Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля (Картопля).
Очікувана вартість
13 275,00 UAH
UA-2018-10-17-001047-b 3533e56c01ba467c90da21856a7c02cb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Горова

+380432612169 dnz011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 11 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 40047615
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. В.Порика, 5-А
Контактна особа: Віта Горова
+380432612169
dnz011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2018 16:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2018 15:50
Очікувана вартість: 13 275,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2250 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, Порика,5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2018 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 12:41
Додаток 3 Проект договору (5).docx
17 жовтня 2018 12:41
Додаток 1 Цінова пропозиція (4).docx
17 жовтня 2018 12:41
Додаток 2 Тех_завдання (4).docx
17 жовтня 2018 12:41
Оголошення овочi (3).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-17-001047-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2288215563
Дата подання: 26 жовтня 2018 16:11
ВИМОГА про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
ФОП «Дідик Галина Іванівна» є Учасником по допороговій закупівлі , оголошеній Комунальним закладом «Дошкільний навчальний заклад № 11 Вінницької міської ради», предметом якої є Зернові культури та картопля (ДК 021:2015:03210000-6), з ідентифікатором закупівлі UA-2018-10-16-001047-b.
На розгляд було подано цінові пропозиції ФОП Дідик Галина Іваніва та ФОП Аверчук Руслан Андрійович. Згідно рішення тендерного комітету Замовника від 25.10.2018 р., переможцем закупівлі було визначено ФОП Аверчук Руслан Андрійович.
За результатами проведеного аукціону ФОП Дідик Г.І. було запропоновано найнижчу ціну в розмірі 12690,00 грн., однак протоколом засідання тендерного комітету, пропозицію було неправомірно відхилено, посилаючись на:
1) Учасник не надав документи, що підтверджують якість товару, який був вказаний у технічних характеристиках (відсутність документа, який підтверджує, що товар без ГМО).
2) Протоколи випробувань на товар не відповідаютьтим, що зазначені в посвідченнях про якість/деклараціях постачальника.

В Додатку 2 Замовник вказує на відповідність товару вимогам ДСТУ 4875:2007, з описом, де вказано, що коренеплоди мають бути врожаю 2018 року,цілі, здорові, чисті, щільні, без механічних пошкоджень, без ознак гнилі, пошкоджень шкідниками, не в`ялі і не підморожені.Без ГМО.
ОДНАК, в складі тендерної пропозиції ФОП Дідик Г.І., було надано: 1) в документі «сертифікат картопля.4.» належним чином завірену копію посвідчень про якість/декларацію виробника (ПП ІМПАК) №36 від 13.10.2018р., в якій вказано про відповідність картоплі вимогам ДСТУ 4875:2007, якісним характеристикам з вказівкою на Протокол випробувань зразків на ГМО, виданий ВЛ ДП «Житомирстандартметрологією» за №2468/735-2469/736 від 27.08.2018 року. В разі, якщо Замовник мав сумніви щодо достовірності даних, вказаних у посвідчень про якість/декларацію виробника, Замовник повинен направити запит до ВЛ ДП «Житомирстандартметрологією» щодо наявності та змісту Протоколу випробувань зразків на ГМО, виданого ВЛ ДП «Житомирстандартметрологією» за №2468/735-2469/736 від 27.08.2018 року та рішенням тендерного комітету продовжити терміни розгляду пропозиції Учасника.
Звертаємо увагу, що згідно ч.1 Додатку 2 Технічного завдання, на підтверждення якості та безпеки Учасники повинні надати: копії сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару.
Таким чином, враховуючи надання ФОП Дідик необхідних документів(протоколів випробувань, посвідчення про якість, декларацій постачальника), було дотримано вимоги Замовника щодо підтвердження якості та безпеки товару, а також вимоги щодо відсутності ГМО у пропонованій продукції.
Отже, враховуючи те, що ФОП Дідик Г.І. було дотримано вимоги Замовника щодо підтвердження якості та безпеки товару, а також вимоги щодо відсутності ГМО у пропонованій продукції, керуючись п.9.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель» тендерний комітет Замовника зобов`язаний скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Аверчука, рішення про відхилення пропозиції ФОП Дідик Г.І. та визначити переможцем закупівлі ФОП Дідик Г.І., як Учасника який надав найбільш економічно вигідну пропозицію з наданням усіх необхідних документів.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2018 12:04
Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол № 10/12/11 від «31» жовтня 2018 року) Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 11 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу №8 від 25.10.2018р. щодо усунення порушення в процесі проведення закупівлі за ДК 021:2015 – 03210000-9 – Зернові культури та картопля, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-17-001047-b.c1.
Відповідно до вимог документації Замовника стосовно якості предмета закупівлі (Додаток 2 до Оголошення «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»), товар не повинен містити ГМО. У складі Пропозиції Учасника ФОП «ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА» подано «ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ЯКІСТЬ/ДЕКЛАРАЦІЯ ВИРОБНИКА на вітчизняну продукцію» №36 від 13.10.2018р. яке містить посилання на «Протокол випробувань зразків на ГМО» виданий ВЛ ДП «Житомирстандартметрологією», №2468/735-2469/736 від 27.08.2018 року. Однак, у складі Пропозиції Учасника відсутня завірена копія даного протоколу. Таким чином, Учасником документально не підтверджено відсутності ГМО у запропонованому товарі, що виступає предметом даної закупівлі.
Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, Замовник має право (а не повинен) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто, перевірити достовірність наданого документу. Оскільки, у складі Вашої Пропозиції завірену скан-копію вищевказаного Протоколу не надано, у Комісії відсутні підстави для звернення до ВЛ ДП «Житомирстандартметрологія» з метою отримання інформації щодо наявності та змісту його оригіналу.
Також Учасником надано копії наступних документів:
1. ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА Додаток до ТТН №1534 від 27.09.2018 року, у якій зазначено, що якість та безпечність продукту підтверджується Протоколом випробувань №0879ПР від 12.07.2018р., завірена копія якого відсутня у складі Пропозиції Учасника.
2. ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА Додаток до ТТН №153 від 13.10.2018 року, у якій зазначено, що якість та безпечність продукту підтверджується Протоколом №2304, завірена копія якого відсутня у складі Пропозиції Учасника.
3. ПРОТОКОЛ №1092 випробувань зразків харчової сировини (готової продукції) на вміст радіонуклідів від 31 серпня 2018 року.
4. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ на визначення нітратів №162 від 31.08.2018 року.
Таким чином, протоколи випробувань на товар не відповідають тим, що зазначено у деклараціях.
Відповідно до п. 5.2. Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами), однією з підстав дискваліфікації Пропозиції Учасника є її невідповідність умовам Закупівлі.
Що стосується Пропозиції ФОП Аверчук Руслан Андрійович, то у її складі Учасником подано Декларацію виробника (постачальника) №345 від 17 жовтня 2018 року, у якій зазначено, що якість та безпечність продукту підтверджується Протоколами випробувань №1250 і №1254 від 08.10.2018р. Також, Учасником завантажено у систему електронних закупівель скан-копію Протоколу випробувань №1254 від 08.10.2018р., який містить наступні позиції:
1) Визначення фізико-хімічні показники харчових продуктів.
2) Визначення вмісту ГМО.
3) Визначення пестицидів у харчових продуктах.
4) Радіологічне дослідження харчових продуктів.
Таким чином, Учасником ФОП Аверчук Руслан Андрійович повністю дотримано вимоги Замовника в частині підтвердження відсутності ГМО у запропонованій продукції.
Стосовно відсутності у довідці про санітарну обробку автомобіля Учасника даних про проходження його обробки після 21 вересня 2018 року, то повідомляємо, що чинним законодавством не регламентовано періодичність здійснення такої процедури. Натомість, вимагається застосування заходів із дезінфекції транспортних засобів. ФОП Аверчук Руслан Андрійович у складі своєї Пропозиції надав Договір №1135 від 04.04.2018р. про надання послуг із профілактичної дезінфекції автомобілів, заключений із Державною установою «Вінницький обласний лабораторний центр МОЗ України» (Виконавець). Також, у складі своєї Пропозиції, Учасником подано довідки про санітарну обробку автомобілів, які містять дату здійснення процедури обробки, підписи відповідальної особи (майстра) та печатки Виконавця. Що стосується самих бланків довідок, то звертаємо Вашу увагу, що вони ідентичні наданим у складі Вашої Пропозиції довідкам про санітарну обробку автомобіля.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовником під час проведення Закупівлі повністю дотримано вимог щодо принципів її здійснення, передбачених п. 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами), а саме:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Комісія не вбачає підстав для скасування рішень про визначення переможцем Закупівлі Учасника ФОП Аверчук Руслан Андрійович (Протокол № 10/11/11 від «30» жовтня 2018 року) та дискваліфікацію Пропозиції Учасника ФОП «ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА» (Протокол № 10/9/11 від «25» жовтня 2018 року). Також, зважаючи на те, що Ваша пропозиція не відповідає умовам Закупівлі, ми не вбачаємо підстав для її акцептування та визначення Вас Переможцем Закупівлі.

Документи подані скаржником

26 жовтня 2018 16:11
вимога сад.№11.pdf

Документи

31 жовтня 2018 12:04
IMG_2812[1].JPG
31 жовтня 2018 12:04
IMG_2813[1].JPG
31 жовтня 2018 12:04
IMG_2814[1].JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА" 12 690,00
UAH з ПДВ
12 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аверчук Руслан Андрійович 13 275,00
UAH з ПДВ
13 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2018 20:26
проект договору сад.11.pdf
21 жовтня 2018 08:59
сертифікат картопля 2.pdf
21 жовтня 2018 08:59
сертифікат картопля.4.pdf
21 жовтня 2018 08:59
протокол картопля.pdf
21 жовтня 2018 08:59
лист відгук.PDF
21 жовтня 2018 08:59
договір санобробки.pdf
21 жовтня 2018 08:59
ідентифікаційний код.pdf
21 жовтня 2018 08:59
паспорт.pdf
21 жовтня 2018 08:59
довідка про підпис.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 16:41
Пропозиція і договір.pdf
19 жовтня 2018 14:51
Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2018 14:51
Проект договору.pdf
19 жовтня 2018 14:51
Листи пояснення.pdf
19 жовтня 2018 14:51
Лист згода.pdf
19 жовтня 2018 14:50
Гарантійний лист.pdf
19 жовтня 2018 14:50
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА"

ФОП Аверчук Руслан Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА"
#2288215563
Відхилено 12 690,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 15:35
ФОП Аверчук Руслан Андрійович
#2901909910
Переможець 13 275,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 12:18

Документи

25 жовтня 2018 15:35
Електронний підпис
25 жовтня 2018 15:33
IMG_2780[1].JPG

Документи

30 жовтня 2018 12:18
Електронний підпис
30 жовтня 2018 12:16
IMG_2811[1].JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2018 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аверчук Руслан Андрійович
#2901909910
13 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2018 12:18
Електронний підпис
30 жовтня 2018 12:16
IMG_2811[1].JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 12:25
IMG_2830.JPG укладений
01 листопада 2018 17:05
IMG_2828.JPG укладений
01 листопада 2018 17:05
IMG_2827.JPG укладений
01 листопада 2018 17:05
IMG_2826.JPG укладений
01 листопада 2018 17:05
IMG_2825.JPG укладений
01 листопада 2018 17:05
IMG_2824.JPG укладений
01 листопада 2018 17:05