Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ природний
Очікувана вартість
770 300,00 UAH
UA-2018-10-12-000979-b ● 780580c0578f4c64af98d04da814058a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чутівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145694 |
Місцезнаходження: | 38800, Україна , Полтавська обл., смт. Чутове, вул. Центральна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Овчаренко +380534791254 kseniya-kolyada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2018 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2018 12:20 |
Очікувана вартість: | 770 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53000 метр кубічний
Газ природний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38800, Україна, Полтавська область, Чутівський район, Адреса замовника та підпорядкованих йому закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2018 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2018 12:21 |
Проект договору.docx | |
12 жовтня 2018 12:21 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000979-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39869593
Дата подання: 02 листопада 2018 17:37
ВИМОГА про усунення порушень
На підставі протокольного рішення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації (надалі – Замовник) від 02.11.2018 №40 визнано переможцем та акцептовано пропозицію учасника ТОВ «Газова компанія ІНВЕСТСЕРВІС» (надалі – Учасник).
Разом з цим, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, в порушення п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, яким передбачено, що всі сторінки пропозиції повинні бути пронумеровані, Учасник у складі своєї пропозиції, не зазначив нумерацію сторінок пропозиції.
В переліку документів, поданих у складі пропозиції відсутні реквізити документів, що суперечить додатку 7. Опис документів, що подаються у складі тендерної пропозиц
Розгорнути
Згорнути
Разом з цим, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, в порушення п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, яким передбачено, що всі сторінки пропозиції повинні бути пронумеровані, Учасник у складі своєї пропозиції, не зазначив нумерацію сторінок пропозиції.
В переліку документів, поданих у складі пропозиції відсутні реквізити документів, що суперечить додатку 7. Опис документів, що подаються у складі тендерної пропозиц
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 13:30
Шановний учасник процедури закупівлі,
На цьому етапі торгів (коли пропозиції розглянуті) Ви вже не можете замовнику висувати вимогу щодо усунення порушень. Але Ви маєте право вчинити дії, передбачені ст.32 част.1 Закону, а саме:
«Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення».
Відповідаємо Вам саме на запит, передбачений Законом.
Згідно Закону «Про публічні закупівлі» (ст.22 част.3) «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
В тендерній документації це передбачено (Розділ 5, п.3), але розуміючи, що в прикладах всіх обставин не передбачиш, в тендерній документації зазначено: «Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету».
Враховуючи, що критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, а пропозиція ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" за результатами електронного аукціону визнана найбільш економічно вигідною і містить всі документи, передбачені тендерною документацію, тендерний комітет вирішив визнати недоліки щодо оформлення такими, що не впливають на зміст пропозиції.
Щодо переваг цієї пропозиції порівняно з Вашою.
Перевага одна – ціна. Адже Ваша пропозиція також має недоліки в оформленні, наприклад:
В тендерній документації (Розділ 3, п.1) вимагається, щоб скановані документи мали чіткий вигляд. У Вашій пропозиції протокол загальних зборів (стор.37), витяг з реєстру (стор.32) ледве можливо прочитати, а виписка (стор.44) взагалі «нечитаєма» і при прискіпливому розгляді може вважатися неподаним документом. Крім цього, Ваше пояснення щодо неможливості подати документи через майданчик smarttender тим способом, який зазначено в тендерній документації, непереконливе, оскільки Замовник не вимагав подавати документи саме через цей майданчик. Їх існує більше 20-ти, і Ви могли скористатися будь-яким.
Але це також недоліки в оформленні (крім документу, який неможливо прочитати взагалі), і тендерний комітет в разі визнання Вашої пропозиції найбільш економічно вигідною, також розглядав би Ваші помилки на предмет віднесення їх до формальних (несуттєвих).
З повагою, голова тендерного комітету.
На цьому етапі торгів (коли пропозиції розглянуті) Ви вже не можете замовнику висувати вимогу щодо усунення порушень. Але Ви маєте право вчинити дії, передбачені ст.32 част.1 Закону, а саме:
«Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення».
Відповідаємо Вам саме на запит, передбачений Законом.
Згідно Закону «Про публічні закупівлі» (ст.22 част.3) «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
В тендерній документації це передбачено (Розділ 5, п.3), але розуміючи, що в прикладах всіх обставин не передбачиш, в тендерній документації зазначено: «Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету».
Враховуючи, що критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, а пропозиція ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" за результатами електронного аукціону визнана найбільш економічно вигідною і містить всі документи, передбачені тендерною документацію, тендерний комітет вирішив визнати недоліки щодо оформлення такими, що не впливають на зміст пропозиції.
Щодо переваг цієї пропозиції порівняно з Вашою.
Перевага одна – ціна. Адже Ваша пропозиція також має недоліки в оформленні, наприклад:
В тендерній документації (Розділ 3, п.1) вимагається, щоб скановані документи мали чіткий вигляд. У Вашій пропозиції протокол загальних зборів (стор.37), витяг з реєстру (стор.32) ледве можливо прочитати, а виписка (стор.44) взагалі «нечитаєма» і при прискіпливому розгляді може вважатися неподаним документом. Крім цього, Ваше пояснення щодо неможливості подати документи через майданчик smarttender тим способом, який зазначено в тендерній документації, непереконливе, оскільки Замовник не вимагав подавати документи саме через цей майданчик. Їх існує більше 20-ти, і Ви могли скористатися будь-яким.
Але це також недоліки в оформленні (крім документу, який неможливо прочитати взагалі), і тендерний комітет в разі визнання Вашої пропозиції найбільш економічно вигідною, також розглядав би Ваші помилки на предмет віднесення їх до формальних (несуттєвих).
З повагою, голова тендерного комітету.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2018 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" |
633 350,00
UAH з ПДВ
|
633 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
652 536,00
UAH з ПДВ
|
652 536,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
690 060,00
UAH з ПДВ
|
690 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" #38983870 |
Переможець |
633 350,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2018 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2018 13:08
|
д.у..pdf | зміни до договору |
29 листопада 2018 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2018 11:39
|
договір.pdf | укладений |
20 листопада 2018 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підвищення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 60-18/ГК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 60-18/ГК |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |