Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Taps, cocks, valves and similar appliances
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна +380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Boiko Inna +380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2018 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 18 561 652,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 12 жовтня 2018 15:14 |
Enquiries until: | 13 листопада 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 19 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 листопада 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 18 561 652 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
15 листопада 2018 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2018 11:43 |
open tender.doc | |
15 листопада 2018 11:43 |
оголошення.doc | |
15 листопада 2018 11:43 |
ТД 4213 - Трубопровідна арматура Нова редакція 14.11.2018.doc | |
15 листопада 2018 11:43 |
Перелік змін 14.11.18.doc | |
09 листопада 2018 17:20 |
Перелік змін 09.11.18.doc | |
08 листопада 2018 18:16 |
4213 - Перелік змін від 08.11.2018.docx | |
05 листопада 2018 09:51 |
Перелік змін 05.11.18.doc | |
26 жовтня 2018 10:23 |
4213 - Перелік змін від 26.10.18.docx |
15 листопада 2018 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
15 листопада 2018 11:43 |
open tender.doc
|
|||||||||||||||
15 листопада 2018 11:43 |
оголошення.doc
|
|||||||||||||||
15 листопада 2018 11:43 |
ТД 4213 - Трубопровідна арматура Нова редакція 14.11.2018.doc
|
|||||||||||||||
15 листопада 2018 11:43 |
Перелік змін 14.11.18.doc
|
|||||||||||||||
09 листопада 2018 17:20 |
Перелік змін 09.11.18.doc
|
|||||||||||||||
08 листопада 2018 18:16 |
4213 - Перелік змін від 08.11.2018.docx
|
|||||||||||||||
05 листопада 2018 09:51 |
Перелік змін 05.11.18.doc
|
|||||||||||||||
26 жовтня 2018 10:23 |
4213 - Перелік змін від 26.10.18.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно п. 3 гарантійний термін зберігання на товар повинен бути не менше 10 років з дати підписання видаткової накладної.
Поділ предмета закупівлі на окремі частини (лоти) є правом, а не обов'язком Замовника. Замовником прийнято рішення не завдовільняти зазначену у зв'язку з недоцільністю.
До фільтрів Dn50 необхідне виконання сітки – стандартне 50 отв., розміри отворів 1,0 мм на 1см2;
Поз.1 – До фільтру Dn50 необхідне виконання сітки – стандартне 50 отв., розміри отворів 1,0 мм на 1см2. Дана інформація пізніше буде внесена у вигляді змін до Технічних вимог.
ЛОТ 9: поз 1,2 - Напруга електричного приводу 220В. Час відкриття та закриття електричного приводу не є принциповим.
Поз. 11,12,13,14,15 – неможливе між фланцеве виконання
З 25-01-2018 до 01-01-2019 в Україні поновлено дію ГОСТ 9544-75 «Арматура трубопровідна запірна. Норми герметичності затворів» (Код НД згідно з ДК 004 - 23.060.01). В зв’язку з цим надаємо згоду на дію в технічних вимогах класу герметичності КЗК – 3 (відповідно до ГОСТ 9544-75) до 01-01-2019.
В технічних вимогах до Лотів №10,11,12 зазначено, щодо надання «- копії конструкторської документації на конкретний кран, відповідно п.п.5.1.4.3, 5.1.1, 7.2.1.1, 8.6 ГОСТ 21345-2005» та «- копія протоколу випробувань на міцність та щільність матеріалу деталей та зварних з’єднань, які працюють під тиском середи, відповідно п.п.5.1.4.2, 5.1.4.3, 7.2.1.2, 8.7 ГОСТ 21345-2005». ГОСТ 21345-2005 прийнятий міждержавною радою по стандартизації, метрології та сертифікації (протокол №21 від 21 вересня 2005 року). Держпотребстандартом України було проголосовано за прийняття цього стандарту.
З 25-01-2018 до 01-01-2019 в Україні поновлено дію ГОСТ 21345-78 «Крани конусні, кульові та циліндричні на Ру до 16МПа (160 Кгс/см2). Загальні технічні вимоги» (Код НД згідно з ДК 004 - 23.060.01). Даний пункт введено рішенням НТР Компанії для контролю якості виконання зварних з'єднань. При проведенні вхідного контролю виникає необхідність перевірки якості зборки кульової арматури. Надаємо згоду на застосування до 01-01-2019 вимог п.1.1 та п.4.2 ГОСТ 21345-78. Таким чином і на застосування вимог ГОСТ 3242-79 «Соединения сварные. Методы контроля качества».
У разі наведення цих характеристик в паспорті на запірну арматуру, можливо не надавати ці документи.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-18-000002 ● ebcc5fcbd6d943b28e12278aecd74fec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2019 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 № 115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2018-10-12-000551-c 12.10.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо заперечення до висновку у прикріпленому файлі
2019-07-11 18:46:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | На підставі норми частини десятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку, висновок оскаржено до суду 18.07.2019. |
Дата публікації: | 19 липня 2019 |
Документи:
19 липня 2019 08:27
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Вентилі та крани |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 411 877,47 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 118,77 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |