Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеві комутатори (світчі)
Очікувана вартість
152 000,00 UAH
UA-2018-10-16-000606-c 20a407b40b4846a78aa57d7d943970aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федірко Наталія

+380542622832 fedirko@depfin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Сумської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02315802
Вебсайт: http://www.finansy.sm.gov.ua/
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, м.Суми, майдан Незалежності, буд. 3
Контактна особа: Федірко Наталія
+380542622832
fedirko@depfin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2018 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2018 17:00
Очікувана вартість: 152 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Мережеві комутатори (світчі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Мережеві комутатори (світчі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська обл., Суми, майдан Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2018 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2018 16:42
Додатки до оголошення.doc
16 жовтня 2018 16:42
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 жовтня 2018 09:29
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 13:47
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!

Дякуємо Вам за поставлене запитання.
У додатку 1 до Оголошення про закупівлю вказані модель, технічні та інші вимоги до предмету закупівлі.
Саме вказані моделі відповідають нашим вимогам та необхідні для виконання поставлених задач.
Просимо «Аналоги» або «Еквіваленти» товару не пропонувати.
Уточнення моделі
Дата подання: 18 жовтня 2018 15:08
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 16:33
Добрий день! В технічному описі предмету закупівлі у Вас вказано Мережевий комутатор (світч) WS-C3650-8X24PD (1шт.), але дана модель має номер WS-C3650-8X24PD-L. Тобто пропущено "-L". Укажіть, будь ласка, точно назву моделі.
Відповідь: Шановний Учасник!

Дякуємо Вам за поставлене запитання.
Вказана модель WS-C3650-8X24PD відповідає нашим вимогам та необхідна для виконання поставлених задач, відсутність букви "-L" для нас не є принциповим.
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 18 жовтня 2018 17:24
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 15:51
Шановний замовник, остання літера в партномері комутатора має велике значення, оскільки вона вказує на версію ПЗ, встановленного на комутаторі, а також суттєво впливає на вартість. Існують три варіанти ПЗ з відповідними рекомендованими роздрібними цінами: WS-C3650-8X24PD-E IP Services $11830.00; WS-C3650-8X24PD-S IP Base $8260.00; WS-C3650-8X24PD-L LAN Base $7200.00. На сайті виробника є короткий опис можливостей, який вказує на те, що продукт з партномером WS-C3650-8X24PD-L Вам не підходить, оскільки він комутаційні функції другого рівня L2, а у Вас у вимогах вказано, що має бути запезпечений рівень L3, нижче посилання: https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/switches/catalyst-3650-series-switches/data_sheet-c78-729449.html#Licensing ● LAN Base: Enterprise access layer 2 switching features ● IP Base: Enterprise access layer 3 switching features ● IP Services: Advanced enterprise layer 3 switching (IPv4 and IPv6) features Тобто Вас можуть влаштувати продукти WS-C3650-8X24PD-E та WS-C3650-8X24PD-S. Прохання чітко сформулювати вимоги до ПЗ, оскільки це питання суттєво впливає на вартість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!

Дякуємо Вам за поставлене запитання.
Згідно технічного опису комутатора WS-C3650-8X24PD, клієнти можуть оновити програмне забезпечення, встановлене в Cisco Catalyst 3650. Типи ліцензій можна змінити або оновити, щоб активувати інший набір функцій. Тому варіант поставки WS-C3650-8X24PD-L теж буде розглянутий.
Строк поставки обладнання
Дата подання: 18 жовтня 2018 17:31
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:37
Шановний замовник, У вимогах до поставки товарів Вами вказаний граничний термін "не пізніше 20 грудня 2018 року". На складах в Україні обладнання WS-C3650-8X24PD немає (з будь-якою версією ПЗ). Його треба замовляти у виробника. Стандартні терміни виконання замовлення - до 60 діб. За цих умов гарантувати поставку до 20 грудня неможливо, навіть якщо підписати контракт в день проведення аукціону. Чи згодні Ви подовжити ці терміни на наступний рік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!

Дякуємо Вам за поставлене запитання.
Подовжити терміни поставки товару на наступний рік неможливо, тому що бюджетні кошти після 25 грудня поточного року повертаються до відповідного бюджету у зв’язку із закінченням бюджетного періоду.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА 147 837,00
UAH з ПДВ
147 837,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 14:08
Електронний підпис
24 жовтня 2018 16:47
Електронний підпис
24 жовтня 2018 16:44
Технiчнi_вимоги_.pdf
23 жовтня 2018 17:53
Електронний підпис
23 жовтня 2018 16:42
Електронний підпис
23 жовтня 2018 16:41
Лист-гарантія.pdf
23 жовтня 2018 16:23
Електронний підпис
23 жовтня 2018 16:22
проект договору-дод.4.pdf
23 жовтня 2018 16:22
Технiчнi_вимоги_дод.1.pdf
23 жовтня 2018 16:22
Лист-довідка.pdf
23 жовтня 2018 16:22
лист-відгук_1
23 жовтня 2018 16:22
Договір поставки № 194.PDF
23 жовтня 2018 16:22
ІПН (завірений).pdf
23 жовтня 2018 16:22
Договір_110.pdf
23 жовтня 2018 16:22
Договір_38.pdf
23 жовтня 2018 16:22
TL-SG105, TL-SG108.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3441704621
Переможець 147 837,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 16:19

Документи

25 жовтня 2018 16:19
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3441704621
147 837,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2018 16:19
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Лист-відмова.pdf укладений
28 листопада 2018 17:15
Договір.pdf укладений
01 листопада 2018 13:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно листа-відмови ФОП Іванової Т.І. від 27.11.2018 договір розірвано у зв"язку з неможливістю поставки товари у 2018 році, зумовленою зміною ситуації на ринку