Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Будівництво мережі каналізації на території приватного сектору квартального комітету «Добробут» мікрорайону «Старе місто» в м.Вінниця (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
35 170 093,00 UAH
UA-2018-10-12-001103-a a46710b2c88d491985fa0e29649b63c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пурдик Григорій Никанорович

380432595012 dmgvmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363988
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Пурдик Григорій Никанорович
380432595012
dmgvmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 12:50
Очікувана вартість: 35 170 093,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 850,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Будівництво мережі каналізації на території приватного сектору квартального комітету «Добробут» мікрорайону «Старе місто» в м.Вінниця (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво мережі каналізації на території приватного сектору квартального комітету «Добробут» мікрорайону «Старе місто» в м.Вінниця (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Вінниця, мікрорайон «Старе місто»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 15:12
проект договору.pdf
12 жовтня 2018 15:12
тд Старе місто №2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-29-000063 ● 2553cd2dc1da47ddbd1439415d381704
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2022 14:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.08.2022 №44-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.08.2022 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2018-10-12-001103-a 12.10.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-12 15:30:14

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва мережі каналізації на території приватного сектору квартального комітету «Добробут» мікрорайону «Старе місто» в м.Вінниця (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-10-12-001103-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав в пункті 4.2.1 договору від 18 листопада 2018 року №532 (далі – Договір) зазначено «Замовник може перерахувати підряднику аванс в розмірі до 30% від річного обсягу робіт на розрахунковий рахунок підрядника, але термін надання не раніше 01.01.2019», тоді як, згідно пункту 4.2.1 проєкту договору, наданого переможцем торгів ТОВ «Мікс Лайт» у складі своєї тендерної пропозиції, перерахування авансу визначено в термін протягом 10 банківських днів з дати підписання Договору ?
3. Яким чином переможцем торгів ТОВ «Мікс Лайт» виконано умови пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору?
4. Що слугувало підставою для внесення змін до істотних умов договору, а саме в частині визначення терміну експлуатації об’єкту, зокрема додатковою угодою від 29 листопада 2018 року №1 до пункту 7.4 Договору, згідно якого Підрядник гарантує можливість нормальної експлуатації об’єкту протягом 60 місяців з моменту здачі об’єкта будівництва в експлуатацію, внесені зміни та викладено його в новій редакції «Підрядник гарантує можливість нормальної експлуатації об’єкту протягом 10 років з моменту здачі об’єкта будівництва в експлуатацію»?
5. З яких підстав в пункті 2 додаткової угоди від 14 березня 2019 року №3 до Договору зазначено, що згідно пункту 3 статті 631 Цивільного кодексу України, сторони можуть встановити, що умови Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-15 16:55:21

Пояснення

Ознайомившись із наказом №44-з від 29.08.2022р. про початок проведення моніторингу (UA-M-2022-08-29-000063) надаємо пояснення щодо поставлених питань.
Щодо питання 1 повідомляємо наступне:
Закупівля робіт по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Будівництво мережі каналізації на території приватного сектору квартального комітету «Добробут» мікрорайону «Старе місто» в м.Вінниця (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» здійснювалася у 2018 році.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності.
Отже, постанова 710 не розповсюджується на закупівлю UA-2018-10-12-001103-a, що була здійснена до прийняття нормативного документу.

Щодо питання 2 повідомляємо наступне:

У договір про закупівлю були внесені зміни стосовно перерахування авансу в частину зміни строку у зв’язку з закінченням бюджетного року. Відповідно до постанови №117 від 23.04.2014р. розпорядники мають право здійснювати попередню оплату тільки тих робіт, які, згідно з договором про закупівлю, передбачено виконати протягом поточного бюджетного року.
Слід зазначити, що тендерною документацією було передбачено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.

Щодо питання 3 повідомляємо наступне:

Частиною 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено було, що замовник даних торгів має право вимагати від учасника-переможця забезпечення виконання договору, що вноситься у формі оригіналу безумовної, безвідкличної банківської гарантії не пізніше дати укладення договору в розмірі п’ять відсотків від вартості договору про закупівлю. Пункт 6.7 передбачав, що учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на надання банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Під час укладання договору замовник не скористався своїм правом та не вимагав забезпечення виконання договору у формі оригіналу безумовної, безвідкличної банківської гарантії. Звертаємо вашу увагу, що тендерної документацією було вказано про право замовника, а не обов’язок.

Щодо питання 4 повідомляємо наступне:

Внесення змін в п.7.4 здійснювалося, керуючись ст.884 ЦКУ, що слугувало покращенням предмету закупівлі в частині гарантійних зобов’язань по даному об’єкту.

Щодо питання 5 повідомляємо наступне:

В пункті 2 додаткової угоди №3 від 14 березня 2019 року до Договору зазначено, що згідно пункту 3 статті 631 Цивільного кодексу України, сторони можуть встановити, що умови Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Дана умова прописана в угоді на підставі вимоги Казначейської служби щодо щорічного поновлення плану використання коштів по об’єкту по довготривалому договору, виконання робіт по якому розплановане на кілька років. Календарний план використання коштів по об’єкту будівництва коригується в межах бюджетного року на підставі бюджетних призначень.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АКВАСЕРВІС" 29 030 929,20
UAH з ПДВ
28 089 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТП КОМПАНІЯ" 32 191 454,40
UAH з ПДВ
28 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" 32 856 772,35
UAH з ПДВ
31 935 408,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ 31 935 409,00
UAH з ПДВ
31 935 409,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 10:43
Електронний підпис
26 жовтня 2018 10:41
Договірна ціна графік.pdf
26 жовтня 2018 10:39
Електронний підпис
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 20.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 19.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 18.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 17.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 16.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 15.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 14.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 13.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 12.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 11.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 10.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 9.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 8.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 7.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 6.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 5.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 4.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 3.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 2.pdf
26 жовтня 2018 10:38
кошторис частина 1.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 15.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 14.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 13.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 12.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 11.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 10.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 9.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 8.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 7.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 6.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 5.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 4.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 3.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 2.pdf
26 жовтня 2018 10:38
документи 1.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2018 20:50
Електронний підпис
26 жовтня 2018 20:49
Key-6.dat
26 жовтня 2018 20:49
Статут.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Паспорт директора.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Наказ на директора.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Наказ антикорупц..PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-8-1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-7-1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-6-3.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-6-2.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-6-1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-5-3.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-5-2.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-5-1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-4-3.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-4-2.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-4-1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-3-1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-2-3.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-2-2.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-2-1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-11.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-10.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-9.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-8.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-7.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-6.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-5.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-4.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-3.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-2.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Локал. 2-1-1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Ліцензія.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Лист-пояснення.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Лист-погодження.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Лист-згода2.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Лист-згода1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Календар. графік.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Договір4.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Договір3.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Договір2.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Договір1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Договір. ціна.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Дов.-працівники.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Дов.-МТБ.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Дов. 10-1-17.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Дов. 6-1-17.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Дов. 5-1-17.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Дов. 4-1-17.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Дов. 3-1-17.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Дов. 2-17.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Дов. 2-1-17.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Гарантійний лист.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Відом.-досвід.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Відом. ресурсів.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Відгук4.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Відгук3.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Відгук2.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Відгук1.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Виписка.PDF
26 жовтня 2018 20:49
Антикорупц. програма.PDF

Публічні документи

09 листопада 2018 21:27
Електронний підпис
09 листопада 2018 21:27
АВК ТОМ 7.pdf
09 листопада 2018 21:27
АВК ТОМ 6.pdf
09 листопада 2018 21:27
АВК ТОМ 5.pdf
09 листопада 2018 21:27
АВК ТОМ 4.pdf
09 листопада 2018 21:26
АВК ТОМ 3.pdf
09 листопада 2018 21:26
АВК ТОМ 2.pdf
09 листопада 2018 21:26
АВК ТОМ 1.pdf
09 листопада 2018 21:26
460.imd
09 листопада 2018 21:26
АВК.rar
09 листопада 2018 21:26
Ліцензія.pdf
08 листопада 2018 22:59
Довідки.pdf
28 жовтня 2018 19:04
Електронний підпис
28 жовтня 2018 19:02
ЛК АВК26.10.18.rar
28 жовтня 2018 19:02
Propozucija TOM7.pdf
28 жовтня 2018 19:02
Propozucija TOM6.pdf
28 жовтня 2018 19:02
Propozucija TOM5.pdf
28 жовтня 2018 19:02
Propozucija TOM4.pdf
28 жовтня 2018 19:02
Propozucija TOM3.pdf
28 жовтня 2018 19:02
Propozucija TOM2.pdf
28 жовтня 2018 19:02
Propozucija TOM1.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2018 16:47
Електронний підпис
28 жовтня 2018 15:46
реєстр.PDF
28 жовтня 2018 15:46
ч.6.rar
28 жовтня 2018 15:46
ч.5.rar
28 жовтня 2018 15:46
ч.4.rar
28 жовтня 2018 15:46
ч.3.rar
28 жовтня 2018 15:46
ч2-2.rar
28 жовтня 2018 15:46
ч2-1.rar
28 жовтня 2018 15:46
ч.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АКВАСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТП КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ"

ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АКВАСЕРВІС"
#32976538
Відхилено 28 089 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 15:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТП КОМПАНІЯ"
#36830280
Відхилено 28 090 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 16:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ"
#40946026
Переможець 31 935 408,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 17:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

05 листопада 2018 15:05
Електронний підпис

Документи

06 листопада 2018 16:10
Електронний підпис
05 листопада 2018 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

08 листопада 2018 16:59
Електронний підпис
06 листопада 2018 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2018 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ"
#40946026
31 935 408,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2018 16:59
Електронний підпис
06 листопада 2018 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2023 11:18
ЗКР.pdf укладений
05 жовтня 2023 11:12
розрахунки (частина 2).pdf укладений
05 жовтня 2023 11:09
ДЦ, розрахунки (частина 1).pdf укладений
05 жовтня 2023 11:09
розрахунки (частина 3).pdf укладений
05 жовтня 2023 11:09
розрахунки (частина 4).pdf укладений
05 жовтня 2023 11:09
розрахунки (частина 5).pdf укладений
05 жовтня 2023 11:08
Додаткова угода 14.pdf укладений
05 жовтня 2023 11:08
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 11:33
Додаткова угода 13.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 11:26
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 11:04
Додаткова угода 12.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 09:30
Додаткова угода 11.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 09:24
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 11:34
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
25 травня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 11:38
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 11:41
Протокол (1).pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:30
Витяг (1).pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:30
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 15:17
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 11:23
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 10:07
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 13:07
ДОДАТКОВА УГОДА №5.PDF зміни до договору
23 жовтня 2019 11:49
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 17:00
Додаткова угода №4 Добробут.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 16:59
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 15:43
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
14 березня 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 18:54
ДУ №2 СМ.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:52
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 10:43
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 10:40
Електронний підпис укладений
29 листопада 2018 13:50
ТОМ 5.pdf укладений
29 листопада 2018 13:21
ТОМ 2.pdf укладений
29 листопада 2018 13:21
ТОМ 4.pdf укладений
29 листопада 2018 13:21
ТОМ 3.pdf укладений
29 листопада 2018 13:21
ТОМ 7.pdf укладений
29 листопада 2018 13:21
ТОМ 6.pdf укладений
29 листопада 2018 13:21
ТОМ 1.pdf укладений
29 листопада 2018 13:20
ЗК.FR11.pdf укладений
29 листопада 2018 13:20
Графік фінансування.FR11.pdf укладений
29 листопада 2018 13:20
Графiк.FR11.pdf укладений
29 листопада 2018 13:20
ДЦ.FR11.pdf укладений
29 листопада 2018 13:20
Адмін витрати прямі витрати.FR11.pdf укладений
29 листопада 2018 13:20
договiр.FR11.pdf укладений
29 листопада 2018 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно умов додаткової угоди №1 від 29.11.2018р.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 532, додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно умов додаткової угоди №2 від 27.12.2018р.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 532, додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно умов додаткової угоди №3 від 14.03.2019р.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 532, додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно умов додаткової угоди №4 від 17.04.2019р.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 532, додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно умов додаткової угоди №5 від 23.10.2019р.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно умов додаткової угоди №6 від 13.11.2019р.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно умов додаткової угоди №7 від 06.02.2020р.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до умов додаткової угоди №8 від 27.02.2020р.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до умов додаткової угоди №9 від 20.11.2020р. (внесення змін в календарний план використання коштів у зв'язку з фактичним затвердженим обсягу асигнувань)
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №10 (внесено зміни в календарний план використання коштів на виконання робіт по об'єкту та внесено зміни в банківські реквізити замовника)
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №11 (внесено зміни в банківські реквізити замовника)
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №12 (внесено зміни в календарний план використання коштів на виконання робіт по об'єкту)
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №13 (внесено зміни в календарний план використання коштів на виконання робіт по об'єкту та в в банківські реквізити замовника)
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2018 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 15 948 866,18
UAH (в тому числі ПДВ 2 658 144,36 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін (відповідно до змісту додаткової угоди №14)