Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-Fi
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2018-10-13-000003-b 6530f628faa44cb8bea285ffe0e9127b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Баранюк

+380674160072
+380978839456
mariupol_school_52@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №52 Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 23031368
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Троїцька 57
Контактна особа: Олена Баранюк
+380674160072,+380978839456
mariupol_school_52@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2018 00:44
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 01:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2018 07:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2018 14:16
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Троїцька,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2018  —  07 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 жовтня 2018 09:30
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-13-000003-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 14 жовтня 2018 20:19
Вимога видалити з тендерної документації фразу про FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)
Шановний Замовник! Вами в тендерній документації допорогової закупівлі встановлено суперечливі вимоги, які взаємовиключають одна одну. 1. В Додаткових вимогах до товару вказано, що товар повинен бути новим. Проте вже в Технічному завданні вказується, що вам потрібен апарат, у якого буде "FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)". Перепрошивка – це процес зміни заводських установок виробника. Іншими словами кажучи, мова йде про втручання в готовий продукт з метою підлаштування певних процесів до своїх потреб. Виходячи з вищезазначеного положення придбання нового апарату та наявність у нього FIX прошивки є несумісними. 2. Вами встановлено вимогу "Термін гарантії - не менше 12 місяців". Звертаємо Вашу увагу, що гарантія виробника не поширюється на товари з перепрошивкою. - Встановлюючи зазначені вимоги до заявленого предмету закупівлі Ви напряму порушуєте такі принципи закупівель, як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність. А у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.3) та наказу ДП Зовнішторгвидав України (п.6.2.) встановлено, що Замовники під час здійснення закупівель повинні дотримуватися принципів закупівель. У зв’язку з вищезазначеному вимагаємо усунути порушення та видалити з тендерної документації фразу про FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 10:58
Шановний учаснику!

Компонент «FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)» з вимогою «Збереження гарантії протягом 12 місяців» є додатковою вимогою Замовника для покращення працездатності та покращення обслуговування БФП.

Щодо «терміну гарантії – не менше 12 місяців» в технічному завданні Замовником не вказано що гарантія повинна бути саме від виробника обладнання, тому може розглядатися гарантія від Учасника закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2018 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 68 526,00
UAH з ПДВ
68 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 75 300,00
UAH з ПДВ
75 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Переможець 68 526,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 13:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
68 526,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ксерокс.pdf укладений
03 січня 2019 14:05
договор МФУ.PDF укладений
22 листопада 2018 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 68 526,00
UAH з ПДВ