Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі впровадження медичної інформаційної системи
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2018-10-12-001272-b 0ef9a4c46d3d4c809f8c8f0f620456e9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Перчук

+380671593682
+380414344310
bpercuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердичівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38742097
Місцезнаходження: 13341, Україна , Житомирська обл., с. Мирославка, вул. Лікарняна, буд. 68, корп. В
Контактна особа: Богдан Перчук
+380671593682,+380414344310
bpercuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2018 14:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2018 13:35
Початок аукціону: 25 жовтня 2018 11:38
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля та впровадження ліцензійного програмного забезпечення та на 10 АРМ. Нова МІС повинна відповідати технічним вимогам (див. документацію по закупівлі - ТЗ на тендер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з впровадження медичної інформаційної системи, 10 ліцензій користувачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13341, Україна, Житомирська область, с. Мирославка, Лікарняна, 68-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 13:45
Шаблон Договору на тендер.doc
12 жовтня 2018 13:45
ТЗ на тендер (1).doc
12 жовтня 2018 13:45
протокол міс.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутня потрібна інформація
Дата подання: 18 жовтня 2018 12:40
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 14:32
Шановний Замовнику! Документи, що викладені Вами у систему не містять основних умов, істотних для проведення процедури, таких як: інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, термін дії пропозицій, кваліфікаційні вимоги до учасників та іншу інформацію, яка є необхідною для проведення Закупівлі. Також Вами не розміщено Оголошення про проведення процедури закупівлі. Повідомляємо Вам, що закупівля повинна містити інформацію, передбачену розділом 6 Порядку здійснення допорогових закупівель Просимо виправити дану ситуацію та завантажити до системи файли з потрібною інформацією
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Разом з оголошенням закупівлі, крім протоколу, прикріплювалися файли, в яких є вся необхідна інформація. Завантажено файли "ТЗ на тендер" та "Шаблон договору". Оголошення розміщено на ЦБД, про що на пошту прийшли відповідні повідомлення. Крім того, система не дала би можливості опублікувати оголошення, якщо не заповнені необхідні поля.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Здоров'я 24" 185 000,00
UAH
169 000,00
UAH
Документи
ТОВ АЛТ Україна Лтд 195 000,00
UAH
169 200,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Здоров'я 24"

ТОВ АЛТ Україна Лтд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Здоров'я 24"
#39138976
Відхилено 169 000,00
UAH
22 листопада 2018 14:30
ТОВ АЛТ Україна Лтд
#36257647
Переможець 169 200,00
UAH
22 листопада 2018 14:38

Документи

22 листопада 2018 14:30
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:29
Протокол ПЗ відх.pdf

Документи

22 листопада 2018 14:38
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:36
Протокол ПЗ підтв.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2018 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛТ Україна Лтд
#36257647
169 200,00
UAH
Документи

Документи

22 листопада 2018 14:38
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:36
Протокол ПЗ підтв.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 09:52
ДУ розірвання ПЗ.pdf укладений
10 грудня 2018 09:49
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 14:43
Договір МСІМЕД 261118.pdf укладений
26 листопада 2018 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 169 200,00
UAH
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю на дату укладення додаткової угоди (додається) підтвердження щодо фінансування укладеного договору.