Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові амбулаторії КЗ "ДЦПМСД №9", за адресою: м. Дніпро, вул.Батумська ,13)
Очікувана вартість
199 100,00 UAH
UA-2018-10-16-000600-a 912f1f23b53240c88004689f13f1f2ff
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Абрамова Віра Дмитрівна

+380567481435 medcentr9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9"
Код ЄДРПОУ: 37899715
Місцезнаходження: 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1
Контактна особа: Абрамова Віра Дмитрівна
+380567481435
medcentr9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2018 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 13:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2018 13:10
Початок аукціону: 24 жовтня 2018 11:01
Очікувана вартість: 199 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові амбулаторії КЗ "ДЦПМСД №9", за адресою: м. Дніпро, вул.Батумська ,13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул.Батумська ,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Эквивалент
Дата подання: 16 жовтня 2018 15:57
Добрый день! Можно ли использовать эквивалент(ничем не уступающий или превосходящий по техническим характеристикам)?
Відповідь відсутня
Стеклопакеты
Дата подання: 17 жовтня 2018 11:43
Добрый день! Стеклопакет должен быть двухкамерный(три стекла) с энергосберегающим покрытием и полностью заполненный инертным газом аргоном?
Відповідь відсутня
Профиль
Дата подання: 17 жовтня 2018 11:44
Сколько камер должно быть в профиле(пластиковая часть окна)?
Відповідь відсутня
Москитные сетки
Дата подання: 17 жовтня 2018 11:45
Нужно ли москитные сетки на открывающиеся части окон?
Відповідь відсутня
Порушення вимог до ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 18 жовтня 2018 21:12
Шановний замовнику Закупівлі Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". відповідно до вимог зазначених в Додатку 1 Дефектний акт - зазначено марка профілю та фурнітури, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний буде відхилений, як такий що не відповідає умовам Документації. Чим саме Замовник не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своїми характеристиками не гірше, а може навіть і кращі ніж заявлені на торги товари та мають конкурентну ціну і вищу якість ніж товар, який ви маєте закупити. Вимоги, встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». , що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів!!! Таким чином, Ваші дії, як Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», видаліть дискримінаційні вимоги або відмініть процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про дискрімінаію учасників закупівлі
Дата подання: 19 жовтня 2018 07:30
Шановний замовнику Закупівлі Чим викликані вимоги, які дискрімінують інших учасників закупівлі, а саме: • Обов’язкова наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають дозвіл на виконання висотних робіт. Надати копії посвідчень на таких працівників та документальне підтвердження факту перебування зазначених працівників у трудових відносинах з учасником (копії наказів про прийняття на роботу, копії трудових книжок з відповідними записами про прийняття на роботу або копії трудових договорів або цивільно-правових угод). • довідка, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту для виконання умов договору мати підйомні механізми для робіт на даху (лебідка, крани тощо) (Додаток 6). Відповідно до чинного законодавства України ( ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі») не зазначається який саме склад працівників повинен бути на підприємстві а також довідку про яке саме обладнання необхідно надати Учаснику - таким чином Ви порушуєте вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», чим самим звужуєте коло потенційних учасників закупівлі. Видаліть видаліть дискримінаційні вимоги або відмініть процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-16-000600-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", Код ЄДРПОУ:39762659
Дата подання: 18 жовтня 2018 21:18
Порушення вимог до ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний замовнику Закупівлі
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
відповідно до вимог зазначених в Додатку 1 Дефектний акт - зазначено марка профілю та фурнітури, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний буде відхилений, як такий що не відповідає умовам Документації. Чим саме Замовник не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своїми характеристиками не гірше, а може навіть і кращі ніж заявлені на торги товари та мають конкурентну ціну і вищу якість ніж товар, який ви маєте закупити.
Вимоги, встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». , що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів!!!
Таким чином, Ваші дії, як Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», видаліть дискримінаційні вимоги або відмініть процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2018-10-16-000600-a.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2629215438
Дата подання: 19 жовтня 2018 07:30
Про дискрімінаію учасників закупівлі
Шановний замовнику Закупівлі
Чим викликані вимоги, які дискрімінують інших учасників закупівлі, а саме:

• Обов’язкова наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають дозвіл на виконання висотних робіт. Надати копії посвідчень на таких працівників та документальне підтвердження факту перебування зазначених працівників у трудових відносинах з учасником (копії наказів про прийняття на роботу, копії трудових книжок з відповідними записами про прийняття на роботу або копії трудових договорів або цивільно-правових угод).
• довідка, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту для виконання умов договору мати підйомні механізми для робіт на даху (лебідка, крани тощо) (Додаток 6).

Відповідно до чинного законодавства України ( ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі») не зазначається який саме склад працівників повинен бути на підприємстві а також довідку про яке саме обладнання необхідно надати Учаснику - таким чином Ви порушуєте вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», чим самим звужуєте коло потенційних учасників закупівлі.

Видаліть видаліть дискримінаційні вимоги або відмініть процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2018-10-16-000600-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", Код ЄДРПОУ:39762659
Дата подання: 27 жовтня 2018 10:27
Оскарження рішення Замовника
ТОВ "ВКФ"НІКС-М" не відповідає умовам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Скасована
Дата: 30 жовтня 2018 08:54
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2018-10-16-000600-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", Код ЄДРПОУ:39762659
Дата подання: 01 листопада 2018 11:08
Оскарження визначення переможця
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" (ЄДРПОУ 20200379) підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2018 10:49
Відповідь на вимогу

Цим листом Замовник закупівлі за № UA-2018-10-16-000600-a за кодом ДК 021:2015
45421100-5 – Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій (Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові амбулаторії КЗ "ДЦПМСД №9", за адресою: м. Дніпро, вул.
Батумська ,13) та ретельно ознайомившись з листом під назвою «Лист-оскарження рішення» від учасника вказаної закупівлі ТОВ «Вікна-Вінтера» і провівши аналіз на відповідність його вимог нормам законодавства повідомляємо наступне:
1. В тендерному оголошенні Замовника для підтвердження кваліфікації учасників не містилось вимоги щодо надання сертифікатів на матеріали та вироби. Всі необхідні документи, які підтверджують відповідність санітарним нормам використовувамих будівельних матеріалів, виробів тощо, вимогам СЕС обов’язково надаються при виконанні робіт на об’єкті після укладання договору з Замовником.
2. Стосовно зауваження по виконанню аналогічних договорів: учасник ТОВ ВКФ»Радіус» ЛТД в складі своєї тендерної пропозиції надав повний пакет документів до аналогічних договорів, де можна побачити, що в складі робіт по договору присутня установка металопластикових виробів, про що учасник вказав в примітці . Таким чином Замовника не можна звинуватити в обмеженні кола потенційних учасників. В листі-оскаржені рішення учасника ТОВ «Вікна-Вінтера» наведено: «Аналогічним договором відповідно до роз’яснення Антимонопольного комітету України - є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо поставки товарів чи виконання робіт, які є предметом закупівлі відповідно до показників певної цифри за єдиним кодом ДК 021:2015».
На це відповідаємо наступне:
• Рішення Адміністративної Колегії АМКУ відносяться до закупівель, які підпадають під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Дана закупівля, згідно п.2.1. Закону України «Про публічні закупівлі» не підпадає під його дію і є допороговою та підпадає під дію Наказу ДП «Зовнішторгвидав» України вiд 13.04.2016 № 35.
• Рішення Адміністративної Колегії АМКУ не мають дії «прецедентного права», таким чином зауваження, вказані в листі-оскаржені рішення від учасника ТОВ «Вікна-Вінтера» не може бути застосована до даної закупівлі.
• Також, мусимо зазначити, що вимоги Наказу ДП «Зовнішторгвидав» України вiд 13.04.2016 носять рекомендаційний характер, тож тендерний комітет мав повне право визнати надані документи, як такі, що відповідають вимогам закупівлі.
• Стосовно наявності додаткових угод в двох аналогічних договорах, відповідаємо наступне: наявність додаткової угоди до договору обов’язкова при наявності причин для внесення змін в договір, в тому числі и терміну виконання робіт. Висловлювання про недобросовісність підрядника є безпідставними та недостовірними, а також такими, що не мають відношення до проведення процедури закупівлі.
3. Стосовно надання ліцензій на господарську діяльність та дозволів в тендерному оголошенні Замовника прописано: «Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України». Таким чином це не обмежує коло учасників.

Надання учасником ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД вищезазначених документів є безпосереднім виконанням вимог Замовника, тому не припустимо робити висновок про «зловживання, корупційні дії та неефективне використання бюджетних коштів», тим більше, що цінова пропозиція учасника ТОВ «Вікна-Вінтера» є найменш економічно-вигідною серед усіх учасників. Такі висловлювання посягають на честь та гідність посадових осіб Замовника КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9». Вказані вислови є недопустимими та мають на меті образу нашого органу, як Замовника.
Таким чином:
1. Пропозиція учасника ТОВ виробничо-комерційна фірма «Радіус» ЛТД повністю відповідає умовам тендерної документації допорогової закупівлі та чинного законодавства України.
2. Підстав для відміни рішення щодо визнання переможцем та наміру укласти договір з ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД (ЄДРПОУ 20200379) не має.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2018 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 125 992,00
UAH з ПДВ
125 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" 147 000,00
UAH з ПДВ
147 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" 195 000,00
UAH з ПДВ
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" 179 100,00
UAH з ПДВ
179 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2018 14:51
Електронний підпис
24 жовтня 2018 14:48
Наявність обладання.pdf
24 жовтня 2018 14:48
Лист - згода 1.pdf
24 жовтня 2018 14:48
Лист - гарантія 2.pdf
24 жовтня 2018 14:48
Лист - гарантія 1.pdf
24 жовтня 2018 14:48
Згода.pdf
24 жовтня 2018 14:48
Договір(проєкт).pdf
24 жовтня 2018 14:48
Довідка що-до ліцензії.pdf
24 жовтня 2018 14:48
Довідка 4.pdf
24 жовтня 2018 14:48
Довідка 3.pdf
24 жовтня 2018 14:48
Довідка 2.pdf
24 жовтня 2018 14:48
Довідка 1.pdf
24 жовтня 2018 14:48
Аналогічні договора.zip
23 жовтня 2018 12:03
Електронний підпис
23 жовтня 2018 12:02
СЭС склопакети.pdf
23 жовтня 2018 12:02
СЭС профіль .pdf
23 жовтня 2018 12:02
СЭС підвіконня.pdf
23 жовтня 2018 12:02
СЭС Vorne.pdf
23 жовтня 2018 12:02
СЭС Vorne двери.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Статут.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Справка 4 ОПП.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Сертифікат Прогресс.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Сертификат ПДО.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Сертификат на СПО.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Сертификат на ПВХ.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Сертификат Vorne.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Св-во плательщика НДС.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Св-во о регистрации .pdf
23 жовтня 2018 12:02
Протокол випробувань.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Договор аренды.PDF
23 жовтня 2018 12:02
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Виписка из ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2018 12:02
Комплектація.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2018 13:03
кошторис КЗ ДЦПМСД № 9.pdf
23 жовтня 2018 12:56
КЗ ДЦПМСД № 9.pdf
23 жовтня 2018 12:56
Сертификат 18.05.-17.05.19.pdf
23 жовтня 2018 12:56
Сертифікат.jpg
23 жовтня 2018 12:55
Висновок СЕС.PDF
23 жовтня 2018 12:55
SCAN0671.PDF
23 жовтня 2018 12:55
2_certif_gigiena (1).jpg
23 жовтня 2018 12:55
2_certif_gigiena (1).jpg
23 жовтня 2018 12:55
1_certif_sootv_dstu.jpg
23 жовтня 2018 12:55
ст. 16 працівники.pdf
23 жовтня 2018 12:55
загальний курс з оп.7z
23 жовтня 2018 12:55
Довідки.pdf
23 жовтня 2018 12:55
Пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2018 16:42
Електронний підпис
30 жовтня 2018 16:36
Додатки до договору 3017.rar
30 жовтня 2018 16:36
2017_Санаторий 5(Договір).zip
30 жовтня 2018 16:36
2017_Санаторий 5(Акти).rar
30 жовтня 2018 16:36
накази.rar
30 жовтня 2018 16:36
2016-Стоматология.zip
30 жовтня 2018 16:36
23_Кошторис 178000,00.PDF
30 жовтня 2018 16:35
21_Захист довкілля.PDF
30 жовтня 2018 16:35
20_Дозволи.PDF
30 жовтня 2018 16:35
19_Ліцензія з додатками.PDF
30 жовтня 2018 16:35
17_згода з договором.PDF
30 жовтня 2018 16:35
16_Надання документів.pdf
30 жовтня 2018 16:35
14_Аналогічні договори.PDF
30 жовтня 2018 16:35
12_Посвідчення з ОП.zip
30 жовтня 2018 16:35
11_Штатний розклад.pdf
30 жовтня 2018 16:35
05_Статут (оригінал).PDF
30 жовтня 2018 16:35
02_Інформація.PDF
22 жовтня 2018 15:25
Електронний підпис
22 жовтня 2018 15:22
01_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2018 21:25
27. договор оренди прим.pdf
22 жовтня 2018 21:25
25. 1 Договор на кран ФОП.pdf
22 жовтня 2018 21:25
16. Посвідчення.zip
22 жовтня 2018 21:25
14.1 штатний розклад.PDF
22 жовтня 2018 21:25
10. Статут.pdf
22 жовтня 2018 21:25
9. Витяг з реєстру ПДВ.JPG
22 жовтня 2018 21:25
4. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М"

ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД"

ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Відхилено 125 992,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 15:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М"
#41635753
Рішення скасоване 147 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 08:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М"
#41635753
Відхилено 147 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 08:56
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД"
#20200379
Переможець 178 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 10:52

Документи

26 жовтня 2018 15:17
Заміна вікон

Документи

26 жовтня 2018 15:30
Рішення

Документи

30 жовтня 2018 08:56
вікна.docx

Документи

31 жовтня 2018 10:52
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД"
#20200379
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2018 10:52
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
134.pdf укладений
06 листопада 2018 16:01