Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт фасаду стаціонарної частини з заміною вікон Дитячої клінічної лікарні №9 Подільського району м. Києва, вул. Копилівська 1/7"
Очікувана вартість
147 260,18 UAH
UA-2018-10-12-001571-a b83f80555a08413a8f8ad92a67f6b228
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Намясенко Світлана Олександрівна

+380 (44) 468 33 91 9dkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05492290
Місцезнаходження: 04073, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Подільський район, ВУЛИЦЯ КОПИЛІВСЬКА, будинок 1/7
Контактна особа: Намясенко Світлана Олександрівна
+380 (44) 468 33 91
9dkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт фасаду стаціонарної частини з заміною вікон Дитячої клінічної лікарні №9 Подільського району м. Києва, вул. Копилівська 1/7" (Код ДК 021-2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт ). Строк виконання робіт - 01.06.2019. Загальна сума БМР на 2018рік - 3248549 грн. Сума зобов'язань по договору на 2018 рік складає 58473,60 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт фасаду стаціонарної частини з заміною вікон Дитячої клінічної лікарні №9 Подільського району м. Києва, вул. Копилівська 1/7"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

12 жовтня 2018 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР"
#33239981
Переможець 147 260,18
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 18:45

Документи

12 жовтня 2018 18:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 13:09
ДУ № 5 до договору 172_18-207 від 11.10.2018 - 49191,89.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 13:07
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 15:45
ДУ № 4 до договору 172_18-207 від 11.10.2018 - технагляд 2020___107309,77.pdf зміни до договору
13 березня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 10:03
ДУ № 3 до Договору № 172_18-207 від 11.10.2018___19.11.2019___15056,40__ТН_ФАСАД СТАЦІОНАР.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 10:02
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 10:59
ТН ФАСАД СТАЦІОНАР ДУ №2 до Договору №172_18-207 від 11.10.2018.pdf зміни до договору
25 березня 2019 10:58
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 22:39
ТН_ФАСАД СТАЦІОНАР ДУ № 1 до Договору № 172_18-207 від 11.10.2018.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 22:38
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 18:55
ТН_ФАСАД СТАЦІОНАР Договір № 172_18-207 від 11.10.2018.pdf укладений
12 жовтня 2018 18:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі; Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) - відсутність подальшого фінансування у 2018 році;
Номер договору про закупівлю: 172/18-207
Договір:
Номер додаткової угоди: 172/18-207
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі; Продовження строку дії договору на наступний рік; вартість робіт на 2019 рік становить 14870,00 грн.; строк дії договору до 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 172/18-207
Договір:
Номер додаткової угоди: 172/18-207
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у фінансові зобов'язання на 2019 рік відповідно до розпорядження КМДА № 1912 від 04.11.2019 року. Нова сума зобов'язань на 2019 рік складає 15056,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 172/18-207
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника на КНП "ДКЛ № 9 Подільського району м. Києва", яке є правонаступником прав та зобов'язань ДКЛ № 9 Подільського району м. Києва. Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) - Сума юридичних зобов'язань по договору на 2020 рік в межах фінансування на 2020 рік відповідно до Розпорядження КМДА № 235 від 05.02.2020р. - 107309,77 грн.
Номер договору про закупівлю: 172/18-207
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у фінансові зобов'язання на 2020 рік відповідно до розпорядження КМДА № 1783 від 06.11.2020 року. Нова сума зобов'язань на 2020 рік складає 49191,89 грн.
Номер договору про закупівлю: 172/18-207
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML