Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2018-10-16-001140-a ab97667a0b82445ea7f1f449df6f3677
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синча Роман

+380624957307 tender@utes.centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вуглегірська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 00131245
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ
Контактна особа: Синча Роман
+380624957307
tender@utes.centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2018 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2018 00:00
Початок аукціону: 01 листопада 2018 14:35
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4171 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
599 пач.
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
99 упаков
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 флак
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2018 16:13
30190000-7_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічних характеристик
Дата подання: 18 жовтня 2018 14:26
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:16
Уточнить будь ласка розмір скоб для меблевого степлера.
Відповідь: Скоба для меблевого степлеру №8 (1000шт.) в кількості 8 пач.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-16-001140-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо", Код ЄДРПОУ:30561234
Дата подання: 07 листопада 2018 20:51
Скарга на дискваліфікацію
У відкритих торгах UA-2018-10-16-001140-a ТОВ "Торнадо" незгодно з висновками, щодо невідповідності тендерної документації. 1. ТОВ "Торнадо" є платником ПДВ, що зазначено в документах: Загальні відомості Торнадо.pdf та Комерційна пропозиція 3031541.pdf з ПДВ. Також це доступна інформація в інтертеті. А враховующи, що дата аннулювания реєстрації платника ПДВ (Вуглегірська ТЕС ПАТ "Центренерго") 30.12.1999р. зовсім не зрозуміло навіщо запитувати взагалі підтвердження у учасників чи є вони платниками ПДВ. Головне різниця в закупівлі між учасниками 19 889,34 гривень. 2. Наіменування продукції відповідає технічному завданню, що підтвердженно документом: Довідка про технічні та якісні характеристики.pdf. 3. У замовника були помилки, щодо одиниць виміру за позиціями 13,28,33,37,46,51,55, так як наприклад Фарба штемпельна 30г синя Economix арт. 42201-02 в документах единого представника торгової марки Economix ТОВ "Папірус Універсал" одиниця виміру є шт., а не флакон, те саме стосується інших пунктів. 3. Кількість продукції Скотч двусторонній 19мм замовник потрубує 9 шт. по 50 м, що скрадає 450 метрів, ми також запропонували 450м = 45 шт. по 10 м. 4. Єдине, що ТОВ "Торнадо" не вказало, кількість метрів складського приміщення. Але враховуючи, що переможець надає товар з відстрочкою платежу саме на адресу і в строку до складу замовнику не зрозуміло, яким чином це може бути поводом для дикваліцікації. Головне, що ТОВ "Торнадо" запропонувало (32 784,00 з ПДВ) більш ніж в половину міньше бюджету (70 000,00 грн. з ПДВ) замовника Вуглегірська ТЕС ПАТ "Центренерго". Тому прошу переглянути дискваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 14:33
Учасником закупівлі не дотримані вимоги п.1 Додатку 3 Тендерної документації (Техничне завдання).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2018 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо" 32 784,00
UAH з ПДВ
32 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 52 673,34
UAH з ПДВ
52 673,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2018 10:20
Dovidka_18289466910380365737.pdf
31 жовтня 2018 10:02
Статут ТОВ Торнадо.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 11:39
Електронний підпис
16 листопада 2018 11:37
Довідки переможця.pdf
31 жовтня 2018 16:41
Електронний підпис
31 жовтня 2018 16:11
Статут завірений.pdf
31 жовтня 2018 16:11
Протокол завірений.pdf
31 жовтня 2018 16:11
Наказ від 21.12.16 р..pdf
31 жовтня 2018 16:11
Наказ від 08.02.17 р..pdf
31 жовтня 2018 16:11
Довідка ЄДРПОУ.pdf
31 жовтня 2018 16:11
Витяг з ЄДР на 22.10.pdf
31 жовтня 2018 16:11
Виписка ТОВ ДМД-Сервис.pdf
31 жовтня 2018 16:11
Технічне завдання.pdf
31 жовтня 2018 16:11
Проект договору.pdf
31 жовтня 2018 16:11
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо"
#30561234
Відхилено 32 784,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 13:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Переможець 52 673,34
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 13:08

Документи

07 листопада 2018 13:21
Електронний підпис
07 листопада 2018 13:21
Протокол 694 від 07.11.18.pdf
01 листопада 2018 14:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2018 13:07
Електронний підпис
14 листопада 2018 13:07
Протокол №708 від 14.11.18.pdf
07 листопада 2018 13:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2018 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
52 673,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2018 13:07
Електронний підпис
14 листопада 2018 13:07
Протокол №708 від 14.11.18.pdf
07 листопада 2018 13:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 08:58
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 08:52
договір 12-118 від 29.11.18.pdf укладений
30 листопада 2018 08:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 50 702,28
UAH з ПДВ