Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Таборівка Вознесенського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Очікувана вартість
6 026 000,00 UAH
UA-2018-10-17-000819-c 5b5f9297bc184ba08b24c0e57fba1cb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2018 23:59
Початок аукціону: 02 листопада 2018 11:05
Очікувана вартість: 6 026 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Таборівка Вознесенського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, с. Таборівка Вознесенського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215140-0 — Будівництво закладів лікарняного типу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2018 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 17:54
ТД Таборівка 17.10.2018.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 5 997 796,44
UAH з ПДВ
5 997 796,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 6 025 500,00
UAH з ПДВ
6 025 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2018 14:30
Електронний підпис
10 листопада 2018 14:28
Довідки у строк 5 днів
01 листопада 2018 02:48
Електронний підпис
01 листопада 2018 02:46
Інші довідки.rar
01 листопада 2018 02:46
Додаток 4.3.pdf
01 листопада 2018 02:46
Додаток 4.2.pdf
01 листопада 2018 02:46
Додаток 4.1.pdf
01 листопада 2018 02:46
Додаток 2.rar
01 листопада 2018 02:46
Додаток 1.rar
01 листопада 2018 02:46
Банківська гарантія.rar
01 листопада 2018 02:46
1001.imd

Публічні документи

01 листопада 2018 11:31
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРИФОН ГРУП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
Переможець 5 997 796,44
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 16:35

Документи

07 листопада 2018 16:34
Таборівка рішення.PDF
07 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
02 листопада 2018 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
5 997 796,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2018 16:34
Таборівка рішення.PDF
07 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
02 листопада 2018 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 11:41
Д.у. № 5 Табороівка.FR12.pdf зміни до договору
23 травня 2019 11:41
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 11:39
Д.у. №4 Таборівка.FR12.pdf зміни до договору
23 травня 2019 11:39
Д.у 3 Таборовка.FR12.pdf зміни до договору
26 лютого 2019 12:54
Д.у 2 від 28.12.18 Таборівка.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:25
д.у.№1 Д 17 Таборовка амбулатория.FR12.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 15:35
Договір 17 від 21.11.2018 підряду Таборівка.pdf укладений
21 листопада 2018 13:16
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 13:15
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2. Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 5997796,44 грн., (п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч сімсот дев’яносто шість гривень 44 копійок) в тому числі ПДВ – 965185,01 грн., обладнання – 61558,70 грн.(шістдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят вісім гривень 70 копійок) з ПДВ, з них на поточний рік – 3830546,68 грн. (три мільйона вісімсот тридцять тисяч п’ятсот сорок шість гривень 68 копійок), в тому числі ПДВ – 638424,45грн., обладнання – 61558,70 грн. (шістдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят вісім гривень 70 копійок з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1.Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3724646,68 грн. (три мільйона сімсот двадцять чотири тисячі шістсот сорок шість гривень 68 копійок) в тому числі ПДВ – 620 774,45 грн., обладнання – 61558,70 грн. (шістдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят вісім гривень 70 копійок) з ПДВ. кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 105900,00 грн. (сто п’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 17650,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 17 від 21.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 17 від 21.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта на поточний 2018 рік на 1387879,62 грн. (один мільйон триста вісімдесят сім тисяч вісімсот сімдесят дев’ять гривень 62 копійки) в тому числі ПДВ 231313,27грн. 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2. Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 5997796,44 грн., (п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 44 коп.), в тому числі ПДВ – 965185,01 грн., обладнання – 1258767,20 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят вісім тисяч сімсот шістдесят сім грн. 20 коп.) з ПДВ, з них на поточний рік – 2442667,06 грн. (два мільйона чотириста сорок дві тисячі шістсот шістдесят сім гривень 06 копійок), в тому числі ПДВ – 407111,18грн., обладнання – 61558,70 грн. (шістдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят вісім гривень. 70 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1.Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 2410890,06 грн. (два мільйона чотириста десять тисяч вісімсот дев’яносто гривень 06 копійок), в тому числі ПДВ – 401816,18 грн., обладнання – 61558,70 грн. (шістдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят вісім гривень. 70 копійок) з ПДВ, кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 31777,00 грн. (тридцять одна тисяча сімсот сімдесят сім гривень 00копійок) в тому числі ПДВ – 5295,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 17 від 21.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 17 від 21.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2. Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 5997796,44 грн., (п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 44 коп.), в тому числі ПДВ – 965185,01 грн., обладнання – 1258767,20 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят вісім тисяч сімсот шістдесят сім грн. 20 коп.) з ПДВ; з них на 2018 рік – 2442667,06 грн. (два мільйона чотириста сорок дві тисячі шістсот шістдесят сім гривень 06 копійок), в тому числі ПДВ – 407111,18грн., обладнання – 61558,70 грн. (шістдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят вісім гривень. 70 копійок) з ПДВ; з них на поточний 2019 рік – 2577994,88 грн. (два мільйона п’ятсот сімдесят сім тисячі дев’ятсот дев’яносто чотири гривні 88 копійок), в тому числі ПДВ – 429665,81 грн., обладнання – 220074,00 грн. (двісті двадцять тисяч сімдесят чотири гривні. 00 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 977134,50 грн. (дев’ятсот сімдесят сім тисяч сто тридцять чотири гривні 50 копійок), в тому числі ПДВ – 128408,02 грн., обладнання – 977134,50 грн. (дев’ятсот сімдесят сім тисяч сто тридцять чотири гривні 50 копійок). 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1.Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості - 2577994,88 грн. (два мільйона п’ятсот сімдесят сім тисячі дев’ятсот дев’яносто чотири гривні 88 копійок), в тому числі ПДВ – 429665,81 грн., обладнання – 220074,00 грн. (двісті двадцять тисяч сімдесят чотири гривні. 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на спів фінансування - 977134,50 грн. (дев’ятсот сімдесят сім тисяч сто тридцять чотири гривні 50 копійок), в тому числі ПДВ – 128408,02 грн., обладнання – 977134,50 грн. (дев’ятсот сімдесят сім тисяч сто тридцять чотири гривні 50 копійок). 3. На підставі листа Товариство з обмеженою відповідальністю «Грифон груп» від 12.02.2019 № 7 внести зміни в пункт 20 та юридичну адресу та реквізити Підрядника викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Грифон груп», 01042 м. Київ, вул. Філатова,10А, оф. 2/20, р/р 37129117701953 в Головному управління Державної казначейської служби України у Київській області, МФО 820172, код ЄДРПОУ 37955989, р/р 26005300120020, в ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО 322669, код ЄДРПОУ 39519966, Тел./факс: +38050-368-17-52. 4. Відповідно до статті 36 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 5. Інші умови договору підряду № 17 від 21.11.2018 залишити без змін. 6. Дана додаткова угода до Договору підряду № 17 від 21.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2. Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 5997796,44 грн., (п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 44 коп.) в тому числі ПДВ – 965185,01 грн., обладнання – 1258767,20 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят вісім тисяч сімсот шістдесят сім грн. 20 коп.) з ПДВ; з них на 2018 рік – 2442667,06 грн. (два мільйона чотириста сорок дві тисячі шістсот шістдесят сім гривень 06 копійок), в тому числі ПДВ – 407111,18грн., обладнання – 61558,70 грн. (шістдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят вісім гривень. 70 копійок) з ПДВ; з них на поточний 2019 рік – 3555129,38 грн. (три мільйона п’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч сто двадцять дев’ять гривень 38 копійок), в тому числі ПДВ – 558073,83 грн., обладнання – 1197208,50 грн. (один мільйон сто дев’яносто сім тисяч двісті вісім гривень. 50 копійок) з ПДВ; 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1.Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3091549,88 грн. (три мільйона дев’яносто одна тисяча п’ятсот сорок дев’ять гривень 88 копійок), в тому числі ПДВ – 502534,65 грн., обладнання – 733629,00 грн. (сімсот тридцять три тисячі шістсот двадцять дев’ять гривень 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на спів фінансування – 463579,50 грн. (чотириста шістдесят три тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять гривень 50 копійок), в тому числі ПДВ – 55539,18 грн., в тому числі обладнання – 463579,50 грн. (чотириста шістдесят три тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять гривень 50 копійок). 3. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2 Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2019, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 4. Інші умови договору підряду № 17 від 21.11.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 17 від 21.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2. Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 5997796,44 грн., (п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 44 коп.) в тому числі ПДВ – 977908,68 грн., обладнання – 682788,14 грн. з ПДВ; з них на 2018 рік – 2442667,06 грн. (два мільйона чотириста сорок дві тисячі шістсот шістдесят сім гривень 06 копійок), в тому числі ПДВ – 407111,18грн., обладнання – 61558,70 грн. (шістдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят вісім гривень. 70 копійок) з ПДВ; з них на поточний 2019 рік – 3555129,38 грн. (три мільйона п’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч сто двадцять дев’ять гривень 38 копійок), в тому числі ПДВ – 570797,50 грн., обладнання – 621229,44 грн. (шістсот двадцять одна тисяча двісті двадцять дев’ять гривень. 44 копійки) з ПДВ; 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1.Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3091549,88 грн. (три мільйона дев’яносто одна тисяча п’ятсот сорок дев’ять гривень 88 копійок), в тому числі ПДВ – 515258,32 грн., обладнання – 277904,44 грн. (двісті сімдесят сім тисяч дев’ятсот чотири гривні 44 копійки) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 463579,50 грн. (чотириста шістдесят три тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять гривень 50 копійок), в тому числі ПДВ – 55539,18 грн., в тому числі обладнання – 343325,00 грн. (триста сорок три тисячі триста двадцять п’ять гривень 00 копійок). 3. Інші умови договору підряду № 17 від 21.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 17 від 21.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML