Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Першотравневе Снігурівського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Очікувана вартість
6 306 000,00 UAH
UA-2018-10-11-001810-b b2296a1f2324405287d4ee665ff92197
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидорова Ірина Анатоліївна

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Сидорова Ірина Анатоліївна
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2018 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 11:46
Очікувана вартість: 6 306 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Першотравневе Снігурівського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, с. Першотравневе Снігурівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215140-0 — Будівництво закладів лікарняного типу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2018 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 15:48
ТД Першотравневе.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой" 6 306 000,00
UAH з ПДВ
6 274 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАМЕЛОТ-3000" 6 306 000,00
UAH з ПДВ
6 306 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2018 15:45
Електронний підпис
09 листопада 2018 15:35
Довiдка_МВС.pdf
09 листопада 2018 15:35
Тендерна Пропозиція0001.PDF
09 листопада 2018 15:35
Довiдка_податкова.pdf
30 жовтня 2018 17:33
Тендерна пропозиція.PDF
30 жовтня 2018 17:33
Кошторис Ч.4.PDF
30 жовтня 2018 17:33
Кошторис Ч.3.PDF
30 жовтня 2018 17:32
Кошторис Ч.2.pdf
30 жовтня 2018 17:32
Кошторис Ч.1.pdf
30 жовтня 2018 17:30
250.imd
30 жовтня 2018 17:28
250.imd
26 жовтня 2018 13:12
Електронний підпис
26 жовтня 2018 13:08
Кошторис (3).pdf
26 жовтня 2018 13:08
Кошторис (2).pdf
26 жовтня 2018 13:08
102.imd
26 жовтня 2018 13:08
Кошторис (5).pdf
26 жовтня 2018 13:08
Кошторис (4).pdf
26 жовтня 2018 13:08
Кошторис (1).pdf
26 жовтня 2018 13:08
дозвiльнi документи.pdf
26 жовтня 2018 13:08
ст.17.pdf
26 жовтня 2018 13:08
Працівники та накази.pdf
26 жовтня 2018 13:08
Аналогичні договора.PDF
26 жовтня 2018 13:08
iншi довідки.pdf
26 жовтня 2018 13:08
Тендерна пропозиція.PDF
26 жовтня 2018 13:08
субпiдрядники.pdf
26 жовтня 2018 13:08
G4860.18.7z

Публічні документи

26 жовтня 2018 18:18
Електронний підпис
26 жовтня 2018 18:16
Кошторис 6ч.PDF
26 жовтня 2018 18:16
Кошторис 5ч.pdf
26 жовтня 2018 18:16
Кошторис 4ч.pdf
26 жовтня 2018 18:16
Кошторис 3ч.pdf
26 жовтня 2018 18:16
Кошторис 2ч.pdf
26 жовтня 2018 18:16
Кошторис 1ч..pdf
26 жовтня 2018 18:16
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"

ПП "КАМЕЛОТ-3000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"
#37168181
Переможець 6 274 470,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 16:55

Документи

05 листопада 2018 16:55
НАМІР Першотравневе.PDF
05 листопада 2018 16:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2018 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"
#37168181
6 274 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2018 16:55
НАМІР Першотравневе.PDF
05 листопада 2018 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 15:43
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 15:39
Першотравневе Д.у № 7-19 .FR12.pdf зміни до договору
21 червня 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2019 14:31
Д.у №6 Першоторавневе.FR12.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2019 14:28
Д.у. №5 Первомайское.FR12.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2019 12:54
Д.у. № 4 Первомайское.FR12.pdf зміни до договору
05 квітня 2019 12:52
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 09:55
Д.у. № 3 Первомайское.FR12.pdf зміни до договору
18 березня 2019 09:54
Д.у 2 Першотравневе амбулатория.FR12.pdf зміни до договору
26 лютого 2019 14:01
Д.у. 1 від 28.12.18 Першотравневе.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:02
Договір 22 від 16.11.2018 підряду.pdf укладений
16 листопада 2018 13:53
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта на поточний 2018 рік на 2667555,88 грн.( два мільйона шістсот шістдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 88 копійок) в тому числі ПДВ – 444592,65 грн. 2.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6274470,00 грн. (шість мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1012786,56 грн., обладнання – 1215865,63 грн. (один мільйон двісті п’ятнадцять тисяч вісімсот шістдесят п’ять гривень 63 копійок) з ПДВ. з них на поточний рік 1143237,00 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі двісті тридцять сім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 190539,50 грн. 3. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1117394,00 (один мільйон сто сімнадцять тисяч триста дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 186232,33 грн. кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування –25843,00 грн. (двадцять п’ять тисяч вісімсот сорок три гривні 00 копійок) в тому числі ПДВ – 4307,17 грн. 4. Інші умови договору підряду № 22 від 16.11.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 22 від 16.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6274470,00 грн. (шість мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1012786,56 грн., обладнання – 1215865,63 грн. (один мільйон двісті п’ятнадцять тисяч вісімсот шістдесят п’ять гривень 63 копійок) з ПДВ; з них на 2018 рік - 1143237,00 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі двісті тридцять сім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 190539,50 грн.; з них на поточний 2019 рік – 4216187,37 грн. (чотири мільйона двісті шістнадцять тисячі сто вісімдесят сім гривень 37 копійок), в тому числі ПДВ – 702697,90 грн., в тому числі обладнання – 300820,00 грн. (триста тисяч вісімсот двадцять гривень 00 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 915045,63 грн. (дев’ятсот п'ятнадцять тисяч сорок п’ять гривень 63 копійки) в тому числі ПДВ – 119549,16 грн., в тому числі обладнання – 915045,63 грн. (дев’ятсот п'ятнадцять тисяч сорок п’ять гривень 63 копійки) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 4216187,37 грн. (чотири мільйона двісті шістнадцять тисячі сто вісімдесят сім гривень 37 копійок), в тому числі ПДВ – 702697,90 грн., в тому числі обладнання – 300820,00 грн. (триста тисяч вісімсот двадцять гривень 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування –915045,63 грн. (дев’ятсот п'ятнадцять тисяч сорок п’ять гривень 63 копійки) в тому числі ПДВ – 119549,16 грн., в тому числі обладнання – 915045,63 грн. (дев’ятсот п'ятнадцять тисяч сорок п’ять гривень 63 копійки) з ПДВ. 3. Відповідно до статті 36 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 4. Інші умови договору підряду № 22 від 16.11.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 22 від 16.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6274470,00 грн. (шість мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1012786,56 грн., обладнання – 1215865,63 грн. (один мільйон двісті п’ятнадцять тисяч вісімсот шістдесят п’ять гривень 63 копійок) з ПДВ; з них на 2018 рік - 1143237,00 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі двісті тридцять сім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 190539,50 грн.; з них на поточний 2019 рік – 4994347,74 грн. (чотири мільйона дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі триста сорок сім гривень 74 копійки), в тому числі ПДВ – 814099,96 грн., в тому числі обладнання – 1078980,37 грн. (один мільйон сімдесят вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 37 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 136885,26 грн. (сто тридцять шість тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 26 копійки) в тому числі ПДВ – 8147,10 грн., в тому числі обладнання – 136885,26 грн. (сто тридцять шість тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 26 копійки) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 4387521,74 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят сім тисячі п’ятсот двадцять одна гривня 74 копійки), в тому числі ПДВ – 731253,62 грн., в тому числі обладнання – 472154,37 грн. (чотириста сімдесят дві тисячі сто п’ятдесят чотири гривні 37 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування –606826,00 грн. (шістсот шість тисяч вісімсот двадцять шість гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 82846,34 грн., в тому числі обладнання – 606826,00 грн. (шістсот шість тисяч вісімсот двадцять шість гривень 00 копійок). 3. Інші умови договору підряду № 22 від 16.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 22 від 16.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно листа ТОВ «Кіровограджилстрой» б.н. від 29.03.2019 внести зміни до розділу 20 та викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограджилстрой», 25006, Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Гоголя, буд. 44, тел./факс: (0522) 37-88-30; р/р 26003002008164, в ПАТ «Сбербанк», МФО 320627, код ЄДРПОУ 37168181, ІПН 371681811239, номер свідоцтва 200072084. 2. Інші умови договору підряду № 22 від 16.11.2018 залишити без змін. 3. Дана додаткова угода до Договору підряду № 22 від 16.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6274470,00 грн. (шість мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1027453,68 грн., обладнання – 805510,86 грн.(вісімсот п’ять тисяч п’ятсот десять гривень 86 копійок) з ПДВ; з них на 2018 рік - 1143237,00 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі двісті тридцять сім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 190539,50 грн.; з них на поточний 2019 рік – 4994347,74 грн. (чотири мільйона дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі триста сорок сім гривень 74 копійки), в тому числі ПДВ – 814099,97 грн., в тому числі обладнання – 805510,86 грн. .(вісімсот п’ять тисяч п’ятсот десять гривень 86 копійок) з ПДВ; 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 4387521,74 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят сім тисячі п’ятсот двадцять одна гривня 74 копійки), в тому числі ПДВ – 731253,63 грн., в тому числі обладнання – 503378,86 грн. (п’ятсот три тисячі триста сімдесят вісім гривень 86 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 606826,00 грн. (шістсот шість тисяч вісімсот двадцять шість гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 82846,34 грн., в тому числі обладнання – 302132,00 грн. (триста дві тисячі сто тридцять дві гривні 00 копійок) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 22 від 16.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 22 від 16.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно листа ТОВ «Кіровограджилстрой» б.н. від 29.03.2019 внести зміни до розділу 20 та викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограджилстрой», 25006, Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Гоголя, буд. 44, тел./факс: (0522) 37-88-30; р/р 26009013014289, в ПАТ «Сбербанк», МФО 320627, код ЄДРПОУ 37168181, ІПН 371681811239, номер свідоцтва 200072084. 2. Інші умови договору підряду № 22 від 16.11.2018 залишити без змін. 3. Дана додаткова угода до Договору підряду № 22 від 16.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6274470,00 грн. (шість мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1027453,68 грн., обладнання – 805510,86 грн.(вісімсот п’ять тисяч п’ятсот десять гривень 86 копійок) з ПДВ; з них на 2018 рік - 1143237,00 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі двісті тридцять сім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 190539,50 грн.; з них на поточний 2019 рік – 5131233,00 грн. (п’ять мільйонів сто тридцять одна тисяча двісті тридцять три гривні 00 копійки), в тому числі ПДВ – 836914,18 грн., в тому числі обладнання – 805510,86 грн. .(вісімсот п’ять тисяч п’ятсот десять гривень 86 копійок) з ПДВ; 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 4387521,74 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят сім тисячі п’ятсот двадцять одна гривня 74 копійки), в тому числі ПДВ – 731253,63 грн., в тому числі обладнання – 503378,86 грн. (п’ятсот три тисячі триста сімдесят вісім гривень 86 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 743711,26 грн. (сімсот сорок три тисячі сімсот одинадцять гривень 26 копійок) в тому числі ПДВ – 105660,55 грн., в тому числі обладнання – 302132,00 грн. (триста дві тисячі сто тридцять дві гривні 00 копійок) з ПДВ. 3. Згідно листа ТОВ «Кіровограджилстрой» від 10.06.2019 № 56 загальну частину договору викласти в наступній редакції: «ЗАМОВНИК»: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації, в особі начальника управління Лукіна Іллі Леонідовича, що діє на підставі Положення про управління капітального будівництва облдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови Миколаївської обласної державної адміністрації від 07.09.2018 № 379-р, з однієї Сторони, та «ПІДРЯДНИК»: Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограджилстрой» в особі директора Бабіча Дмитра Миколайовича, що діє на підставі «Статуту», з другої Сторони (в подальшому разом іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона»), керуючись нормами Господарського та Цивільного кодексів України, Загальних умов укладання та виконання Договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005 року (надалі – Загальні умови) уклали цей Договір підряду (надалі – Договір) про нижченаведене: 4. Інші умови договору підряду № 22 від 16.11.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 22 від 16.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML