Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові)
Pipeline fittings: cranes, valves and similar devices (Ball valve)
Очікувана вартість
63 664 660,96 UAH
UA-2018-10-17-000302-c 942efa6189e247838e5fe2c910f0fdd5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубач Юрій

+380472391471 zybach-ya@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 38605210
Місцезнаходження: 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, 3, каб. 412
Контактна особа: Зубач Юрій
+380472391471
zybach-ya@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch “Administration of Construction and Rehabilitation of gas transport system” JSC “UKRTRANSGAZ”
National ID: 38605210
Contact point: Zubach Yuriy
+380472391471
zybach-ya@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 березня 2019 12:46
Очікувана вартість: 63 664 660,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 636 646,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1909939.83 UAH
Publication date: 17 жовтня 2018 13:00
Enquiries until: 21 січня 2019 17:00
Complaints submission until: до 27 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 січня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 63 664 661 UAH including VAT
Minimal lowering step: 636 647 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Крани кульові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Ball valve
CPV: 42130000-9
Період постачання: з 01 березня 2019 по 01 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 15:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 24.01.19.docx
24 січня 2019 15:58
Протокол внесення змін крани 07 від 24.01.19.docx
24 січня 2019 15:57
4 Додаток ІV проект договору редакція від 24.01.19.doc
24 січня 2019 15:57
Додаток ІІ Кваліфікаційні вимоги 24.01.2019 нова редакція.doc
02 січня 2019 17:31
Тендерна документація крани 02.01.2019 (Нова редакція).docx
02 січня 2019 17:31
Додаток І Технічні вимоги 02.01.2019 нова редакція.docx
02 січня 2019 17:31
Додаток VI забезпечення тендерної пропозиції.docx
02 січня 2019 17:31
Додаток VII забезпечення виконання договору.docx
17 жовтня 2018 12:57
Додаток ІІІ-б Розрахунок приведеної вартості для нерезидентів.xlsx
17 жовтня 2018 12:57
Додаток ІІІ-а 02.10.18.docx
17 жовтня 2018 12:57
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
17 жовтня 2018 12:57
5б Додаток V-в питальник щодо ЕСП.docx
17 жовтня 2018 12:57
5а Додаток V-б опитувальник фіз_особи.xlsx
17 жовтня 2018 12:57
5 Додаток V-а опитувальник юр_особи.xlsx
24 січня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 15:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 24.01.19.docx
02 січня 2019 17:31
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 02.01.19.docx
19 грудня 2018 11:26
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 19.12.18.docx
13 грудня 2018 16:54
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 13.12.18.docx
07 грудня 2018 08:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 06.12.18.docx
27 листопада 2018 15:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 27.11.2018.docx
09 листопада 2018 17:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 09 11 18.docx
30 жовтня 2018 18:18
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 30 10 18.docx
19 жовтня 2018 16:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 19.10.18.docx
24 січня 2019 15:58
Протокол внесення змін крани 07 від 24.01.19.docx
02 січня 2019 17:31
Протокол внесення змін крани 01 від 02.01.19.docx
19 грудня 2018 11:26
Протокол внесення змін крани 94 від 19.12.18.docx
13 грудня 2018 16:54
Протокол внесення змін крани 90 від 13.12.18.docx
07 грудня 2018 08:19
Протокол внесення змін крани 86 від 06.12.18.docx
27 листопада 2018 15:13
Протокол внесення змін крани 81-з від 27.11.2018.docx
09 листопада 2018 17:19
Протокол внесення змін крани 69 від 09.11.18.docx
30 жовтня 2018 18:18
Протокол внесення змін крани 65 від 30.10.18.docx
19 жовтня 2018 16:08
Протокол внесення змін крани 3 від 19.10.18.docx
24 січня 2019 15:57
4 Додаток ІV проект договору редакція від 24.01.19.doc
02 січня 2019 17:31
4 Додаток ІV проект договору редакція від 02.01.19.doc
19 грудня 2018 11:26
4 Додаток ІV проект договору редакція від 19.12.doc
07 грудня 2018 08:19
4 Додаток ІV проект договору редакція від 06.12.doc
19 жовтня 2018 16:08
Додаток ІV проект договору_редакція 19.10.2018.doc
17 жовтня 2018 12:57
4 Додаток ІV проект договору.doc
24 січня 2019 15:57
Додаток ІІ Кваліфікаційні вимоги 24.01.2019 нова редакція.doc
13 грудня 2018 16:54
Додаток ІІ Кваліфікаційні вимоги 13.12.2018 нова редакція.doc
27 листопада 2018 15:13
Додаток ІІ Кваліфікаційні вимоги 27.11.2018 нова редакція.doc
17 жовтня 2018 12:57
Додаток ІІ Кваліфікаційні вимоги додаток.doc
02 січня 2019 17:31
Тендерна документація крани 02.01.2019 (Нова редакція).docx
19 грудня 2018 11:26
Тендерна документація крани 19.12.2018 (Нова редакція).docx
13 грудня 2018 16:54
Тендерна документація крани 13.12.2018 (Нова редакція).docx
27 листопада 2018 15:13
Тендерна документація крани_27.11.2018 (Нова редакція).docx
09 листопада 2018 17:19
Тендерна документація крани 09.11. (Нова редакція).docx
30 жовтня 2018 18:18
Тендерна документація крани 30.10. (Нова редакція).docx
17 жовтня 2018 12:57
Тендерна документація крани 3_16.10.docx
02 січня 2019 17:31
Додаток І Технічні вимоги 02.01.2019 нова редакція.docx
13 грудня 2018 16:54
Додаток І Технічні вимоги 13.12.2018 нова редакція.docx
27 листопада 2018 15:13
Додаток І Технічні вимоги 27.11.2018 нова редакція.docx
17 жовтня 2018 12:57
Додаток І - 3 (02.10.18).docx
02 січня 2019 17:31
Додаток VI забезпечення тендерної пропозиції.docx
17 жовтня 2018 12:57
6 Додаток VI Забезпечення пропозиції.docx
02 січня 2019 17:31
Додаток VII забезпечення виконання договору.docx
17 жовтня 2018 12:57
7 Додаток VII Забезпечення виконання договору.docx
17 жовтня 2018 12:57
Додаток ІІІ-б Розрахунок приведеної вартості для нерезидентів.xlsx
17 жовтня 2018 12:57
Додаток ІІІ-а 02.10.18.docx
17 жовтня 2018 12:57
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
17 жовтня 2018 12:57
5б Додаток V-в питальник щодо ЕСП.docx
17 жовтня 2018 12:57
5а Додаток V-б опитувальник фіз_особи.xlsx
17 жовтня 2018 12:57
5 Додаток V-а опитувальник юр_особи.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до патрубків
Дата подання: 01 листопада 2018 11:29
Дата відповіді: 02 листопада 2018 10:39
Доброго дня! В пунктах 19.1. Технічних вимог (Додаток I) для кожного крану вказано: "При поданні пропозицій обов`язково надається копія сертифікату або паспорту якості на перехідні кільця (патрубки)". Чи буде вважатися відступом від Технічних вимог надання зразка паспорта перехідного кільця на один типорозмір крана, наприклад для DN1200 PN100 ПГП ПУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під вимогою "При поданні пропозицій обов`язково надається копія сертифікату або паспорту якості на перехідні кільця (патрубки)" Замовник має на увазі надання копії сертифікату або паспорту якості на перехідні кільця (патрубки) для одного з типорозмірів кранів, перелічених в Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі» (аналогічно до п. 25 «Наявність експлуатаційної документації»).
Сертифікати якості .
Дата подання: 12 листопада 2018 16:21
Дата відповіді: 15 листопада 2018 15:21
Шановний замовник , для участі в тендері необхідно надати копія/-ї сертифікату/-ів (країни-виробника) на систему управління якістю виробництва кранів кульових згідно вимог стандарту (ISO 9001). Підскажіть будь ласка будеть чи ні дійсним для участі у тендері сертифікат якості наданий на систему управління якість. виробництва промисловой трубопроводной арматури та виробництву лиття, теплоенергетичного , хімічного , нафтохімічного обладнання або надо щоб у сертифікаті було прописано чотко виробництво кранів кульових . Так як трубопроводна арматура включає крани кульові в асортимент переліку. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Сфера акредитації сертифікату на Систему управління якістю у Виробника повинна поширюватись на виробництво трубопровідної арматури.
Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 16 листопада 2018 12:25
Дата відповіді: 21 листопада 2018 17:04
Шановний замовник , прохання надати розбяснення стосовно п 14 Додатку 1, у частині подання характеристик фізико-хімічного складу внутрішніх металевих деталей корпусу, а: Ця інформація повинна бути наданана етапі подання пропозиції , або при постачанні товару у разі перемоги . Дякуємо
Відповідь: Інформація згідно п. 14 Додатку І тендерної документації надається на етапі подання пропозицій кожним Учасником до кінцевого строку подання пропозицій
Тендерна документація Додаток I – З (02.2018) , Додаток I п.14
Дата подання: 20 листопада 2018 10:23
Дата відповіді: 23 листопада 2018 16:45
В Тендерній документації яку розмістив Замовник Додатку I – З (02.1018), Додаток I (Технічні вимоги і якісні характеристики предметаЗакупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові). Код згідно ЄЗС ДК 021-2015 42130000-9»), в пункті 14 (тип1) – (тип 7), тобто в кожній позиції кульових кранів вказаний хімічний склад сталі корпусу кульового крану (хімічний склад ˗ С ≤ 0,12%; Si: 0,5-0,8%; Mn: 1,3-1,7%; S ≤ 0,035%; P ≤ 0,035%;, та механічні властивості). Вказані параметрі відповідають марці сталі 09Г2С, яка не використовується виробниками ЕС для виробництва кульових кранів для магістральних газопроводів. Виробники ЕС для виробництва корпусів, куль, сідел, штоків кульових кранів використовують інші марки сталі ( наприклад A350LF2, AISI 4140 та інші), які по своїм механічним, та іншим параметрам мають кращі показники чим марка сталі 09Г2С, але мають вміст вуглецю С від 0,17% до 0,46%. Досвід застосування марок сталі які використовують виробники ЕС на магістральних газопроводах довів їх високу надійність в процесі експлуатації. Як виробник кульових кранів країни ЕС просимо змінити в тендерній документації, Додатку I – З (02.1018), Додаток I, в пункті 14 (тип1) – (тип 7), на всі позиції кульових кранів допустимий показник вуглецю в сталі корпусу, кулі, сідла, шпинделя з ≤0,12% на ≤0,46%. За вашої згоди просимо вказані зміни опублікувати на Prozzoro.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. Наразі опрацьовується можливість для внесення відповідних змін
Технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 20 листопада 2018 16:46
Дата відповіді: 21 листопада 2018 16:46
В Додатку І п. 14 Вимоги до матеріалу та технології виготовлення є Примітка: «При цьому виробник/постачальник надає інформацію стосовно фізико-хімічного складу внутрішніх металевих деталей корпусу, але не обмежуючись…», яка не визначає в якій формі та коли надавати цю інформацію (при поданні пропозиції, чи під час поставки). Просимо дати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога п. 14 Додатку І Тендерної документації передбачає надання наступної інформації:
1. І. Корпус – зазначається інформація фізико-хімічного складу Корпусу, які повинні відповідати вимогам Замовника.
2. Внутрішні металеві деталі корпусу (сідло, кульова пробка, шпиндель) - зазначається інформація фізико-хімічного складу окремо по кожній перерахованій деталі у вигляді, аналогічному до інформації про Корпус. Крім того, вище перераховані деталі повинні бути виготовлені з корозійностійкої сталі або сталі з властивостями не гірше ніж сталь оболонки (корпусу) із нанесеним корозійнотривким покриттям, що забезпечить захист від корозії і зносостійкість
Вимоги до матеріалу та технології виготовлення
Дата подання: 28 листопада 2018 12:48
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:01
У зв'язку зі змінами додатку I технічні вимоги пункт 14. просимо Вас надати уточнення до марки сталі допускається к постачанню крани з марки сталі 09Г2С чи ні? Так як наше підприємство почало виробництво кранів з маркі сталі 09Г2С згідно технічних умов до змін. Дякуємо.
Відповідь: Замовником в тендерній документації не передбачено застосування конкретної марки сталі. Вимоги до матеріалу визначені п. 14 Додатку І до тендерної документації та повинні мати характеристики (хім. склад, механічні властивості тощо) в межах, передбачених п. 14 вищевказаного додатку.
Технічне запитання щодо сертифікатів
Дата подання: 28 листопада 2018 13:41
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:39
Шановний замовник просимо пояснити чи достатньо для правильної подачі пропозиції та проходження кваліфікація подачі сертифіката експертизи типу виданого на одного представника типоразмерного ряду, наприклад якщо ми надамо експертизу на кран Ду 1400 Ру100 (кран з максимальними характеристиками) згідно з технічними характеристиками додатку 1 Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під вимогою Замовника щодо надання копії діючого сертифікату перевірки (або експертизи) типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35) передбачена сертифікація предмету закупівлі (продукції) на відповідність вище перерахованим нормативним документам. Сертифікована повинна бути вся продукція, без виключень. Кількість сертифікатів для Замовника не має значення. Якщо Орган з оцінки відповідності видасть сертифікат, який охопить увесь перелік продукції, передбачений тендерною документацією, сертифікат буде вважатись таким що відповідає вимогам Замовника.
Сертифікат відповідності
Дата подання: 03 грудня 2018 14:20
Дата відповіді: 06 грудня 2018 14:03
Шановний замовник , просимо надати розяснення щодо подання копії діючого сертифікату перевірки (або експертизи) типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35) передбачена сертифікація предмету закупівлі (продукції) на відповідність вище перерахованим нормативним документам. Згідно технічному регламенту сертифікат перевірки типу надається на одного представника типо розміру з технічного ряду відповідного ТУ . А вже до нього надається декларація про відповідність технічному регламент безпеки обладнання що працює під тиском на кожен типо розмір. Відповідно ще додається сертифікат відповідності на всі типорозміри. Просимо надати відповідь будуть вищезазначені документи відповідати вимогам Замовника а саме : сертифікату перевірки (або експертизи) типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35) виданий на один типорозмір; декларація про відповідність технічному регламент безпеки обладнання що працює під тиском на кожен типо розмір. сертифікат відповідності на всі типорозміри.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під вимогою Замовника щодо надання копії діючого сертифікату перевірки (або експертизи) типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35) (надалі – ТР) передбачена сертифікація предмету закупівлі (продукції) на відповідність вище перерахованим нормативним документам. Сертифікована повинна бути вся продукція, без виключень. Кількість сертифікатів для Замовника не має значення. Якщо Орган з оцінки відповідності видасть сертифікат, який охопить увесь перелік продукції, сертифікат буде вважатись таким що відповідає вимогам Замовника.
Термін подачі документів до:
Дата подання: 20 грудня 2018 10:42
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:40
Прошу надати роз'яснення відносно кінцевого терміну прийому пропозицій. В оголошенні на проведення тендера вказано що Прийом пропозицій: до 14.01.19 17:00, а в Тендерній документації крани 19.12.2018 (Нова редакція), Розділ: Зведена інформація про закупівлю, п.10 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: "19" січня 2019 року до 17-00?
Відповідь: При внесенні змін була допущена помилка в тендерній документації.
Кінцевий строк подання пропозицій до 14.01.19 17:00. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
Відносно гарантій на Тендери Укртрансгазу для Учасників нерезидентів.
Дата подання: 22 грудня 2018 12:31
Дата відповіді: 28 грудня 2018 10:26
Тендерна документація в поточній редакції вимагає оформити банківську гарантію, не роблячи відмінностей між учасниками резидентами і нерезидентами, в такий спосіб: Розділ ІІІ. п.2 Забезпечення тендерної пропозиції: Замовник вимагає від учасника надання гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції* - забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (що має відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 14.08.2017 року № 78) у розмірі, закупівлі визначеному в п. 11 зведеної інформації про закупівлю. Розділ VІ. п.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможцем у формі оригіналу електронної банківської гарантії (що має відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 14.08.2017 року № 78). Тим самим унеможливлюючи оформлення гарантії для нерезидента в своєму іноземному банку, тому що іноземний банк не має можливості оформити електронний документ і накласти ЕЦП згідно з українським законодавством. Гарантія іноземного банку може бути оформлена банком нерезидентом і передана за допомогою SWIFT зв'язку в УкрГазБанк, як обслуговуючий банк бенефіціара. УкрГазБанк авізує гарантію, і на файл, що включає супровідний лист (підтвердження) + умови банківської гарантії (копія SWIFT Повідомлень) накладає ЕЦП. Цей документ подається Учасником нерезидентом Замовнику в складі тендерної документації через систему «ProZorro». З метою прибрати невизначеність в питанні оформлення гарантій нерезидентами а також уникнути можливих різночитань, пропонуємо чітко прописати вимоги і текст гарантії для нерезидентів, і з цією метою внести зміни до тендерної документації в Додаток 6 (Забезпечення тендерної пропозиції) і Додаток 7 ( Забезпечення виконання договору). Запропоновані зміни і текст гарантій для нерезидента дивись нижче: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по предмету закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові)» (Нова редакція) Доповнити: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.2 Забезпечення тендерної пропозиції наступним: Забезпечення тендерної пропозиції учасника - НЕРЕЗИДЕНТА Замовник вимагає від учасника - нерезидента надання гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції*- забезпечення тендерної пропозиції у формі: Банківської гарантії Bid bond Guarantee, виданої банком нерезидентом, рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче підвищеного інвестиційного класу А- або вищий). Банківська гарантія складається англійською мовою. Банківська гарантія випускається по СВІФТ з авізуванням через ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКРГАЗБАНК» (UGASUAUK). Авізуючий банківську гарантію банк, на файл, який складається з супровідного листа і умов банківської гарантії накладає ЕЦП та направляє в електронному виді файл Учаснику який завантажує його у електронну систему закупівель до закінчення періоду подання пропозицій у такій Системі. Банківська гарантія має відповідати приведеній нижче формі: РЕКОМЕНДОВАНА ФОРМА ТЕКСТУ ТЕНДЕРНОЇ ГАРАНТІЇ ДЛЯ НЕРЕЗИДЕНТІВ RECOMMENDED DRAFT OF BID BOND / TENDER GUARANTEE FOR NON-RESIDENTS BID BOND / TENDER GUARANTEE NO.___________ BENEFICIARY: PJSC ‘….. , UKRAINE PLACE OF ISSUE:____________ DATE OF ISSUE:_____________ WE HAVE BEEN INFORMED THAT ______(full name, address and registry code of the Principal) (HEREINAFTER ‘THE PRINCIPAL’) IS SUBMITTING THEIR OFFER FOR A TENDER ANNOUNCED BY YOU, ______(full name and address of the Beneficiary) , AS BENEFICIARY ON _________(date of announcement) UNDER NO. UA__________ FOR THE SUPPLY OF ______( subject of tender) (HEREINAFTER ‘THE TENDER’). FURTHERMORE, WE UNDERSTAND THAT, UNDER TENDER TERMS, A BID BOND/BANK GUARANTEE NEEDS TO BE PRESENTED TOGETHER WITH THE BID. THIS BEING STATED, WE, ______ (name of issuing bank) HAVING OUR REGISTERED OFFICE IN _____________(address of issuing bank)______, SWIFT CODE: _________ (HEREINAFTER ‘THE GUARANTOR’), HEREBY ISSUE A GUARANTEE FOR YOUR BENEFIT, AND IRRESPECTIVE OF THE VALIDITY AND THE LEGAL EFFECTS OF THE ABOVE-MENTIONED TENDER AND WAIVING ALL RIGHTS OF OBJECTION AND DEFENSE ARISING THEREFROM, HEREBY IRREVOCABLY, UNCONDITIONALLY AND WITHOUT OBJECTION UNDERTAKE TO PAY TO YOU ANY AMOUNT UP TO A MAXIMUM OF ______ (amount in figures and currency) (say: ______(amount in words) WITHIN 3 (THREE) BANKING DAYS UPON RECEIPT OF YOUR FIRST WRITTEN DEMAND FOR PAYMENT (HEREINAFTER ‘THE DEMAND’) STATING THAT THE PRINCIPAL HAS NOT FULFILLED ITS OBLIGATIONS IN CONFORMITY WITH THE TERMS OF THE TENDER, NAMELY: - HAS WITHDRAWN HIS OFFER AFTER TERMINATION OF THE PERIOD OF ITS SUBMISSION, BUT BEFORE THE EXPIRATION OF THE PERIOD DURING WHICH THE PROPOSALS FOR THE PROCUREMENT PROCEDURE ARE CONSIDERED VALID, OR - HAS BEEN NOMITATED AS SUCCESSFUL BIDDER, BUT HAS FAILED OR REFUSED TO SIGN THE CONTRACT, OR - HAS BEEN NOMITATED AS SUCCESSFUL BIDDER, BUT HAS FAILED OR REFUSED TO PROVIDE PERFORMANCE / WARRANTY BOND BEFORE SIGNING OF THE CONTRACT. THE SUPPORTING STATEMENT UNDER URDG 758 ARTICLE 15 A, B IS EXCLUDED. ANY PAYMENTS BY US TO BENEFICIARY SHALL BE MADE IRRESPECTIVE OF ANY OBJECTION BY PRINCIPAL OR ANY THIRD PARTY AND IN SUCH A WAY THAT TAXES, LEVIES AND OTHER DUTIES, DEDUCTIONS OR WITHHOLDINGS OF ANY KIND ARE NOT FOR THE ACCOUNT OF BENEFICIARY. YOUR DEMAND SHALL BE TRANSMITTED IN FULL VIA YOUR BANK BY AUTHENTICATED SWIFT MESSAGE WHICH IN ADDITION TO THE CONFIRMATION OF YOUR SIGNATURE(S) IN YOUR DEMAND SHALL HAVE TO TRANSMIT THE FULL WORDING OF YOUR DEMAND. YOUR CLAIM WILL BE CONSIDERED AS HAVING BEEN MADE ONCE WE ARE IN POSSESSION OF SUCH SWIFT MESSAGE (TO SWIFT-CODE: ___________________) ANY OTHER MODE OF DELIVERY OF THE DEMAND IS EXCLUDED. THIS GUARANTEE IS VALID FROM THE DATE OF ITS ISSUANCE AND EXPIRED ON _________ INCLUSIVE IN FULL AND AUTOMATICALLY SHOULD YOUR DEMAND NOT BE IN OUR POSSESSION AT OUR ABOVE SWIFT ADDRESS UNTILL ________AT THE LATEST, OTHERWISE IT WILL NOT BE CONSIDERED VALID. THE PAYMENT OF THE AMOUNT OR AMOUNTS TO BENEFICIARY SHALL BE MADE BY WIRE TRANSFER TO SUCH ACCOUNT AT SUCH BANK IN SUCH PLACE AS DIRECTED IN BENEFICIARY’S DEMAND. THIS GUARANTEE OR ANY RIGHTS AND OBLIGATIONS ARISING ON YOUR PART FROM THIS GUARANTEE (INCLUDING THE RIGHT TO RECEIVE PAYMENTS) ARE NOT TRANSFERABLE OR ASSIGNABLE). ALL CHARGES RELATED TO THIS GUARANTEE ARE TO BE BORN BY THE PRINCIPAL. THIS GUARANTEE IS SUBJECT TO UNIFORM RULES FOR DEMAND GUARANTEES (URDG), 2010 EDITION, ICC PUBLICATION NO.758. Доповнити: Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, п.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю, наступним: Забезпечення виконання договору про закупівлю учасника - НЕРЕЗИДЕНТА Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможцем у формі: Банківської гарантії Bid bond Guarantee, виданої банком нерезидентом, рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче підвищеного інвестиційного класу А- або вищий). Банківська гарантія складається англійською мовою. Банківська гарантія випускається по СВІФТ з авізуванням через ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКРГАЗБАНК» (UGASUAUK). Авізуючий банківську гарантію банк, на файл, який складається з супровідного листа і умов банківської гарантії накладає ЕЦП та направляє в електронному виді файл Переможцю який подається Переможцем та одержується Замовником через інформаційно-телекомунікаційну систему «ProZorro». Банківська гарантія має відповідати приведеній нижче формі: РЕКОМЕНДОВАНА ФОРМА ТЕКСТУ ТЕНДЕРНОЇ ГАРАНТІЇ ДЛЯ НЕРЕЗИДЕНТІВ RECOMMENDED DRAFT OF BID BOND / TENDER GUARANTEE FOR NON-RESIDENTS BID BOND / TENDER GUARANTEE NO.___________ BENEFICIARY: PJSC ‘….. , UKRAINE PLACE OF ISSUE:____________ DATE OF ISSUE:_____________ WE HAVE BEEN INFORMED THAT ______(full name, address and registry code of the Principal) (HEREINAFTER ‘THE PRINCIPAL’) IS SUBMITTING THEIR OFFER FOR A TENDER ANNOUNCED BY YOU, ______(full name and address of the Beneficiary), AS BENEFICIARY ON _________(date of announcement) UNDER NO. UA__________ FOR THE SUPPLY OF ______( subject of tender) (HEREINAFTER ‘THE TENDER’). FURTHERMORE, WE UNDERSTAND THAT, UNDER TENDER TERMS, A BID BOND/BANK GUARANTEE NEEDS TO BE PRESENTED TOGETHER WITH THE BID. THIS BEING STATED, WE, ______ (name of issuing bank) HAVING OUR REGISTERED OFFICE IN _____________(address of issuing bank)______, SWIFT CODE: _________ (HEREINAFTER ‘THE GUARANTOR’), HEREBY ISSUE A GUARANTEE FOR YOUR BENEFIT, AND IRRESPECTIVE OF THE VALIDITY AND THE LEGAL EFFECTS OF THE ABOVE-MENTIONED TENDER AND WAIVING ALL RIGHTS OF OBJECTION AND DEFENSE ARISING THEREFROM, HEREBY IRREVOCABLY, UNCONDITIONALLY AND WITHOUT OBJECTION UNDERTAKE TO PAY TO YOU ANY AMOUNT UP TO A MAXIMUM OF ______ (amount in figures and currency) (say: ______(amount in words) WITHIN 3 (THREE) BANKING DAYS UPON RECEIPT OF YOUR FIRST WRITTEN DEMAND FOR PAYMENT (HEREINAFTER ‘THE DEMAND’) STATING THAT THE PRINCIPAL HAS NOT FULFILLED ITS OBLIGATIONS IN CONFORMITY WITH THE TERMS OF THE TENDER, NAMELY: - HAS WITHDRAWN HIS OFFER AFTER TERMINATION OF THE PERIOD OF ITS SUBMISSION, BUT BEFORE THE EXPIRATION OF THE PERIOD DURING WHICH THE PROPOSALS FOR THE PROCUREMENT PROCEDURE ARE CONSIDERED VALID, OR - HAS BEEN NOMITATED AS SUCCESSFUL BIDDER, BUT HAS FAILED OR REFUSED TO SIGN THE CONTRACT, OR - HAS BEEN NOMITATED AS SUCCESSFUL BIDDER, BUT HAS FAILED OR REFUSED TO PROVIDE PERFORMANCE / WARRANTY BOND BEFORE SIGNING OF THE CONTRACT. THE SUPPORTING STATEMENT UNDER URDG 758 ARTICLE 15 A, B IS EXCLUDED. ANY PAYMENTS BY US TO BENEFICIARY SHALL BE MADE IRRESPECTIVE OF ANY OBJECTION BY PRINCIPAL OR ANY THIRD PARTY AND IN SUCH A WAY THAT TAXES, LEVIES AND OTHER DUTIES, DEDUCTIONS OR WITHHOLDINGS OF ANY KIND ARE NOT FOR THE ACCOUNT OF BENEFICIARY. YOUR DEMAND SHALL BE TRANSMITTED IN FULL VIA YOUR BANK BY AUTHENTICATED SWIFT MESSAGE WHICH IN ADDITION TO THE CONFIRMATION OF YOUR SIGNATURE(S) IN YOUR DEMAND SHALL HAVE TO TRANSMIT THE FULL WORDING OF YOUR DEMAND. YOUR CLAIM WILL BE CONSIDERED AS HAVING BEEN MADE ONCE WE ARE IN POSSESSION OF SUCH SWIFT MESSAGE (TO SWIFT-CODE: ___________________) ANY OTHER MODE OF DELIVERY OF THE DEMAND IS EXCLUDED. THIS GUARANTEE IS VALID FROM THE DATE OF ITS ISSUANCE AND EXPIRED ON _________ INCLUSIVE IN FULL AND AUTOMATICALLY SHOULD YOUR DEMAND NOT BE IN OUR POSSESSION AT OUR ABOVE SWIFT ADDRESS UNTILL ________AT THE LATEST, OTHERWISE IT WILL NOT BE CONSIDERED VALID. THE PAYMENT OF THE AMOUNT OR AMOUNTS TO BENEFICIARY SHALL BE MADE BY WIRE TRANSFER TO SUCH ACCOUNT AT SUCH BANK IN SUCH PLACE AS DIRECTED IN BENEFICIARY’S DEMAND. THIS GUARANTEE OR ANY RIGHTS AND OBLIGATIONS ARISING ON YOUR PART FROM THIS GUARANTEE (INCLUDING THE RIGHT TO RECEIVE PAYMENTS) ARE NOT TRANSFERABLE OR ASSIGNABLE). ALL CHARGES RELATED TO THIS GUARANTEE ARE TO BE BORN BY THE PRINCIPAL. THIS GUARANTEE IS SUBJECT TO UNIFORM RULES FOR DEMAND GUARANTEES (URDG), 2010 EDITION, ICC PUBLICATION NO.758.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-17-000302-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: AL SABAHI GENERAL TRADING LLC, Код ЄДРПОУ:664078
Дата подання: 30 жовтня 2018 15:44
вимога переклад
Доброго дня! Наша компанія, є зарубіжним виробником трубопровідної арматури, в т.ч. кранів кульових великого діаметру та має намір прийняти участь у торгах UA-2018-10-17-000302-c. Нажаль, при опрацюванні вказаної закупівлі, нами виявлено, що тендерну документацію не перекладено англійською мовою. Документація навіть не містить перекладених англійською мовою Технічних вимог і якісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1), що робить не можливою якісну підготовку тендерної пропозиції на участь в торгах зарубіжними компаніями-виробниками. Замовником грубо порушено наше право як учасника-нерезидента на участь в міжнародних торгах, що оголошено Філією «Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи» АТ «Укртрансгаз». Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, шляхом оприлюднення її також українською мовою (як мінімум Додатку 1 з технічними вимогами до предмету закупівлі). Для якісної підготовки технічної пропозиції на постачання кранів кульових, в тому числі для перекладу та легалізації статутних документів, нам, як виробнику-нерезиденту, потрібен час. В зв'язку з цим, вимагаємо також перенести дату закінчення прийому тендерних пропозицій на 30 календарних днів та продовжити її до 16.12.2018
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2018 10:38
Ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5150 тисячам євро.
Згідно ст. 15 Закону України «Про публічні закупівлі» «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Враховуючи вище викладене, Замовником дотримано вимоги Закону та жодним чином не порушено права учасників-нерезидентів.
Стосовно строку для підготовки тендерних пропозицій – оголошення про проведення даної закупівлі оприлюднено відповідно до вимог ч.4 ст.10 Закону і строк для подання пропозицій складає не менше 30 календарних днів, чим дотримано вимоги Закону та не встановлено дискримінаційних умов для Учасників.
Номер вимоги: UA-2018-10-17-000302-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: AL SABAHI GENERAL TRADING LLC, Код ЄДРПОУ:664078
Дата подання: 06 листопада 2018 17:22
забезпечення
Доброго дня! Для забезпечення рівних умов з компаніями резидентами України, просимо внести зміни в п.2 розділу ІІІ «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації, та викласти відповідне речення в наступному виді: «Для нерезидентів сума забезпечення тендерної пропозиції може визначатися як еквівалент зазначеної вище суми у валюті тендерної пропозиції за курсом НБУ на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2018 15:47
Питання валюти забезпечення тендерної пропозиції врегульоване пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «Для нерезидентів сума забезпечення тендерної пропозиції визначається як еквівалент зазначеної вище суми у валюті тендерної пропозиції, за курсом НБУ на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції.»
Номер вимоги: UA-2018-10-17-000302-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРМА-ОЛІМП", Код ЄДРПОУ:34442790
Дата подання: 20 листопада 2018 16:48
Вимога про усунення порушення
В Додатку №II Перелік документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції.
Вимога п. 1.1 Сканкопія з оригіналу та/або копії довідки, яка підтверджує досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів), за яким(-и) здійснювалися поставки Товару (Кранів кульових діаметром (DN) не менше 300 мм) за період 2015-2018 роки.

Вважаємо ця вимога необгрунтовано зменшує коло учасників торгів. Наприклад таких, що представляють провідних виробників кранів кульових, але за період 2015-2018 років здійснювали поставки в Україну більш складного обладнання за кодом відповідних класифікаторів предмета закупівлі 42130000-9 Арматура трубопровідна. Просимо усунути це обмеження в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2018 16:46
Ваше питання уважно розглянуто. Наразі опрацьовується можливість для внесення відповідних змін
Номер вимоги: UA-2018-10-17-000302-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕГОМАШ", Код ЄДРПОУ:32947973
Дата подання: 01 березня 2019 17:30
С К А Р Г А про встановлення факту порушення процедури закупівлі товару, зобов’язання скасувати рішення та відміну процедури закупівлі товару
тендерна пропозиція учасника TIX CHINA VALVE CO. LTD не відповідає умовам тендерної документації:
1. Згідно технічним вимогам додатку І. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові). Код згідно ЄЗС ДК 021-2015 42130000-9» тендерної пропозиції TIX CHINA VALVE CO.,LTD (код ЄДРПОУ 91340000554566284T) Згідно вимог Додатку І Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі п.19.1 надано паспорт якості на перехідні кільця (патрубки) для типорозміру Ду800, тим більш інформація яка надана не відповідає технічним вимогам даного пункту.
2. Згідно пункту 25 Додатку І наявність експлуатаційної документації вимагається інструкція (настанова) з експлуатації та порядком технічного обслуговування виробу (на кожну одиницю). TIX CHINA VALVE CO.,LTD подала інформацію тільки на один типорозмір крана кульового Ду1200 ручного виконанням.
3. Користуючись вимогами пункту 25 Додатку І Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові) надано паспорт на кран типорозміру Ду300 Ру64, що заперечує даним вимогам.
4. Відсутня інформація про альтернативні види мастил та набивкам в технічних паспортах п. 25 Додатку I. Відсутня експлуатаційна документація інструкцій (настанов) з експлуатації та порядку технічного обслуговування виробу (на кожну одиницю). Відсутня печатка лабораторії на протоколі випробувань захисного шару лакофарбового покриття.
5. В тендерній пропозиції TIX CHINA VALVE CO. LTD відсутні антикорупційна програма, наказ з реалізації антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
6. Особливу увагу приділяємо тому, що ТОВ «ГРАНД ЕВОЛЮШН ПЛАТФОРМ» (ЄДРПОУ 41358398), яка надала декларацію про відповідність кранів Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском, не має необхідної дозвільної документації для даного виду діяльності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2019 11:35
У відповідь на Вашу вимогу стосовно відхилення Вашої тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Питання 1 скарги (вимоги):
Пунктом 21 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі» Тендерної документації (до кожної з позиції товарів) передбачене обов’язкове надання при поданні тендерної пропозиції, зокрема, копії діючого сертифікату відповідності продукції, яка буде поставлятись, вимогам ДСТУ ISO 5208:2008 та ДСТУ ISO 14313 або ДСТУ ISO 7121.
Вами не наданий у складі тендерної пропозиції сертифікат про відповідність продукції, що постачатиметься, ДСТУ ISO 5208:2008 та ДСТУ ISO 14313 або ДСТУ ISO 7121 повністю, у зв’язку з чим Ваша тендерна пропозиція визнана такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації, і відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Питання 2 скарги (вимоги):
Підпунктом 10 пункту 1 розділу ІІІ Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі Тендерної документації передбачено завантаження скан-копії з оригіналу гарантійного листа від виробника/ів щодо гарантії постачання товару, який є предметом даної закупівлі.
Названий гарантійний лист з наведеними вимогами до його змісту не поданий у складі Вашої тендерної пропозиції.
З огляду на викладене, Ваша тендерна пропозиція визнана такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації, і відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-10-17-000302-c.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: RMA Kehl GmbH & Co. KG, Код ЄДРПОУ:HRA 700260
Дата подання: 05 березня 2019 13:03
Скарга щодо порушення тендерної процедури
Скарга щодо порушення тендерної процедури
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 15:39
У відповідь на Вашу вимогу стосовно відхилення Вашої тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Питання 1 скарги (вимоги):
Пунктом 14 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі» Тендерної документації (до кожної з позиції товарів) передбачене обов’язкове надання надання інформації стосовно матеріалу основних деталей, виробів, а саме корпусу та внутрішніх металевих деталей корпусу (сідло, кульова пробка, шпиндель), із зазначенням їх фізико-хімічного складу.
Вами не надана інформація стосовно фізико-хімічного складу сідла та шпинделя та не виконана технічна вимога Тендерної документації до предмету закупівлі про те, що внутрішні металеві деталі корпусу виготовляються із корозійностійкої сталі або сталі з механічними властивостями не гірше, ніж сталь оболонки (корпусу) із нанесеним корозійнотривким покриттям, що забезпечить захист від корозії і зносостійкість у зв’язку з чим Ваша тендерна пропозиція визнана такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації, і відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Питання 2 скарги (вимоги):
Пунктом 14 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі» Тендерної документації (до кожної з позиції товарів) передбачена вимога про наявність 2 комплектів ЗІП (або «ремкомплектів»).
Вами не підтверджена наявність комплекту ЗІП до кожного крану, в тому числі привода, який складається з набору ущільнень рекомендованих заводом-виробником, в кількості не менше 2 (двох).
З огляду на викладене, Ваша тендерна пропозиція визнана такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації, і відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Питання 3 скарги (вимоги):
Підпунктами 3 Пунктів 21 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі» Тендерної документації (до кожної з позиції товарів) передбачено «При поданні пропозицій надається копія/-ї сертифікату/-ів (країни-виробника) на систему управління якістю виробництва кранів кульових згідно вимог стандарту (ISO 9001)».
Інформація що наведена у файлі «Додаток 1.3 ISO 9001_2015.pdf» не містить жодних даних про систему управління якістю виробництва кранів кульових згідно вимог стандарту ISO 9001.
З огляду на викладене, Ваша тендерна пропозиція визнана такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації, і відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

01 березня 2019 17:30
платежка.pdf
01 березня 2019 17:30
СКАРГА.pdf

Документи подані скаржником

05 березня 2019 13:03
Скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-17-000302-c.b4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕГОМАШ", Код ЄДРПОУ:32947973
Дата подання: 01 березня 2019 17:28
Порушення процедури закупывлы
С К А Р Г Апро встановлення факту порушення процедури закупівлі товару, зобов’язання скасувати рішення та відміну процедури закупівлі товару тендерні пропозиції учасників, які допущені до аукціону, також не відповідають умовам тендерної документації. Так, тендерна пропозиція учасника ARMATURY GROUP a.s. не відповідає умовам тендерної документації: 1. Згідно технічним вимогам додатку І. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові). Код згідно ЄЗС ДК 021-2015 42130000-9» в тендерній пропозиції ARMATURY Group a.s. (код ЄДРПОУ 25572881) відсутня інформація про альтернативні види мастил та набивкам в технічних паспортах п. 25 Додатку I.2. Надані креслення на кран кульовий Ду1400 наземного виконання, хоча в Технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі додатку І вимагається спосіб установки Підземний (ПУ) п.9 додатку І. 3. Відсутні складальні креслення з розмірами, в т.ч. і приводів, на яких детально зазначені і пронумеровані всі деталі та надані посилання на специфікації матеріалів (на кожну одиницю) п.25 додатку І. 4. Згідно п.25 додатку І обов'язково надається технічний паспорт (на кожну одиницю) в тендерної пропозиції ARMATURY Group a.s. (код ЄДРПОУ 25572881) надана копія тільки на один типорозмір Ду1400. 5. В тендерній пропозиції ARMATURY GROUP a.s. відсутні антикорупційна програма, наказ з реалізації антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Крым того, тендерна пропозиція учасника TIX CHINA VALVE CO. LTD не відповідає умовам тендерної документації:1. Згідно технічним вимогам додатку І. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові). Код згідно ЄЗС ДК 021-2015 42130000-9» тендерної пропозиції TIX CHINA VALVE CO.,LTD (код ЄДРПОУ 91340000554566284T) Згідно вимог Додатку І Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі п.19.1 надано паспорт якості на перехідні кільця (патрубки) для типорозміру Ду800, тим більш інформація яка надана не відповідає технічним вимогам даного пункту. 2. Згідно пункту 25 Додатку І наявність експлуатаційної документації вимагається інструкція (настанова) з експлуатації та порядком технічного обслуговування виробу (на кожну одиницю). TIX CHINA VALVE CO.,LTD подала інформацію тільки на один типорозмір крана кульового Ду1200 ручного виконанням. 3. Користуючись вимогами пункту 25 Додатку І Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові) надано паспорт на кран типорозміру Ду300 Ру64, що заперечує даним вимогам. 4. Відсутня інформація про альтернативні види мастил та набивкам в технічних паспортах п. 25 Додатку I. Відсутня експлуатаційна документація інструкцій (настанов) з експлуатації та порядку технічного обслуговування виробу (на кожну одиницю). Відсутня печатка лабораторії на протоколі випробувань захисного шару лакофарбового покриття. 5. В тендерній пропозиції TIX CHINA VALVE CO. LTD відсутні антикорупційна програма, наказ з реалізації антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноважента
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2019 14:17
Рішення від 05.03.2019 № 2362 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 14:17
рішення від 25.03.2019 № 3415.pdf
Дата публікації: 28 березня 2019 22:17
Номер скарги: UA-2018-10-17-000302-c.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕГОМАШ", Код ЄДРПОУ:32947973
Дата подання: 01 березня 2019 21:48
Вимога
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 06.03.2019 № 2426.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 19:08
Номер скарги: UA-2018-10-17-000302-c.c7
Статус:
Задоволено
Скаржник: RMA Kehl GmbH & Co. KG, Код ЄДРПОУ:HRA 700260
Дата подання: 05 березня 2019 13:01
Скарга щодо порушення тендерної процедури
Скарга щодо порушення тендерної процедури
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2019 18:29
Рішення від 11.03.2019 № 2630.pdf
Дата публікації: 11 березня 2019 18:29
запит Скаржнику № UA-2018-10-17-000302-c.pdf
Дата публікації: 14 березня 2019 20:43
рішення від 26.03.2019 № 3494.pdf
Дата публікації: 29 березня 2019 23:50

Документи подані скаржником

01 березня 2019 17:28
платежка.pdf
01 березня 2019 17:28
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

01 березня 2019 21:48
3896_190301182031_001.pdf
01 березня 2019 21:48
Scan.pdf

Документи Органу Оскарження

06 березня 2019 19:08
рішення від 06.03.2019 № 2426.pdf

Документи подані скаржником

05 березня 2019 13:00
Скарга
05 березня 2019 13:01
Платіжне доручення

Документи подані замовником

23 березня 2019 10:02
RMA 302-c.pdf

Документи Органу Оскарження

11 березня 2019 18:29
Рішення від 11.03.2019 № 2630.pdf
29 березня 2019 23:50
рішення від 26.03.2019 № 3494.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2018-10-17-000302-c942efa6189e247838e5fe2c910f0fdd5
Найменування: Філія "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 38605210
Місцезнаходження: 18023, Україна, Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, 3, каб. 412
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕГОМАШ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
TIX CHINA VALVE CO.,LTD Документи
Допущено до аукціону
Документи
ARMATURY Group a.s. Документи
Допущено до аукціону
Документи
Emerson Process Management Sp. z o.o. Документи
Відхилено
Документи
RMA Kehl GmbH & Co. KG Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕГОМАШ" #32947973

№ рішення у справі

70/92-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Публічні документи

31 січня 2019 15:18
16-Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2019 13:54
Технічна частина.pdf
30 січня 2019 13:54
Статут ПО СЭМ.pdf
30 січня 2019 13:54
Сертифікат патрубки.pdf
30 січня 2019 13:54
Сертифікат БУК.pdf
30 січня 2019 13:54
РЕ.pdf
30 січня 2019 13:54
Р16-11-17 Краска.pdf
30 січня 2019 13:53
паспорт керівника.pdf
30 січня 2019 13:53
ДПИ.pdf
30 січня 2019 13:53
Додаток 5.pdf
30 січня 2019 13:53
договор аренди.pdf
30 січня 2019 13:53
договір аренди 24.pdf
30 січня 2019 13:53
довідка працівники.pdf
30 січня 2019 13:53
Довідка з Банкрот.pdf
30 січня 2019 13:53
Витяг нов.pdf
30 січня 2019 13:53
антикор програма.pdf
30 січня 2019 13:52
Аналогічний договір.pdf

Документи

28 лютого 2019 17:38
Електронний підпис

Публічні документи

30 січня 2019 21:59
Гарантія ILG-1901TIX05.pdf.p7s.p7s
30 січня 2019 21:59
Гарантія ILG-1901TIX05.pdf
30 січня 2019 21:58
3-01-008.11 Сертифікат CE.pdf
30 січня 2019 21:58
3-01-002.2 Відзив.pdf

Документи

28 лютого 2019 17:41
Електронний підпис

Публічні документи

31 січня 2019 12:28
Bid guarantee ILG-1901CESP09.pdf.p7s.p7s
31 січня 2019 12:28
AG сертифікат ISO 9001 CZ+UA.pdf
31 січня 2019 12:28
ID картка Daniel Pribyla.pdf
31 січня 2019 12:28
AG-Статут + ін. CZ +UA.pdf

Документи

27 лютого 2019 09:58
Електронний підпис

Публічні документи

Конфіденційні документи

31 січня 2019 13:14
Довідка Відомості про керівника.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить сканкопію паспорту керівника

Документи

27 лютого 2019 09:59
Електронний підпис

Публічні документи

31 січня 2019 15:57
Сертифікат TUV.pdf
31 січня 2019 15:57
Сертифiкат API 6D .pdf
31 січня 2019 15:57
HRA 14 08 2017.pdf
31 січня 2019 15:56
5.3 Personalausweis Kabira Zhussupova.pdf
31 січня 2019 15:56
5.2 Статут.pdf
31 січня 2019 15:56
Додаток I.rar
31 січня 2019 15:56
Додаток II 2.2 Відгук.pdf
31 січня 2019 15:56
Додаток II 2.1 Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕГОМАШ"

TIX CHINA VALVE CO.,LTD

ARMATURY Group a.s.

Emerson Process Management Sp. z o.o.

RMA Kehl GmbH & Co. KG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
TIX CHINA VALVE CO.,LTD Документи
ARMATURY Group a.s. Документи

Публічні документи

30 січня 2019 21:59
Гарантія ILG-1901TIX05.pdf.p7s.p7s
30 січня 2019 21:59
Гарантія ILG-1901TIX05.pdf
30 січня 2019 21:58
3-01-008.11 Сертифікат CE.pdf
30 січня 2019 21:58
3-01-002.2 Відзив.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 12:28
Bid guarantee ILG-1901CESP09.pdf.p7s.p7s
31 січня 2019 12:28
AG сертифікат ISO 9001 CZ+UA.pdf
31 січня 2019 12:28
ID картка Daniel Pribyla.pdf
31 січня 2019 12:28
AG-Статут + ін. CZ +UA.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

TIX CHINA VALVE CO.,LTD

ARMATURY Group a.s.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 квітня 2019 16:45
Коментар щодо відміни: Для виконання рішення № 3415-р/пк-пз від 25.03.2019 та № 3494-р/пк-пз від 26.03.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Документи:
01 квітня 2019 16:45
Протокол відміни №24 від 01.04.19.docx