Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Футболки для хлопчиків та дівчат за кодом ДК 021:2015 18330000-1 - Футболки та сорочки.
Очікувана вартість
62 440,00 UAH
UA-2018-10-16-000023-b ● fd529eb3b9bc4c87a48d119796a14264
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142862 |
Вебсайт: | http://mariupolosvita.wixsite.com/0629 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 |
Контактна особа: |
Тетяна Харіна +380971388803 zakupki_deposvity@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2018 08:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2018 23:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2018 23:40 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2018 14:03 |
Очікувана вартість: | 62 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
478шт. різних розмірів згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
246 штука
Футболки для хлопчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Казанцева, 27а (приміщення закладу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2018
ДК 021:2015: 18330000-1 — Футболки та сорочки
232 штука
Футболки для дівчат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Казанцева, 27а (приміщення закладу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2018
ДК 021:2015: 18330000-1 — Футболки та сорочки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2018 08:30 |
Дод. №4 Проект договору Футболки.doc |
16 жовтня 2018 08:30 |
Оголошення Футболки.doc |
16 жовтня 2018 08:30 |
Дод.№3 Технічне завдання Футболки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-16-000023-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СОЛОНЧУК МАКСИМ ІГОРЕВИЧ", Код ЄДРПОУ:3479213970
Дата подання: 25 жовтня 2018 19:26
Скарга
Фізична особа-підприємець Солончук М.І. є учасником допорогової закупівлі , яку проводить "Департамент освіти Маріупольської міської ради" (далі – Замовник ) , а саме "Футболки для хлопчиків та дівчат за кодом ДК 021:2015 18330000-1 - Футболки та сорочки". Закон України про публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон № 922-VIII) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до п. 29 ст.1 цього Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. В документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Оголошення Футболки.docx) Замовник прописав вимоги до кваліфікації Учасників та зміст і спосіб їх підтвердження.
Відповідно до пункту 5 документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Оголошення Футболки.docx) , "Комерційна пропозиція подається у сканованому виді за формою, що викладено в додатку №2 до оголошення, і підписується керівником (або уповноваженою особою)". В порушенні цих вимог, ФОП "РУРКО ЮЛІЯ АНДРІЇВНА" , надав комерційну пропозицію без підпису та печатки уповноваженої особи.
Відповідно до п.2 ст.2 Закону № 922-VIII умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть встановлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону, тому учасники, які беруть участь у процедурах закупівель, зобов’язані однаково дотримуватись вимог законодавства та тендерної документації Замовника.
Враховуючи вище викладене, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами вимагаємо:
1. Зареєструвати та розглянути дане звернення.
2. Відхилити тендерну пропозицію: ФОП "РУРКО ЮЛІЯ АНДРІЇВНА" , як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та провести розгляд і оцінку пропозиції ФОП Солончук Максим Ігоревич ( наступний учасник ).
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2018 15:57
В ході розгляду пропозиції учасника ФО-П Рурко Ю.А., тендерним комітетом встановлено що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічного завдання тендерної документації Замовника а саме: комерційна пропозиція надана у форматі Word та не містить підпису керівника або уповноваженої особи, що не відповідає вимогам зазначеним у п. 5 оголошення, який вимогає від Учасника подання комерційної пропозиції в сканованому виді з підписом керівника або уповноваженої особи. На підставі вищевикладенного тендерним комітетом прийнято рішення відхілити пропозицію ФО-П Рурко Ю.А. та перейти до розгляду наступної пропозиції, з переліку учасників, цінова пропозиція якого визначена електронною системою найбільш економічно вигідною.
Номер вимоги: UA-2018-10-16-000023-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:42476797
Дата подання: 05 листопада 2018 21:43
Вимога, щодо не об"єктивності дій Замовника
Вимагаємо однакових умов для всіх учасників. У разі не вижиття Вами дій ви порушете принцип здійснення закупівель - "недискримінації учасників".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 10:34
Доводимо до Вашого відома, що при розгляді тендерної пропозиції Учасника ФОП Солончук М.І., Замовника в повному обсязі задовольнило наповнення та зміст пропозиції, яка має усі необхідні данні які повинні були надані згідно з додатком № 2 оголошення, та вважається найбільш економічно вигідною!
Стосовно Вашої вимоги щодо розгляду пропозиції ТОВ "Вест Прайд"! Як що Ви були зацікавлені стати переможцем торгів UA-2018-10-16-000023-b, Вам необхідно було надати найбільш економічно вигідну пропозицію в ході проведення аукціону.
Стосовно Вашої вимоги щодо розгляду пропозиції ТОВ "Вест Прайд"! Як що Ви були зацікавлені стати переможцем торгів UA-2018-10-16-000023-b, Вам необхідно було надати найбільш економічно вигідну пропозицію в ході проведення аукціону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-16-000023-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:42476797
Дата подання: 07 листопада 2018 14:18
Скарга
Шановний Замовник, Ваші "виправдання" абсурдні.
1) Чому одні учасники були відхилені за помилки, а інші ні?
2) Чому у інших проведених Вами закупівлях ви звертаєте увагу на порушення та відхидяите, а тут ні?
3) Щоб бути переможцем торгів потрібно не лише подати найнижчу цінову пропозицію, а й належно оформелі документи відповідно до вимог Замовника! Про те для Вас це не має значення.
4) Наііщо висуквати кваліфікаційні виомги, якщо можна подавати документи у зручній формі для Учасмника, при тому попередньо надавати встановлену форму?
5) Чому не дотримуються принципи закупівель?
Розгорнути
Згорнути
1) Чому одні учасники були відхилені за помилки, а інші ні?
2) Чому у інших проведених Вами закупівлях ви звертаєте увагу на порушення та відхидяите, а тут ні?
3) Щоб бути переможцем торгів потрібно не лише подати найнижчу цінову пропозицію, а й належно оформелі документи відповідно до вимог Замовника! Про те для Вас це не має значення.
4) Наііщо висуквати кваліфікаційні виомги, якщо можна подавати документи у зручній формі для Учасмника, при тому попередньо надавати встановлену форму?
5) Чому не дотримуються принципи закупівель?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 16:54
Департамент освіти повідомляє! Замовник здійснює процедури закупівлі дотримуючись вимог Закону "Про публічні закупівлі".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-16-000023-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:42476797
Дата подання: 07 листопада 2018 14:21
НЕ надання відповід Замовником
На подану вимогу ТОВ "ВЕСТ ПРАЙД" , Замовник ухилився від надання відповіді. На даний факт, Ми повідомлямо, про те, що виконаємо усі дії,які містиль у резулятивній частині даної вимоги будуть виконані.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 листопада 2018 16:58
Це Ваше право! Стосовно закупівлі! Замовник діє на підставі та в межах Закону "Про публічні закупівлі"!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Рурко Юлія Андріївна" |
26 337,80
UAH з ПДВ
|
25 711,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛОНЧУК МАКСИМ ІГОРЕВИЧ" |
36 758,20
UAH з ПДВ
|
26 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ПРАЙД" |
33 996,00
UAH з ПДВ
|
29 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
34 894,00
UAH з ПДВ
|
33 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД" |
40 398,00
UAH з ПДВ
|
39 148,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Корж Юрій Іванович |
43 976,00
UAH з ПДВ
|
39 675,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЯХ ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ |
46 640,00
UAH з ПДВ
|
46 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ФІШЕР-УКРАЇНА ЛАЙТ ЕНД САУНД" |
60 945,00
UAH з ПДВ
|
55 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Рурко Юлія Андріївна" #3622207543 |
Відхилено |
25 711,62
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2018 17:04
|
ФОП "СОЛОНЧУК МАКСИМ ІГОРЕВИЧ" #3479213970 |
Переможець |
26 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2018 20:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода №1 до договору №1833ф від 05.12.2018.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2018 16:14
|
Договір №1833ф від 05.12.2018.pdf | укладений |
18 грудня 2018 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в розділі 2, п. 2.1.: Термін поставки товару до 29.12.2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 1833ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №1833ф від 05.12.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |