Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лазерні принтери
Очікувана вартість
13 200,00 UAH
UA-2018-10-12-000164-b 36262c0f44e84caebf9f531933cf46ce
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бекеша Павло

+380668014732 dubens25r@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дубенське об'єднане управління Пенсійного фонду України Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 41250769
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., м. Дубно, вул. Шевченка, буд. 27
Контактна особа: Бекеша Павло
+380668014732
dubens25r@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 12:00
Очікувана вартість: 13 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Лазерні принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Шевченка, буд.27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2018  —  29 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 09:28
Оголошення принтер_3_2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 жовтня 2018 09:51
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 10:08
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! аналогів та еквівалентів не допускаємо. Дякуємо.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій