Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Mobile self-propelled snowmaking machine type TRECAN 60-PD or equivalent
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Corporation "Kyivavtodor" |
National ID: | 03359026 |
Contact point: |
Babenko Oleksandr Igerevich 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2018 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2018 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2018 21:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 15:43 |
Очікувана вартість: | 32 461 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162 307,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 970000 UAH |
Publication date: | 16 жовтня 2018 17:16 |
Enquiries until: | 15 листопада 2018 21:00 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2018 21:00 |
Information
Estimated total value: | 32 461 440 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 162 307 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2018 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2018 16:01 |
Зміни №1 Снігоплавильна машина.docx | |
15 листопада 2018 16:00 |
ТД - Снігоплавильна машина (нова редакція №1).doc |
15 листопада 2018 16:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2018 16:01 |
Зміни №1 Снігоплавильна машина.docx
|
|||
15 листопада 2018 16:00 |
ТД - Снігоплавильна машина (нова редакція №1).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-24-000033 ● 22a710c97ae947b89d207183f42a3e25
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2020 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.01.2020 № 14
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2018-10-16-001284-a 16.10.2018 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-29 14:43:05
Пояснення
За результатами проведення процедури закупівлі: Плавильні печі (Мобільна автономна снігоплавильна машина типу TRECAN 60-PD або еквівалент); код за ДК 021:2015 – 42330000-8 (номер закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2018-10-16-001284-a) було укладено договір поставки товару № 326-19 від 17.12.2018. Постачальник здійснив поставку товару 22.12.2018 (видаткова накладна від 22.12.2018 № 10935). Оплату здійснено 28.12.2018 (платіжне доручення від 27.12.2018 № 424). Інформацію щодо вказаної операції і розрахунку можна перевірити за посиланням на пошуково-аналітичну систему «007», яке розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу, в даній процедурі закупівлі, в розділі «Укладений договір» під, виділеним синім текстом, написом «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» (пряме посилання: https://www.007.org.ua/search#edrpou=03359026&date_from=2018.12.05&trans_filter={%22partner%22:%2237383046%22,%22type%22:[%22outgoing%22]}&find=true). Таким чином договір виконаний повністю 28.12.2018. Недолік, стосовно відсутності окремої публікації звіту про виконання договору, усунуто 27.01.2020.
Керуючись вищесказаним та абз. 2 ч. 1 ст. 7.1 Закону України «Про публічні закупівлі», дана процедура закупівлі не може бути об’єктом моніторингу.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником було вжито заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: порушення щодо відсутності окремої публікації звіту про виконання договору усунуто 27.01.2020 шляхом оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору, про що вже зазначалося в поясненнях наданих 29.01.2020. Свідченням про усунення порушення є сам звіт про виконання договору, який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
2020-02-07 14:07:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" #37383046 |
Переможець |
32 431 440,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2018 10:38
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2018 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 10:36
|
326-19.pdf | укладений |
17 грудня 2018 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 326-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |