Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ( утеплення фасаду) адміністративного приміщення Люблинецької спеціалізованої школи-інтернату «Центр освіти та соціально - педагогічної підтримки» за адресою: вул. Незалежності,94, смт. Люблинець, Ковельський район, Волинська область, 45034
Очікувана вартість
4 210 306,00 UAH
UA-2018-10-12-000590-c db591ae308b9463dab3e12cd94b6ff53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вандюк Галина Павлівна

0335256985 kovel938@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Люблинецький ліцей Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20141576
Місцезнаходження: 45034, Україна , Волинська обл., ЛЮБЛИНЕЦЬ, вул. Незалежності, 94
Контактна особа: Вандюк Галина Павлівна
0335256985
kovel938@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 11:18
Очікувана вартість: 4 210 306,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 103,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі міститься в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Капітальний ремонт ( утеплення фасаду) адміністративного приміщення Люблинецької спеціалізованої школи-інтернату «Центр освіти та соціально - педагогічної підтримки» за адресою: вул. Незалежності,94, смт. Люблинець, Ковельський район, Волинська область, 45034
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, ЛЮБЛИНЕЦЬ, вул. Незалежності, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 13:27
зміни до ТД від 19.10.2018.docx
19 жовтня 2018 13:27
ТД нова редакція від 19.10.2018.docx
19 жовтня 2018 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 13:27
зміни до ТД від 19.10.2018.docx
19 жовтня 2018 13:27
ТД нова редакція від 19.10.2018.docx
12 жовтня 2018 15:29
ТД.docx
19 жовтня 2018 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:20
ВИМОГА!!!
Просимо надати Протокол про відхилення нашої пропозиції?!!!!!!!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2018 09:11
Протокол в прикріпленому до відповіді файлі.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:23
ВИМОГА!!!!!
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям?????
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2018 09:12
Причини невідповідності у протоколі у прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 31 жовтня 2018 16:20
ВИМОГА!!!
ВИМАГАЄМО ДОКУМЕНТ ЯКИМ ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2018 09:44
Відповідь за третьою спробою. З майданчиком щось негаразд. Протокол про відхилення пропозиції у прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 07 листопада 2018 23:28
ВИМОГА!!!
Вимагаємо, скасувати протокол про відхилення нашої пропозиції!! Нами подана довідка про залучення субпідряду, обсяг його робіт повинен становити 10% відповідно до нашого кошторисного розрахунку і згідно технічного завдання даної закупівлі!! Якщо б ми не подали такі відомості, тоді б в складі нашої пропозиції був би відсутній дозвіл на виконання верхолазних робіт на висоті 5 метрів і більше, а це є порушеннням законодавства України!!! А якщо б ми написали, що обсяг запланового субпідряду буде становити 20% і більше- ЦЕ БУЛА Б НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ!! Тому, Замовник НЕ МАЄ ЖОДНИХ підстав відхиляти нашу пропозицію, оскільки дані відомості не порушують умов тендерної документації, а це просто додаткова інформацію яку ми надали, відповідно вона не може бути ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ!!! Умовами ТД вимагалося надати відомості, про субпідряд в обсязі не менше 20%, а ми подали в обсязі що менше 20%-тому умовами не передбачено, що при надані інформації про субпідряд в обсязі менше 20% пропозицію буде відхилено, а також не передбачено умовами ЩО НЕ МОЖНА подавати інформацію про субпідряд в обсязі менше 20%!!! Нагадаємо, що згідно ЗУ Про публічні закупівлі, Учасник має право надавати будь-яку додаткову інформацію і це аж НІЯК не може бути підставою для відхилення пропозиції такого Учасника!!! Рішення про відхилення тендерних пропозицій ПОВИННЕ базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Адже тендерну документацію ми читаємо тільки буквально. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник НЕ МАЄ ПРАВА !!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2018 11:07
Читайте пп.17 п.1 ст.22 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.c10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 08 листопада 2018 00:02
ВИМОГА!!
Вимагаємо, скасувати протокол про відхилення нашої пропозиції!! Нами подана довідка про НАЯВНІСТЬ виконання досвіду аналогічних договороів (капітальні ремонти!!), в якому подані всі відомості , відповідно до умов ТД, також подані всі копії, що підтверджують факт повного виконання договорів!! Також поданий належно заповнений відгук, на фірмовому бланку замовника аналогічних договорів!! Ми не несемо відповідальності за номера телефонів, які нам не належать, причин чому даний номер не відповідає - БЕЗЛІЧ, банальна- відключили, у звязку зі зміною адреси місцезнаходження знаходження офісу, відключення за неоплаті і таке інше!!! Звертаємо Вашу УВАГУ, що всі подані нами аналогічні договори є в системі державних закупівель ПРОЗОРРО, де є сторінка замовника цих аналогічних договорів-і якби ви поцікавились, то побачили б там що Замовником всюди вказаний саме цей НОМЕР телефону!! Подаємо в додатках підтвердження наших слів!! Окрім того, нагадаємо що умовами вашої ТД вимагалося: * Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку виконаних робіт, та ПО МОЖЛИВОСТІ: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Це означає, що ми мали ПРАВО взагалі не надавати някого номеру телефону, а отже ваша підстава для відхилення ВИГАДАНА і нічим не підтверджена, ВИ ПЕРЕВИЩУЄ СВОЇ ПОВНОВАЖЕННЯ і ми оскаржимо ваші дії а АМКУ і окрім того звернемося в суд з позовом про бездіяльність і неупередженні дії тендерного комітету, перевищеня повноважень (НЕОДНОРАЗОВЕ!) ГОЛОВИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ, а також про порушення ЗУ Про публічні закупівлі. Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції!!! А також в правоохоронні органи, щоб розібралися чим ВИ керуєтесь при прийняті таких рішень, якими законами і для кого ж насправді "підготували" цей тендер, і чому такий очевидний інтерес до ПЕРЕМОЖЦЯ ???!!
Ще одна НЕПРАВОМІРНА підстава для відхилення, яку ВИ ВИГАДАЛИ- це ОБОВ'ЯЗКОВА відповідність заявленого досвіду аналогічних договорів до вартості закупівлі в грошовому еквіваленті???? Ви, про що взагалі, в якому пункті ТД є умови, щодо обмеження у вартості аналогічних договорів??? Яке ВИ маєте право відхиляти, за те, що ми не виконали те, що ви НЕ ВИМАГАЛИ??? Окрім того, ВИ посилаєтесь на підставу - не відповідність кваліфікаціним критеріям!! Яким цікаво- тим, що ви собі придумали на засіданні УСНО і забули вписати в документацію??
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2018 12:15
Ви неодноразово надаєте завідомо недостовірні відомості, зокрема - недійсні номери телефонів.
У Замовника, якому Ви виконували роботи (аналогічні договори) в КП "Луцьке" в даний час є багато питань до Вас щодо якості робіт, матеріалів, проводиться експертиза щодо дотримання стандартів.
Щодо службових осіб ТОВ "БК" "Терон Девелопмент" порушено кримінальне провадження (за зловживання службовим становищем з корисливих мотивів, з метою привласнення бюджетних коштів) (Номер кримінального провадження 120 18030010003829).
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.c11
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 08 листопада 2018 00:31
ВИМОГА!!!!
Вимагаємо, скасувати НЕПРАВОМІРНИЙ протокол про відхилення нашої пропозиції!! Нами подана довідка про НАЯВНІСТЬ працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та Досвід №07/26 від 26.10.2018р. В даній довідці, що створена за рекомендованою формою, є табличка, яку ми ВІРНО заповнили!! Перша: Досвід роботи в галузі на зазначеній посаді (років) - умовами і формою даної таблички НЕ ЗАЗНАЧАЛОСЯ, що цей досвід саме повинен бути на нашому підтриємстві (тобто, що саме скільки він в нас працює), тай це НЕ МОЖЛИВО, якби ви УВАЖНО вивчили нашу обгрунтовану і дуже інформативну пропозицію, то побачили б, що згідно витягу є ЄДР наше Товариство створене ЛИШЕ 01.08.2017р., а отже наші працівники, аж ніяк не можуть в нас працювати не менше як 3 роки, оскільки ТОВАРИСТВО ще не було створене, і відповідно не проводило господарську діяльність це по-перше! Але наші фахівці кваліфікавані і мають багаторічний досвід в будівельній галузі-і саме це ми підтвердили в довідці і копіями відповідних документів!! По-друге в тій же табличці: Підтвердження загального досвіду роботи (посилання на документ)- ми вказали саме ті документи, які підтверджують загальний досвід-а саме: дипломи і сертифікат, копії яких додано в складі пропозиції!!! Знову ж таки умовами і формою даної таблички НЕ ЗАЗНАЧАЛОСЯ, що цей досвід саме повинен бути на нашому підтриємстві (тобто, що саме скільки він в нас працює). Тобто, нашу пропозицію відхили через те, що вам не сподобалося, що працівники в нас не працють три роки, чим ви керуєтесь коли таке пишете?? це що означає, що ви нам будете вказувати кого приймати, а кого просто списати з Товариства, бо вам не сподобалося??? По вашій логіці, не можна мати в штаті фахівців які щойно оформились, прийшли і хочуть працювати і мають багаторічний досвід?? Можливо ви не в курсі-але люди оформляються на роботу і звільняються коли хочуть, ніхто ніде не зобовязаний працювати по три роки-бо так вирішив тендерний комітет!! Ви не маєте ПРАВА встановлювати жодних критеріїв, які суперечать ЗАКОНАМ УКРАЇНИ, а також КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ:///Стаття 43. Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Використання примусової праці забороняється. Не вважається примусовою працею військова або альтернативна (невійськова) служба, а також робота чи служба, яка виконується особою за вироком чи іншим рішенням суду або відповідно до законів про воєнний і про надзвичайний стан. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Використання праці жінок і неповнолітніх на небезпечних для їхнього здоров'я роботах забороняється. Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом. ////Стаття 23. Кожна людина має право на вільний розвиток своєї особистості, якщо при цьому не порушуються права і свободи інших людей, та має обов'язки перед суспільством, в якому забезпечується вільний і всебічний розвиток її особистості./////Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або ІНШИМИ ОЗНАКАМИ.
Тому, вимагаємо ТЕРМІНОВО скасувати рішення про відхилення нашох пропозиції, оскільки ВИ НЕ МАЄТЕ НА ЦЕ ЖОДНИХ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2018 10:47
Згідно Форми 1 Додатку 2 Тендерної документації, Учасник повинен був надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід .
1. Головний інженер/керівник з технічних питань (надати інформацію в довідці та копії документів, що підтверджують стаж роботи в будівельній галузі).
2.Фаховий персонал: - Робітники-будівельники , Робітники-монтажники , Робітники,зайняті керуванням та обслуговуванням машин (надати інформаційну довідку за формою, при чому, копії документів про стаж не вимагалося).
Ви надали По першому пункту : Інформаційну довідку за формою , копії дипломів та довідку № 07/26 від 26.10.2018 р. в якій зазначили для інженерів дипломи , сертифікат, що фактично підтверджують тільки отримання ними певної спеціальності (кваліфікації), а не підтверджують досвід роботи в будівельній галузі на зазначеній посаді, надали копії трудових договорів на інженерів, що також не підтверджують необхідний досвід (стаж) роботи, бо укладені тільки в липні-серпні 2018 року. В той же час, Копій документів (трудових книжок або наказів), що дійсно підтверджують загальний досвід роботи на посаді для інженера більше 3 років, як того вимагав замовник, – не надали.
По другому пункту Ви надали інформаційну довідку, без дотримання запропонованої форми та копії наказів про прийняття на роботу, трудових книжок працівників фахового персоналу, яких замовник не вимагав.
Однією із підстав відхилення було відсутність досвіду (стажу) у будівельній галузі ( не тільки на Вашому підприємстві) саме в інженера або керівника з технічних питань (виконроба), а не працівників фахового персоналу.
В даному випадку, коли інженер або керівник з технічних питань (виконроб) Вашого підприємства не має стажу роботи у будівельній галузі, не має досвіду керування роботою працівників на будівельному майданчику, замовник не може визнати ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" переможцем закупівлі за державні кошти.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.b12
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 08 листопада 2018 14:16
вимога!!!
Ви неодноразово надаєте завідомо недостовірні відомості, зокрема - недійсні номери телефонів. У Замовника, якому Ви виконували роботи (аналогічні договори) в КП "Луцьке" в даний час є багато питань до Вас щодо якості робіт, матеріалів, проводиться експертиза щодо дотримання стандартів. Щодо службових осіб ТОВ "БК" "Терон Девелопмент" порушено кримінальне провадження (за зловживання службовим становищем з корисливих мотивів, з метою привласнення бюджетних коштів) (Номер кримінального провадження 120 18030010003829)-ВАША ВІДПОВІДЬ НЕ МАЄ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!!!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2018 10:51
Ви неодноразово надаєте завідомо недостовірні відомості, зокрема - недійсні номери телефонів. У Замовника, якому Ви виконували роботи (аналогічні договори) в КП "Луцьке" в даний час є багато питань до Вас щодо якості робіт, матеріалів, проводиться експертиза щодо дотримання стандартів. Щодо службових осіб ТОВ "БК" "Терон Девелопмент" порушено кримінальне провадження (за зловживання службовим становищем з корисливих мотивів, з метою привласнення бюджетних коштів) (Номер кримінального провадження 120 18030010003829)
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.c13
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 09 листопада 2018 14:22
ВИМОГА!
Це просто чудово, що ви так гарно нам відписуєте! Все доступно і для всіх, дискримінаційний підхід читається "неозброєнним оком")) І чудово те, що АМКУ прочитавши нашу скаргу прочитає і всі наші і вимоги і ваші абсурдні відповіді на них! Особливо цікаво буде їм прочитати, як ви захищаєте свого обраного Переможця не дивлячись на невідповідність його пропозиції! Окрім того, мабуть, нам варто на голову і членів тендерного комітету зареєструвати і відкрити кримінальне провадження за зловживання службовим становищем з корисливих мотивів, з метою привласнення бюджетних коштів, а також за змову з учасником закупівлі! А правоохоронні органи нехай розбираються, хто ж насправді скоює злочин і планує привласнити державні кошти...)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2018 08:51
В чому ж полягає суть вимоги ?
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 07 листопада 2018 18:52
ВИМОГА!!!!!!
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Ідея"!!! Технічним завданням Замовника передбачено утеплення фасаду майже (2500кв.м.) адміністративного приміщення школи-інтернату, оскільки даний фасад має висоту білеше як 5 метрів, то учасник згідно чинного законодавства на виконання такого договору повинен мати дозвіл на виконання верхолазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту!!! Проте, учасником в складі пропозиції не надано такий дозвіл і подана довідка, в якій написано, що субпідрядну організацію не планує залучати до виконання договору??! Таким чином, Замовник прийняв неправомірне рішення про визнання переможцем ТОВ "Ідея", і планує підписати договір з ним, не зважаючи на те, що в нього відсутня дозвільна документація на виконання заявлених робіт!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2018 08:53
Вимога відхилена, підстава відхилення скаржником необгрунтована.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 07 листопада 2018 19:07
ВИМОГА!!!!
Згідно тендерної документації 1.1. Довідка (складена за формою №1 цього додатку) про наявність в учасника (та/або субпідрядника відповідно до таблиці Форми №1) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі з обов’язковою наявністю відповідного персоналу та підтверджуючими копіями документів. Учасник ТОВ Ідея подав довідку про наявність працівників, в якій зазнічив 12 працівників, проте підвердив наявність лише одного, надавши копію наказу. А на решту 11 працівників НЕ ПОДАВ жодного підтверджуючого документа (ні наказів, ні трудових книжоч чи договорів), а отже чином не довів що такі працівники у нього дійсно є іщо у них такий досвід роботи, який він зазначив в довідці!!! Таким чином, ВИМАГАЄМО, відхилити тендерну пропозиції ТОВ Ідея з підстав - НЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ КРИТЕРІЙ!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2018 09:03
Вимогу відхилено, згідно Форми 1 Додатку 2, Замовник вимагав копію документів про підтвердження трудового стажу в галузі тільки для керівника.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 07 листопада 2018 19:12
ВИМОГА!!
Відповідно до умов ТД, учасник повинен був надати: 1.2. Листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головний інженер/керівник з технічних питань) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (за Формою №2 цього додатку). Проте, в складі пропозиції "ТОВ "ІДЕЯ" є така згода лише від керівника!!! Отже, учасник не поданий лист-згода від Васковецького С.П. , що займає посаду заступника директора, виконроба!! Тому, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Ідея"!!! відхилити тендерну пропозиції ТОВ Ідея з підстав - НЕ відповідає УМРОВАМ тЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕКНТАЦІЇ!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2018 08:52
За поясненнями учасника, саме керівник забезпечує участь у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах , а не виконроб.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 07 листопада 2018 21:55
ВИМОГА!!!
Учасник ТОВ Ідея вм складі пропозиції жодним документом НЕ ПІДТВЕРДИВ своїх повноважень щодо: підписання тендерної документації, представляти інтереси учасника закупівлі, а також на підписання договору про закупівлю за бюджетні кошти на суму ЗАКУПІВЛІ !!! В складі пропозиції учасником поданий лише наказ про прийняття на посаду директора, В ЯКОМУ НЕ ВКАЗАНО-ЯКІ САМЕ ПОВНОВАЖЕННЯ ВІН МАЄ В ДАНОМУ ТОВАРИСТВІ!! Також відсутній протокол рішення зборів Учасників Товариства, яким таке рішення прийнято!! Таким чином, ВИМАГАЄМО, відхилити тендерну пропозиції ТОВ Ідея з підстав - НЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ !!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2018 12:59
Директор діє на підставі статуту - ця інформація міститься у відкритому доступі на сайті Мін’юсту (https://usr.minjust.gov.ua), копію статуту учасник надав у пропозиції, Код доступу на сайті Мінюсту № 393660549387 (стор.194 кваліфікаційної частини ТОВ Ідея) .
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 07 листопада 2018 22:43
ВИМОГА!!!
Відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен був довести досвід виконання аналогічних договорів
Досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі на даний вид робіт (капітальний ремонт), за останні 3 роки:
не менше одного договору у якості генпідрядника або субпідрядника зіставний за обсягами і складністю, відповідно до робіт (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ)*
(*досвід субпідрядника приймається виключно в частині ЗІСТАВНІЙ ЗА ОБСЯГАМИ І СКЛАДНІСТЮ, та відповідає ПРЕДМЕТУ закупівлі). Нагадаємо, що предметом даної закупвлі є Капітальний ремонт ( утеплення фасаду)!!!!!! Проте, учасник не виконав цих умов, надавши відомості і копії договорів по реконструкції даху, реконструкції шатрової покрівлі, реконструкції тепломодернізації огороджуючих конструкцій, реконструкції приміщення теплиці-ЯКІ НЕ МАЮТЬ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ ДО УТЕПЛЕННЯ ФАСАДУ (І НЕ Є КАПІТАЛЬНИМИ РЕМОНТАМИ!!) -А ОТЖЕ ЦІ ДОГОВОРА НЕ Є АНАЛОГІЧНИМИ!!! Підсумовуючи всі ці факти-звертаємо Вашу увагу, що учасник "ТОВ "ІДЕЯ" лише три аналогічні договори на загальну суму 2217848, 00 гривень, що майже в ДВА РАЗИ менше, як вартість предмета закупівлі!!!! Нагадаємо, що саме з таких підстав Замовник відхилив пропозицію ТОВ БК Терон Девелопмент, а отже Замовник використовує дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінюванні пропозицій , за наслідком чого-пропозиції одних учасників неправомірно відхиляються, а інші-неправморіно визначаються переможцями, пропонуючи при цьому вижчу ціну!! Таким чином, ВИМАГАЄМО, відхилити тендерну пропозиції ТОВ Ідея з підстав - НЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ !!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2018 11:02
Реконструкція або перебудовування за складністю є більш складною будівельною роботою ніж утеплення фасаду.
За ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи, включає такий вид робіт як "перебудовування", а тому реконструкція (перебудовування) відповідає предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-10-12-000590-c.b14
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 12 листопада 2018 14:09
ВИМОГА!
ПОЯСНІТЬ БУДЬ ЛАСКА ЯК ОБРАНИЙ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПЛАНУЄ ЧИ БУДЕ ВИКОНУВАТИ РОБОТИ НА ВИСОТІ БІЛЬШЕ 5 МЕТРІВ, НЕ МАЮЧИ ВІДПОВІДНОГО НА ЦЕ ДОЗВОЛУ, ЩО ПЕРЕДБАЧЕННИЙ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ? І СУБПІДРЯД НЕ ПЛАНУЄ ВЗАГАЛІ ЗАЛУЧАТИ НІ В ЯКОМУ ОБСЯЗІ ЯКЩО ВИ УВАЖНО ЧИТАЛИ ЙОГО ДОКУМЕНТИ?!
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2018 15:38
Згідно вимог проектно-кошторисної документації, учасник повинен мати будівельну ліцензію класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 , та виконувати будівельно-монтажні роботи у відповідності з вимогами техніки безпеки ДБН А. 3.2-2.2009 "Охорона праці і промислова безпека у будівництві". Учасник гарантує дотримання вимог проектно-кошторисної документації на об’єкт. У випадку недотримання вимог проектно-кошторисної документації учасником після підписання договору, договір з ним однозначно буде розірвано.

Документи

01 листопада 2018 09:11
протокол 16 від 30.10.2018.PDF

Документи

01 листопада 2018 09:44
протокол 16 від 30.10.2018.PDF

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-12-000590-c.b15
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 12 листопада 2018 20:19
Скарга №3 від 12 листопада 2018р з додатками
Додатки: 1) Платіжне доручення від 12.11.2018 року. 2) Копія протоколу №16/КР/18. 3) Довідка про працівників. 4) Довідка аналогічні договори. 5) Скріншот з сайту закупівель Замовника аналогічних договорів.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 листопада 2018 17:53
рішення від 15.11.2018 № 11682 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2018 17:52
Запит Скаржнику за скаргою № UA-2018-10-12-000590-c.b15.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2018 18:40
рішення від 30.11.2018 №12245.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2018 16:55

Документи подані скаржником

12 листопада 2018 20:19
скарга №3 від 12.11.2018р..PDF
12 листопада 2018 20:19
Платіжка від 12.11.2018 р..pdf
12 листопада 2018 20:19
Протокол 16 від 30.10.2018.PDF
12 листопада 2018 20:19
Довідка про працівників.PDF
30 листопада 2018 09:12
ІНФОРМАЦІЯ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ.PDF

Документи подані замовником

23 листопада 2018 15:32
пояснення по суті справи.PDF

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2018 16:55
рішення від 30.11.2018 №12245.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000870 ● 9edeb0d182764fadb23afd376cd73373
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.02.2019 № 2-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 04.02.2019 №2-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-10-12-000590-c від 12.10.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

2019-02-28 14:14:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-3_1

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 3 543 964,00
UAH з ПДВ
3 323 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 3 954 330,00
UAH з ПДВ
3 324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2018 20:17
Електронний підпис
29 жовтня 2018 20:14
352.imd
29 жовтня 2018 20:14
тендерна пропозиція.PDF
27 жовтня 2018 01:20
Електронний підпис
27 жовтня 2018 01:18
Технічна частина.rar
27 жовтня 2018 01:18
Тендерна пропозиція.rar
27 жовтня 2018 01:18
Субпідряд.rar
27 жовтня 2018 01:18
сертифікати ферозіт.rar
27 жовтня 2018 01:18
Проект договору.rar
27 жовтня 2018 01:18
Працівники.rar
27 жовтня 2018 01:18
Банківська гарантія.rar
27 жовтня 2018 01:18
Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "ІДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41490407
Відхилено 3 323 900,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 14:02
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
Переможець 3 324 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 16:36

Документи

Документи

02 листопада 2018 16:36
протокол 17 від 01.11.2018.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2018 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
3 324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2018 16:36
протокол 17 від 01.11.2018.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 10:36
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:54
ДУ3 папремонт.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:54
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:48
ДУ 2.PDF зміни до договору
02 січня 2020 19:41
ДУ 2.PDF зміни до договору
02 січня 2020 19:39
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 16:33
Договір № 138-18 капітальний ремонт.PDF укладений
04 грудня 2018 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Дана додаткова угода набирає чинності з 01.01.2020 року, але поширюється на відносини, які виникли на підставі Договору «Про закупівлю робіт за бюджетні кошти №138/18 від 03.12.2018 року та діє по 31.12.2020 року, а в частині проведення розрахунків – до їх повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 138/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору №138/18 від 03.12.2018р. "Про закупівлю робіт за бюджетні кошти " до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 138/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 272 329,80
UAH (в тому числі ПДВ 212 054,97 UAH)