Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп’ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів НУШ (комплект мультимедійного обладнання (мультимедійний проектор з інтерактивними функціями, маркерна дошка для мультимедійного проектора з інтерактивними функціями, базове програмне забезпечення для мультимедійного проектора з інтерактивними функціями, акустична система зовнішня або вбудована в проектор ))
Очікувана вартість
436 800,00 UAH
UA-2018-10-17-000111-c 56b4cb4476b6443eb9b0183bbb601f51
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна

+380554675970 osvitatender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 39002073
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., місто Берислав, вул. 1 Травня, 213
Контактна особа: Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна
+380554675970
osvitatender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2018 12:00
Очікувана вартість: 436 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 368,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
комп’ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів НУШ (комплект мультимедійного обладнання (мультимедійний проектор з інтерактивними функціями, маркерна дошка для мультимедійного проектора з інтерактивними функціями, базове програмне забезпечення для мультимедійного проектора з інтерактивними функціями, акустична система зовнішня або вбудована в проектор ))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, Бериславський район, Бериславський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо необхідних документів у складі тендерної пропозиції
Дата подання: 22 жовтня 2018 08:53
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 14:35
Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання, яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам МОН України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-17-000111-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 22 жовтня 2018 08:55
Внесення доповнень до тендерної документації
Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» затверджено «Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Порядку цей Порядок визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України.
Пунктом 1.3 Порядку визначено, що офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам".Замовник повинен вимагати подання таких документів у складі пропозиції. В іншому випадку це повинно бути підставою для відхилення пропозиції. Тому прошу внести вимогу про надання Свідоцтва про відповідність педагогічним вимогам у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2018 15:35
звернення задоволено, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання комп’ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів НУШ (комплект мультимедійного обладнання (Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, Інтерактивна дошка, Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом)) оголошення UA-2018-10-17-000111-с.
Номер вимоги: UA-2018-10-17-000111-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 25 жовтня 2018 11:40
Внесення доповнень в тендерну документацію
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Замовник повинен вимагати подання таких документів у складі пропозиції.Вимагаю внести доповненння в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2018 12:37
Шановні Учасники подібне звернення по даній процедурі було раніше, на що Замовником було надано роз’яснення про внесення даних змін до ТД . Прохаємо більш уважно ознайомлюватися з інформацією по даній процедурі.

Документи

25 жовтня 2018 12:36
відповідь на запит.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 347 999,90
UAH з ПДВ
347 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2018 10:25
ISO Hitachi.pdf
12 листопада 2018 10:25
Hitachi ISO.pdf
12 листопада 2018 10:25
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2018 10:25
Технічні характеристики.pdf
12 листопада 2018 10:25
Висновок СЕС.pdf
12 листопада 2018 10:25
Autorization letter Hitachi.pdf
12 листопада 2018 10:25
Авторизаційний лист дошки.pdf
12 листопада 2018 10:25
Сертифікат.pdf
12 листопада 2018 10:24
Маркерна дошка Сан-Гігієна.pdf
02 листопада 2018 12:33
Електронний підпис
02 листопада 2018 12:27
ISO 9001 Vivitek з перекладом.pdf
02 листопада 2018 12:27
ISO 14001 Vivitek з перекладом.pdf
02 листопада 2018 12:27
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2018 12:27
Технічні характеристики.pdf
02 листопада 2018 12:27
Статут.pdf
02 листопада 2018 12:27
Сан гігієна Проектори.pdf
02 листопада 2018 12:27
Паспорт директора.pdf
02 листопада 2018 12:27
Наказ про вступ на посаду.pdf
02 листопада 2018 12:27
Інформаційна довідка.pdf
02 листопада 2018 12:27
Згода на обробку ПД.pdf
02 листопада 2018 12:27
Договір оренди ТЗ.pdf
02 листопада 2018 12:27
Довідка уповноважена особа.pdf
02 листопада 2018 12:27
Довідка стаття 17.pdf
02 листопада 2018 12:27
Довідка складова вартості.pdf
02 листопада 2018 12:27
Довідка МТБ.pdf
02 листопада 2018 12:27
Довідка ліцензування.pdf
02 листопада 2018 12:27
Довідка досвід.pdf
02 листопада 2018 12:27
Довідка довкілля.pdf
02 листопада 2018 12:27
Гарантійний лист договір.pdf
02 листопада 2018 12:27
Висновок СЕС на дошки Intech.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 листопада 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій