Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) - 45210000-2 «Будівництво будівель» (Роботи з будівництва дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва )
Очікувана вартість
144 025 095,00 UAH
UA-2018-10-11-000738-a 90444dfddf864719bb20bd9290abc8df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волочай Любов Анатоліївна

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Волочай Любов Анатоліївна
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2018 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2018 11:36
Очікувана вартість: 144 025 095,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 720125 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015(CPV) - 45210000-2 «Будівництво будівель» (Роботи з будівництва дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, Київська область, М. Київ, вул. Радунська (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2018 13:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 13:42
Додаток_2_до_ТД.PDF
11 жовтня 2018 13:42
ТД_-_Радункская_(1).PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2018 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрпромжитлобуд 143 719 838,34
UAH з ПДВ
143 719 838,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ХОЛДИНГ БУДІВЕЛЬНИХ ПРОЕКТІВ" 143 819 417,32
UAH з ПДВ
143 819 417,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2018 17:53
тех_завдання_завірене.pdf
30 жовтня 2018 17:53
накази_трудові_скан.pdf
30 жовтня 2018 17:53
лок_коштор_ДЦ_пдф-301-525.pdf
30 жовтня 2018 17:53
лок_коштор_ДЦ_пдф-1-300.pdf
30 жовтня 2018 17:53
довідки.rar
30 жовтня 2018 17:53
банківська гарантія.zip
30 жовтня 2018 17:53
кошторис 1.rar
30 жовтня 2018 17:53
документи.rar
30 жовтня 2018 17:53
дипломи_пдф.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2018 15:42
47 ТЗ2.pdf
30 жовтня 2018 15:42
47 ТЗ1.pdf
30 жовтня 2018 15:42
45 46 забезпечення.pdf
30 жовтня 2018 15:42
42 субпідряд.pdf
30 жовтня 2018 15:42
40 рух коштів.pdf
30 жовтня 2018 15:42
39 Баланс 9 міс.pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ЛК 6 (74).pdf
30 жовтня 2018 15:42
38 48 договір закупівлі.pdf
30 жовтня 2018 15:42
36 37 41 п-во.pdf
30 жовтня 2018 15:42
32 - 35 відповідність.pdf
30 жовтня 2018 15:42
31 графік.pdf
30 жовтня 2018 15:42
29 (23).imd
30 жовтня 2018 15:42
28 ЛК 8 (61).pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ЛК 7 (71).pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ЛК 5 (66).pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ВР 4 (63).pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ЛК 4 (63).pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ВР 3 (60).pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ВР 2 (60).pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ЛК 3 (61).pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ВР 1 (60).pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ЛК 2 (68).pdf
30 жовтня 2018 15:42
25 26 27 ст17.pdf
30 жовтня 2018 15:42
23 Дипломи посв копії.pdf
30 жовтня 2018 15:42
22 Накази ІТР копії.pdf
30 жовтня 2018 15:42
20 24 працівники.pdf
30 жовтня 2018 15:42
18 Листи орендодавця.pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ЛК 1 (62).pdf
30 жовтня 2018 15:42
15 16 17 19 МТБ.pdf
30 жовтня 2018 15:42
14 Відгук.pdf
30 жовтня 2018 15:42
11 12 13 Досвід.pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 кошторис.pdf
30 жовтня 2018 15:42
28 ДЦ.pdf
30 жовтня 2018 15:42
10 Гарантія ЕЦП.zip
30 жовтня 2018 15:42
9 Відомості з ЄДР.pdf
30 жовтня 2018 15:42
6 7 8 Повноваження.pdf
30 жовтня 2018 15:42
5 Паспорт копії.pdf
30 жовтня 2018 15:42
3 4 Протокол і наказ.pdf
30 жовтня 2018 15:42
1 2 санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрпромжитлобуд

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ХОЛДИНГ БУДІВЕЛЬНИХ ПРОЕКТІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрпромжитлобуд
#38657358
Переможець 143 719 838,34
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 16:00

Документи

01 листопада 2018 16:00
Електронний підпис
01 листопада 2018 15:59
Повідомлення
01 листопада 2018 15:59
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрпромжитлобуд
#38657358
143 719 838,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2018 16:00
Електронний підпис
01 листопада 2018 15:59
Повідомлення
01 листопада 2018 15:59
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:47
ДУ9.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 11:44
ДУ8.PDF зміни до договору
10 березня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 19:58
д.у.7 (1).pdf зміни до договору
12 лютого 2020 19:51
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 11:59
ДУ6.pdf зміни до договору
29 січня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 12:07
DY5.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 11:01
ДУ4.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 10:18
ДУ3.PDF зміни до договору
23 липня 2019 10:17
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 15:49
DY2.PDF зміни до договору
18 березня 2019 15:45
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 12:27
DY1.PDF зміни до договору
31 січня 2019 12:26
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 16:38
Договір укладений
12 листопада 2018 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2019-2020 роки
Номер договору про закупівлю: 4/1277
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1277
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва
Номер договору про закупівлю: 4/1277
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1277
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1277
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1277
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1277
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 - 2020 роки
Номер договору про закупівлю: 4/1277
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до фактичного фінансування у 2019 році Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки
Номер договору про закупівлю: 4/1277
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного та соціального розвитку м. Київа на 2018-2020 роки
Номер договору про закупівлю: 4/1277
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки домовились внести зміни та доповнення до підрядного договору №4/1277 від 12.11.2018р.
Номер договору про закупівлю: 4/1277
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з: постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», згідно з статтею 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет Міністрів України постановив установити з 12 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 року на всій території України карантин. Постановою Кабінету Міністрів України від 20.07.2020 року № 760 про внесення зміни у постанову від 20 травня 2020 року № 392, відповідно до яких продовжено карантин до 31 жовтня 2020 року. Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», відповідно до статті 107 Конституції України постановив увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Нормативно-правовими актами України, в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, було визначено певні обмеження для господарських відносин різних сфер господарської діяльності підприємств, установ та організацій на всій території України домовились внести зміни та доповнення до підрядного договору №4/1277 від 12.11.2018р. на виконання робіт по будівництву дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва
Номер договору про закупівлю: 4/1277
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML