувань на відповідний стандарт фіксуються в Декларації на відповідность, що дає можливість лікарю зрозуміти чи може зареєстрована електрокардіограма бути використана для діагностики. Як приклад, в додатку до даної вимоги наведено Декларацію на відповідність на Мобільний діагностичний комплекс IDIS, де, зокрема, вказаний стандарт для ЕКГ-моніторингу ДСТУ EN 60601-2-27 і лікар може зрозуміти, що даний прилад не може бути використаний для кардіологічної діагностики.
Тобто, кардіолог повинен бути попереджений про те, що якість ЕКГ не відповідає діагностичній якості, з тим, щоб запобігти можливим юридичним проблемам у випадку неправильно поставленого діагнозу по причині неякісної електрокардіограми. Як приклад, згідно протоколу «Уніфікований клінічний протокол екстреної, первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та медичної реабілітації» лікар повинен зареєструвати та проаналізувати ЕКГ на наявність ознак гострих коронарних станів. Але лікар-кардіолог може і не знати, що ЕКГ, що зареєстроване монітором пацієнта взагалі не містить інформації про подібні зміни в електрокардіограмі і відповідно приймати рішення про відсутність підозри на критичний стан.
З урахуванням вище наведеного, та враховуючи той факт, що згідно тендерної документації медичне обладнання, що закуповується планується використовувати для діагностики серцево-судинної системи та віддалених консультацій, просимо доповнити медико-технічні вимоги, що наведені в тендерній документації додатковою вимогою стосовно якості ЕКГ. А саме – відповідність медичного обладнання, що планується до постачання вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів».
Хочемо наголосити, що закупівля медичної техніки та подальше її використання не за основним призначенням, особливо у випадках, що привели до хибного діагнозу та лікування, є суттєвим порушенням діючого законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 листопада 2018 14:26
Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України розглянув вашу пропозицію щодо доповнення медико - технічних вимог до предмету закупівлі додатковою вимогою стосовно відповідності вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів» та повідомляє наступне.
Тендерну документацію на закупівлю - ДК 021:2015 – 33120000-7 – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта) розроблено з дотриманням усіх вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон), зокрема, п. 3 ч. 2 статті 22 Закону щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені у додатку 3 цієї документації.
Пунктом 2 розділу «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 передбачено, що товар повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
Також, у Додатку 3 Замовником для підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним і якісним характеристикам вимагається надання учасником копії сертифікату відповідності та декларації відповідності (Докази відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. №753), видані органом з оцінки відповідності або акредитовані Національним агентством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції.
Відповідно до п. 9 Технічного регламенту, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Питання щодо відповідності медичного виробу конкретному стандарту відноситься до повноважень уповноважених органів з оцінки відповідності, визначених у встановленому порядку.
Отже, наявність обладнання у Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введеного в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку та наявність сертифікату відповідності і декларації відповідності є підтвердженням відповідності медичного обладнання вимогам діючого законодавства.
Враховуючи вищезазначене у тендерного комітету ЦОЗ ДКВС України відсутні підстави для доповнення медико - технічних вимог до предмету закупівлі додатковою вимогою стосовно відповідності вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів».
Тендерну документацію на закупівлю - ДК 021:2015 – 33120000-7 – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта) розроблено з дотриманням усіх вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон), зокрема, п. 3 ч. 2 статті 22 Закону щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені у додатку 3 цієї документації.
Пунктом 2 розділу «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 передбачено, що товар повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
Також, у Додатку 3 Замовником для підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним і якісним характеристикам вимагається надання учасником копії сертифікату відповідності та декларації відповідності (Докази відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. №753), видані органом з оцінки відповідності або акредитовані Національним агентством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції.
Відповідно до п. 9 Технічного регламенту, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Питання щодо відповідності медичного виробу конкретному стандарту відноситься до повноважень уповноважених органів з оцінки відповідності, визначених у встановленому порядку.
Отже, наявність обладнання у Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введеного в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку та наявність сертифікату відповідності і декларації відповідності є підтвердженням відповідності медичного обладнання вимогам діючого законодавства.
Враховуючи вищезазначене у тендерного комітету ЦОЗ ДКВС України відсутні підстави для доповнення медико - технічних вимог до предмету закупівлі додатковою вимогою стосовно відповідності вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів».
Номер вимоги: UA-2018-10-17-001549-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Медична техніка", Код ЄДРПОУ:35625260
Дата подання: 07 листопада 2018 12:57
Вимога внесення змін в тендерну документацію згідно діючого законодавства України
Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України підготувавши документацію на закупівлю - Портативного телемедичного діагностичного комплексу для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта) встановив кодом закупівлі код ДК 021:2015 – 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання». В той же час, згідно технічного завдання в розділі 6 описано вимоги до «Вимірювання рівня глюкози у крові», в розділі 7 описано вимоги до «Клінічного аналізатору сечі», а в розділі 8 описано вимоги до «Дослідження функцій зовнішнього дихання». Більше того, всі вимоги виписані, як до окремих, функціонально завершених приладів.
З огляду на те, що згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», вказані характеристики обладнання відносяться до наступних кодів товару «38434520-7 - Аналізатори крові», «38434000-6 – Тестери», «33195110-7 - Монітори дихання», Замовник порушує наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». В наказі вказано, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника. Отже, Замовник проводить закупівлю товарів різних за призначенням та кодом ДК використовуючи один код товару, що є порушенням законодавства в сфері закупівель за державні кошти.
Крім того, просимо звернути увагу на те, що в технічних характеристиках тендерної документації поєднуються елементи функціонально завершених приладів у складі одного. На сьогоднішній день на ринку медичного обладнання таких універсальних приладів не представлено в кількості необхідній для проведення процедури закупівлі згідно чинного законодавства.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та вивести закупівлю обладнання з різними кодами ДК в різні лоти, відповідно до діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на те, що згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», вказані характеристики обладнання відносяться до наступних кодів товару «38434520-7 - Аналізатори крові», «38434000-6 – Тестери», «33195110-7 - Монітори дихання», Замовник порушує наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». В наказі вказано, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника. Отже, Замовник проводить закупівлю товарів різних за призначенням та кодом ДК використовуючи один код товару, що є порушенням законодавства в сфері закупівель за державні кошти.
Крім того, просимо звернути увагу на те, що в технічних характеристиках тендерної документації поєднуються елементи функціонально завершених приладів у складі одного. На сьогоднішній день на ринку медичного обладнання таких універсальних приладів не представлено в кількості необхідній для проведення процедури закупівлі згідно чинного законодавства.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та вивести закупівлю обладнання з різними кодами ДК в різні лоти, відповідно до діючого законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2018 15:53
Шановний учаснику! Тендерним комітетом ЦОЗ ДКВС України визначено предмет закупівлі ДК 021:2015 – 33120000-7 – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта) відповідно до вимог п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Визначення окремих частин вказаного предмету закупівлі не передбачається, оскільки метою здійснення зазначеної закупівлі є отримання телемедичного діагностичного комплексу з спеціалізованим програмним забезпеченням, що утворює програмно-апаратний комплекс, в цілому. Відокремлення різних складових та закупівля окремого обладнання з різними функціональними можливостями може унеможливити функціонування всієї системи.
Враховуючи викладене, визначення предмета закупівлі здійснено тендерним комітетом з дотриманням чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи викладене, визначення предмета закупівлі здійснено тендерним комітетом з дотриманням чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 листопада 2018
Найменування: | Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" |
Код ЄДРПОУ: | 41713679 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ обл., Київ, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Фірма "Контакт"" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ” |
15 579 000,00
UAH з ПДВ
|
15 579 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фірма "Контакт"" |
15 590 000,00
UAH з ПДВ
|
15 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ” #39542670 |
Переможець |
15 579 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 12:45
|
Додаткова угода 2 до договору 98.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 18:16
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2018 17:22
|
Додаткова угода 1 до договору 98.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2018 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2018 16:54
|
Договір | укладений |
12 грудня 2018 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Договір 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір 98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки Товару до 28.12.2018 |
Номер договору про закупівлю: | Договір 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір 98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |