Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські та письмові приладдя (код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2018-10-16-000225-a ● 440eaf5cdf914dd9805d7b8c0eb73e44
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство освіти і науки України |
Код ЄДРПОУ: | 38621185 |
Вебсайт: | http://www.mon.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 10 |
Контактна особа: |
Єрко Інна Анатоліївна 380444813223 tendermon@mon.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2018 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2018 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2018 14:59 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Канцелярські та письмові приладдя (код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 комплект
Канцелярські та письмові приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2018 10:39 |
2018_Тендерна документація щодо закупівлі канцтоварів.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 жовтня 2018 09:51
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 13:01
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: аналоги товару допускаються
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-16-000225-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 26 жовтня 2018 09:58
Не відповідає умовам тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма “ВВ” в особі Директора Клюзко Олександра Володимировича, що діє на підставі Статуту, прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2018-10-16-000225-a Канцелярські та письмові приладдя (код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 24.10.2018 р. Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Профі Сервіс Гарант" у складі своєї пропозиції не надав Довідку відповідно до Розділу 4 пункту 4.6 тендерної документації щодо наявності документального підтвердження досвіду аналогічних договорів, щодо постачання подібного товару, а саме канцелярські та письмові приладдя (код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), потрібно було надати не менше двох договорів, спосіб підтвердження виконання – копія договору або лист-відгук тощо; із зазначенням найменування замовників, предмету договорів, вартості договорів, року виконання), учасник ТОВ "Профі Сервіс Гарант" не надав в своїй пропозиції довідки і не підтвердив виконання договорів копією або листом-відгуком, що не відповідає умовам тендерної документації як того вимагалось Замовником до Тендерної документації.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Профі Сервіс Гарант" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до Розділу 4 Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Профі Сервіс Гарант" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до Розділу 4 Тендерної документації.
Скасована
Дата: 29 жовтня 2018 10:39
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2018 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Профі Сервіс Гарант" |
50 790,99
UAH з ПДВ
|
48 384,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
53 024,64
UAH з ПДВ
|
48 387,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ |
59 025,00
UAH з ПДВ
|
48 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" |
64 701,59
UAH з ПДВ
|
57 236,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Профі Сервіс Гарант" #36126727 |
Рішення скасоване |
48 384,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 10:39
|
ТОВ "Профі Сервіс Гарант" #36126727 |
Переможець |
48 384,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 19:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 35_18.pdf | укладений |
13 листопада 2018 18:04
|