Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Центральна, 165 в с. Либохора Турківського району Львівської області"
Очікувана вартість
9 826 068,00 UAH
UA-2018-10-16-001528-b 051b74e68541460a885c8a6bf2fcaddf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломія Пилип

+380965882727 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2018 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 02 листопада 2018 14:43
Очікувана вартість: 9 826 068,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49130 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Центральна, 165 в с. Либохора Турківського району Львівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, с. Либохора Турківський район, вул. Центральна, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2018 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2018 15:52
Додаток_№3.docx
16 жовтня 2018 15:52
Скан (1).pdf
16 жовтня 2018 15:52
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-19-000033 ● 60ee3ff461a6403d996e7c9f5d853372
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-16-001528-b 16.10.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-26 15:07:18

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Центральна, 165 в с. Либохора Турківського району Львівської області» (ID: UA-2018-10-16-001528-b), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до п. 5.3.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено надання учасником торгів інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет закупівлі, сума договору.
Також, відповідно до 5.3.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено надання учасником позитивних листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці згідно п. 5.3.1 цього ж Розділу, не більше двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, з зазначенням інформації про належне виконання договору.
На виконання п. 5.3.1 учасником торгів ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» (далі - ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ») в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, в якій зазначена інформація щодо виконання ТзОВ «СІД» 7 договорів.
Водночас, на виконання п. 5.3.3 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» надано 2 листи-відгуки щодо виконання лише 1 договору: щодо реконструкції павільйону автобусної станції на пл. Двірцевій,1.
Крім цього, вищезазначені відгуки не містять номеру і дати, що унеможливлює визначення дати їх складання, та не відповідає вимогам п. 5.3.3 щодо двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.

2. Відповідно до п. 9 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація повинна складатися, в тому числі з: ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з виконанням робіт, якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинну протягом 2018 року.
На виконання зазначеного ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної надано ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ від 25.09.2018 № 56-Л, реєстраційний запис 2013055266).
Водночас, у вищезазначеній ліцензії відсутній такий вид робіт, як: код 2.02.06 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» (Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256), хоча технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації передбачено придбання, влаштування та пусконалагоджувальні роботи пожежної та охоронної сигналізації.
Відсутні також такі роботи, в наданій у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» ліцензії субпідрядника – ТзОВ «Гронло Львів».

3. Відповідно до п. 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація повинна складатися, в тому числі з: дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (далі - Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинного протягом 2018 року.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Держпраці (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» відсутній дозвіл, виданий йому або субпідряднику ТзОВ «Гронло Львів» Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-02 21:10:50

Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-10-16-001528-b


1. Встановлення одного з кваліфікаційних критеріїв згідно Закону, а саме: надання підтвердження виконання аналогічного договору, є виключно правом Замовника, яким скористався Замовник. Тож на виконання норм Закону вимагаються копії аналогічних договорів та відгуків відповідно. Учасник підтверджує таку вимогу шляхом надання у складі пропозиції семи аналогічних договорів, однак у повному обсязі наданий один аналогічний договір, чого достатньо аби підтвердити вказаний кваліфікаційний критерій, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», адже там вимога звучить в однині, а саме: аналогічного договору. Тож наданий лист відгук завантажений аби підтвердити цю вимогу відповідає всім вказаним вимогам у документації. До того ж замовником прийнято рішення віднести не зазначення вихідного номера на документі до формальних помилок, які містяться у п.1.2. розділу 3 тендерної документації, а саме: технічні помилки та описки.
2. Згідно з вимогами Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД, замовником зазначено вимогу щодо влаштування системи пожежної сигналізації на об’єкті будівництва.
Згідно з розділом ІІІ тендерної документації, в складі тендерної пропозиції необхідно надати ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з виконанням робіт, якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинну протягом 2018 року.
Звертаємо увагу на той факт, що відповідно до примітки переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.»
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», переглянуто критерії складності об'єктів будівництва, а саме даним законом встановлено нову модель типологізації об'єктів будівництва: I і II категорії складності скасовані, замість них об'єкти вважаються незначними (CC1); III і IV категорії стають об'єктами із середніми наслідками (CC2); об'єкти V категорії складності відносяться до об'єктів зі значними наслідками (CC3).
Виходячи з вищеописаного, враховуючи той факт, що учасником ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі ТП надано ліцензію на право здійснення господарської діяльності з переліком видів робіт із провадженням господарської діяльності із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) відповідно до чинного законодавства їм не потрібно надавати окрему ліцензію на влаштування системи пожежної сигналізації на такі об’єкти будівництва, оскільки це вже враховано в самій ліцензії на право здійснення господарської діяльності (ліцензія із середніми і значними наслідками (СС2, СС3);
3. Відповідно до п. 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація повинна складатися, в тому числі з: дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (далі - Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки «!» , якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинного протягом 2018 року. Оскільки Учасник надає у складі тендерної пропозиції чинну Декларацію на виконання робіт з підвищеної небезпеки «!», яка зареєстрована в журналі обліку суб’єктів господарювання територіального органу Держпраці № 52/18 від 23 березня 2018 року, то таким чином підтверджує усі вимоги тендерної документації. Тож хоч і технічним завданням у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107), однак Замовником не було встановлено «!» вимоги щодо надання такого дозволу учасником у складі тендерної пропозиції на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Відтак, Учасником підтверджено вимоги тендерної документації у повному обсязі, а в діях Замовника відсутні будь-які порушення в цій частині вказаних зауважень.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДОБУД-ПРЕСТИЖ" 9 725 000,00
UAH з ПДВ
9 676 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ" 9 820 231,00
UAH з ПДВ
9 724 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Талісман 9 823 679,12
UAH з ПДВ
9 823 679,12
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛВ-Арка" 9 824 502,00
UAH з ПДВ
9 824 502,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2018 15:32
Додаток 3 (новий).rar
01 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
01 листопада 2018 15:45
538_ос-07-002_Благоустрiй.xls
01 листопада 2018 15:41
додаток 3.rar
01 листопада 2018 15:41
Kovalen.pdf
01 листопада 2018 15:41
Календарний графік 001.jpg
01 листопада 2018 15:41
договір оренди4.pdf
01 листопада 2018 15:41
договір оренди 3.pdf
01 листопада 2018 15:41
договір оренди 2.pdf
01 листопада 2018 15:41
договір оренди 1.pdf
01 листопада 2018 15:41
договір оренди 1 001.pdf
01 листопада 2018 15:41
довідка захист довкілля.pdf
01 листопада 2018 15:41
відомості ЄДРПОУ (2).pdf
01 листопада 2018 15:41
відомості ЄДРПОУ (1).pdf
01 листопада 2018 15:41
ліцензія субпідряд.pdf
01 листопада 2018 15:41
лист згода субпідряд1.pdf
01 листопада 2018 15:41
додаток 4 субпідрядник.jpg
01 листопада 2018 15:41
10,декларація.pdf
01 листопада 2018 15:41
10,декларація (1).pdf
01 листопада 2018 15:41
9.ліцензія 001.jpg
01 листопада 2018 15:41
9.Ліцензія (додаток1) 001.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 011.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 010.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 009.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 008.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 007.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 006.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 005.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 004.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 003.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 002.jpg
01 листопада 2018 15:41
Додаток 2 001.jpg
01 листопада 2018 15:41
лист відгук (2).pdf
01 листопада 2018 15:41
лист відгук (1).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 Договір 7(1).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 6(1).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 5(1).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 4 (2).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 4 (1).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 3 (2).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 3 (1).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 2 (4).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 2 (3).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 2 (2).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 2 (1).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 1 (5).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 1 (4).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 1 (3).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 1 (2).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 1 (1).pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 Договір 7а.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 Договір 7.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 6а.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 6.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 5а.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 5.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 4а.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 4.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 3а.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 3.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 2а.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 2.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 1а.pdf
01 листопада 2018 15:41
5.3.2 договір 1.pdf
01 листопада 2018 15:41
3. Свідоцтво платника ПДВ.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.16 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.15 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.14 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.13 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.12 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.11 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.10 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.9 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.8 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.7 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.6 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.5 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.4 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.3 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.2 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2.1 Статут.pdf
01 листопада 2018 15:41
2. Опис.pdf
01 листопада 2018 15:41
Опис документів 001.jpg

Публічні документи

01 листопада 2018 17:22
Статут.pdf
01 листопада 2018 17:22
Ст.17.pdf
01 листопада 2018 17:21
копія паспорта.pdf
01 листопада 2018 17:21
Довідка про субпідрядника.pdf
01 листопада 2018 17:21
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2018 17:21
Довідка про механізми.pdf
01 листопада 2018 17:21
Статут.pdf
01 листопада 2018 17:21
Протокол.pdf
01 листопада 2018 17:21
наказ.pdf
01 листопада 2018 17:21
Ліцензія.pdf
01 листопада 2018 17:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2018 17:21
відгук Львівхолод.pdf
01 листопада 2018 17:21
Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2018 17:21
Виписка з ЄДР.pdf
01 листопада 2018 17:21
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

01 листопада 2018 10:54
ліцензія субпідрядника.jpg
01 листопада 2018 10:54
статут.pdf
01 листопада 2018 10:54
ліцензія.pdf
01 листопада 2018 10:54
Дозвіл.pdf
01 листопада 2018 10:54
Витяг платника ПДВ.pdf
01 листопада 2018 10:54
проект договору.pdf
01 листопада 2018 10:54
у разі зниження ціни.jpg
01 листопада 2018 10:54
кошторис.pdf
01 листопада 2018 10:54
цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2018 10:54
Паспортні дані.pdf
01 листопада 2018 10:54
рішення засновника.jpg
01 листопада 2018 10:54
право підпису.jpg
01 листопада 2018 10:54
Лист-гарантія до ст. 17.jpg
01 листопада 2018 10:54
Лист-відгук.jpg
01 листопада 2018 10:54
Підтвердження Нагірне.pdf
01 листопада 2018 10:54
підтвердження дубрівка.pdf
01 листопада 2018 10:54
підтвердження воютичі.pdf
01 листопада 2018 10:54
підтвердженні кульчиці.pdf
01 листопада 2018 10:54
договір Нагірне.pdf
01 листопада 2018 10:54
договір кульчиці.pdf
01 листопада 2018 10:54
договір дубрівка.pdf
01 листопада 2018 10:54
договір Воютичі дах.pdf
01 листопада 2018 10:54
Техпаспорта.pdf
01 листопада 2018 10:54
договір оренди транспорту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДОБУД-ПРЕСТИЖ"

ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ"

ТОВ Талісман

ПП "ЛВ-Арка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДОБУД-ПРЕСТИЖ"
#38557864
Відхилено 9 676 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 11:12
ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ"
#37162478
Переможець 9 724 950,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 18:35

Документи

06 листопада 2018 11:12
Електронний підпис
06 листопада 2018 11:11
протокол відхилення2.pdf
06 листопада 2018 11:10
Протокол відхилення1.pdf
02 листопада 2018 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 листопада 2018 18:35
Електронний підпис
08 листопада 2018 18:33
Скан (5).pdf
08 листопада 2018 18:33
Скан (3).pdf
08 листопада 2018 18:33
Скан (1).pdf
06 листопада 2018 11:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2018 18:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ"
#37162478
9 724 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2018 18:35
Електронний підпис
08 листопада 2018 18:33
Скан (5).pdf
08 листопада 2018 18:33
Скан (3).pdf
08 листопада 2018 18:33
Скан (1).pdf
06 листопада 2018 11:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 15:24
дод.уг.2.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 16:49
дод.уг.1.pdf зміни до договору
23 березня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 17:20
дод.уг.5.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 17:20
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 16:43
дод.уг.4.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 16:42
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 13:11
дод.уг.3.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 13:09
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 12:27
дод.уг.2 -19.pdf зміни до договору
08 липня 2019 12:26
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 12:43
дод.уг.1 до дог.14.pdf зміни до договору
26 березня 2019 12:38
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 16:37
дод.уг.2.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 16:36
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 16:27
дод.уг.1.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 16:25
Електронний підпис укладений
29 листопада 2018 13:47
Договір 14.zip укладений
29 листопада 2018 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенос юридичних зобов’язань на наступний бюджетний період
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Уточнення договірної ціни на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML