Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирі олії та тваринні рослинні жири (олія) (для торгівлі)
Очікувана вартість
5 537 816,13 UAH
UA-2018-10-17-000828-b 25bb8db8ed4e4a7a9fa0fd003c0bd02c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лапицька Марія В'ячеславівна

+380443232078 lapytska-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Хрещатик 22
Контактна особа: Лапицька Марія В'ячеславівна
+380443232078
lapytska-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 00:00
Очікувана вартість: 5 537 816,13 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-002997 ● 5a3ecb6e35a04b948ae992493d0b76d0
  • Статус: завершено ● Дата: 23 травня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2018 18:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-15 18:13:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сирі олії та тваринні рослинні жири (олія) (для торгівлі)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-17-000828-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-19 16:52:17

Пояснення щодо можливих порушень

У зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2018-10-17-000828-b, керуючись, ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 2 Закон застосовується:
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
ПАТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (абз. 7 п. 4 ч. 1 Закону).
Відповідно до ч. 4 цієї ж статті, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник.
Оскільки предметом закупівлі UA-2018-10-17-000828-b є олія, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону.
Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, ПАТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів.
Закупівля UA-2018-10-17-000828-b здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав.
Позиція ПАТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693).
МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг).
У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрпошта» заперечує проти наявності порушень вимог Закону під час здійснення закупівлі UA-2018-10-17-000828-b, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства.
Сподіваємо на плідну співпрацю!


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2018

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_3

RISK1-2_1

RISK2-5

RISK2-5_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сирі олії та тваринні рослинні жири (олія) (для торгівлі)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 685 122,21 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 18 426,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 жовтня 2018 12:25
Закінчення: 26 жовтня 2018 12:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

154383 од
Сирі олії та тваринні рослинні жири (олія) (для торгівлі)
ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 листопада 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРОЛІЯ" 3 408 776,64
UAH з ПДВ
3 353 498,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД" 3 606 386,88
UAH з ПДВ
3 407 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2018 08:11
раф. дез. укр. мова.jpg
24 жовтня 2018 08:11
1.висновок от 07.07.15.PDF
24 жовтня 2018 08:10
vidomosti pro uchastnika.PDF
24 жовтня 2018 08:10
lot1-154383-2.PDF
24 жовтня 2018 08:10
lot1-154383.PDF
24 жовтня 2018 08:10
lot1 list zgoda.PDF

Публічні документи

24 жовтня 2018 14:10
Сангиг.PDF
24 жовтня 2018 14:10
Сертификат.PDF
24 жовтня 2018 14:10
Письмо согласие.PDF
24 жовтня 2018 14:10
Данные.PDF
24 жовтня 2018 14:10
ТС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРОЛІЯ"

ТОВ "Кернел-Трейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРОЛІЯ"
#31577685
Переможець 3 353 498,64
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 16:31

Документи

02 листопада 2018 16:31
ПРОТОКОЛ 2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2018 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРОЛІЯ"
#31577685
3 353 498,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2018 16:31
ПРОТОКОЛ 2.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір_Укролія_до 30.11.pdf укладений
16 листопада 2018 16:18