Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-Fi
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2018-10-13-000003-b ● 6530f628faa44cb8bea285ffe0e9127b
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №52 Маріупольської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 23031368 |
Місцезнаходження: | 87547, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Троїцька 57 |
Контактна особа: |
Олена Баранюк +380674160072,+380978839456 mariupol_school_52@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2018 00:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2018 01:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2018 07:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2018 14:16 |
Очікувана вартість: | 81 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Троїцька,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2018
—
07 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2018 00:44 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
13 жовтня 2018 00:44 |
ТЗ на многофункциональное устройство.docx |
13 жовтня 2018 00:44 |
Оголошення МФУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 жовтня 2018 09:30
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-13-000003-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 14 жовтня 2018 20:19
Вимога видалити з тендерної документації фразу про FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)
Шановний Замовник! Вами в тендерній документації допорогової закупівлі встановлено суперечливі вимоги, які взаємовиключають одна одну. 1. В Додаткових вимогах до товару вказано, що товар повинен бути новим. Проте вже в Технічному завданні вказується, що вам потрібен апарат, у якого буде "FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)". Перепрошивка – це процес зміни заводських установок виробника. Іншими словами кажучи, мова йде про втручання в готовий продукт з метою підлаштування певних процесів до своїх потреб. Виходячи з вищезазначеного положення придбання нового апарату та наявність у нього FIX прошивки є несумісними. 2. Вами встановлено вимогу "Термін гарантії - не менше 12 місяців". Звертаємо Вашу увагу, що гарантія виробника не поширюється на товари з перепрошивкою. - Встановлюючи зазначені вимоги до заявленого предмету закупівлі Ви напряму порушуєте такі принципи закупівель, як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність. А у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.3) та наказу ДП Зовнішторгвидав України (п.6.2.) встановлено, що Замовники під час здійснення закупівель повинні дотримуватися принципів закупівель. У зв’язку з вищезазначеному вимагаємо усунути порушення та видалити з тендерної документації фразу про FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 10:58
Шановний учаснику!
Компонент «FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)» з вимогою «Збереження гарантії протягом 12 місяців» є додатковою вимогою Замовника для покращення працездатності та покращення обслуговування БФП.
Щодо «терміну гарантії – не менше 12 місяців» в технічному завданні Замовником не вказано що гарантія повинна бути саме від виробника обладнання, тому може розглядатися гарантія від Учасника закупівлі.
Компонент «FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)» з вимогою «Збереження гарантії протягом 12 місяців» є додатковою вимогою Замовника для покращення працездатності та покращення обслуговування БФП.
Щодо «терміну гарантії – не менше 12 місяців» в технічному завданні Замовником не вказано що гарантія повинна бути саме від виробника обладнання, тому може розглядатися гарантія від Учасника закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2018 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
68 526,00
UAH з ПДВ
|
68 526,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
75 300,00
UAH з ПДВ
|
75 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978 |
Переможець |
68 526,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2018 13:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ксерокс.pdf | укладений |
03 січня 2019 14:05
|
договор МФУ.PDF | укладений |
22 листопада 2018 13:53
|