Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ.
Очікувана вартість
33 000 000,00 UAH
UA-2018-10-12-001996-b 0b89091a0af446d5aa6c4d0a68226f97
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Меліхова

7655811
+380504514063
melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Контактна особа: Ніна Меліхова
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, м.Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

12 жовтня 2018 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-001078 ● fef87aab53da4cef9a00e935b359d422
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.11.2018 № 259

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.11.2018 № 259


Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-15 18:14:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів, та ліквідації стихійних сміттєзвалищ (90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-12-001996-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-20 14:05:57

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

На запит від 15.11.2018 тендерний комітет Комунального підприємства «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради (далі – КП «УРЕА») повідомляє наступне.
КП «УРЕА» є комунальним унітарним, комерційним підприємством, створеним Дніпровською міською радою. Основна мета створення підприємства є господарська діяльність для досягнення економічних та соціальних результатів з метою отримання прибутку.
Відповідно до цього, для здійснення своєї господарської діяльності, КП «УРЕА» приймає участь у тендерах, та на конкурсних засадах укладає договори з підприємствами та організаціями різних форм власності.
Так, департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради 22 серпня 2018 року оголошено тендер на закупівлю: ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ) ID: UA-2018-08-22-001491-a.
Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник проводить відкриті торги відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації, які в свою чергу оприлюднюються замовником в системі електронних закупівель «Prozorro».
Ураховуючи вимоги п. 29 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону.
Так, у разі закупівлі робіт тендерна документація повинна містити вимогу щодо зазначення учасником у тендерній документації інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
При цьому, ч. 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, згідно із ст. 19 Закону, у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг – повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як, субпідрядника в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо це зазначено в договорі про закупівлю.
Отже, відповідно до вищезазначеного та роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 (додається) вимога щодо залучення субпідрядної організації в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідно до вищезазначеного, департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради в тендерній документації на закупівлю послуг з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ визначена обов’язкова вимога щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації щодо субпідрядної організації.
Разом з тим, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель та повинна обов’язково містити інформацію про ціну, його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Так, учасником вищезазначеного тендеру КП «УРЕА» на виконання умов тендеру надано довідку від 17.09.2018 № 1025 про залучення субпідрядної організації –ТОВ «ІНКОМЕКО» (додається).
Відповідно до ст. 36 Закону, згідно із якою умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, інформація про субпідрядника зазначеного у тендерній пропозиції та яка відображена у звіті про результати проведення процедури закупівлі, обов’язково повинна міститися у договорах про закупівлю послуг.
Договір від 12.10.2018 за № 12/10-1 укладений між департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та КП «УРЕА» містить інформацію щодо залучення учасником субпідрядної організації ТОВ «ІНКОМЕКО» (додається).
Щодо переможця тендеру, у разі якщо субпідрядна організація зазначена учасником в складі тендерної пропозиції необхідність у здійсненні процедури закупівлі на субпідрядні послуги відсутня.
Дана позиція підтверджується Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті http://me.gov.ua, за посиланням:
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e629f2e1-a1c9-4e58-8584-834634a6632b&lang=uk-UA.
Разом з цим, на виконання вимог Закону, КП «УРЕА» опубліковано звіт про укладений договір, у строки визначені ст. 10 Закону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2018

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

RISK2-5_2

RISK2-5_3

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОМЕКО"
#39126101
Переможець 33 000 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 16:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 11:44
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 16:33
Договір СП-47.pdf укладений
12 жовтня 2018 16:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 23 043 429,04
UAH (в тому числі ПДВ 3 840 571,50 UAH)