Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання 30230000-0
Очікувана вартість
35 800,00 UAH
UA-2018-10-16-000494-c 6169ae20dbc0401d957c2e3022266d4a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Борисенко Роман

0627222185 ROMZES0423@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКП "Донецьктеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 03337119
Вебсайт: http://www.kpdtke.com.ua
Місцезнаходження: 85114, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, м.Костянтинівка, вул.Ємельянова, 69
Контактна особа: Борисенко Роман
0627222185
ROMZES0423@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2018 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2018 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2018 15:30
Очікувана вартість: 35 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 358,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

комп’ютерне обладнання, згідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
комп’ютерне обладнання, згідно специфікації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85114, Україна, Донецька обл., Костянтинівка, Эмельянова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2018 15:23
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 жовтня 2018 09:34
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 09:53
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник. Дякуємо за питання. На Ваше питання:
До розгляду можуть прийматись інші варіанти але не гірші за якістю та технічними характеристиками вказаними Замовником у Специфікації Додаток №3 до Документації.
За більш за більш детальною інформацією зверніться за телефоном вказаним у п. 1.3. Документації.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій