Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (клапани захисні, магнітні, запобіжні до тролейбусів)
Очікувана вартість
3 902 467,00 UAH
UA-2018-10-12-001688-b b4d55a79366a42f28e7aed26aa7cc935
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2018 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2018 11:30
Початок аукціону: 01 листопада 2018 13:43
Очікувана вартість: 3 902 467,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (клапани захисні, магнітні, запобіжні до тролейбусів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 15:17
ТД клапани_захисні_магнітні_запобіжні.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000312 ● 073cc3a7874d4b36ab7fc895a1e271ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

07.02.2019 № 33

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 07.02.2019 № 33

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2018-10-12-001688-b 12.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-15 11:40:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», код 34630000-2 за ДК 021:2015 (клапани захисні, магнітні, запобіжні до тролейбусів) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-12-001688-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. У який спосіб та у який строк ТОВ «Транс Електро Сервіс», що визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, надав документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, зазначені в пунктах 1 та 2 таблиці 4 додатка 2 до тендерної документації?
2. Яка дата видачі зазначена у документі, який містить відомості про відсутність судимості на посадову особу ТОВ «Транс Електро Сервіс»?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-15 14:59:30

Пояснення

Пояснення до запитань

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-03-13 19:15:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-3_1

RISK1-2_1

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2018 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕЛЕКТРО СЕРВІС" 3 785 392,99
UAH з ПДВ
3 785 392,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Автоарматура" 3 892 812,00
UAH з ПДВ
3 892 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 20:33
Довідка податкова.pdf
08 листопада 2018 13:13
Комерційна пропозиція NEW.pdf
30 жовтня 2018 09:48
Технічна специфікація.pdf
30 жовтня 2018 09:48
СТАТУТ.PDF
30 жовтня 2018 09:48
Комерційна пропозиція.pdf
30 жовтня 2018 09:48
Довідка по ст.17.PDF
30 жовтня 2018 09:48
Гарантія 5836-1018.zip
30 жовтня 2018 09:48
Витяг ПДВ.PDF
30 жовтня 2018 09:48
Виписка та опис.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕЛЕКТРО СЕРВІС"

ПП "Автоарматура"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕЛЕКТРО СЕРВІС"
#41847118
Переможець 3 785 392,99
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕЛЕКТРО СЕРВІС"
#41847118
3 785 392,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:01
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
28 листопада 2019 14:59
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 14:56
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 16:51
повідомлення ДУ 1 узгоджене зменшення ціни договору 578.docx зміни до договору
28 листопада 2018 16:48
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 16:32
Контракт укладений
28 листопада 2018 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1. Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума додаткової угоди 3 785 392,72 грн.
Номер договору про закупівлю: 52.18-578
Договір:
Номер додаткової угоди: 52.18-578
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 26 листопада 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з закінченням строку дії договору.