Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
299 000,00 UAH
UA-2018-10-12-001593-b 0e48859630d040dcaeaa034957f809e2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Чернуха

+380432570445 socinform@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ УСТАНОВ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 25502211
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 15
Контактна особа: Лілія Чернуха
+380432570445
socinform@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 14:06
Очікувана вартість: 299 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 14:56
4 ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-12-001593-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3231003275
Дата подання: 03 листопада 2018 12:54
Невідповідність технічним вимогам ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
СКАРГА
Довожу до Вашого відома, що пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", не відповідає вимогам замовника, а саме:
- Згідно технічних вимог, замовником вимагалась україномовна версія Microsoft Windows 10 x64 Pro Ukr (FQC-08978). У своїй тендерній пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надав Windows 10 x64 Pro (FQC-08909), яка є виключно РОСІЙСЬКОМОВНА, що не відповідає технічним вимогам замовника і не може вважатися еквівалентом. Дану інформацію можна перевірити на сайті РОЗЕТКА
https://soft.rozetka.com.ua/ua/microsoft_fqc_08909/p4313048/
Відповідно до документу “8541310 А.6.1. Відповідність вимогам тендерної документації” ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" вказав “Відповідність – ТАК”, чим ввів в оману замовника
- згідно п.5 додатку 2 до тендерної документації, замовником вимагалось: “ надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном сервісного центру у складі пропозиції”.
Довідка “Довідка про сервіс центр у місті Вінниця”, яку надав ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не відповідає технічним вимогам замовника, оскільки в довідці відсутня конкретна назва сервісного центру, що ставить під сумнів існування сервісного центру.
Відповідно до вище наведеного, вимагаю:
- Скасувати протокол №50 від 31 жовтня 2018 про визнання ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" переможцем торгів;
- Прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" на підставі невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника;
- Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2018 13:37
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та буде прийнято відповідне рішення згідно чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-001593-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3231003275
Дата подання: 06 листопада 2018 10:40
Порушенні кваліфікаційні критерії та вимоги, установлені статтею 17 Закону та тендерної документації
Довожу до Вашого відома, що учасником торгів ТОВ "Діавестенд Комплексні Рішення", порушено кваліфікаційні критерії та вимоги, установлені статтею 17 Закону та тендерної документації.
Згідно п. 3.5.6 до тендерної документації, Учасник – переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи шляхом дозавантаження таких документів до тендерної пропозиції в електронній формі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону. ТОВ "Діавестенд Комплексні Рішення" не надав відповідні довідки, а саме:
- Довідку (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій;
- Оригінал довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою) або довідки, виданої уповноваженим органом, в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадової особи відповідного контролюючого органу. Довідка має бути чинною на дату подання Учасником;
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надав замовнику вищенаведені довідки у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.

Згідно п.3 наказу Міністерства доходів і зборів України від 10 жовтня 2013 року № 567, довідка видається на підставі заяви, яка складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом доходів і зборів Довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником податків.
Відповідно, ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", надав довідку, яка видана для ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях, що не є замовником даних торгів, а отже, не може враховуватися тендерним комітетом замовника ОКО “Інформаційно-Аналітичний центр з обслуговування установ соціального захисту населення”, як довідка про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів.

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", порушив “додаток 1 до тендерної документації” оскільки остаточна тендерна пропозиція заявлена для участі в аукціоні не співпадає з ціною на закупівлю товару

Відповідно до вище наведеного, вимагаю:
- Прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, установлених статтею 17 Закону та невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника;
- Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2018 13:38
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та буде прийнято відповідне рішення згідно чинного законодавства.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ 252 540,60
UAH з ПДВ
244 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 257 868,00
UAH з ПДВ
244 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 292 266,00
UAH з ПДВ
257 856,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 296 661,30
UAH з ПДВ
296 661,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" 298 000,00
UAH з ПДВ
298 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2018 21:06
Електронний підпис
29 жовтня 2018 21:04
Додаток 1 - оновлено.pdf
29 жовтня 2018 20:56
Гарантційний лист.pdf
27 жовтня 2018 17:31
Електронний підпис
27 жовтня 2018 17:30
Технічне завдання.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Сертифікати.rar
27 жовтня 2018 17:30
Додаток 2.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Аналогійчні договори.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Фахівці.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Право підпису.pdf
27 жовтня 2018 17:30
ст_17.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Довідка субпідрядник.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Сервісні центри.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Додаток 1.pdf
27 жовтня 2018 17:30
ЄДР.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Довкілля.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Паспорт_ІПН.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Витяг.pdf
27 жовтня 2018 17:30
Гарантційний лист.pdf

Публічні документи

06 листопада 2018 00:02
ДФС 05.11.jpg
05 листопада 2018 17:09
МВС 16.10.18.pdf
28 жовтня 2018 14:05
Електронний підпис
28 жовтня 2018 13:58
Проект договору.pdf
28 жовтня 2018 13:58
наказ на директора.pdf
28 жовтня 2018 13:58
протокол директора.pdf
28 жовтня 2018 13:58
Технічна документація.pdf
28 жовтня 2018 13:58
довідка виробник .pdf
28 жовтня 2018 13:58
гарант.лист заміна.pdf
28 жовтня 2018 13:58
статут.pdf
28 жовтня 2018 13:58
Пропозиція _8541310.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 11:03
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Публічні документи

26 жовтня 2018 20:10
Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2018 20:10
Договір, проект.pdf
26 жовтня 2018 20:10
Гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2018 20:10
Лист про санкції.pdf
26 жовтня 2018 20:10
Лист про ліцензування.pdf
26 жовтня 2018 20:10
Статут Комел 2018 печ.pdf
26 жовтня 2018 20:10
Статут Комел 2018 печ.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2018 16:22
сертификат новый комп.pdf
27 жовтня 2018 16:22
гигиена 1-2.jpg
27 жовтня 2018 16:22
гигиена 1-1.jpg
27 жовтня 2018 16:22
панютино.pdf
27 жовтня 2018 16:22
панютино 2.pdf
27 жовтня 2018 16:22
Сертификат (9001).PDF
27 жовтня 2018 16:22
Сертификат (14001).PDF
27 жовтня 2018 16:22
наказ про пр директора.pdf
27 жовтня 2018 16:22
2)Довідка мат база.pdf
27 жовтня 2018 16:22
ТОВ Альтаір і К статут.pdf
27 жовтня 2018 16:22
Св-во ПДВ Альтаір і К.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ
#3231003275
Відхилено 244 300,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 11:06
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 244 500,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 13:57
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 244 500,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 14:17
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 257 856,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 14:19
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 296 661,30
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 14:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Відхилено 298 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 14:26

Документи

31 жовтня 2018 11:06
Електронний підпис
29 жовтня 2018 14:45
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

07 листопада 2018 14:17
Електронний підпис
07 листопада 2018 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 листопада 2018 14:19
Електронний підпис

Документи

07 листопада 2018 14:23
Електронний підпис

Документи

07 листопада 2018 14:26
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
07 листопада 2018 14:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі