Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
1 297 824,00 UAH
UA-2018-10-12-001862-b 48d50bae940049c99ec7424b4501cd6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Шеляг

+380676087085 serdyuk.hanna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а
Контактна особа: Ганна Шеляг
+380676087085
serdyuk.hanna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 17:44
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 17:44
Початок аукціону: 30 жовтня 2018 12:45
Початок аукціону: 30 жовтня 2018 12:45
Очікувана вартість: 1 297 824,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 489,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт єдиної громадської приймальні, коридору та залу очікування на І поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50083, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, Ухтомського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 15:53
Тендерна документація Лот 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2018 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АГРО БУД ГРУПП 1 267 730,69
UAH з ПДВ
1 267 730,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Зодчий КР 1 295 824,00
UAH з ПДВ
1 295 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2018 10:09
Цінова
29 жовтня 2018 14:07
Електронний підпис
27 жовтня 2018 19:16
Електронний підпис
27 жовтня 2018 19:13
Серт ч3.pdf
27 жовтня 2018 19:13
Серт ч2.pdf
27 жовтня 2018 19:13
Серт ч1.pdf
27 жовтня 2018 19:13
КОМЛЕКС АВК.pdf
27 жовтня 2018 19:13
Кошторисна підписана.pdf
27 жовтня 2018 19:13
Додатки 4.5.6.7.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2018 17:59
Електронний підпис
27 жовтня 2018 17:56
Ст.16 Закону.pdf
27 жовтня 2018 17:56
Ст.17 Закону.pdf
27 жовтня 2018 17:56
Ст.17 Закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АГРО БУД ГРУПП

ТОВ Зодчий КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АГРО БУД ГРУПП
#40446865
Переможець 1 267 730,69
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 11:03

Документи

02 листопада 2018 11:03
Електронний підпис
02 листопада 2018 11:02
Витяг з протоколу № 35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2018 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГРО БУД ГРУПП
#40446865
1 267 730,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2018 11:03
Електронний підпис
02 листопада 2018 11:02
Витяг з протоколу № 35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 18:18
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 18:17
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 09:28
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
27 липня 2020 09:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:09
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 09:40
Дод. угода №4.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 09:33
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 11:49
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 11:29
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 15:37
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
24 квітня 2019 15:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 16:56
Дод. угода № 2 до Договору № 185.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 16:55
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 17:23
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 17:23
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 11:04
Договір № 185.pdf укладений
21 листопада 2018 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 до Догвору № 185 Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на: 10 346,69 (десять тисяч триста сорок шість грн., 69 коп.)
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Догвору № 185
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2 до Договору № 185 Сторони дійшли згоди викласти у новій редакції п. 2.1., п. 10.1., п. 15.1., а саме: П. 2.1. Загальна вартість робат за Договором складає 1 257 384,00 грн.; Бюджетні зобовязання на 2018 рік складають: 49 731,60грн.; Бюджетні зобовязання на 2019 рік складають: 1 207 652,40 грн. П. 10.1. Підрядник приступає до виконання робіт протягом 5 днів з моменту підписання Договору та зобовязаний завершити роботи до 31.03.2019 року; П. 15.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 30.04.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору № 185
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 3 до Договору № 185 від 21.11.2018 року У ході робіт за предметом закупівлі: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг) Лот № 4 Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт єдиної громадської приймальні, коридору та залу очікування на І поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»), Сторони дійшли згоди: 1. Викласти у наступній редакції п. 2.1., п.10.1., п. 15.1. Договору № 185 від 21.10.2018, а саме: П. 2.1. Загальна вартість Робіт за Договором визначається на підставі кошторису та інших документів, пов’язаних зі складанням та необхідних для визначення кошторисної вартості робіт та Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1) і складає: 1 257 384,00 (один мільйон двісті п’ятдесят сім тисяч триста вісімдесят чотири гривні, 00 коп.) у тому числі ПДВ: 209 564,00 грн. (двісті дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні, 00 коп.) Бюджетні зобов’язання на 2018 рік складають: 49 731,60 грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот тридцять одна грн., 60 коп.); Бюджетні зобов’язання на 2019 рік складають: 45 000,00 грн. (сорок п’ять тисяч грн., 00 коп.); Бюджетні зобов’язання на 2020 рік складають: 1 162 652,40 грн. ( один мільйон сто шістдесят дві тисячі шістсот п’ятдесят дві грн., 40 коп.) П. 10.1. Підрядник приступає до виконання робіт протягом 5 (п’яти) днів з моменту підписання Додаткової угоди та зобов’язаний завершити роботи до 01.05.2020 року. П. 15.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 31.12.2020 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 2. Затвердити Календарний план робіт на 2019 рік (2 етап) та доповнити Договір № 185 від 21.11.2018 додатком №3 (додається). 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2020 року, а в частині виконання зобов’язань – до повного їх виконання. 4. Дана Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної зі сторін та є невід'ємною частиною договору № 185 від 21.11.2018р. 5. Невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди є: Календарний план робіт (Додаток №3 до договору № 185 від 21.11.2018 року) додається.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до Договору № 185
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг) Лот № 4 Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт єдиної громадської приймальні, коридору та залу очікування на І поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг») Сторони дійшли згоди: 1. Викласти у наступній редакції п. 2.1., п.10.1., п. 15.1. Договору № 185 від 21.10.2018, а саме: П. 2.1. Загальна вартість Робіт за Договором визначається на підставі кошторису та інших документів, пов’язаних зі складанням та необхідних для визначення кошторисної вартості робіт та Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1) і складає: 1 257 384,00 (один мільйон двісті п’ятдесят сім тисяч триста вісімдесят чотири гривні, 00 коп.) у тому числі ПДВ: 209 564,00 грн. (двісті дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні, 00 коп.) Бюджетні зобов’язання на 2018 рік складають: 49 731,60 грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот тридцять одна грн., 60 коп.); Бюджетні зобов’язання на 2019 рік складають: 1 207 652,40 грн. (один мільйон двісті сім тисяч шістсот п’ятдесят дві грн., 40 коп.); Бюджетні зобов’язання на 2020 рік складають: 0,00 грн. ( нуль грн., 00 коп.) П. 10.1. Підрядник приступає до виконання робіт протягом 5 (п’яти) днів з моменту підписання Додаткової угоди та зобов’язаний завершити роботи до 28.02.2020 року. П. 15.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 28.02.2020 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 2. Затвердити Календарний план робіт на 2019 рік (2 етап) та доповнити Договір № 185 від 21.11.2018 додатком №3 (додається). 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 28.02.2020 року, а в частині виконання зобов’язань – до повного їх виконання. 4. Дана Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної зі сторін та є невід'ємною частиною договору № 185 від 21.11.2018р.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг) Лот № 4 Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт єдиної громадської приймальні, коридору та залу очікування на І поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг») Сторони дійшли згоди: 1. Викласти у наступній редакції п. 2.1., п.10.1., п. 15.1. Договору № 185 від 21.10.2018, а саме: П. 2.1. Загальна вартість Робіт за Договором визначається на підставі кошторису та інших документів, пов’язаних зі складанням та необхідних для визначення кошторисної вартості робіт та Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1) і складає: 1 257 384,00 (один мільйон двісті п’ятдесят сім тисяч триста вісімдесят чотири гривні, 00 коп.) у тому числі ПДВ: 209 564,00 грн. (двісті дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні, 00 коп.) Бюджетні зобов’язання на 2018 рік складають: 49 731,60 грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот тридцять одна грн., 60 коп.); Бюджетні зобов’язання на 2019 рік складають: 1 207 652,40 грн. (один мільйон двісті сім тисяч шістсот п’ятдесят дві грн., 40 коп.); Бюджетні зобов’язання на 2020 рік складають: 0,00 грн. ( нуль грн., 00 коп.) П. 10.1. Підрядник приступає до виконання робіт протягом 5 (п’яти) днів з моменту підписання Додаткової угоди та зобов’язаний завершити роботи до 31.12.2019 року. П. 15.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 31.12.2019 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 2. Затвердити Календарний план робіт на 2019 рік (2 етап) та доповнити Договір № 185 від 21.11.2018 додатком №3 (додається). 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2019 року, а в частині виконання зобов’язань – до повного їх виконання. 4. Дана Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної зі сторін та є невід'ємною частиною договору № 185 від 21.11.2018р. 5. Невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди є: Календарний план робіт (Додаток №3 до договору № 185 від 21.11.2018 року) додається.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у наступній редакції п. 2.1., п. 15.1. Договору № 185 від 21.10.2018, а саме: П. 2.1. Загальна вартість Робіт за Договором визначається на підставі кошторису та інших документів, пов’язаних зі складанням та необхідних для визначення кошторисної вартості робіт та Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1) і складає: 1 257384,00 (один мільйон двісті п'ятдесят сім тисяч триста вісімдесят чотири гривні, 00 коп.) у тому числі ПДВ: 209 564,00 грн. (двісті дев'ять тисяч п 'ятсот шістдесят чотири гривні, 00 коп.) Бюджетні зобов’язання на 2018 рік складають: 49 731,60 грн. (сорок дев'ять тисяч сімсот тридцять одна грн., 60 коп.); Бюджетні зобов’язання на 2019 рік складають: 1 203 817,20 грн. (один мільйон двісті три тисячі вісімсот сімнадцять грн., 20 коп.); Бюджетні зобов’язання на 2020 рік складають: 3 835,20 грн. ( три тисячі вісімсот тридцять п 'ять грн., 20 коп.) П. 15.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 31.12.2020 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У ході робіт за предметом закупівлі: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг) Лот № 4 Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт єдиної громадської приймальні, коридору та залу очікування на І поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг») Сторони дійшли згоди викласти у наступній редакції п 17, Договору № 185 від 21.11.2018, а саме: 1. П. 17. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН ЗАМОВНИК Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради 50079, м. Кривий Ріг вул. Короленка, 1а ЄДРПОУ 04052554 р/р UA 948201720344221017100052505 в Держказначейська служба України м. Київ, МФО 820172 ПІДРЯДНИК ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» 50065, м. Кривий Ріг, вул. Соборності 45/3 ЄДРПОУ 40446865 р/р UA 583057500000026005053517572 в КБ «Приватбанк» МФО 305750 2. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2020 року, а в частині виконання зобов’язань – до повного їх виконання. 3. Дана Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної зі сторін та є невід'ємною частиною договору № 185 від 21.11.2018р.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та Бюджетні зобов’язання на 2020 рік на 3 835,20 грн. (три тисячі вісімсот тридцять п’ять грн., 20 коп.) в т.ч. ПДВ 639,20 грн. (шістсот тридцять дев’ять грн., 20 коп.) та викласти у наступній редакції п. 2.1., Договору № 185 від 21.11.2018, а саме: П. 2.1. Загальна вартість Робіт за Договором визначається на підставі кошторису та інших документів, пов’язаних зі складанням та необхідних для визначення кошторисної вартості робіт та Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1) і складає: 1 253 548,80 (один мільйон двісті п’ятдесят три тисячі п’ятсот сорок вісім гривень, 80 коп.) у тому числі ПДВ: 208 924,80 грн. (двісті вісім тисяч дев’ятсот двадцять чотири гривні, 80 коп.) Бюджетні зобов’язання на 2018 рік складають: 49 731,60 грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот тридцять одна грн., 60 коп.); Бюджетні зобов’язання на 2019 рік складають: 1 203 817,20 грн. (один мільйон двісті три тисячі вісімсот сімнадцять грн., 20 коп.); Бюджетні зобов’язання на 2020 рік складають: 0,00 грн. (нуль грн., 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML