Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція компресорного цеху №4 дотискувальної компресорної станції "Більче-Волиця" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Reconstruction of the compressor workshop №4 of the compressor station "Bilche-Volitsa" (Construction works and current repairs)
Очікувана вартість
997 946 655,54 UAH
UA-2018-10-12-001906-b 1f37a2e6288f4636beca6967e6f18c6d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубач Юрій

+380472391471 zybach-ya@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 38605210
Місцезнаходження: 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, 3, каб. 412
Контактна особа: Зубач Юрій
+380472391471
zybach-ya@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch “Administration of Construction and Rehabilitation of gas transport system” JSC “UKRTRANSGAZ”
National ID: 38605210
Contact point: Zubach Yuriy
+380472391471
zybach-ya@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 14 лютого 2019 12:50
Очікувана вартість: 997 946 655,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 979 466,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4989733.27 UAH
Publication date: 12 жовтня 2018 16:09
Enquiries until: 30 грудня 2018 17:00
Complaints submission until: до 05 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 997 946 656 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 979 467 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція компресорного цеху №4 дотискувальної компресорної станції "Більче-Волиця"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Reconstruction of the compressor shop №4 of the compressor station "Bilche-Volitsa"
CPV: 45000000-7
Період постачання: з 24 грудня 2018 по 30 червня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 75%
Коефіцієнт корисної дії ГТУ в умовах ISO 2314:2009: 20%
>=35,0%: 20%
>=34,2 %, <35,0%: 16%
>=33,4 %, <34,2%: 12%
>=32,6 %, <33,4%: 8%
>=31,8 %, <32,6%: 4%
>=31,0 %, <31,8%: 0%
Розмір авансового платежу: 5%
0%: 5%
25%: 2%
45%: 0%
28 листопада 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2018 15:19
Протокол внесення змін №82-з КЦ №4 від 28.11.2018.docx
28 листопада 2018 15:18
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 28.11.18.docx
28 листопада 2018 15:18
Додатки до договору.7z
28 листопада 2018 15:18
1 Додаток І Технічні вимоги і якісні хараткеристики предмета закупівлі КЦ № 4.docx
21 листопада 2018 14:22
7 Додаток VII Забезпечення виконання договору 21.11.2018.docx
21 листопада 2018 14:21
Проект договору 20.11.2018.docx
09 листопада 2018 17:04
Тендерна документація КЦ-4 редакція 09.11.2018.docx
12 жовтня 2018 16:06
Том 2 ОВНС рев.04.7z
12 жовтня 2018 16:06
Том 1.2 ПЗ2 рев.04.pdf
12 жовтня 2018 16:06
Том 1.1 ПЗ1 рев.04.pdf
12 жовтня 2018 16:06
19201-ОЛ рев.04.pdf
12 жовтня 2018 16:06
Том 3 ІТЗ ЦЗ рев.04.pdf
12 жовтня 2018 16:06
5 Додаток V опитувальник юр_особи.xlsx
12 жовтня 2018 16:06
8 Додаток VІІІ Перелік критеріїв та методика оцінки.docx
12 жовтня 2018 16:06
6 Додаток VI Забезпечення пропозиції.docx
12 жовтня 2018 16:06
5б Додаток VБ питальник щодо ЕСП.docx
12 жовтня 2018 16:06
5а Додаток VA опитувальник фіз_особи.xlsx
12 жовтня 2018 16:06
3 Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
12 жовтня 2018 16:06
2 Додаток ІІ Кваліфікаційні критерії КЦ №4.docx
28 листопада 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2018 15:19
Протокол внесення змін №82-з КЦ №4 від 28.11.2018.docx
21 листопада 2018 14:22
Протокол внесення змін №72 КЦ №4 від 21.11.18.docx
14 листопада 2018 16:49
Протокол внесення змін №71 КЦ №4 від 14.11.18.docx
09 листопада 2018 17:04
Протокол внесення змін КЦ №4 від 09.11.18.docx
19 жовтня 2018 17:02
Протокол внесення змін КЦ №4 від 19.10.18.docx
28 листопада 2018 15:18
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 28.11.18.docx
21 листопада 2018 14:22
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 21.11.18.docx
14 листопада 2018 16:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 14.11.18.docx
09 листопада 2018 17:04
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 09.11.18.docx
19 жовтня 2018 17:02
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 19.10.18.docx
28 листопада 2018 15:18
Додатки до договору.7z
21 листопада 2018 14:22
Додатки до договору.7z
09 листопада 2018 17:04
Додатки до проекту договору.7z
19 жовтня 2018 17:02
Додатки до проекту договору.7z
12 жовтня 2018 16:06
Додатки до проекту договору.7z
28 листопада 2018 15:18
1 Додаток І Технічні вимоги і якісні хараткеристики предмета закупівлі КЦ № 4.docx
14 листопада 2018 16:49
1 Додаток І Технічні вимоги і якісні хараткеристики предмета закупівлі КЦ № 4.docx
09 листопада 2018 17:04
1 Додаток І Технічні вимоги і якісні хараткеристики предмета закупівлі КЦ № 4.docx
12 жовтня 2018 16:06
1 Додаток І Технічні вимоги КЦ № 4 12.10.docx
21 листопада 2018 14:22
7 Додаток VII Забезпечення виконання договору 21.11.2018.docx
09 листопада 2018 17:04
7 Додаток VII Забезпечення виконання договору 09.11.18.docx
12 жовтня 2018 16:06
7 Додаток VII Забезпечення виконання договору.docx
21 листопада 2018 14:21
Проект договору 20.11.2018.docx
09 листопада 2018 17:04
Проект договору 09.11.2018.docx
19 жовтня 2018 17:02
4 Додаток IV Проект договору КЦ-4 ред від 19.10.docx
12 жовтня 2018 16:06
4 Додаток IV Проект договору.docx
09 листопада 2018 17:04
Тендерна документація КЦ-4 редакція 09.11.2018.docx
19 жовтня 2018 17:01
Тендерна документація КЦ-4 редакція 19.10.2018.docx
12 жовтня 2018 16:06
Тендерна документація КЦ-4.docx
12 жовтня 2018 16:06
Том 2 ОВНС рев.04.7z
12 жовтня 2018 16:06
Том 1.2 ПЗ2 рев.04.pdf
12 жовтня 2018 16:06
Том 1.1 ПЗ1 рев.04.pdf
12 жовтня 2018 16:06
19201-ОЛ рев.04.pdf
12 жовтня 2018 16:06
Том 3 ІТЗ ЦЗ рев.04.pdf
12 жовтня 2018 16:06
5 Додаток V опитувальник юр_особи.xlsx
12 жовтня 2018 16:06
8 Додаток VІІІ Перелік критеріїв та методика оцінки.docx
12 жовтня 2018 16:06
6 Додаток VI Забезпечення пропозиції.docx
12 жовтня 2018 16:06
5б Додаток VБ питальник щодо ЕСП.docx
12 жовтня 2018 16:06
5а Додаток VA опитувальник фіз_особи.xlsx
12 жовтня 2018 16:06
3 Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
12 жовтня 2018 16:06
2 Додаток ІІ Кваліфікаційні критерії КЦ №4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сейсмостійкість
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:10
Дата відповіді: 05 листопада 2018 13:50
В Додатку Б до Додатку 1 тендерної документації вказана вимога щодо сейсмостійкості - не менше 8 балів за шкалою MSK-64. Просимо Вас уточнити сейсмічність і надати відповідні пояснення.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Об'єм модернізації блоку ГТД
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:11
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:26
Просимо надати пояснення щодо об'єму модернізації блоку ГТД – заміна на новий у повній готовності, або доопрацювання існуючої рами блоку ГТД, ревізія та збереження існуючого контейнеру?
Відповідь: Встановлення блоку ГТД буде здійснюватись шляхом встановлення на існуючу раму нового ГТД з відповідними доопрацюваннями існуючої рами.
Реконструкція КТП
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:12
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:27
Вимогами тендерної документації передбачена реконструкція 2х КТП (7 та 8), а у переліку робіт зазначена реконструкція лише однієї КТП. Прохання надати пояснення щодо кількості КТП, для яких необхідно реконструкція.
Відповідь: В переліку робіт зазначено реконструкції 2-х КТП. Обсяги робіт по КТП №7 знаходиться в розділі виробничо-експлуатаційний блок. Обсяги робіт по КТП № 8 зазначені в окремому розділі "КТП №8"
Обстеження фундаментів
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:13
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:26
Технічним завданням № 18.36.016 (додаток 1. Технічні вимоги до проектування) до прийняття рішення про використання існуючих фундаментів ГПА передбачено обов’язкове попереднє інструментальне їх обстеження. У разі прийняття рішення про їх невідповідність технічним умовам монтажу та експлуатації ГПА виникне нагальна потреба демонтажу, підсилення основаній та влаштування нових залізобетонних фундаментів. Такі дії значно збільшать сукупну вартість та строки виконання робіт. Але у тексті завдання відсутній механізм вирішення цього питання та в орiєнтовних обсягах виконання будiвельно-монтажних робiт вiдсутнє наiменування робiт «фундамент ГПА». Просимо надати відповідне роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "1.Завдання № 18.36.016 сформоване на підставі попередньо розробленої стадії ""Техніко-економічне обгрунтування"". Згідно розробленого техніко-економічного обгрунтування монтаж основновного обладнання передбчається на існучі фундаменти. Разом з тим, на етапі розробки проектної документації на стадії ""Проект"", Підряднику встановлено чіткий порядок обстеження існуючих фундаментів на предмет їх придатності для подальшої експулатації та відсутності прихованих дефектів які неможливо виявлити під час розробки концептуальної стадії ""ТЕО"".
2. Згідно умов проекту Договору, виконання робіт підрядником складає його власний комерційний ризик. Будь-які додаткові витрати Підрядника, які він не міг передбачити під час участі у процедурі закупівлі та укладанні Договору, у тому числі, але не виключно, за результатами виконання проектно-вишукувальних робіт, під час проведення будівельних та інших робіт, і які є необхідними для належного та своєчасного виконання ним Договору, Підрядник несе самостійно і здійснює за власний рахунок, дані витрати на Замовника не покладаються і ним не оплачуються.
3. Враховуючи, що положеннями проектної документації на стадії ""ТЕО"" передбачено встановлення обладнання на інсуючі фундаменти, в орієнтовних обсягах робіт відсутнє найменування ""фундаменти ГПА""
"
Банківська гарантія авансового платежу
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:22
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:28
Пропонуємо в тексті Договору підряду зазначити в якому вигляді повинна бути надана банківська гарантія повернення авансового платежу.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Банківська гарантія авансового платежу
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:23
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:29
Просимо Вас розглянути можливість внести зміни в Договір підряду стосовно строку дії банківської гарантії повернення авансового платежу, а саме, він повинен дорівнювати останньому Акту виконаних робіт згідно п .7.4.2. Договору.
Відповідь: В п.7.4.1. проекта Договору визначено, що строк дії банківської гарантії повернення авансового платежу дорівнює строку дії Договору.
Банківська гарантія авансового платежу
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:23
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:40
Просимо Вас розглянути можливість внести зміни в Додаток № 8 в частині вимог вступлення в силу банківської гарантії повернення авансового платежу з дати отримання авансового платежу від Замовника, а не з дати іі надання Гарантом.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Наразі розглядається можливість внесення відповідних змін до тендерної документації.
Банківська гарантія авансового платежу
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:25
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:41
Просимо Вас розглянути можливість передбачити зменшення банківської гарантії повернення авансового платежу по мірі виконання робіт та постачання обладнання Підрядником (можливо зазначити конкретні документі, наприклад Акти).
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Наразі розглядається можливість внесення відповідних змін до тендерної документації.
Гарантія виконання Договору
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:27
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:22
Просимо Вас розглянути можливість передбачити у Договорі можливість Замовника висувати вимоги за конкретні порушення Підрядника, з посиланням на пункти Договору та з наданням підтверджуючих документів. Тобто у Договорі повиннобути конкретно визначено – у відношенні яких зобов'язань може висуватися вимога по гарантії; в чому полягає порушення (параметри, строки); критерії оцінки (вартість кожного порушення).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектом договору закупівлі визначено порядок виконання робіт, особливості виконання робіт, гарантійні зобовязання, відповідальність підрядника які зафіксовані в розділах 8,10,11,12. Разом з тим, в розділі 13 "Відповідальність сторін" чітко визначено перелік підстав з яких Замовник має право притягнути підрядника до відповідальності.
Гарантія виконання Договору
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:28
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:21
Просимо зазначити в проекті Договору строк дії банківської гарантії забезпечення виконання Договору, який повинен бути не більше строку виконання зобов'язань Підрядника перед Замовником.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Проект Договору
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:28
Дата відповіді: 05 листопада 2018 13:43
В п.7.4.1. проекту Договору помилково зазначене посилання на Додаток № 7, оскільки банківська гарантія повернення авансового платежу є Додатком № 8.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Строк надання гарантії повернення авансового платежу
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:29
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:32
Пропонуємо видалити з тексту Договору ( п.7.4.1.) вимогу щодо строку надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у зв'язку з тривалою процедурою узгодження та оформлення даної Гарантії у банку.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Проект Договору
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:29
Дата відповіді: 05 листопада 2018 13:41
В п.12.3.6 проекту Договору помилково зазначене посилання на Додаток № 7, оскільки форма акту приймання-передачі будівельного майданчика є Додатком № 6.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Проект Договору
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:30
Дата відповіді: 05 листопада 2018 13:41
Для приведення переліку Додатків до Договору у відповідність до нумерації, викладеної у складі тендерної документації, пропонуємо у Розділ 18 проекту Договору додати Додаток № 8 - Форма банківської гарантії повернення авансового платежу, а Додаток № 7 викласти як форму банківської гарантії забезпечення виконання Договору.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Форми банківських гарантій
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:31
Дата відповіді: 05 листопада 2018 13:41
Пропонуємо в тексті форм банківської гарантії забезпечення виконання Договору та банківської гарантії повернення авансового платежу у складі тендерної документації найменування Замовника привести до одного трактування/формулювання.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Банківська гарантія виконання Договору
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:31
Дата відповіді: 05 листопада 2018 13:43
Форма/текст банківської гарантії забезпечення виконання Договору, що викладена у складі тендерної документації, не відповідає формі/тексту Додатку до проекту Договору.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Цінова пропозиція
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:32
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:34
Згідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) необхідно надати Тендерну (цінову) пропозицію за формою, яка наведена у Додатку ІІІ до тендерної документації. В графі «Ціна пропозиції становить» зазначається загальна вартість предмету закупівлі – стартова ціна аукціону. Просимо надати пояснення, яку ціну зазначати в даному випадку – ціну, яка є начальною пропозицією нашого підприємства (до аукціону), або ціну згідно очікуваній вартості предмету закупівлі? Крім того, у п. 3 Розділу ІV тендерної документації зазначено, що якщо при розкритті пропозицій електронною системою закупівель буде розкрито частину тендерної пропозиції учасника з інформацією та/або документами про ціну, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється у відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Просимо надати пояснення по даному питанню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "1. Під час заповнення Додатку ІІІ до Тендерної документації ""Цінова пропозиція"", в графі ""Ціна пропозиції становить"" Учасник вказує початкову вартість своєї тендерної пропозиції.
2. Документи, передбачені п.3 тендерної документації та іншу інформацію, що містить дані про ціну тендерної пропозиції, Учасник повинен завантажити в електронній системі закупівель у відповідне поле, розкриття якого відбудеться на етапі аукціону. У випадку розкриття інформації Учасника про ціну тендерної пропозиції до моменту аукціону – такого Учасника буде відхилено як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.
"
Строк виконання робіт
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:32
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:20
Виходячи з об’ємів робіт згідно Додатку І до тендерної документації, строк виконання робіт (360 календарних днів) не є достатнім. Крім того, згідно графіку реалізації проекту (Додаток № 3 до Договору) виготовлення та постачання основного та допоміжного обладнання починається одразу після укладення Договору. Однак, повний перелік допоміжного обладнання (а, відповідно, і його виготовлення та постачання на об’єкт) може бути визначений тільки після розробки та затвердження проектної документації. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас розглянути можливість подовжити строк виконання робіт до 624 днів з дати укладання Договору (як було у початковому варіанту тендерної документації) та внести відповідні зміни до Додатку № 3 до проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Кінцевий строк подання пропозицій
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:33
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:19
Враховуючи складність Об'єкту, великий обсяг інформації, який потрібно опрацювати, відсутність проектної документації, велику кількість питань, які виникають в процесі підготовки тендерної пропозиції, а також необхідність пошуку та долучення субпідрядників (оскільки виробники обладнання ГПА, ГТД та виконавці будівельно-монтажних робіт – це зазвичай різні організації), для детального та якісного опрацювання тендерної документації, просимо Вас розглянути можливість подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 30.11.18р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Просимо подовжити термін подачі пропозицій.
Дата подання: 01 листопада 2018 09:26
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:18
У звязку з великим обсягом робіт по підготовці пропозиції, прошу продовжити термін подачі пропозиції. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Введення Об’єкта в експлуатацію
Дата подання: 18 грудня 2018 13:30
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:42
1. В п. 1.3, п. 8.2.9 Договору вказано, що однією із основних складових Робіт є саме забезпечення спільно із Замовником введення Об’єкта в експлуатацію. Але з тексту цих пунктів не вбачається, що саме (які дії, роботи тощо) повинен зробити Підрядник для виконання цього забезпечення. Отже прошу конкретизувати зміст дій та робіт по виконанню забезпечення Підрядником спільно із Замовником введення Об’єкта в експлуатацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Договірна ціна
Дата подання: 18 грудня 2018 13:32
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:42
2. В п.2.2. Договору зазначено, що Якщо фактичні ціни виконаних Робіт та їх складових є більшими за ціни, вказані у Договорі (додатках до нього), виконані Роботи приймаються за цінами, вказаними у Договорі (додатках до нього). Але відповідно пунктами 22, п.23 Постанови КМ України від 01.08.2005 № 668 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" передбачено, уразі, якщо під час укладання договору підряду через невизначеність витрат чи інші обставини остаточно встановити договірну ціну неможливо, сторони у договорі підряду визначають приблизну договірну ціну, а також порядок її коригування в процесі виконання робіт (будівництва об'єкта). Приблизна договірна ціна може уточнюватися в міру виконання робіт, здійснення витрат підрядника тощо. У разі виникнення обставин, що зумовлюють необхідність значного підвищення приблизної договірної ціни (більше ніж це визначено договором підряду), підрядник зобов'язаний в установлені договором підряду строки повідомити про це замовника. Якщо підрядник не повідомив у встановленому порядку замовника про необхідність підвищення договірної ціни, він зобов'язаний виконати роботи без відшкодування додаткових витрат. Крім того відповідно до вимог ст. 844 ЦК України Підрядник має право вимагати збільшення оплати у зв’язку із істотним зростанням вартості матеріалу, устаткування підрядника, вартості послуг, що надається іншими особами, після укладення підрядного договору. Отже ці пункти дають можливість збільшити договірну ціну у разі виникнення обставин, що зумовлюють необхідність значного підвищення приблизної договірної ціни (наприклад у разі істотного зростання (у розмірі, визначеному сторонами) після укладення договору підряду цін на ресурси, які забезпечує підрядник, а також послуг, що надаються йому третіми особами та в інших випадках, передбачених договором підряду) після повідомлення про це Підрядником Замовника у порядку визначеному договором. Враховуючи наведене прошу виключити трете речення із п.2.2 проекту договору та передбачити у ньому можливість підвищення договірної ціни у разі істотного зростання (у розмірі, визначеному сторонами) після укладення договору підряду цін на ресурси, які забезпечує підрядник, а також послуг, що надаються йому третіми особами та в інших випадках, передбачених договором підряду. Також у проекті договору передбачити, що зміна договірної ціни у бік збільшення відбудеться після здійснення в установлені договором підряду строки повідомлення про таке збільшення Підрядником Замовника, шляхом укладання додаткової угоди про збільшення договірної ціни у зв’язку із істотним зростанням цін на ресурси, які забезпечує підрядник, а також послуг, що надаються йому третіми особами та в інших випадках. Також п. 2.2. передбачено, що у разі якщо фактичні ціни виконаних Робіт та їх складових є меншими за ціни, вказані у Договорі (додатках до нього), виконані Роботи приймаються за такими фактичними меншими цінами. Але ст. 845 ЦК України Підрядник має право на ощадливе ведення робіт за умови забезпечення належної їх якості. Якщо фактичні витрати підрядника виявилися меншими від тих, які передбачалися при визначенні ціни (кошторису), підрядник має право на оплату роботи за ціною, встановленою договором підряду, якщо замовник не доведе, що отримане підрядником заощадження зумовило погіршення якості роботи. Враховуючи наведене прошу розглянути питання та внести зміни у договір щодо виключення 4 речення із п.2.2 і внесення у нього пункту наступного змісту : «Якщо фактичні витрати Підрядника виявилися меншими від тих, які передбачалися при визначенні ціни (кошторису), виконані Роботи приймаються за цінами, вказаними у Договорі (додатках до нього)». Враховуючи вищезазначене, пропонуємо п.2.5 – у тексті пункту слово «зменшена» замінити на слово «змінена», п.4.4 – два останніх речення виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Гарантія повернення авансового платежу
Дата подання: 18 грудня 2018 13:33
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:42
3. Умови про строк дії гарантії повернення авансового платежу, який дорівнює строку дії Договору. викладені у п.7.4.1, п.7.11 та у Додатку № 7 до проекту договору підряду суперечать умові про повернення Замовнику авансового платежу у непогашеній його виконаними Роботами частині. Враховуючи наведене, пропонуємо у п.7.4.1, п.7.11 та у Додатку № 7 до проекту договору підряду зазначити, що розмір безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу зменшується на відповідні суми розміру авансового платежу виконаних Робіт та діє в непогашеній частині протягом строку дії Договору або до повного погашення авансового платежу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Оплата виконаних робіт
Дата подання: 18 грудня 2018 13:34
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:42
4. Пропонуємо виключити п.7.9 проекту договору, так як таке право не передбачене чинним законодавством України. Крім того відповідно до ч. 7 ст. 193 ГК України не допускається відстрочка виконання зобов’язання по договору з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Використання конфіденційної інформації
Дата подання: 18 грудня 2018 13:38
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:43
П. 10.1.6. - Пропонуємо передбачити у проекті договору чіткий механізм використання Підрядником та залученими ним субпідрядниками конфіденційної інформації за Договором з метою їх участі у будь-яких процедурах закупівель, тендерах, конкурсах тощо. Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» Конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Не може бути віднесена до конфіденційної інформація, зазначена в частині першій і другій статті 13 цього Закону. Відповідно до ст. 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних - це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації. Враховуючи приписи Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про закупівлю (в даному випадку тендерна документація на проведення реконструкції компресорного цеху №4 дотискувальної компресорної станції «Більче-Волиця») оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом. Так, відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю. Доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Уповноважений орган забезпечує оприлюднення інформації про закупівлі, зазначеної у частині першій цієї статті, відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Також статтею 21 Закону України «Про інформацію» передбачено, що інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. До інформації з обмеженим доступом не можуть бути віднесені такі відомості щодо діяльності державних та комунальних унітарних підприємств, господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або територіальній громаді, а також господарських товариств, 50 і більше відсотків акцій (часток) яких належать господарському товариству, частка держави або територіальної громади в якому становить 100 відсотків, що підлягають обов'язковому оприлюдненню відповідно до закону. Відповідно до вимог ст. 1, ст. 3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» публічні кошти - кошти суб'єктів господарювання державної і комунальної власності, отримані ними від їхньої господарської діяльності. Суб'єкти господарювання державної і комунальної власності (далі - підприємства) - підприємства, утворені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, взяття за ними зобов'язань і здійснення платежів, у тому числі державні, казенні, комунальні підприємства, а також господарські товариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їхні дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить державним, у тому числі казенним, комунальним підприємствам та господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, об'єднання таких підприємств. Інформація про використання публічних коштів, що підлягає оприлюдненню, надається за встановленими законодавством України формами та має містити такі відомості: у разі використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності: підприємство (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім'я та по батькові керівника); обсяг платежів за договорами за звітний період - у розрізі товарів, робіт і послуг; відомості про договори, укладені за звітний період, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім'я та по батькові керівника), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), строк дії договору);відомості про стан виконання договорів, укладених за попередні звітні періоди, які продовжують виконуватися, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім'я та по батькові керівника), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), обсяг платежів за договором у звітному періоді, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, що виникли в результаті виконання договору, акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності). Інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком, та зберігається в режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення. Отже зазначена вище інформація про діяльність державного підприємства не може бути віднесеною до інформації з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної, службової). Поряд з зазначеним, умови проекту договору містять положення про збереження конфіденційної інформації та її нерозголошення. Так, відповідно до п. 10.1.2. проекту договору сторони зобов’язані зберігати конфіденційну інформацію і забезпечити неможливість її розголошення третім особам. Підрядник зобов’язаний забезпечити збереження конфіденційною інформації своїм персоналом та персоналом залучених субпідрядників. Виходячи з п. 10.1.1. Договору, конфіденційною є будь-яка інформація у будь-якій формі та будь-якого змісту, пов’язана з Договором, зокрема, але не виключно, хід виконання, результати виконання Договору, залучених до виконання Договору субпідрядників, факт, зміст, хід та результати виконання договорів, укладених Підрядником з субпідрядниками. Поняттям «договір», для цілей Договору, охоплюється сам договір, його невід’ємні частини (додатки, додаткові угоди тощо), будь-яке листування та інший обмін інформацією за Договором та договорами Підрядника із залученими ним субпідрядниками. При цьому, як зазначалося вище, відповідно до п. 10.1.6. Договору використання Підрядником та залученими ним субпідрядниками конфіденційної інформації за Договором з метою їх участі у будь-яких процедурах закупівель, тендерах, конкурсах тощо можливе лише за попередньою письмовою згодою. Отже існує невідповідність та суперечливість у статусі інформації, яка існує та виникне в межах виконання Договору. З метою уникнення непорозумінь та можливих суперечок з приводу використання інформації, прошу надати роз’ясненням з приводу визначення статусу інформації (конфіденційна чи публічна) по Договору, яка була опублікована Замовником та є в загальному доступі, а також її використання Підрядником та/або Субпідрядниками без погодження з АТ «Укртрансгаз».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Погодження залучення субпідрядників
Дата подання: 18 грудня 2018 13:40
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:43
Відповідно до п. 9.3. Договору, Замовник вправі відмовити у погодженні залучення субпідрядників протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання відповідного повідомлення Підрядника. Дане право може бути реалізоване Замовником без пояснення причин. Проте відсутнє застереження, про визначення строку погодження або наслідків пропуску 10ти денного строку, відведеного для надання відмови. Пропонуємо передбачити у проекті договору чіткий механізм та строки погодження залучення субпідрядників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Позовна давність
Дата подання: 18 грудня 2018 13:41
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:43
Пропонуємо п. 13.5 проекту договору викласти у наступній редакції «п.13.5. Позовна давність для Замовника за вимогами про сплату Підрядником штрафних санкцій та вимогами про відшкодування Підрядником збитків складає один рік» (відповідно до вимог ст. 258 ЦК України).
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Відповідальність
Дата подання: 18 грудня 2018 13:49
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:43
Пропонуємо п. 13.7 проекту договору виключити, так як це не передбачено ст. 884 ЦК України та нормами ГК України, або будь – якими іншими нормами законодавства України.
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Відповідальність
Дата подання: 18 грудня 2018 13:53
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:44
П.13.8 проекту договору – розмір пені у 1% від ціни договору не передбачений нормами ЦК України та нормами ГК України, або будь – якими іншими нормами законодавства України. Крім того він є дуже надмірним за своїм розміром. Пропонуємо або виключити його взагалі, або зменшити його до розумних розмірів (зазначити наприклад якусь конкретну суму у грн., яку можливо буде реально сплатити за таке порушення).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Відповідальність
Дата подання: 18 грудня 2018 14:08
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:44
П.13.12 – зазначена у пункті відповідальність є подвійною, так як Підрядник повертає отримані кошти та сплачує неустойку у розмірі ціни договору, що є дуже надмірною за своїм розміром. Також така відповідальність не передбачена нормами ЦК України та нормами ГК України, або будь – якими іншими нормами законодавства України. Отже пропонуємо або виключити його взагалі, або зменшити розмір відповідальності до розумних розмірів (зазначити наприклад якусь конкретну суму у грн., яку можливо буде реально сплатити за таке порушення).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Відповідальність
Дата подання: 18 грудня 2018 14:09
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:44
П.13.13. - розмір пені у 1% від ціни договору не передбачений нормами ЦК України та нормами ГК України, або будь – якими іншими нормами законодавства України. Крім того він є дуже надмірним за своїм розміром. Отже пропонуємо або виключити його взагалі, або зменшити його до розумних розмірів (зазначити наприклад якусь конкретну суму у грн., яку можливо буде реально сплатити за таке порушення).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання уважно розглянуто. На даний час розглядається можливість та необхідність внесення змін
Розгорнути всі запитання: 31 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 грудня 2018 10:36
Коментар щодо відміни: В зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі
Документи:
29 грудня 2018 10:36
Протокол відміни.docx