Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Мельничук Андрій Васильович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2018 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2018 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2018 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 626 191,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 261,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13131 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2018 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2018 10:34 |
Тендерна документація О26121 (4).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-03-000017 ● 14f1a2998d5b48a8b1b2bff931a8c69d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 08:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2019 № 32
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 липня 2019 року №32
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2018-10-12-000321-a від 12.10.2018 - Дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-04 12:00:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги О26121 /Н-10/ - Подвірне - Несвоя - Балківці - //Н-03/ - Хотин - контрольно-пропускний пункт "Мамалига"// на ділянці км 10+600 - км 11+300 за кодом ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-12-000321-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
1. Чи виконано умови договору від 30.11.2018 №119, укладеного з ТДВ Шляхово-будівельне управління №60 у повному обсязі?
2. З яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2019-07-15 11:07:35
Відповідь
САД у Чернівецькій області повідомляє наступне, що договір від 30.11.2018р. № 119, який було укладено з ТДВ "ШБУ-60" не виконано в повному обсязі, у звя'зку з погіршенням погодніх умов. Даний договір виконаний на суму 96,798 тис. грн. з ПДВ, про що зазначено у звіті про виконання договору.
Також інформуємо Вас, що звіт про виконання договору про закупівлю по даному обєкту формувався вчасно, але з обєктивних підстав та з завантаженістю торгівельного майданчика не було перепровірено чи сформувався даний звіт в системі ProZorro. В подальшому САД не будуть допускатись дані помилки та все буде виконуватись як передбачає ЗУ "Про публічні закупівлі."
Надання інформації про усунення порушення замовником
САД у Чернівецькій області повідомляє наступне, що договір від 30.11.2018р. № 119, який було укладено з ТДВ "ШБУ-60" не виконано в повному обсязі, у звя'зку з погіршенням погодніх умов. Даний договір виконаний на суму 96,798 тис. грн. з ПДВ, про що зазначено у звіті про виконання договору. Також інформуємо Вас, що звіт про виконання договору про закупівлю по даному обєкту формувався вчасно, але з обєктивних підстав та з завантаженістю торгівельного майданчика не було перепровірено чи сформувався даний звіт в системі ProZorro. В подальшому САД не будуть допускатись дані помилки та все буде виконуватись як передбачає ЗУ "Про публічні закупівлі."
2019-07-15 11:08:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону в частині не надання пояснень Замовником.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону в частині не надання пояснень Замовником.) • усунуто
.
2019-07-26 16:18:22
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2018 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП КРОНОС БМ |
2 551 935,72
UAH з ПДВ
|
2 551 935,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДНІСТРОБУД |
2 588 631,00
UAH з ПДВ
|
2 588 631,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ Шляхово-будівельне управління №60 |
2 616 238,00
UAH з ПДВ
|
2 616 238,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
2 625 000,00
UAH з ПДВ
|
2 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП КРОНОС БМ #40655695 |
Відхилено |
2 551 935,72
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2018 13:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ДНІСТРОБУД #41328536 |
Відхилено |
2 588 631,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2018 13:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТДВ Шляхово-будівельне управління №60 #03449775 |
Переможець |
2 616 238,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2018 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2018 10:10
|
д.у 1 до 119.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2018 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 14:16
|
119.pdf | укладений |
30 листопада 2018 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №119 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |