Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Дослідне обладнання – 9 найменувань)
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2018-10-11-000887-a b8ca6ffc60794ed291b8a409185a3caa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Словесник Юлія Олександрівна

380487057634 tender_gorzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013082
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Коблевська, 13
Контактна особа: Словесник Юлія Олександрівна
380487057634
tender_gorzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2018 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2018 13:09
Очікувана вартість: 1 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 штуки
Вимірювач артеріального тиску механічний ВК2001-3001,у комплекті з манометром та манжетою стандартною , великою , дитячою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
85 штуки
Прилад для вимірювання об'ємно-швидкісних параметрів легенів "Bee-Spiro"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
95 штуки
Пульсоксиметр ВР-10В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
102 штуки
Система для контролю рівня глюкози у крові Акку-Чек Перформа ммоль/л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
3 штуки
Стетоскоп типа RAPPAPORT
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
12 штуки
Електродіагностичний спірометричний апарат Spirobank II
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
95 штуки
Набір діагностичний BASIC-SET Combilight C10/E15: офтальмоскоп і отоскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
63 штуки
Набір таблиць для перевірки зору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
69 штуки
Молоток неврологічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2018 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 17:26
проект договору_обладнання для детства_3312.doc
11 жовтня 2018 17:26
ТД_обладнання для детства_3312.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2018 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ" 1 546 897,00
UAH з ПДВ
1 546 897,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 1 549 965,50
UAH з ПДВ
1 549 965,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2018 16:43
Переможець.pdf
26 жовтня 2018 16:40
Додаток 3.pdf
26 жовтня 2018 16:40
Додаток 2.pdf
26 жовтня 2018 16:40
Додаток 5.pdf
26 жовтня 2018 16:40
Реєстр документів.pdf
26 жовтня 2018 16:40
Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2018 16:40
Додаток 6.pdf
26 жовтня 2018 16:40
Додаток 4.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 16:30
Електронний підпис
25 жовтня 2018 16:29
10. Технічна частина_2.pdf
25 жовтня 2018 16:29
11. Технічна частина_3.pdf
25 жовтня 2018 16:29
9. Технічна частина_1.pdf
25 жовтня 2018 16:29
1. Реєстр.pdf
25 жовтня 2018 16:29
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ"
#38479839
Переможець 1 546 897,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 15:08

Документи

31 жовтня 2018 15:08
Електронний підпис
31 жовтня 2018 15:08
11-10-18-5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ"
#38479839
1 546 897,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2018 15:08
Електронний підпис
31 жовтня 2018 15:08
11-10-18-5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 13:40
1317.pdf укладений
12 листопада 2018 13:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 546 897,00
UAH з ПДВ