Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
1 633 026,00 UAH
UA-2018-10-12-002184-b 4546681d3852456688863c8913b178d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Семенцова

+380673498124 ooiyb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський обласний інститут удосконалення вчителів
Код ЄДРПОУ: 02137097
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пров.Нахімова, 8
Контактна особа: Надія Семенцова
+380673498124
ooiyb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 13:04
Очікувана вартість: 1 633 026,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 330,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

З технічних причин на електронному майданчику Замовник вимушений зазначити у графі "одиниця виміру" - "шт.", проте фактична одиниця виміру "найменування". Враховуючи зазначений факт, кількість "шт." читати та розуміти як "найменування". Більш детальніша інформація стосовно обсягів закупівлі зазначена Замовником у Додатку №3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штука
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65005, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Михайлівська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 21:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 18:54
ТД_ДОДАТОК_1.doc
12 жовтня 2018 18:54
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Канцелярс_кi_товари).doc
12 жовтня 2018 18:54
ТД_ДОДАТОК_4.docx
12 жовтня 2018 18:54
ТД_ДОДАТОК_5.doc
12 жовтня 2018 18:54
ТД_ДОДАТОК_2.doc
12 жовтня 2018 18:54
ТД_ДОДАТОК_3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-12-002184-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 05 листопада 2018 10:01
Не відповідность технічних та якісних характеристик запропонованого товару
ТОВ «ВКФ «ВВ» приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2018-10-12-002184-b (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 29.10.2018 р. Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" у своїй тендерній пропозиції запропонував товар, що не відповідає вимогам Замовника, а саме:
Позиція 10) Маркер для паперу 1-4,6мм клиновидний зелений.
Товщина лінії – 1-4,6мм. Учасник пропонує маркер з товщиною лінії 1-5 мм, що не відповідає технічним характеристикам Замовника.
Позиція 11) Маркер для паперу 1-4,6мм клиновидний червоний
Товщина лінії – 1-4,6мм. Учасник пропонує маркер з товщиною лінії 1-5 мм, що не відповідає технічним характеристикам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, в тому числі, відповідно до додатку 3 Тендерної документації, а сама з причини не відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2018 10:24
За результатами розгляду Вашого питання тендерний комітет Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» повідомляє про наступне:
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Замовника у Додатку 3 до тендерної документації процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярські товари) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-12-002184-b було встановлено застереження наступного змісту: Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»…У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.» Звертаємо Вашу увагу, що учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" було надано порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником. Крім того, наголошуємо, що відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями за технічними характеристиками не можуть бути гіршими ніж технічні характеристики предмету закупівлі. В свою чергу, наголошуємо, що учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" було надано інформацію щодо запропонованого товару (в частині позицій 10) Маркер для паперу 1-4,6мм клиновидний зелений та 11) Маркер для паперу 1-4,6мм клиновидний червоний), яка містить інформацію про технічні характеристики товару, що за своїми показниками є кращою (товщина маркерів від 1 мм. до 5 мм., а не до 4,6 мм.).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 648 688,02
UAH з ПДВ
648 688,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 788 963,22
UAH з ПДВ
788 963,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 12:44
Пер.rar
30 жовтня 2018 14:39
Ціно_пропозиція_нова.PDF
30 жовтня 2018 13:56
Цінова_пропо_нова.PDF
29 жовтня 2018 15:01
Цінова_пропо_нова.PDF
26 жовтня 2018 18:51
Електронний підпис
26 жовтня 2018 18:50
Технічні_вимоги.PDF
26 жовтня 2018 18:50
Копії_документів.PDF
26 жовтня 2018 18:50
Статут 01.03.18.pdf
26 жовтня 2018 18:50
Оригінал договору.pdf
26 жовтня 2018 18:50
Технічні_вимоги.PDF
26 жовтня 2018 18:50
Порівнянльна_таблиця.PDF
26 жовтня 2018 18:50
ПРОТОКОЛ № 25.pdf
26 жовтня 2018 18:50
платник ПДВ.pdf
26 жовтня 2018 18:50
Інформація_про_тех.хар.PDF
26 жовтня 2018 18:50
Видаткова.pdf
26 жовтня 2018 18:50
Витяг ПДВ 17.10.2018р..pdf
26 жовтня 2018 18:50
Відгук.pdf
26 жовтня 2018 18:50
Технічні_вимоги.PDF
26 жовтня 2018 18:50
Інформація_про_тех.хар.PDF
26 жовтня 2018 18:49
Порівнянльна_таблиця.PDF
26 жовтня 2018 18:49
ЦІНОВА_ПРОП.PDF

Публічні документи

26 жовтня 2018 18:11
Електронний підпис
26 жовтня 2018 18:04
Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2018 18:04
Статут завірена копія.PDF
26 жовтня 2018 18:04
Специфікація.pdf
26 жовтня 2018 18:04
Проект договору.pdf
26 жовтня 2018 18:04
Про дотримання норм ЗУ.pdf
26 жовтня 2018 18:04
Порівняльна таблиця.pdf
26 жовтня 2018 18:04
Лист згода.pdf
26 жовтня 2018 18:04
Заповнений договір.pdf
26 жовтня 2018 18:04
Договір оренди (склад).PDF
26 жовтня 2018 18:04
Договір оренди (офіс).PDF
26 жовтня 2018 18:04
Договір лізингу (авто).PDF
26 жовтня 2018 18:04
Довідка ст17.pdf
26 жовтня 2018 18:04
Довідка про санкції.pdf
26 жовтня 2018 18:04
Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 648 688,02
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 16:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

01 листопада 2018 16:43
Електронний підпис
01 листопада 2018 16:38
Протокол розгяду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
648 688,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2018 16:43
Електронний підпис
01 листопада 2018 16:38
Протокол розгяду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 16:33
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 17:11
Додаткова угода УКРПАПІР.pdf зміни до договору
15 листопада 2018 17:07
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 16:39
Договір УКРПАПІР.pdf укладений
15 листопада 2018 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти Специфікацію Додаток №1 до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 47-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 47-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 648 688,02
UAH з ПДВ