Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2018-10-16-001436-b 91d09749327746828b875b43ddbc9aea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Борисович Панасюк

+380674334426 kryghopol-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА
Код ЄДРПОУ: 02141360
Місцезнаходження: 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41
Контактна особа: Володимир Борисович Панасюк
+380674334426
kryghopol-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2018 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2018 15:23
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24615, Україна, Вінницька область, село Городківка, вул. Лесі Українки 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2018 15:36
ПроектдогТелевізори.docx
16 жовтня 2018 15:36
ТД_Телевізори.doc
18 жовтня 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2018 15:36
ПроектдогТелевізори.docx
16 жовтня 2018 15:36
ТД_Телевізори.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 жовтня 2018 09:33
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 09:37
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги та еквіваленти будуть розглядатись за умови відповідності визначеним в тендерній документації технічним вимогам.
ПДВ
Дата подання: 17 жовтня 2018 13:14
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 15:29
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином: - ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ»? Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні без урахуванням ПДВ?
Відповідь: Ваше питання стосується принципів фунціонування електронного майданчика, а тому по відповідь Вам варто звернутись до адміністратора майданчика. Втім слід повідомити, що Замовник - відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА не є платником ПДВ, а отже питання чи є учасник платником ПДВ та яким чином учасник розраховує відповідні зобовязання, не має практичного значення для цілей даної закупівлі. Також слід додати, що оцінка розміру пропозиції учасника буде здійснюватись в кінцевому вигляді, тобто з врахуванням ПДВ.
Повідомляємо, що Ви порушуете законодавство
Дата подання: 18 жовтня 2018 10:44
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 14:16
Ваше питання стосується принципів фунціонування електронного майданчика, а тому по відповідь Вам варто звернутись до адміністратора майданчика. Ви администратор Тенерної закупівлі як замовник. Вся відповідальність лежить на замовнику. Втім слід повідомити, що Замовник - відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА не є платником ПДВ, а отже питання чи є учасник платником ПДВ та яким чином учасник розраховує відповідні зобовязання, не має практичного значення для цілей даної закупівлі. Питання в тому, що Ви дискреминуєте учасників, а це має ознаки порушення законодавства. Зараз закупівля проводиться тільки для ФОП які є и перепродавцями технікі. А виробники які мають можливість Вам запропонувати гуртові ціні, щоб заощадити бюджетні кошти не допущені до участі. Це грубе прорушення Також слід додати, що оцінка розміру пропозиції учасника буде здійснюватись в кінцевому вигляді, тобто з врахуванням ПДВ. Якщо з урахуванням ПДВ це слід зазначити в ТД і на майданчику . Будь ласка не порушуйте законодаство і зробіть зміні на майданчику
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ви помиляєтесь. Тендерна документація не містить жодних обмежень, щодо системи оподаткування на якій перебуває учасник (загальна/ПДВ/спрощена). Відповідно застосування учасником системи оподаткування - платник ПДВ, жодним чином не може бути причиною для відхилення пропозиції учасника. Повторюємо ще раз Замовник не є платником ПДВ, а тому застосування учасниками тих чи інших систем оподаткування не має практичного значення. Втім очевидно Ви маєте на увазі частину оголошення в якій зазначено - (з ПДВ/без ПДВ). Зазвичай при розміщенні оголошення проставляється - з ПДВ, в даній закупівлі з технічних причин "прапорець" - з ПДВ проставлений не був, що втім жодним чином не заважало Вашій участі, в незалежності від системи оподаткування. З метою уникнення непорозумінь оголошення про закупівлю буде відредаговано шляхом проставлення - "з ПДВ". Звертаю Вашу увагу, що проставлення "з ПДВ" жодним чином не впливає ні на право учасників які не є платниками ПДВ, приймати участь в даній закупівлі так і на процес оцінки їх пропозицій.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2018 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 15 978,00
UAH з ПДВ
15 978,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович 17 460,00
UAH з ПДВ
17 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" 19 998,00
UAH з ПДВ
19 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2018 16:53
Довідки ТОВ ЮДІТРЕЙД.pdf
23 жовтня 2018 16:53
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2018 11:02
Висновок Romsat.rar
22 жовтня 2018 11:02
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

23 жовтня 2018 16:59
ФОП Старий лист згода..docx
23 жовтня 2018 16:59
старый уставные док.zip
23 жовтня 2018 16:59
вытяг ФОП.zip
23 жовтня 2018 16:59
един. нал..jpg
23 жовтня 2018 16:59
един. нал..jpg
23 жовтня 2018 16:59
ФОП Старий пропоз..docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФОП Зубарик Олександр Васильович

ФОП "Старий Олексiй Дмитрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 15 978,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 09:32

Документи

25 жовтня 2018 09:31
рішення _46_251018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
15 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2018 09:31
рішення _46_251018.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір_163_071118.pdf укладений
07 листопада 2018 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 15 978,00
UAH з ПДВ