Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт нежитлового приміщення адміністративного будинку по вул. Заводській, 1Б в смт.Смига Рівненської області з метою розміщення в ньому апарату селищної ради та центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)
Очікувана вартість
7 306 434,00 UAH
UA-2018-10-11-000784-c 21df85cc42bf444b8d7e8ba3d972f1e7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Вікторія Миколаївна

+380993848452 smyga-sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смизька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04385391
Місцезнаходження: 35680, Україна , Рівненська обл., Смига, смт.Смига
Контактна особа: Костюк Вікторія Миколаївна
+380993848452
smyga-sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2018 20:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 14:44
Очікувана вартість: 7 306 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 532,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації (додаток 2). Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт нежитлового приміщення адміністративного будинку по вул. Заводській, 1Б в смт.Смига Рівненської області з метою розміщення в ньому апарату селищної ради та центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35680, Україна, Рівненська область, Дубенський район, селище міського типу Смига, вулиця Заводська, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2018 20:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 20:28
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_СМИЗЬКА СЕЛИЩНА РАДА_11.10.2018.doc
11 жовтня 2018 20:28
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-11-000784-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ІБК "ДЕДАЛ", Код ЄДРПОУ:35505111
Дата подання: 09 листопада 2018 19:12
Вимога про усунення порушення
Приватне підприємство “ІБК “Дедал”
__________________________________________________________________
ПАТ “Приватбанк”, п/р №26003054714980 35612,Україна,Рівненська обл., Дубенський р-н.,
МФО 333391, код ЄДРПОУ 35505111 с.Варковичі, вул.Шевченка буд, 36
тел/факс:0362-45-15-35


вих. №349 від 09.11.2018р.


Замовник:
СМИЗЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Адреса:35680, Рівненська обл.,Дубенський р-н.,селище міського типу Смига, вулиця Богдана Хмельницького, буд.37
Заявник:
Приватне підприємство «ІБК «ДЕДАЛ»
Адреса:
35612, Рівненська область, Дубенський район, с.Варковичі, вул. Шевченка, 36
Тел. 0362-45-15-35
e-mail: ibkdedal @gmail.com


Вимога про усунення порушення
Замовником СМИЗЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ в системі електронних закупівель РгоZогго проводиться закупівля «Капітальний ремонт нежитлового приміщення адміністративного будинку по вул. Заводській, 1Б в смт.Смига Рівненської області з метою розміщення в ньому апарату селищної ради та центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
05.11.2018 року тендерним комітетом визначено переможця процедури закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету №83 від 05.11.2018р.) Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд» .
Однак, вивчивши тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд», ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету і вважаємо що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та ст. 22 Закону.

1.Інформація про обладнання та матеріально- технічну базу. Вищезазначений Учасник у складі документів тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази» (документ №8/10 від 25.10.18р.). Згідно поданої інформації в Учасника наявний перелік певного обладнання , що належить йому на праві власності, проте, всупереч умовам тендерної документації Учасником не було подано копії документів, що згідно чинного законодавства підтверджують право власності учасника на об’єкти обладнання та матеріально- технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в нього, чим не підтвердив право власності на зазначений у довідці перелік обладнання . Наданий товариством «Витяг з основних засобів» від 25.10.2018р. не є підставою вважати що обладнання належить на праві власності .

2.)Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.5.1.1Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації згідно предмету закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення адміністративного будинку по вул. Заводській, 1Б в смт.Смига Рівненської області з метою розміщення в ньому апарату селищної ради та центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору останній повинен надати в складі тендерної пропозиції: копію аналогічного договору, а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину , який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору, а у а у випадку, якщо замовник згідно аналогічного договору не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону – разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) інших первинних облікових документів, що підтверджують прийняття виконаних робіт згідно договору та їх вартість, та у повному їх обсязі згідно фактичного виконання; позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника, повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) виконаних робіт, встановлення відповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду, достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт, що сталися через неналежне виконання учасником робіт.
Однак, на підтвердження виконання аналогічного договору Товариство у складі документів тендерної пропозиції надає 2(два) аналогічні договори, що не відповідають дотриманню вимог до письмової форми правочину , який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013р.(договори укладалися в 2010році , ДСТУ Б Д.1.1-1:2013р. прийнято та надано чинності наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 05.07.2013 №293, чинний з 2014-1-01), що є грубим порушенням учасника.

В листі –відгуку , що подано Товариством, зазначено що спеціалістами фірми були виконані роботи:
-з ремонту покрівлі дитячого садка в с.Підлозці, Млинівського р-ну за договорм №15 від 30.06.2010року на загальну суму 170328,00(сто сімдесят тисяч триста двадцять вісім грн. 00коп).
-з капітального ремонту дитячого садка в с.Підлозці Млинівського р-ну (влаштування підсофіту та водостічної системи)за договорм №55 від 08.11.2010року на загальну суму 70576,00( сімдесят тисяч п’ятсот сімдесят шість грн. 00коп).

Фактичний обсяг виконання робіт за договором №15 від 08.11.2010року становив 170328,00(сто сімдесят тисяч триста двадцять вісім грн. 00коп).

Фактичний обсяг виконання робіт за договором №55 від 30.06.2010року становив 170328,00(сто сімдесят тисяч триста двадцять вісім грн. 00коп).
Фактичне виконання згідно поданих копій первинних облікових документів Актів приймання виконаних будівельних робіт (Типова форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Типова форма КБ-3). товариства складає :
- По договору №15 від 30.06.2010року 168 925,20(сто шістдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять п’ять) грн.20 коп, що на 1402,80(одна тисяча чотириста дві)грн.80 коп менше, ніж зазначено в договорі та листі відгуку Замовника.
- По договору №55 від 08.11.2010 року 70 489,20(сімдесят тисяч чотириста вісімдесят дев’ять) грн 20 коп ., що на 86,80(вісмдесят шість)грн 80 менше, ніж зазначено в договорі та листі відгуку Замовника .
Додаткова угода на зменшення суми Договору відсутня.
Однак, Замовник у листі –відгуку вказує на те, що умови договору були дотримані в повному обсязі, зауважень до об’ємів та якості виконання робіт, а також фактів виявлення недоліків, пов’язаних з неякісним виконанням - немає. Вказує на те, що відсутність порушень також підтверджено довідкою КРВ в Млинівському районі, натомість копія Довідки зустрічної звірки завірена директором Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд» . Слід зазначити, що відгук не містить інформації про встановлення відповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду.

Отже, з вищевикладеного вбачаються ознаки зговору товариства з замовником.

3.) Згідно п.5.4.Розділу «Кваліфікаційні критері» до учасників та вимоги, установлені статею17 Закону Учасником не надано у складі тендерної пропозиції інформацію довільної форми про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті17 Закону, а саме - довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону.


4.) Документи , які підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до національних стандартів України ДСТУ.
Відповідно до умов тендерної документації п.1.8. Учасник повинен визначити
Ціну пропозиції відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, визначених цією документацією, та з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Вид договірної ціни визначається учасником згідно п. 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», та відповідно до п.6.3 « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації та договору.
Всупереч, умовам тендерної документації та рекомендаціям щодо обчислення адміністративних витрат, кошторисного прибутку, вартості проектно- вишукувальних робіт та експертизи проектної документації з 10.06.2017р. з урахуванням положень Закону України від 17.01.2017 №1817 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» відсутні розрахунки по підприємству , а саме:
Відповідно до п.5.5.3 ДСТУ Б Д.1.1-2013 при визначенні кошторисної вартості будівельних робіт загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибуток визначаються відповідно до положень, встановлених ДСТУ-Н Б Д.1.1-3.
У п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1.-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації- підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Тендерна пропозиція подана товариством не відповідає вимогам ТД та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а саме:п.5.5.3; п.6.2.6- обчислення загальновиробничих і адміністративних витрат – не надано розрахунки по підприємству.
Згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 кошторисний прибуток на об’єктах , що належать за класом наслідків (відповідальності) до незначних наслідків (СС1)- за п.4 додатку Е ДСТУ-Н Б Д.1.1.-3:2013 складає не більше 2,96.
В пояснювальній записці , що подав учасник показник кошторисного прибутку становить 6,8.
Однак, замовник свідомо не вбачаючи порушень , всупереч Закону України «Про публічні закупівлі» виводить Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд», у переможці.
Також звертаємо увагу, що учасником не надано погодження про Порядок змін умов договору про закупівлю. Інші умови укладення договору Розділу 2 Додатку1 тендерної документації.

Отже, не погоджуємося з рішенням тендерного комітету і вважаємо:
що такими рішенням Замовник порушує права та охоронювані законом інтереси учасників закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Замовник порушив вимоги статті 31 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, зокрема, принципи щодо забезпечення максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, здійснення об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО: 1.Замовника скасувати рішення в частині визначення переможця процедури закупівлі та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2.Розглянути наше звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки.

З повагою,
Директор приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» Б.М.Файфура
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2018 18:17
Доброго дня! Вельми шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
А також, відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Стосовно Вашого звернення, звертаємо увагу, що строки на його розгляд не визначені Законом, крім того у, дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як згідно із оцінкою, яку здійснює система, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Інженерно-Будівельна Компанія Вестбуд" є найнижчою за ціною, тобто економічно вигідна, а також даний Учасник надав усі документи які вимагались тендерною документацією.
І на останок, зазначаємо, що на сьогоднішній день норма статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Редакція від 04.08.2017) містить такий перелік порушень законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом.
Жодне з цих порушень не було допущене Замовником при оголошенні та подальшого проведення даної закупівлі.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-11-000784-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ІБК "ДЕДАЛ", Код ЄДРПОУ:35505111
Дата подання: 15 листопада 2018 22:35
Скарга пропорушення законодавства в сфері публічних закупівель
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ІБК “ДЕДАЛ” ______________________________________________________ ПАТ «Приватбанк» в м.Рівне, п/р № 26003054714980 35612,Україна,Рівненська обл., Дубенський р-н., МФО 333391, код ЄДРПОУ 35505111 с.Варковичі, вул.Шевченка буд, 36 Ел.адреса:ibkdedal@gmail.com тел/:0362-45-15-35; Вих. № 376 від 15.11.2018р. Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополіта В.Липківського,45, м.Київ Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство «ІБК «Дедал» Код ЄДРПОУ 35505111 35612, Рівненська обл, Дубенський район, с.Варковичі, вул.Шевченка, буд.36 Інформація про закупівлю: Відкриті торги UA-2018-10-11-000784-c Замовник: СМИЗЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код ЄДРПОУ 04385391 35680, Рівненська обл., Дубенський район, смт. Смига, вул.Богдана Хмельницького, буд.37 СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Смизька селищна рада оголосило закупівлю в системі Prozorro про проведення відкритих торгів за UA-2018-10-11-000784-c на закупівлю: Капітальний ремонт нежитлового приміщення адміністративного будинку по вул. Заводській, 1Б в смт.Смига Рівненської області з метою розміщення в ньому апарату селищної ради та центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) з очікуваною вартістю 7 306 434,00 грн з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій була призначена на 29 жовтня 2018 00:00. Початок аукціону 29 жовтня 14:44 На тендер подали пропозиції наступні учасники: 1) ТОВ ДС Консалтинг- не розглядалася; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-Будівельна Компанія Вестбуд» переможець; 3) Приватне підприємство «ІБК «Дедал»- не розглядалася (надалі Скаржник). Вважаємо за необхідне повідомити про порушення Смизької селищної ради законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема про таке. 05.11.2018 року тендерним комітетом визначено переможця процедури закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету №83 від 05.11.2018р.) Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд» . Однак, вивчивши тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд», ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету і вважаємо що таке визнання неправомірне у зв’язку з наступним. 1.Інформація про обладнання та матеріально- технічну базу. Відповідно до п.5.1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) в учасника об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (будівельна техніка, транспортні засоби, нерухоме майно, інші машини та обладнання, тощо), а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан, тощо; копії документів, що згідно чинного законодавства підтверджують право власності учасника на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього . Вищезазначений Учасник у складі документів тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази» (документ №8/10 від 25.10.18р.). Згідно поданої інформації в Учасника наявний перелік певного обладнання , що належить йому на праві власності, проте, всупереч умовам тендерної документації Учасником не було подано копії документів (накладна, Акт, ттн), що згідно чинного законодавства підтверджують право власності учасника на об’єкти обладнання та матеріально- технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в нього, чим не підтвердив право власності на зазначений у довідці перелік обладнання . Наданий Учасником «Витяг з основних засобів» від 25.10.2018р. не є підставою вважати що обладнання належить йому на праві власності . 2.) Наявність підтвердження Учасником працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно п.5.1.1Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації згідно предмету закупівлі учасник має надати довідку довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (інженерно-технічні працівники, робітники, тощо), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом (досвід роботи, тощо), та щодо кожного з таких працівників; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо; Учасником надано довідку де вказано 1(один) інженерно- технічний працівник,1(один) робітник та директор –адміністративний працівник. Зважаючи на застосований у п.5.1.1Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» множинний відмінок щодо слів (інженерно-технічні працівники, робітники, тощо), у довідці учасника мало би бути представників кожної категорії більше одного. Також відсутні документи, що підтверджують знання та фах(копії документів, посвідчень, тощо). 3.)Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.5.1.1Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації згідно предмету закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення адміністративного будинку по вул. Заводській, 1Б в смт.Смига Рівненської області з метою розміщення в ньому апарату селищної ради та центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору останній повинен надати в складі тендерної пропозиції: копію аналогічного договору, а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину , який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору, а у а у випадку, якщо замовник згідно аналогічного договору не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону – разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) інших первинних облікових документів, що підтверджують прийняття виконаних робіт згідно договору та їх вартість, та у повному їх обсязі згідно фактичного виконання; позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника, повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) виконаних робіт, встановлення відповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду, достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт, що сталися через неналежне виконання учасником робіт. На підтвердження виконання аналогічного договору Товариство у складі документів тендерної пропозиції надає 2(два) аналогічні договори, що не відповідають дотриманню вимог до письмової форми правочину , який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013р.(зазначено Замовником) . Копії договорів , що надав учасник, укладалися в 2010році( 8 років назад). На підставі Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 12.04.2012 №578/5, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.04.2012 за №571/20884 договори, угоди (аудиторські, господарські, операційні тощо) зберігаються 3 роки ст330А . ДСТУ Б Д.1.1-1:2013р. прийнято та надано чинності наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 05.07.2013 №293, чинний з 2014-1-01). Отже, слід вважати що учасник не надано підтвердження щодо виконання аналогічних договорів. В листі –відгуку Підлозецької сільської ради , що подано Учасником, зазначено що спеціалістами фірми були виконані роботи: -з ремонту покрівлі дитячого садка в с.Підлозці, Млинівського р-ну за договорм №15 від 30.06.2010року на загальну суму 170328,00(сто сімдесят тисяч триста двадцять вісім грн. 00коп). -з капітального ремонту дитячого садка в с.Підлозці Млинівського р-ну (влаштування підсофіту та водостічної системи)за договорм №55 від 08.11.2010року на загальну суму 70576,00( сімдесят тисяч п’ятсот сімдесят шість грн. 00коп). Фактичний обсяг виконання робіт за договором №15 від 08.11.2010року становив 170328,00(сто сімдесят тисяч триста двадцять вісім грн. 00коп). Фактичний обсяг виконання робіт за договором №55 від 30.06.2010року становив 170328,00(сто сімдесят тисяч триста двадцять вісім грн. 00коп). Фактичне виконання згідно поданих копій первинних облікових документів Актів приймання виконаних будівельних робіт (Типова форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Типова форма КБ-3). товариства складає : - По договору №15 від 30.06.2010року 168 925,20(сто шістдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять п’ять) грн.20 коп, що на 1402,80(одна тисяча чотириста дві)грн.80 коп менше, ніж зазначено в договорі та листі відгуку Замовника. - По договору №55 від 08.11.2010 року 70 489,20(сімдесят тисяч чотириста вісімдесят дев’ять) грн 20 коп ., що на 86,80(вісмдесят шість)грн 80 менше, ніж зазначено в договорі та листі відгуку Замовника . Додаткова угода на зменшення суми Договору відсутня. Однак, Замовник у листі –відгуку вказує на те, що умови договору були дотримані в повному обсязі, зауважень до об’ємів та якості виконання робіт, а також фактів виявлення недоліків, пов’язаних з неякісним виконанням - немає. Вказує на те, що відсутність порушень також підтверджено довідкою КРВ в Млинівському районі, натомість копія Довідки зустрічної звірки завірена директором Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд», а не Замовником, який надав відгук . Слід зазначити, що відгук не містить інформації про встановлення відповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду(зазначено Замовником). Отже, з вищевикладеного вбачаються ознаки зговору товариства з замовником. 4.) Згідно п.5.4.Розділу «Кваліфікаційні критері» до учасників та вимоги, установлені статею17 Закону Учасником не надано у складі тендерної пропозиції інформацію довільної форми про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті17 Закону, а саме - довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону. 5.) Документи , які підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до національних стандартів України ДСТУ. Відповідно до умов тендерної документації п.1.8. Учасник повинен визначити Ціну пропозиції відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, визначених цією документацією, та з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Вид договірної ціни визначається учасником згідно п. 6.3.2.2 та відповідно до п.6.3 « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації та договору. Всупереч, умовам тендерної документації та рекомендаціям щодо обчислення адміністративних витрат, кошторисного прибутку, вартості проектно- вишукувальних робіт та експертизи проектної документації з 10.06.2017р. з урахуванням положень Закону України від 17.01.2017 №1817 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» відсутні розрахунки по підприємству , а саме: Відповідно до п.5.5.3 ДСТУ Б Д.1.1-2013 при визначенні кошторисної вартості будівельних робіт загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибуток визначаються відповідно до положень, встановлених ДСТУ-Н Б Д.1.1-3. У п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1.-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації- підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Тендерна пропозиція подана товариством не відповідає вимогам ТД та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а саме:п.5.5.3; п.6.2.6- обчислення загальновиробничих і адміністративних витрат – не надано розрахунки по підприємству. Більш того, в договірній ціні, що надана учасником відсутні витрати на покриття адміністративних витрат, що суперечить вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 кошторисний прибуток на об’єктах , що належать за класом наслідків (відповідальності) до незначних наслідків (СС1)- за п.4 додатку Е ДСТУ-Н Б Д.1.1.-3:2013 складає не більше 2,96. В пояснювальній записці , що подав учасник показник кошторисного прибутку становить 6,8. Однак, замовник свідомо не вбачаючи порушень , всупереч Закону України «Про публічні закупівлі» виводить Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд», у переможці. 6.) Також звертаємо увагу, що учасником не надано погодження про Порядок змін умов договору про закупівлю. Інші умови укладення договору Розділу 2 Додатку1 тендерної документації. 7.) Керуючись ст.14 , ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» нами було подано Вимогу про усунення порушення до Замовника 09.11.2018 о 19.12. через електронний майданчик. Відповідь на дану вимогу Замовником було надано 14.11.2018р о 18.17. надана з порушеннями і не відповідає вимогам зазначеним у Закону України «Про публічні закупівлі» . Отже, не погоджуємося з рішенням тендерного комітету і вважаємо: що такими рішенням Замовник порушує права та охоронювані законом інтереси учасників закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, яка повністю не відповідає вимогам Замовника чим порушив вимоги та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, зокрема, принципи щодо забезпечення максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, здійснення об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до нерозгляду пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації і не містить суттєвих недоліків. Наявність порушених прав обгрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладання договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником будівельного ринку з багаторічним досвідом. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт нежитлового приміщення адміністративного будинку по вул. Заводській, 1Б в смт.Смига Рівненської області з метою розміщення в ньому апарату селищної ради та центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо визначення Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-Будівельна Компанія Вестбуд» переможцем торгів, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій. 4.Продовжити процедуру у встановленому законом порядку. Додатки: -Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»; -Інші документи , що надані за цією скаргою, знаходяться в публічному доступі за посиланням UA-2018-10-11-000784-c З повагою, Директор приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» Б.М.Файфура
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2018 16:03
Рішення від 19.11.2018 № 11767.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2018 16:02
запит замовнику UA-2018-10-11-000784-c.a2.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2018 17:04
Рішення від 05.12.2018 № 12433.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2018 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенння органу оскарження виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 14 грудня 2018 19:41

Документи подані скаржником

15 листопада 2018 22:35
Скарга на дії Замовника
15 листопада 2018 22:35
Скарга на дії Замовника
15 листопада 2018 22:35
Скарга на дії Замовника
15 листопада 2018 22:35
Скарга на дії Замовника
15 листопада 2018 22:35
Скарга на дії Замовника
15 листопада 2018 22:35
Скарга на дії Замовника
15 листопада 2018 22:35
Скарга на дії Замовника
15 листопада 2018 22:35
Скарга на дії Замовника

Документи подані замовником

14 грудня 2018 19:41
Протокол відхилення.pdf

Документи Органу Оскарження

19 листопада 2018 16:02
Рішення від 19.11.2018 № 11767.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "інженерно-Будівельна Компанія Вестбуд" 6 816 794,34
UAH з ПДВ
6 816 794,34
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" 6 873 600,00
UAH з ПДВ
6 837 067,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДС Консалтинг 7 160 305,32
UAH з ПДВ
7 160 305,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2018 18:21
Електронний підпис
28 жовтня 2018 18:17
47.imd
28 жовтня 2018 18:17
Статут Дедал.pdf
28 жовтня 2018 18:17
Свідоцтво по ПДВ.pdf
28 жовтня 2018 18:17
Субпідряд.pdf
28 жовтня 2018 18:17
календарний графік.pdf
28 жовтня 2018 18:17
лист погодження.pdf
28 жовтня 2018 18:17
ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОЗВОЛА.pdf
28 жовтня 2018 18:17
Санкції.pdf
28 жовтня 2018 18:17
кошторис.pdf
28 жовтня 2018 18:17
Право підпису.pdf
28 жовтня 2018 18:17
Стаття 17.pdf
28 жовтня 2018 18:17
Аналогічні договори.pdf
28 жовтня 2018 18:17
МТБ.pdf
28 жовтня 2018 18:17
Працівники.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство З Обмеженою Відповідальністю "інженерно-Будівельна Компанія Вестбуд"

ПП "ІБК "ДЕДАЛ"

ТОВ ДС Консалтинг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "інженерно-Будівельна Компанія Вестбуд"
#36922266
Рішення скасоване 6 816 794,34
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 19:41
ПП "ІБК "ДЕДАЛ"
#35505111
Очікує рішення 6 837 067,83
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 19:44
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "інженерно-Будівельна Компанія Вестбуд"
#36922266
Відхилено 6 816 794,34
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 19:44

Документи

05 листопада 2018 13:04
Електронний підпис
05 листопада 2018 13:01
Протокол переможця.pdf

Документи

14 грудня 2018 19:44
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 грудня 2018 19:47
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт
Документи:
14 грудня 2018 19:47
Протокол відміни.pdf