Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Construction of secondary school of I degree on the street.Petlyury Simon (Chernyakhovskogo) 17-B in the city of Brovary, Kyiv region (Construction work) (code DK 021: 2015 - 45214000-0 Construction of educational and research institutions)
Construction of secondary school of I degree on the street.Petlyury Simon (Chernyakhovskogo) 17-B in the city of Brovary, Kyiv region (Construction work) (code DK 021: 2015 - 45214000-0 Construction of educational and research institutions)
Очікувана вартість
274 002 614,00 UAH
UA-2018-10-12-002035-b ● 4690428eb08443eeaf3aec2c75e6f61b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська область обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Контактна особа: |
Карпенко Валентина Степанівна +380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Решетова Світлана Ігорівна +380459460413 brovaru-ugkg@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council |
National ID: | 26146617 |
Contact point: |
Karpenko Valentyna Stepanovna +380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua |
Additional contacts: |
Reshetova Svetlana Igorevna +380459460413 brovaru-ugkg@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2018 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2018 16:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2018 16:50 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2018 13:47 |
Очікувана вартість: | 274 002 614,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1370000 UAH |
Publication date: | 12 жовтня 2018 16:46 |
Enquiries until: | 05 листопада 2018 16:50 |
Complaints submission until: | до 11 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 листопада 2018 16:50 |
Information
Estimated total value: | 274 002 614 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 150 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Петлюри Симона, 17 Б
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Construction of secondary school of I degree on the street.Petlyury Simon (Chernyakhovskogo) 17-B in the city of Brovary, Kyiv region (Construction work) (code DK 021: 2015 - 45214000-0 Construction of educational and research institutions)
CPV: 45214000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат ISO
Дата подання: 31 жовтня 2018 17:59
Дата відповіді: 05 листопада 2018 17:06
В тендерній документації міститься вимога щодо надання копій сертифікату ІSO 9001:2015 та сертифікату ІSO14001:2015. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною щодо учасників, що не мають відповідних сертифікатів, проте мають всі необхідні дозвільні документи для провадження господарської діяльності згідно законодавства та можуть виконувати роботи згідно предмету даної закупівлі. Відповідні сертифікати не є підтвердженням відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям. Просимо усунути відповідну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо наявності в Учасника сертифікатів Системи управління якістю (стандарт ISO серії 9001) та системи екологічного управління (стандарт ISO серії 14001) гарантує спроможність Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання робіт протягом усього часу будівництва; забезпечення упевненості в тому, що всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Компанії, які отримали сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 , відповідають міжнародним вимогам, мають відповідність всіх виробничих і бізнес – процесів міжнародним стандартам, мають ефективне функціонування системи менеджменту якості вироблених в організації продукції, робіт або послуг, їх відповідності екологічним стандартам.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного та своєчасного виконання робіт, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Компанії, які отримали сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 , відповідають міжнародним вимогам, мають відповідність всіх виробничих і бізнес – процесів міжнародним стандартам, мають ефективне функціонування системи менеджменту якості вироблених в організації продукції, робіт або послуг, їх відповідності екологічним стандартам.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного та своєчасного виконання робіт, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Щодо надання розрахунку ціни
Дата подання: 31 жовтня 2018 18:23
Дата відповіді: 05 листопада 2018 20:31
Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником договірної ціни, вважаємо вимогу щодо надання розрахунків цінової пропозиції (договірної ціни), які будуть доступними до перегляду після аукціону не раціональною та не логічною, адже водночас вимагається підпунктом 5.4. пункту 5 Розділу 3 надання учасниками торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати проведення аукціону розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (ураховуючи результати аукціону, зменшену). Завантажений до аукціону розрахунок не впливає на відповідність технічним вимогам учасників. Просимо усунути вимогу щодо надання розрахунку ціни тендерної пропозиції до аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На Ваше звернення щодо вилучення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахунку цінової пропозиції (договірної ціни) повідомляємо наступне.
Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», національного стандарту України «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ БД.1.1-1:2013, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та діючого законодавства України.
Відповідно до п.3 Закону,тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно п.3 ст. 25 Закону, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Тобто, Замовник має право розглядати лише ті документи, які учасники завантажили до електронної системи закупівель до закінчення кінцевого терміну подання пропозицій та не має право брати до розгляду документи подані учасниками після закінчення цього терміну.
Розрахунки цінової пропозиції (договірної ціни) учасники мають подати таким чином, щоб даний розрахунок був доступний до перегляду після аукціону, оскільки це міжнародний тендер (відкриті торги з публікацією англійською мовою) та відповідно до ч. 2 п.1 ст. 27 Закону, на першому етапі електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
. В Переліку документів, які вимагаються тендерною документації для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству у складі тендерної пропозиції подається Довідка, яка містить інформацію про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази. Дана довідка повинна відображати усі машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників.
Визначення трудових ресурсів, які будуть задіяні для виконання об’єму робіт, що пропонуються в тендерній документації, в установлений замовником термін здійснюється в програмному комплексі відповідно нормативної трудомісткості робіт (витрати труда будівельників, та витрати труда робітників, що обслуговують машини), тобто визначається нормативна потреба робітників основних будівельних професій, що в свою чергу відображається в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У разі невідповідності інформації щодо техніки, машин, механізмів, зазначеної учасником у довідці про матеріально-технічну базу, із інформацією зазначеною у підсумковій відомості матеріально-технічних ресурсів, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена (п.п. 5.18 п. 5 Розділ. ІІІ тендерної документації)
Окрім того, вимога тендерної документації (п.5.4) щодо подання Учасниками торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати проведення аукціону розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), ураховуючи результати аукціону, зменшену, за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту “Правила визначення вартості будівництва” з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Додаток С (з локальними кошторисами Додаток А), надає Замовнику можливість відслідкувати на яких позиціях учасник понизився.
Відповідно до ч. 1 статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, у п. 4 цієї статті зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимогу щодо надання учасниками розрахунку цінової пропозиції (договірної ціни) таким чином, щоб даний розрахунок був доступний до перегляду після аукціону, обґрунтованою.
На Ваше звернення щодо вилучення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахунку цінової пропозиції (договірної ціни) повідомляємо наступне.
Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», національного стандарту України «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ БД.1.1-1:2013, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та діючого законодавства України.
Відповідно до п.3 Закону,тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно п.3 ст. 25 Закону, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Тобто, Замовник має право розглядати лише ті документи, які учасники завантажили до електронної системи закупівель до закінчення кінцевого терміну подання пропозицій та не має право брати до розгляду документи подані учасниками після закінчення цього терміну.
Розрахунки цінової пропозиції (договірної ціни) учасники мають подати таким чином, щоб даний розрахунок був доступний до перегляду після аукціону, оскільки це міжнародний тендер (відкриті торги з публікацією англійською мовою) та відповідно до ч. 2 п.1 ст. 27 Закону, на першому етапі електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
. В Переліку документів, які вимагаються тендерною документації для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству у складі тендерної пропозиції подається Довідка, яка містить інформацію про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази. Дана довідка повинна відображати усі машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників.
Визначення трудових ресурсів, які будуть задіяні для виконання об’єму робіт, що пропонуються в тендерній документації, в установлений замовником термін здійснюється в програмному комплексі відповідно нормативної трудомісткості робіт (витрати труда будівельників, та витрати труда робітників, що обслуговують машини), тобто визначається нормативна потреба робітників основних будівельних професій, що в свою чергу відображається в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У разі невідповідності інформації щодо техніки, машин, механізмів, зазначеної учасником у довідці про матеріально-технічну базу, із інформацією зазначеною у підсумковій відомості матеріально-технічних ресурсів, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена (п.п. 5.18 п. 5 Розділ. ІІІ тендерної документації)
Окрім того, вимога тендерної документації (п.5.4) щодо подання Учасниками торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати проведення аукціону розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), ураховуючи результати аукціону, зменшену, за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту “Правила визначення вартості будівництва” з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Додаток С (з локальними кошторисами Додаток А), надає Замовнику можливість відслідкувати на яких позиціях учасник понизився.
Відповідно до ч. 1 статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, у п. 4 цієї статті зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимогу щодо надання учасниками розрахунку цінової пропозиції (договірної ціни) таким чином, щоб даний розрахунок був доступний до перегляду після аукціону, обґрунтованою.
Щодо підтвердження інформації про наявність обладнання, машин, механізмів
Дата подання: 01 листопада 2018 16:10
Дата відповіді: 02 листопада 2018 16:02
В п.5 розділу III (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17) на стор. 14 ТД зазначено:
Для підтвердження інформації про наявність обладнання, машин, механізмів, учасник повинен надати копії технічних паспортів,або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів або інший документ який згідно чинного законодавства України посвідчує/підтверджує право власності учасника на такі машини, механізми, транспортні засоби, обладнання, устаткування, ...
Просимо надати перелік документів, які с точки зору Замовника можуть підтвердити право власності на устаткування та обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник може підтвердити вказану вимогу договором купівлі продажу, накладними, актами приймання-передачі, інвентарними картками тощо.
Сертифікати ISO
Дата подання: 02 листопада 2018 13:02
Дата відповіді: 07 листопада 2018 13:55
Сертифікати ISO (InternationalOrganizationforStandartization, що в перекладі означає «Міжнародна організація зі стандартизації») 9001 та 14001 не є обов'язковими на території України, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має рекомендаційний характер. Характерною особливістю стандартів ISO є їх універсальність - вони можуть бути застосовані до будь-яких підприємств і організацій, незалежно від їх розміру, форми власності та сфери діяльності. У разі прийняття стандарту національними органами стандарт ISO 9001 отримує подвійне найменування - міжнародне та національне. Нормативною базою для отримання сертифікатів можна вважати постанову Кабміну України від від 6 серпня 2014 р. № 385 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року»: «Основним пріоритетом розвитку промисловості є підвищення конкурентоспроможності продукції, посилення інноваційної спрямованості шляхом впровадження систем управління якістю. Системи управління якістю (стандарт ISO серії 9001) та системи екологічного управління (стандарт ISO серії 14001) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи підприємств». Але, Замовник не може вимагати від учасників процедури закупівлі документів, які не є обов’язковими для надання послуг, це суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» стаття 3 Принципи здійснення закупівель частина 1 позиція 4 «НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ».
Враховуючи викладене, вимоги тендерної документації , що порушують ЗУ "Про публічні закупівлі" та дискримінують інших учасників закупівлі, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Просимо врахувати даний факт при подальшій діяльності тендерного комітету. Та просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині видалення вимоги щодо надання учасниками копій сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, як було сказано у запитанні, сертифікація управління якістю в системі ISO для підприємств є не обов'язковою в Україні, але в той же час згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП «національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якості. Вимоги » та ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» ці стандарти рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості та системи екологічного управління. Компанії, які отримали сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 , відповідають міжнародним вимогам, мають відповідність всіх виробничих і бізнес –процесів міжнародним стандартам, мають ефективне функціонування системи менеджменту якості вироблених в організації продукції, робіт або послуг, їх відповідності екологічним стандартам. Вимога щодо наявності в Учасника сертифікатів Системи управління якістю (стандарт ISO серії 9001) та Системи екологічного управління (стандарт ISO серії 14001) гарантує спроможність Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання робіт протягом усього часу будівництва; забезпечення упевненості в тому, що всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного та своєчасного виконання робіт, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного та своєчасного виконання робіт, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Загальні запитання до тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2018 15:08
Дата відповіді: 07 листопада 2018 15:04
Доброго дня!
1) В умовах тандерної документації, розділ. 3, п. 1.1. зазначено, що всі документи тендерної пропозиції подаються кількома файлами, просимо відредагувати даний пункт без зазначення кількості файлів, оскільки кілька файлів трактується як два, зважаючи на великий об`єм документів тендерної пропозиції, тендерний майданчик, через який подається пропозиція, не має змоги завантажити великогабаритні файли.
2) В п.п. 1.6. розділу 3 говориться, що учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену форму "Цінова пропозиція", ціна вказується з двома десятковими знаками, в самій формі "Цінова пропозиція" говориться, що ціна зазначається під час підготовки документального підтвердження розрахунку цінової пропозиції за результатами проведеного аукціону, але договірна ціна зі всіма підтверджуючими розрахунками, на вимогу Замовника торгів, має бути надана до проведення аукціону, що є порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", отже не зрозуміло, чи має бути вказана цінова пропозиція в самій формі "Цінова пропозиція" до проведення аукціону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1. Враховуючи ваші запитання в п. 1.1 розділу ІІІ тендерної документацію внесено відповідні зміни.
2. До аукціону «Цінова пропозиція» подається без заповнення граф щодо ціни ( п.п. 13 п. 5.3 розділ ІІІ ).
Розрахунки договірної ціни учасники подають таким чином, щоб даний розрахунок був доступний до перегляду після аукціону.
1. Враховуючи ваші запитання в п. 1.1 розділу ІІІ тендерної документацію внесено відповідні зміни.
2. До аукціону «Цінова пропозиція» подається без заповнення граф щодо ціни ( п.п. 13 п. 5.3 розділ ІІІ ).
Розрахунки договірної ціни учасники подають таким чином, щоб даний розрахунок був доступний до перегляду після аукціону.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2018 15:29
Дата відповіді: 07 листопада 2018 15:05
Доброго дня!
В п.п. 5.3. тендерної документації відображено довідку яку необхідно заповнити для підтвердження інформації про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази. В одній з колонок даної таблиці необхідно вказати назву, тип машини, механізму, устаткування/обладнання. В цій же таблиці, тільки в останніх строках зазначено - Транспортні засоби, машини, механізми, нижче строка - Будівельне обладнання, устаткування...Прошу уточнити, що саме має бути вказано учасником в останніх строках таблиці? Якщо запитувана Замовником інформація повторюється, просими привести таблицю у зрозумілий вигляд.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На Ваше прохання в тендерну документацію внесено зміни. Таблиця про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази сформована в іншому варіанті.
На Ваше прохання в тендерну документацію внесено зміни. Таблиця про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази сформована в іншому варіанті.
Уточнення до вимог тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2018 15:43
Дата відповіді: 07 листопада 2018 15:06
Добрий день!
У п. 7 Тендерної документації вказано, що учасник зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб`єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У п.п. 7.3., зазначено, що учасник має надати довідку про залучення/не залучення до виконання робіт субпідрядників без відсоткового значення. Прошу уточнити, в даній довідці мають бути зазначені всі субпідрядні організації, які можуть бути залучені до виконання робіт, чи тільки ті, які будуть виконувати 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На Ваше прохання в тендерну документацію внесено зміни.
п.п. 7.3., доповнено наступним текстом «або планує залучити субпідрядні організації в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
На Ваше прохання в тендерну документацію внесено зміни.
п.п. 7.3., доповнено наступним текстом «або планує залучити субпідрядні організації в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-12-002035-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Подолжилбуд, Код ЄДРПОУ:38981171
Дата подання: 30 жовтня 2018 16:53
Вимога
Шановний Замовник! Вивчивши умови тендерної документації нами було знайдено вимоги документації які дискримінують нас як учасника, а саме.
п. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону" встановлено вимогу - "Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору генерального підряду об`єкту соціально-культурного призначеннящодо: виконання робіт з нового будівництва клас наслідків СС-3, будівельним об`ємом не менше ніж 70 000 м3 за 2017-2016-2015 роки, або інші попередні роки"
та ще одну вимогу -
"Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію аналогічного договору щодо виконання робіт з нового будівництва, клас наслідків СС-3, будівельним об`ємом не менше ніж 70 000 м3 за 2017-2016-2015 роки, або інші попередні роки"
Просимо внести зміни до документації та додати 2018 рік адже ми маємо відповідний досвід та можемо його підтвердити саме за 2018 рік.
Розгорнути
Згорнути
п. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону" встановлено вимогу - "Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору генерального підряду об`єкту соціально-культурного призначеннящодо: виконання робіт з нового будівництва клас наслідків СС-3, будівельним об`ємом не менше ніж 70 000 м3 за 2017-2016-2015 роки, або інші попередні роки"
та ще одну вимогу -
"Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію аналогічного договору щодо виконання робіт з нового будівництва, клас наслідків СС-3, будівельним об`ємом не менше ніж 70 000 м3 за 2017-2016-2015 роки, або інші попередні роки"
Просимо внести зміни до документації та додати 2018 рік адже ми маємо відповідний досвід та можемо його підтвердити саме за 2018 рік.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2018 15:59
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога про усунення порушення. З метою розширення потенційного кола учасників, прийнято рішення внести зміни до тендерної документації і викласти пп. 3 п. 5.3 розділу ІІІ в новій редакції «Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію аналогічного договору щодо виконання робіт з нового будівництва, клас наслідків СС-3, будівельним об`ємом не менше ніж 70 000 м3 за 2018- 2017-2016-2015 роки, або інші попередні роки…». Відповідні зміни внесено.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-002035-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:39534853
Дата подання: 01 листопада 2018 16:34
Вимога
Шановний Замовник!
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель. Вважаємо, що деякі позиції тендерної документації суперечать одному з принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників.
Зокрема,
1. Пп. 1) П. 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації: копії технічних паспортів, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів або інший документ який згідно чинного законодавства України посвідчує/підтверджує право власності учасника на такі машини, механізми, транспортні засоби, обладнання, устаткування, або нотаріально завірену копію договору/договорів, що посвідчують право користування: оренди, лізингу, позики, надання послуг техніки, інше та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, тощо із їх переліком та вартістю машино/години.
Дана вимога обмежує права учасників, які можуть не мати достатньо обладнання (відповідно до підсумкової відомості матеріально-технічних ресурсів) на момент подання пропозиції, але планують здійснити купівлю/оренду на момент виконання робіт.
2. Пп. 2) П. 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації:
-копію Звіту форма 1-ДФ, квартальна за попередній звітний період поточного року, з відміткою податкової служби, або копію квитанції про прийняття електронної звітності.
В учасника кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у будівельній галузі, має складати не менше 50 осіб, із них не менше 30 осіб працюють на постійній основі, що підтверджено копією Звіту форма 1-ДФ, квартальна (за попередній звітний період поточного року), з відміткою податкової служби, або копію квитанції про прийняття електронної звітності
Дана вимога обмежує права учасників, які не мали не менше 30 осіб на момент подання Звіту форми 1-ДФ за попередній звітний період поточного року.
3. Пп. 15) П. 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації:
Інші вимоги:
- Копія сертифікату ІSO 9001:2015;
- Копія сертифікату ІSO14001:2015.
Дана вимога обмежує права учасників, які мають достатні з точки зору законодавства України документи для виконання видів робіт, що вимагаються Замовником, проте можуть не мати даних сертифікатів, наявність яких не відноситься до обов’язкової.
Просимо відкоригувати вимоги тендерної документації для приведення у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель. Вважаємо, що деякі позиції тендерної документації суперечать одному з принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників.
Зокрема,
1. Пп. 1) П. 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації: копії технічних паспортів, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів або інший документ який згідно чинного законодавства України посвідчує/підтверджує право власності учасника на такі машини, механізми, транспортні засоби, обладнання, устаткування, або нотаріально завірену копію договору/договорів, що посвідчують право користування: оренди, лізингу, позики, надання послуг техніки, інше та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, тощо із їх переліком та вартістю машино/години.
Дана вимога обмежує права учасників, які можуть не мати достатньо обладнання (відповідно до підсумкової відомості матеріально-технічних ресурсів) на момент подання пропозиції, але планують здійснити купівлю/оренду на момент виконання робіт.
2. Пп. 2) П. 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації:
-копію Звіту форма 1-ДФ, квартальна за попередній звітний період поточного року, з відміткою податкової служби, або копію квитанції про прийняття електронної звітності.
В учасника кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у будівельній галузі, має складати не менше 50 осіб, із них не менше 30 осіб працюють на постійній основі, що підтверджено копією Звіту форма 1-ДФ, квартальна (за попередній звітний період поточного року), з відміткою податкової служби, або копію квитанції про прийняття електронної звітності
Дана вимога обмежує права учасників, які не мали не менше 30 осіб на момент подання Звіту форми 1-ДФ за попередній звітний період поточного року.
3. Пп. 15) П. 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації:
Інші вимоги:
- Копія сертифікату ІSO 9001:2015;
- Копія сертифікату ІSO14001:2015.
Дана вимога обмежує права учасників, які мають достатні з точки зору законодавства України документи для виконання видів робіт, що вимагаються Замовником, проте можуть не мати даних сертифікатів, наявність яких не відноситься до обов’язкової.
Просимо відкоригувати вимоги тендерної документації для приведення у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2018 16:56
Умови тендерної документації залишаються без змін. Зазначені у вимозі умови тендерної документації не є дискримінаційними оскільки охоплюють широке коло суб’єктів господарювання, які мають достатню кількість обладнання та працівників для виконання зазначеного будівництва. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного та своєчасного будівництва важливого соціального об'єкта.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-002035-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 02 листопада 2018 11:29
Вимога
Щодо надання договірної ціни з підтверджуючими розрахунками у складі тендерної пропозиції до проведення аукціону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2018 17:00
В Переліку документів, які вимагаються тендерною документації для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству у складі тендерної пропозиції подається Довідка, яка містить інформацію про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази. Дана довідка повинна відображати усі машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників.
Визначення трудових ресурсів, які будуть задіяні для виконання об’єму робіт, що пропонуються в тендерній документації, в установлений замовником термін здійснюється в програмному комплексі відповідно нормативної трудомісткості робіт (витрати труда будівельників, та витрати труда робітників, що обслуговують машини), тобто визначається нормативна потреба робітників основних будівельних професій, що в свою чергу відображається в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимогу щодо надання учасниками розрахунку цінової пропозиції (договірної ціни) таким чином, щоб даний розрахунок був доступний до перегляду після аукціону, обґрунтованою та яка не суперечить принципам здійснення закупівель.
Визначення трудових ресурсів, які будуть задіяні для виконання об’єму робіт, що пропонуються в тендерній документації, в установлений замовником термін здійснюється в програмному комплексі відповідно нормативної трудомісткості робіт (витрати труда будівельників, та витрати труда робітників, що обслуговують машини), тобто визначається нормативна потреба робітників основних будівельних професій, що в свою чергу відображається в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимогу щодо надання учасниками розрахунку цінової пропозиції (договірної ціни) таким чином, щоб даний розрахунок був доступний до перегляду після аукціону, обґрунтованою та яка не суперечить принципам здійснення закупівель.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-002035-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПРОВІДНІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА", Код ЄДРПОУ:38365283
Дата подання: 03 грудня 2018 13:17
ВИМОГА по усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки учасників відкритих торгів з публікацією англійською мовою
ВИМОГА
по усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки учасників відкритих торгів з публікацією англійською мовою
Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (надалі іменується - Замовник) оголошено на сайті Уповноваженого органу Prozorro відкриті торги з публікацією англійською мовою за номером в ЦБД № UA-2018-10-12-002035-b на закупівлю: Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) з очікуваною вартістю 274 002 614,00 грн. з ПДВ. із датою подання пропозицій до 15.11.2018р. 16:50 год.
На процедуру закупівлі подано пропозиції наступних учасників:
1) ПрАТ Агробудмеханізація - відхилено
2) ТОВ "ПРОВІДНІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА"(Скаржник) – відхилено
3) ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"- відхилено
4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕМОС-БУД" - відхилено
5) ТОВ Черкасиміськбуд – допущено до аукціону
6) ТОВ Подолжилбуд - допущено до аукціону
7) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" – відхилено.
У відповідності до протоколу розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано Замовником 29.11.2018 р. до аукціону допущено двох учасників. В результаті ознайомлення та перевірки документів тендерних пропозиції цих учасників наше підприємство вважає за необхідне повідомити Замовника про порушення ним законодавства у сфері публічних закупівель, а саме стосовно неправомірного допущення до автоматичної оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «Черкасиміськбуд» та ТОВ «Подолжилбуд» з наступних обґрунтованих підстав.
1. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Черкасиміськбуд» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
1.1. Учасник не надав копію наказу про призначення начальника будівельно-монтажної дільниці відповідальним за виконання робіт на аналогічних об`єктах.
1.2. Накази на виконробів, які були відповідальним за виконання робіт на аналогічних об`єктах не відповідають вимогам, оскільки об’єкти на яких вони були відповідальними не є аналогічними предмету закупівлі, а саме: будівництво очисних споруд, будівництво лінії приймання, очищення та сушіння для зернозберігального комплексу.
1.3. Копія Статуту надана неналежного рівня якості, що не дає змоги перевірити документ, наприклад в частині повноважень, що надаються директору Товариства, чи є в нього певні обмеження на підписання документів(договору).
1.4. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників, складена не у відповідності до наданої довідки про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази, вона не відображає ту техніку, машини, механізми, тощо, що зазначені учасником в довідці.
2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Подолжилбуд» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
2.1. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів містить вартісні показники машин та механізмів та рівень витрат робітників, що не відповідає вимогам пп 6.3. п 6. Розділу 3 тендерної документації.
2.2. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників, складена не у відповідності до наданої довідки про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази, вона не відображає ту техніку, машини, механізми, тощо, що зазначені учасником в довідці.
2.3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить досвід роботи на займаній посаді(років) Геодезиста.
У відповідності до вищевикладеного просимо у трьох денний термін розглянути дану вимогу, прийняти до уваги вищевикладене та скасувати попередньо прийняті рішення про допущення до аукціону учасників ТОВ «Черкасиміськбуд» та ТОВ «Подолжилбуд» та відхилити їх тендерні пропозиції.
У протилежному випадку у разі не отримання вмотивованої відповіді, у відповідності до діючого законодавства, ми будемо змушені звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
по усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки учасників відкритих торгів з публікацією англійською мовою
Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (надалі іменується - Замовник) оголошено на сайті Уповноваженого органу Prozorro відкриті торги з публікацією англійською мовою за номером в ЦБД № UA-2018-10-12-002035-b на закупівлю: Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) з очікуваною вартістю 274 002 614,00 грн. з ПДВ. із датою подання пропозицій до 15.11.2018р. 16:50 год.
На процедуру закупівлі подано пропозиції наступних учасників:
1) ПрАТ Агробудмеханізація - відхилено
2) ТОВ "ПРОВІДНІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА"(Скаржник) – відхилено
3) ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"- відхилено
4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕМОС-БУД" - відхилено
5) ТОВ Черкасиміськбуд – допущено до аукціону
6) ТОВ Подолжилбуд - допущено до аукціону
7) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" – відхилено.
У відповідності до протоколу розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано Замовником 29.11.2018 р. до аукціону допущено двох учасників. В результаті ознайомлення та перевірки документів тендерних пропозиції цих учасників наше підприємство вважає за необхідне повідомити Замовника про порушення ним законодавства у сфері публічних закупівель, а саме стосовно неправомірного допущення до автоматичної оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «Черкасиміськбуд» та ТОВ «Подолжилбуд» з наступних обґрунтованих підстав.
1. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Черкасиміськбуд» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
1.1. Учасник не надав копію наказу про призначення начальника будівельно-монтажної дільниці відповідальним за виконання робіт на аналогічних об`єктах.
1.2. Накази на виконробів, які були відповідальним за виконання робіт на аналогічних об`єктах не відповідають вимогам, оскільки об’єкти на яких вони були відповідальними не є аналогічними предмету закупівлі, а саме: будівництво очисних споруд, будівництво лінії приймання, очищення та сушіння для зернозберігального комплексу.
1.3. Копія Статуту надана неналежного рівня якості, що не дає змоги перевірити документ, наприклад в частині повноважень, що надаються директору Товариства, чи є в нього певні обмеження на підписання документів(договору).
1.4. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників, складена не у відповідності до наданої довідки про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази, вона не відображає ту техніку, машини, механізми, тощо, що зазначені учасником в довідці.
2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Подолжилбуд» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
2.1. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів містить вартісні показники машин та механізмів та рівень витрат робітників, що не відповідає вимогам пп 6.3. п 6. Розділу 3 тендерної документації.
2.2. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників, складена не у відповідності до наданої довідки про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази, вона не відображає ту техніку, машини, механізми, тощо, що зазначені учасником в довідці.
2.3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить досвід роботи на займаній посаді(років) Геодезиста.
У відповідності до вищевикладеного просимо у трьох денний термін розглянути дану вимогу, прийняти до уваги вищевикладене та скасувати попередньо прийняті рішення про допущення до аукціону учасників ТОВ «Черкасиміськбуд» та ТОВ «Подолжилбуд» та відхилити їх тендерні пропозиції.
У протилежному випадку у разі не отримання вмотивованої відповіді, у відповідності до діючого законодавства, ми будемо змушені звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-10-12-002035-b.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПРОВІДНІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА", Код ЄДРПОУ:38365283
Дата подання: 03 грудня 2018 13:18
ВИМОГА по усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки учасників відкритих торгів з публікацією англійською мовою
ВИМОГА
по усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки учасників відкритих торгів з публікацією англійською мовою
Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (надалі іменується - Замовник) оголошено на сайті Уповноваженого органу Prozorro відкриті торги з публікацією англійською мовою за номером в ЦБД № UA-2018-10-12-002035-b на закупівлю: Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) з очікуваною вартістю 274 002 614,00 грн. з ПДВ. із датою подання пропозицій до 15.11.2018р. 16:50 год.
На процедуру закупівлі подано пропозиції наступних учасників:
1) ПрАТ Агробудмеханізація - відхилено
2) ТОВ "ПРОВІДНІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА"(Скаржник) – відхилено
3) ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"- відхилено
4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕМОС-БУД" - відхилено
5) ТОВ Черкасиміськбуд – допущено до аукціону
6) ТОВ Подолжилбуд - допущено до аукціону
7) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" – відхилено.
У відповідності до протоколу розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано Замовником 29.11.2018 р. до аукціону допущено двох учасників. В результаті ознайомлення та перевірки документів тендерних пропозиції цих учасників наше підприємство вважає за необхідне повідомити Замовника про порушення ним законодавства у сфері публічних закупівель, а саме стосовно неправомірного допущення до автоматичної оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «Черкасиміськбуд» та ТОВ «Подолжилбуд» з наступних обґрунтованих підстав.
1. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Черкасиміськбуд» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
1.1. Учасник не надав копію наказу про призначення начальника будівельно-монтажної дільниці відповідальним за виконання робіт на аналогічних об`єктах.
1.2. Накази на виконробів, які були відповідальним за виконання робіт на аналогічних об`єктах не відповідають вимогам, оскільки об’єкти на яких вони були відповідальними не є аналогічними предмету закупівлі, а саме: будівництво очисних споруд, будівництво лінії приймання, очищення та сушіння для зернозберігального комплексу.
1.3. Копія Статуту надана неналежного рівня якості, що не дає змоги перевірити документ, наприклад в частині повноважень, що надаються директору Товариства, чи є в нього певні обмеження на підписання документів(договору).
1.4. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників, складена не у відповідності до наданої довідки про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази, вона не відображає ту техніку, машини, механізми, тощо, що зазначені учасником в довідці.
2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Подолжилбуд» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
2.1. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів містить вартісні показники машин та механізмів та рівень витрат робітників, що не відповідає вимогам пп 6.3. п 6. Розділу 3 тендерної документації.
2.2. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників, складена не у відповідності до наданої довідки про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази, вона не відображає ту техніку, машини, механізми, тощо, що зазначені учасником в довідці.
2.3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить досвід роботи на займаній посаді(років) Геодезиста.
У відповідності до вищевикладеного просимо у трьох денний термін розглянути дану вимогу, прийняти до уваги вищевикладене та скасувати попередньо прийняті рішення про допущення до аукціону учасників ТОВ «Черкасиміськбуд» та ТОВ «Подолжилбуд» та відхилити їх тендерні пропозиції.
У протилежному випадку у разі не отримання вмотивованої відповіді, у відповідності до діючого законодавства, ми будемо змушені звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
по усунення порушення у сфері публічних закупівель під час оцінки учасників відкритих торгів з публікацією англійською мовою
Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (надалі іменується - Замовник) оголошено на сайті Уповноваженого органу Prozorro відкриті торги з публікацією англійською мовою за номером в ЦБД № UA-2018-10-12-002035-b на закупівлю: Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) з очікуваною вартістю 274 002 614,00 грн. з ПДВ. із датою подання пропозицій до 15.11.2018р. 16:50 год.
На процедуру закупівлі подано пропозиції наступних учасників:
1) ПрАТ Агробудмеханізація - відхилено
2) ТОВ "ПРОВІДНІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА"(Скаржник) – відхилено
3) ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"- відхилено
4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕМОС-БУД" - відхилено
5) ТОВ Черкасиміськбуд – допущено до аукціону
6) ТОВ Подолжилбуд - допущено до аукціону
7) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" – відхилено.
У відповідності до протоколу розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано Замовником 29.11.2018 р. до аукціону допущено двох учасників. В результаті ознайомлення та перевірки документів тендерних пропозиції цих учасників наше підприємство вважає за необхідне повідомити Замовника про порушення ним законодавства у сфері публічних закупівель, а саме стосовно неправомірного допущення до автоматичної оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «Черкасиміськбуд» та ТОВ «Подолжилбуд» з наступних обґрунтованих підстав.
1. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Черкасиміськбуд» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
1.1. Учасник не надав копію наказу про призначення начальника будівельно-монтажної дільниці відповідальним за виконання робіт на аналогічних об`єктах.
1.2. Накази на виконробів, які були відповідальним за виконання робіт на аналогічних об`єктах не відповідають вимогам, оскільки об’єкти на яких вони були відповідальними не є аналогічними предмету закупівлі, а саме: будівництво очисних споруд, будівництво лінії приймання, очищення та сушіння для зернозберігального комплексу.
1.3. Копія Статуту надана неналежного рівня якості, що не дає змоги перевірити документ, наприклад в частині повноважень, що надаються директору Товариства, чи є в нього певні обмеження на підписання документів(договору).
1.4. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників, складена не у відповідності до наданої довідки про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази, вона не відображає ту техніку, машини, механізми, тощо, що зазначені учасником в довідці.
2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Подолжилбуд» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
2.1. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів містить вартісні показники машин та механізмів та рівень витрат робітників, що не відповідає вимогам пп 6.3. п 6. Розділу 3 тендерної документації.
2.2. Підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників, складена не у відповідності до наданої довідки про наявність обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази, вона не відображає ту техніку, машини, механізми, тощо, що зазначені учасником в довідці.
2.3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить досвід роботи на займаній посаді(років) Геодезиста.
У відповідності до вищевикладеного просимо у трьох денний термін розглянути дану вимогу, прийняти до уваги вищевикладене та скасувати попередньо прийняті рішення про допущення до аукціону учасників ТОВ «Черкасиміськбуд» та ТОВ «Подолжилбуд» та відхилити їх тендерні пропозиції.
У протилежному випадку у разі не отримання вмотивованої відповіді, у відповідності до діючого законодавства, ми будемо змушені звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 листопада 2018
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ Агробудмеханізація | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ПРОВІДНІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕМОС-БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Черкасиміськбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Подолжилбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Подолжилбуд #38981171 |
Очікує рішення |
259 999 999,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 14:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 грудня 2018 16:23 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
12 грудня 2018 16:23
|
Протокол 74 про відміну.pdf |