Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2018-10-12-001002-b 103e85ac39b248e0b8d8297375687c12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вовчук

+380984121890 0984121890@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Інна Вовчук
+380984121890
0984121890@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 11:13
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 11:13
Початок аукціону: 30 жовтня 2018 13:05
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4600 пачка
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 12:27
Тендерна документація папір (5).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-12-001002-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 листопада 2018 15:02
Невідповідність.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-10-12-001002-b (Папір офісний формату А4), який проходив 30.10.2018р.
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ТОВ "Діджител" у складі своєї пропозиції не надає сертифікат якості товару чим порушує вимоги пункту 1.2 Додатку 3 до Тендерної документації.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Діджител" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до пункту 3 Розділу 5 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2018 16:43
На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п. 1.2. Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару (ДК 021:2015 - код 30197630-1 «Папір для друку») (папір офісний формату А4): «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів, в складі тендерної документації надати сертифікат якості товару.».
Так, Учасником № 1 – ТОВ «ДІДЖИТЕЛ» на виконання вимог п.1.2. Додатку 3 у складі тендерної документації надано наступні документи, що підтверджують якість товару:
лист ТОВ «ДІДЖИТЕЛ» від 25.10.2018 № ДДТ 2186, наступного змісту:
«ТОВ «Діджител» підтверджує Технічні вимоги на закупівлю: ДК 021:2015 – 30197630-1 «Папір для друку») (Папір офісний формату А4) (Додаток 3 тендерної документації). Даний товар не входить до номенклатури товарів і послуг, що підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, визначається Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики. У разі включення даного виду товару до номенклатури товарів і послуг, що підлягають обов'язковій сертифікації в Україні та при збільшенні обсягів поставок на Ваше підприємство, ТОВ «Діджител» зобов’язується його сертифікувати. На підтвердження відповідності продукції в Україні ТОВ «Діджител» надає оригінал декларації Постачальника про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ згідно з ISO/IEC 17050-1 та Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Додається.»;
декларація постачальника про відповідність (згідно з згідно з ISO/IEC 17050-1) від 25.10.2018 № 2186/1 дійсна до 31.12.2018;
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.02.2018 № 05.03.02-03/5586 (дійсний п’ять років).
Оскільки, предмет закупівлі папір офісний формату А 4 (код ДК 021:2015 – 30197630-1 «Папір для друку») не підлягає обов’язковій сертифікації в Державній системі сертифікації України (01.01.2018 втратив чинність декрет Кабінету міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та «Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 (зі змінами)), підстави вимагати від Учасника № 1 саме сертифікат якості відсутні.
Таким чином, документи надані Учасником № 1 – ТОВ «ДІДЖИТЕЛ» на підтвердження якості предмету закупівлі паперу офісного формату А 4 (код ДК 021:2015 – 30197630-1«Папір для друку») та розглянуті на засіданні тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 01.11.2018 № 01/11/2018) відповідають вимогам чинного законодавства.
З урахуванням вищевикладеного, доводи ТОВ «Український папір» щодо порушення Учасником № 1 – ТОВ «ДІДЖИТЕЛ» п. 1.2. Додатку 3 та вимогу відхилити пропозицію ТОВ «ДІДЖИТЕЛ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, слід вважати необґрунтованими та безпідставними.

Документи

05 листопада 2018 16:43
протокол від 05.11.2018.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2018 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІДЖИТЕЛ" 378 120,00
UAH з ПДВ
372 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 390 816,00
UAH з ПДВ
372 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 394 404,00
UAH з ПДВ
377 181,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Євтушенко Володимир Іванович 399 900,00
UAH з ПДВ
399 900,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

01 листопада 2018 12:41
Про відсутність судимості.pdf
28 жовтня 2018 21:15
Технічні_вимоги.pdf
28 жовтня 2018 21:15
Тендерна_пропозиція.pdf
28 жовтня 2018 21:15
Статут .pdf
28 жовтня 2018 21:15
Наказ на директора.pdf
28 жовтня 2018 21:15
кваліфікаційні_вимоги.pdf
28 жовтня 2018 21:15
Договор.pdf
28 жовтня 2018 21:15
Витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2018 21:15
Витяг 25.10.pdf
28 жовтня 2018 21:15
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2018 15:55
Електронний підпис
26 жовтня 2018 15:54
Документи частина 2.rar
26 жовтня 2018 15:54
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІДЖИТЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ФОП Євтушенко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІДЖИТЕЛ"
#32701799
Переможець 372 540,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 14:40

Документи

01 листопада 2018 14:40
Електронний підпис
01 листопада 2018 14:13
протокол від 01.11.2018.pdf
30 жовтня 2018 13:39
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІДЖИТЕЛ"
#32701799
372 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2018 14:40
Електронний підпис
01 листопада 2018 14:13
протокол від 01.11.2018.pdf
30 жовтня 2018 13:39
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 12:54
ТОВ ДІДЖИТЕЛ.pdf укладений
03 січня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 10:51
договір від 16.11.2018 № 51 11 2018.pdf укладений
16 листопада 2018 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 372 540,00
UAH з ПДВ