Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Лот № 1 – Автоматизоване робоче місце детектива-аналітика. Лот № 2 – Автоматизоване робоче місце детектива кримінальної лабораторії. Лот № 3 – Автоматизоване робоче місце для обробки фото- та відеоматеріалів. Лот № 4 – Автоматизоване робоче місце для резервного копіювання та відновлення інформації)
Очікувана вартість
2 680 000,00 UAH
UA-2018-10-12-001844-b c446eb86f1dc4ee19dfd021d92f18173
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ханік Юрій

+380679738936 yu.hanik@nabu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Ханік Юрій
+380679738936
yu.hanik@nabu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2018 16:00
Очікувана вартість: 2 680 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Строк поставки товару (Лот № 1, Лот № 2, Лот № 3 та Лот № 4): не пізніше 14 грудня 2018 року.

Тендерна документація

12 жовтня 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-12-001844-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 16 листопада 2018 10:28
СКАРГА на неправомірні дії тендерного комітету Замовника у вигляді визнання переможцем ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК»
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника єдиним критерієм відбору переможця була цінова пропозиція. За результатами цінового аукціону по Лоту № 1 – Автоматизоване робоче місце детектива-аналітика переможцем обрано ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» (далі – Учасник, Переможець), що підтверджується Протоколом розгляду тендерних пропозицій Замовника № 790 від 07.11.2018, проте надані Учасником документи не відповідають всім вимогам тендерної документації Замовника, внаслідок чого тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Зазначене вище підтверджується наступним. 1. Відповідно до пункту 1 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження нижченаведених файлів, які надаються (у разі можливості) в кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) з: • формою «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації. При цьому, відповідно до Додатку №3 тендерної документації Учасником за Лотом № 1 повинен пропонуватися предмет закупівлі, який складається з двох пунктів: 1. Персональний комп’ютер; 2. Програмне забезпечення. Слід також звернути увагу, що відповідно до встановленої Замовником форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку № 1: «Учасник зазначає найменування пропонованого товару (модель, назву тощо)» (цитата) у запропонованій ним тендерній пропозиції. Учасником, всупереч наведених вимог не зазначено у поданій формі тендерної (цінової) пропозиції Додатку № 1 ані програмного забезпечення (що входить до предмету закупівлі за Лотом № 1, ані моделі запропонованого ним комп’ютера (зазначено лише його назву), що не відповідає формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку № 1 і вимогам Додатку № 3 тендерної документації. Крім того, під час детального розгляду документів тендерної пропозиції, поданої ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК», встановлено, що надана Учасником форма «Тендерної пропозиції» не відповідає Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: за пунктами – «керівництво» і «уповноважена посадова особа Учасника на підписання тендерної пропозиції та уповноважена посадова особа Учасника на підписання договору про закупівлю», зазначено особу Макачук Федір Федорович. При цьому, сама «Тендерна пропозиція» підписана Макавчук Ф.Ф. Згідно завантажених до аукціону інших документів про повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції міститься інформація про особу Макавчук Федір Федорович. Розділом 5 п.2 тендерної документації з наведеного переліку, що відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, дану похибку не можна віднести до технічних/орфографічних/синтаксичних помилок та описок в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником. Отже, Учасником не виконані вимоги Замовника, зазначені у Додатках № 1 і № 3 тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації, і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до пункту 1 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження нижченаведених файлів, які надаються (у разі можливості) в кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) з: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації. - Копія аналогічного договору (не менше 1-го договору) та документів, що підтверджують виконання цього договору (копії видаткових накладних, актів виконаних робіт або наданих послуг та/або копію листа-відгуку контрагента з обов’язковим зазначенням предмета закупівлі, номеру та дати договору). Під час детального розгляду документів тендерної пропозиції, поданої Учасником, встановлено, що у складі завантажених документів Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям містяться копії 5 аналогічних договорів з копіями видаткових накладних. В той же час у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні акти виконаних робіт та/або копій листів-відгуків від контрагентів з обов’язковим зазначенням предмета закупівлі, номеру та дати договору. Відповідно до пункту 1 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та Додатку № 2 до тендерної документації: «У разі якщо: учасник відповідно до норм законодавства України або Учасник – нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації, не зобов’язаний складати документи (документ), які зазначено в даній тендерній документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*) із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність (ненадання) відповідних документів». (цитата). В даному випадку Учасник не надав лист-роз’яснення із зазначенням відповідного факту відсутності актів виконаних робіт та/або копій листів-відгуків від контрагентів. Отже, Учасником не виконані вимоги Замовника, зазначені у Додатку № 2 тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації, і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до пункту 1 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження нижченаведених файлів, які надаються (у разі можливості) в кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) з: • інформацією про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, яким передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати такі документи: - лист складений в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завірена печаткою в якому Учасник зазначає сайт виробника/офіційного представника в Україні, за допомогою якого Замовник може перевірити інформацію (характеристики) щодо пропонованого Учасником товару (у разі наявності). Під час детального розгляду документів тендерної пропозиції, поданої Учасником, встановлено, що надана Учасником довідка від 29.10.2018 вих. № 374/15 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надає інформацію, що є офіційним представником в Україні щодо Персонального комп’ютера VT Computers Office, в той же час зазначає сайт виробника товару за посиланням на свій власний веб-сайт https://valtek.com.ua/production/pc, що не дає можливості встановити конкретний статус учасника. Також Замовник визначає технічну специфікацію з вимогами до товару по позиціям, за допомогою якого зможе перевірити інформацію, тобто Учасник мав зазначити веб-сайт щодо кожної позиції товару, запропонованого ним по Лоту №1. В той же час, Учасником зазначені лише персональний комп’ютер, монітор, клавіатура та миша (відсутня інформація щодо веб-сайтів виробника/ офіційного представника в Україні, щонайменше по 10 позиціям, в тому числі програмне забезпечення). Крім того, на виконання завдань, передбачених Концепцією легалізації програмного забезпечення та боротьби з нелегальним його використанням, затвердженою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.05.2002 року №247-р (із внесеними змінами Редакція від 22.12.2017, підстава - 998-2017-п) та Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 459 утворено Реєстр виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення, тому Учасник щодо підтвердження легального його використання мав зазначити сайти, за яким Замовник має змогу перевірити інформацію Учасника. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Відповідно до пункту 1 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження нижченаведених файлів, які надаються (у разі можливості) в кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) з: • інформацією про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, яким передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати такі документи: - інформацію (довідка складена в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завірена печаткою) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару із обов’язковим зазначенням гарантійного строку, строку поставки товару, характеристик та інших вимог, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації; Під час детального розгляду документів тендерної пропозиції, поданої учасником, встановлено, що надана довідка від 29.10.2018 вих. № 374/14 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надає інформацію, що є виробником Персонального комп’ютера VT Computers Office, хоча в довідці № 374/15 Учасником вказано, що він є офіційним представником даного товару в Україні (а не виробником), при цьому вказує гарантійний строк та строк поставки товарів, не зазначивши до якого саме Лоту тендерної документації відноситься ця інформація, оскільки оголошенням про проведення процедури закупівлі було передбачено 4 лоти. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до пункту 6 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку № 3 до тендерної документації. Під час детального розгляду документів тендерної пропозиції, поданої учасником, встановлено, що надана довідка від 29.10.2018 вих. № 374/17 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» не відповідає вимогам тендерної документації та має повну технічну невідповідність, а саме: Замовником у п.п 1.3 технічної специфікації автоматизованого робочого місця детектива-аналітика вимагалось материнська плата на платформі для процесорів LGA1151, що означає наявність процесору Інтел. Учасник надав в тендерній пропозиції інформацію до постачання материнської плати на платформі для процесорів AMD AM4 Socket, який має нижчу якість, несумісну з вимогами Замовника, і набагато дешевший за Інтел (що підтверджує низьку якість запропонованого Учасником товару). Також, відповідно до п.п. 1.11 технічної специфікації автоматизованого робочого місця детектива-аналітика за Лотом № 1 вимагався монітор з наявністю цифрового порту DVI, DisplayPort або HDMI. З інформації офіційного сайту виробника технічні характеристики щодо цифрового порту відрізняються DVI, HDMI, VGA, що не відповідає технічним характеристикам товару, встановленим Замовником. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у пункті 6 Розділу III та Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у визначенні переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні переможцем Учасника, призвели до неможливості ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" стати переможцем аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2018 17:52
Рішення від 20.11.2018 № 11828 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2018 17:51
рішення від 04.12.2018 № 12386.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2018 18:18
рішення від 04.12.2018 № 12386.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2018 19:29

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 10:28
Органу-Оскарження-НАБУ.pdf
16 листопада 2018 10:28
Платіжне доручення 16.11.18.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 – Автоматизоване робоче місце детектива-аналітика
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 жовтня 2018 14:06
Закінчення: 31 жовтня 2018 14:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

35 шт
Автоматизоване робоче місце детектива-аналітика
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 14 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 15:48
5. Проект договору.doc
12 жовтня 2018 15:48
4. Лис-гарантія ст. 17 Закону.doc
12 жовтня 2018 15:48
3. Технічні вимоги.doc
12 жовтня 2018 15:48
2. Кваліфікаційні та інші вимоги.doc
12 жовтня 2018 15:48
1. Форма ТП.doc
12 жовтня 2018 15:48
Тендерна документація.doc

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-10-12-001844-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 16 листопада 2018 10:28
СКАРГА на неправомірні дії тендерного комітету Замовника у вигляді визнання переможцем ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК»
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника єдиним критерієм відбору переможця була цінова пропозиція. За результатами цінового аукціону по Лоту № 1 – Автоматизоване робоче місце детектива-аналітика переможцем обрано ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» (далі – Учасник, Переможець), що підтверджується Протоколом розгляду тендерних пропозицій Замовника № 790 від 07.11.2018, проте надані Учасником документи не відповідають всім вимогам тендерної документації Замовника, внаслідок чого тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Зазначене вище підтверджується наступним. 1. Відповідно до пункту 1 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження нижченаведених файлів, які надаються (у разі можливості) в кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) з: • формою «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації. При цьому, відповідно до Додатку №3 тендерної документації Учасником за Лотом № 1 повинен пропонуватися предмет закупівлі, який складається з двох пунктів: 1. Персональний комп’ютер; 2. Програмне забезпечення. Слід також звернути увагу, що відповідно до встановленої Замовником форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку № 1: «Учасник зазначає найменування пропонованого товару (модель, назву тощо)» (цитата) у запропонованій ним тендерній пропозиції. Учасником, всупереч наведених вимог не зазначено у поданій формі тендерної (цінової) пропозиції Додатку № 1 ані програмного забезпечення (що входить до предмету закупівлі за Лотом № 1, ані моделі запропонованого ним комп’ютера (зазначено лише його назву), що не відповідає формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку № 1 і вимогам Додатку № 3 тендерної документації. Крім того, під час детального розгляду документів тендерної пропозиції, поданої ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК», встановлено, що надана Учасником форма «Тендерної пропозиції» не відповідає Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: за пунктами – «керівництво» і «уповноважена посадова особа Учасника на підписання тендерної пропозиції та уповноважена посадова особа Учасника на підписання договору про закупівлю», зазначено особу Макачук Федір Федорович. При цьому, сама «Тендерна пропозиція» підписана Макавчук Ф.Ф. Згідно завантажених до аукціону інших документів про повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції міститься інформація про особу Макавчук Федір Федорович. Розділом 5 п.2 тендерної документації з наведеного переліку, що відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, дану похибку не можна віднести до технічних/орфографічних/синтаксичних помилок та описок в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником. Отже, Учасником не виконані вимоги Замовника, зазначені у Додатках № 1 і № 3 тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації, і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до пункту 1 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження нижченаведених файлів, які надаються (у разі можливості) в кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) з: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації. - Копія аналогічного договору (не менше 1-го договору) та документів, що підтверджують виконання цього договору (копії видаткових накладних, актів виконаних робіт або наданих послуг та/або копію листа-відгуку контрагента з обов’язковим зазначенням предмета закупівлі, номеру та дати договору). Під час детального розгляду документів тендерної пропозиції, поданої Учасником, встановлено, що у складі завантажених документів Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям містяться копії 5 аналогічних договорів з копіями видаткових накладних. В той же час у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні акти виконаних робіт та/або копій листів-відгуків від контрагентів з обов’язковим зазначенням предмета закупівлі, номеру та дати договору. Відповідно до пункту 1 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та Додатку № 2 до тендерної документації: «У разі якщо: учасник відповідно до норм законодавства України або Учасник – нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації, не зобов’язаний складати документи (документ), які зазначено в даній тендерній документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*) із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність (ненадання) відповідних документів». (цитата). В даному випадку Учасник не надав лист-роз’яснення із зазначенням відповідного факту відсутності актів виконаних робіт та/або копій листів-відгуків від контрагентів. Отже, Учасником не виконані вимоги Замовника, зазначені у Додатку № 2 тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації, і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до пункту 1 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження нижченаведених файлів, які надаються (у разі можливості) в кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) з: • інформацією про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, яким передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати такі документи: - лист складений в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завірена печаткою в якому Учасник зазначає сайт виробника/офіційного представника в Україні, за допомогою якого Замовник може перевірити інформацію (характеристики) щодо пропонованого Учасником товару (у разі наявності). Під час детального розгляду документів тендерної пропозиції, поданої Учасником, встановлено, що надана Учасником довідка від 29.10.2018 вих. № 374/15 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надає інформацію, що є офіційним представником в Україні щодо Персонального комп’ютера VT Computers Office, в той же час зазначає сайт виробника товару за посиланням на свій власний веб-сайт https://valtek.com.ua/production/pc, що не дає можливості встановити конкретний статус учасника. Також Замовник визначає технічну специфікацію з вимогами до товару по позиціям, за допомогою якого зможе перевірити інформацію, тобто Учасник мав зазначити веб-сайт щодо кожної позиції товару, запропонованого ним по Лоту №1. В той же час, Учасником зазначені лише персональний комп’ютер, монітор, клавіатура та миша (відсутня інформація щодо веб-сайтів виробника/ офіційного представника в Україні, щонайменше по 10 позиціям, в тому числі програмне забезпечення). Крім того, на виконання завдань, передбачених Концепцією легалізації програмного забезпечення та боротьби з нелегальним його використанням, затвердженою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.05.2002 року №247-р (із внесеними змінами Редакція від 22.12.2017, підстава - 998-2017-п) та Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 459 утворено Реєстр виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення, тому Учасник щодо підтвердження легального його використання мав зазначити сайти, за яким Замовник має змогу перевірити інформацію Учасника. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Відповідно до пункту 1 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження нижченаведених файлів, які надаються (у разі можливості) в кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) з: • інформацією про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, яким передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати такі документи: - інформацію (довідка складена в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завірена печаткою) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару із обов’язковим зазначенням гарантійного строку, строку поставки товару, характеристик та інших вимог, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації; Під час детального розгляду документів тендерної пропозиції, поданої учасником, встановлено, що надана довідка від 29.10.2018 вих. № 374/14 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надає інформацію, що є виробником Персонального комп’ютера VT Computers Office, хоча в довідці № 374/15 Учасником вказано, що він є офіційним представником даного товару в Україні (а не виробником), при цьому вказує гарантійний строк та строк поставки товарів, не зазначивши до якого саме Лоту тендерної документації відноситься ця інформація, оскільки оголошенням про проведення процедури закупівлі було передбачено 4 лоти. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до пункту 6 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку № 3 до тендерної документації. Під час детального розгляду документів тендерної пропозиції, поданої учасником, встановлено, що надана довідка від 29.10.2018 вих. № 374/17 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» не відповідає вимогам тендерної документації та має повну технічну невідповідність, а саме: Замовником у п.п 1.3 технічної специфікації автоматизованого робочого місця детектива-аналітика вимагалось материнська плата на платформі для процесорів LGA1151, що означає наявність процесору Інтел. Учасник надав в тендерній пропозиції інформацію до постачання материнської плати на платформі для процесорів AMD AM4 Socket, який має нижчу якість, несумісну з вимогами Замовника, і набагато дешевший за Інтел (що підтверджує низьку якість запропонованого Учасником товару). Також, відповідно до п.п. 1.11 технічної специфікації автоматизованого робочого місця детектива-аналітика за Лотом № 1 вимагався монітор з наявністю цифрового порту DVI, DisplayPort або HDMI. З інформації офіційного сайту виробника технічні характеристики щодо цифрового порту відрізняються DVI, HDMI, VGA, що не відповідає технічним характеристикам товару, встановленим Замовником. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у пункті 6 Розділу III та Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у визначенні переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні переможцем Учасника, призвели до неможливості ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" стати переможцем аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2018 17:52
Рішення від 20.11.2018 № 11828 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2018 17:51
рішення від 04.12.2018 № 12386.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2018 18:18
рішення від 04.12.2018 № 12386.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2018 19:29

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 10:28
Органу-Оскарження-НАБУ.pdf
16 листопада 2018 10:28
Платіжне доручення 16.11.18.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2018 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 573 950,00
UAH з ПДВ
1 573 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 824 480,00
UAH з ПДВ
1 824 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2018 18:27
оновлена пропозиція
08 листопада 2018 18:21
документи переможця
08 листопада 2018 16:29
документи переможця
08 листопада 2018 14:07
оновлена пропозиція
30 жовтня 2018 15:57
Технічний опис.rar
30 жовтня 2018 15:57
Технічна специфікація.pdf
30 жовтня 2018 15:57
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2018 15:57
Таблиця відповідності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 1 573 950,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 17:36

Документи

07 листопада 2018 17:36
Електронний підпис
07 листопада 2018 17:35
Протокол від 07.11.2018 № 790.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
1 573 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2018 17:36
Електронний підпис
07 листопада 2018 17:35
Протокол від 07.11.2018 № 790.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 16:04
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 15:09
Договір_533_10_12_2018.pdf укладений
10 грудня 2018 15:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 573 950,00
UAH з ПДВ