Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція (відновлення) каскаду водойм Сажалка, Тарасинське, Панське 1, в селі Шпитьки, Києво-Святошинського району, Київської області, для відновлення гідрологічного, гідротехнічного та санітарного стану водойм з подальшим благоустроєм» (ДК 021:2015 - 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
38 810 023,00 UAH
UA-2018-10-12-002163-b ● 39c416b7175e4f1e92c39ccd4138444a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шпитьківська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362177 |
Вебсайт: | http://shpytky.rada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 08122, Україна , Київська обл., село Шпитьки, Київська область, Києво-Святошинський район, село Шпитьки, вулиця Леніна, будинок 5 |
Контактна особа: |
Зимогляд Олена Вікторівна +380459876743 shpitki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2018 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2018 11:02 |
Очікувана вартість: | 38 810 023,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 388 100,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція (відновлення) каскаду водойм Сажалка, Тарасинське, Панське 1, в селі Шпитьки, Києво-Святошинського району, Київської області, для відновлення гідрологічного, гідротехнічного та санітарного стану водойм з подальшим благоустроєм»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08100, Україна, Київська область, Києво-Святошинського району, с. Шпитьки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2018 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2018 17:19 |
перелік змін 25.10.2018.docx | |
25 жовтня 2018 17:19 |
ТД 25.10.2018.docx | |
12 жовтня 2018 18:26 |
Додаток 5 (Договір).docx |
25 жовтня 2018 17:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2018 17:19 |
перелік змін 25.10.2018.docx
|
|||
25 жовтня 2018 17:19 |
ТД 25.10.2018.docx
|
|||
12 жовтня 2018 18:26 |
Додаток 5 (Договір).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо моделі шпунта
Дата подання: 18 жовтня 2018 15:52
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 17:29
Відповідно до технічного завдання ( п. 26, Реконструкція (відновлення) водойми Сажалка, та п.26 Реконструкція (відновлення) водойми Тарасинське) передбачено наявність шпунта. Просимо надати уточнення (роз’яснення) який саме шпунт необхідний для виконання робіт за предметом закупівлі (модель, інші характеристики шпунта відповідно до технічного завдання).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Модель шпунта, який необхідний для виконання робіт: «Профілі полівінілхлоридні шпунтовані для огородження гідротехнічних об’єктів та споруд марок ЕПТ-17; ЕПТ-29» (або еквівалент)
Щодо підтвердження кваліфікації субпідрядника
Дата подання: 18 жовтня 2018 16:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 17:57
Додатком 4 до ТД передбачено, що на підтвердження субпідрядника(ів) кваліфікаційним критеріям Учасник надає інформацію згідно пунктів 1, 2, 3 Додатку №2 (інформація надається стосовно робіт, які буде виконувати субпідрядна організація) з документальним підтвердженням за підписом уповноваженої особи субпідрядника(ів) та завірену печаткою субпідрядника(ів)(у разі наявності).
Однак у додатку 1 є п. 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Знову п. 1 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відсутні п.2 та п.3 . Просимо надати роз’яснення, які конкретно документи необхідно надати учаснику на підтвердження субпідрядника(ів) кваліфікаційним критеріям
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до змісту Додатку 4 до терндерної документації На підтвердження субпідрядника(ів) кваліфікаційним критеріям Учасник надає інформацію згідно пунктів 1, 2, 3 Додатку №2 (інформація надається стосовно робіт, які буде виконувати субпідрядна організація) з документальним підтвердженням за підписом уповноваженої особи субпідрядника(ів) та завірену печаткою субпідрядника(ів)(у разі наявності).
Кожна субпідрядна організація повинна відповідати кваліфікаційним вимогам та мати необхідні дозвільні документи(дозволи та/або ліцензії) на виконання робіт, які планується доручити субпідрядній організації. Копії дозвільних документів субпідрядника надаються у складі тендерної пропозиції.
Кваліфікаційні вимоги встановлені Замовником у Додатку №2 до тендерної документації та застосовуються як для учаника процедури закупівлі, так і для субпідрядника. Наголошуємо, що відповідно до Додатку №2 необхідно надати інформацію про:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасник повинен надати у складі пропозиції:
1.1. Довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні робіт за предметом закупівлі згідно таблиці № 1.
1.2. У разі, якщо техніка є власною надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
1.3. У разі залучення – надаються копії договорів оренди, послуг, лізінгу тощо, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається, а також копії свідоцтв про реєстрацію залучених транспортних засобів.
1.4. У разі якщо техніка належить субпідрядній організації, що залучається, то надаються підтверджуючі документи права власності або залучення субпідрядною організацією (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії договорів оренди, послуг, лізінгу тощо).
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник повинен надати у складі пропозиції:
1.1 Довідку про наявність в учасника торгів інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів згідно таблиці № 2.1.
1.2 Копії дипломів про освіту інженерно-технічних працівників.
2.3 Копію штатного розпису або копії відповідних договорів цивільно-правового характеру.
2.4. Довідку про наявність в учасника торгів робітників робочих професій необхідних для виконання зобов‘язань за предметом даних торгів згідно таблиці № 2.2.
Повторно зазначаємо, що у разі залучення субпідрядника учасник повинен надати вищезазначену інформацію стосовно субпідрядника.
Крім того, повідомляємо, що у Додатку 1 до тендерної документації встанволено форму "Тендерна пропозиція"
Кожна субпідрядна організація повинна відповідати кваліфікаційним вимогам та мати необхідні дозвільні документи(дозволи та/або ліцензії) на виконання робіт, які планується доручити субпідрядній організації. Копії дозвільних документів субпідрядника надаються у складі тендерної пропозиції.
Кваліфікаційні вимоги встановлені Замовником у Додатку №2 до тендерної документації та застосовуються як для учаника процедури закупівлі, так і для субпідрядника. Наголошуємо, що відповідно до Додатку №2 необхідно надати інформацію про:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасник повинен надати у складі пропозиції:
1.1. Довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні робіт за предметом закупівлі згідно таблиці № 1.
1.2. У разі, якщо техніка є власною надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
1.3. У разі залучення – надаються копії договорів оренди, послуг, лізінгу тощо, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається, а також копії свідоцтв про реєстрацію залучених транспортних засобів.
1.4. У разі якщо техніка належить субпідрядній організації, що залучається, то надаються підтверджуючі документи права власності або залучення субпідрядною організацією (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії договорів оренди, послуг, лізінгу тощо).
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник повинен надати у складі пропозиції:
1.1 Довідку про наявність в учасника торгів інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів згідно таблиці № 2.1.
1.2 Копії дипломів про освіту інженерно-технічних працівників.
2.3 Копію штатного розпису або копії відповідних договорів цивільно-правового характеру.
2.4. Довідку про наявність в учасника торгів робітників робочих професій необхідних для виконання зобов‘язань за предметом даних торгів згідно таблиці № 2.2.
Повторно зазначаємо, що у разі залучення субпідрядника учасник повинен надати вищезазначену інформацію стосовно субпідрядника.
Крім того, повідомляємо, що у Додатку 1 до тендерної документації встанволено форму "Тендерна пропозиція"
Про субпідрядника
Дата подання: 18 жовтня 2018 16:47
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 17:59
Чи необхідно надавати документи на підтвердження кваліфікації субпідрядника, а саме довідку про працівників? який вигляд вона повинна мати ?
Відповідь: Прохання приділити більше уваги змісту додатків №2 та №4 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" |
34 999 937,70
UAH з ПДВ
|
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІНТЕХЗБУТ" |
36 800 000,00
UAH з ПДВ
|
24 000 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СтартБуд |
37 779 958,80
UAH з ПДВ
|
26 000 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Д С С СОЛЮШИОНС" |
38 470 484,95
UAH з ПДВ
|
26 767 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К" |
36 470 000,00
UAH з ПДВ
|
26 767 494,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ" |
38 806 505,63
UAH з ПДВ
|
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "УКРВОДСЕРВІС" |
38 406 834,00
UAH з ПДВ
|
38 018 733,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" |
38 421 825,60
UAH з ПДВ
|
38 033 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" #40446294 |
Відхилено |
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2018 16:57
|
|
ТОВ "ВІНТЕХЗБУТ" #42244101 |
Відхилено |
24 000 999,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2018 17:21
|
|
ТОВ СтартБуд #40264524 |
Відхилено |
26 000 888,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2018 15:59
|
|
ТОВ "Д С С СОЛЮШИОНС" #34809519 |
Відхилено |
26 767 400,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2018 14:46
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К" #13965957 |
Відхилено |
26 767 494,25
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2018 16:59
|
|
ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ" #36995664 |
Відхилено |
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2018 15:37
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДП "УКРВОДСЕРВІС" #32765831 |
Переможець |
38 018 733,77
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2018 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 16:20
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2019 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2019 11:04
|
додаткова угода 3 PDF | зміни до договору |
20 лютого 2019 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 16:13
|
ДУ 7330 (2).PDF | зміни до договору |
28 грудня 2018 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2018 18:11
|
Договір.PDF | укладений |
13 грудня 2018 18:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли згоди, зменшити асигнування на виконання робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція (відновлення) каскаду водойм Сажалка, Тарасинське, Панське 1, в селі Шпитьки, Києво-Святошинського району, Київської області, для відновлення гідрологічного, гідротехнічного та санітарного стану водойм з подальшим благоустроєм» (ДК 021:2015 - 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) у 2018 році на 499 999,72 грн. (Чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 72 коп.) у тому числі ПДВ 83333,29 та п. 4.4. договору № 86/12/18 від «13» грудня 2018 року викласти в наступній редакції: «4.4. Бюджетні асигнування на виконання робіт згідно цього Договору складає договірну ціну, а саме 38 018 733,77 грн. (Тридцять вісім мільйонів вісімнадцять тисяч сімсот тридцять три грн., 33 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 6 336 455,63 грн.: - фінансування на 2018 рік у сумі 150 000,28 грн. (Сто п’ятдесят тисяч грн., 28 коп.), у тому числі ПДВ (20%): 25 000,05 грн.; - фінансування на 2019 рік у сумі 30 499 999,72 грн. (Тридцять мільйонів чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 72 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 5 083 333,29 грн.; - фінансування на 2020 рік у сумі 7 368 733,77 грн. (Сім мільйонів триста шістдесят вісім тисяч сімсот тридцять три грн., 77 коп.), у тому числі ПДВ (20%): 1 228 122,30 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 86/12/18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 86/12/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити асигнування на виконання робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція (відновлення) каскаду водойм Сажалка, Тарасинське, Панське 1, в селі Шпитьки, Києво-Святошинського району, Київської області, для відновлення гідрологічного, гідротехнічного та санітарного стану водойм з подальшим благоустроєм» (ДК 021:2015 - 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) у 2018 році на 499 999,72 грн. (Чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 72 коп.) у тому числі ПДВ 83333,29 та п. 4.4. договору № 86/12/18 від «13» грудня 2018 року викласти в наступній редакції: «4.4. Бюджетні асигнування на виконання робіт згідно цього Договору складає договірну ціну, а саме 38 018 733,77 грн. (Тридцять вісім мільйонів вісімнадцять тисяч сімсот тридцять три грн., 33 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 6 336 455,63 грн.: - фінансування на 2018 рік у сумі 150 000,28 грн. (Сто п’ятдесят тисяч грн., 28 коп.), у тому числі ПДВ (20%): 25 000,05 грн.; - фінансування на 2019 рік у сумі 30 499 999,72 грн. (Тридцять мільйонів чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 72 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 5 083 333,29 грн.; - фінансування на 2020 рік у сумі 7 368 733,77 грн. (Сім мільйонів триста шістдесят вісім тисяч сімсот тридцять три грн., 77 коп.), у тому числі ПДВ (20%): 1 228 122,30 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 86/12/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 86/12/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою уточнення розміру бюджетних асигнувань на 2019 рік Сторони дійшли внести відповідні зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 86/12/18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 86/12/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із затвердженим розподілу у 2019 році обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об'єктах комунальної власності "Сторони" домовились збільшити асигнування на виконання робіт у 2019 році на 30000000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 86/12/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |