Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Подіуми для амфітеатру в малій глядачеві залі
Очікувана вартість
304 251,00 UAH
UA-2018-10-11-000695-a 0ea9a7bc505340fbbb31e75cf8037569
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бляхін Сергій Олександрович

380444253015 kmatobzakupka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад"Театрально-видовищний заклад культури"Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва"
Код ЄДРПОУ: 05492734
Вебсайт: http://musictheatre.kiev.ua
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Межигірська,2
Контактна особа: Бляхін Сергій Олександрович
380444253015
kmatobzakupka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2018 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 11:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 11:07
Очікувана вартість: 304 251,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 521,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

«Подіуми для амфітеатру в малій глядачеві залі»в будівлі Комунального закладу «Театрально-видовищний заклад «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» на , м. Київ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Подіуми для амфітеатру в малій глядачеві залі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, вул. Межигірська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 44211000-2 — Збірні споруди

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 09:13
протокол № 8 театр.pdf
26 жовтня 2018 09:12
ТД 2 Сценічні конструкції 2018.docx
11 жовтня 2018 13:25
ТД Сценічні конструкції 2018.docx
26 жовтня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 09:13
протокол № 8 театр.pdf
26 жовтня 2018 09:12
ТД 2 Сценічні конструкції 2018.docx
11 жовтня 2018 13:25
ТД Сценічні конструкції 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос касательно тендерных документов
Дата подання: 18 жовтня 2018 12:49
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 15:42
Добрый день! У меня есть 2 вопроса касательно тендерных документов. 1. В тендерной документации "Додаток 1" "5) скан-копії виконаних договорів та інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів (виконання робіт за бюджетні кошти) не менше двох за формою:" Вопрос состоит в том, что может ли уастник предоставлять подобные работы, которые были выполнены не за государственные деньги? Так как опыта работы по реализации конкретно "Подіуми для амфітеатру" еще и обязательно за государственный бюджет найти крайне сложно. Если в качестве примера будет, например, сценическая декорация за бюджем коммерческой организации или телестудия, это будет приемлемо для вас? 2. В "Додаток 2" перечислены документы подтверждающие определенные статусы компании, участника тендера. Некоторы из справок требуются оригинальные или заверенные нотариально. Есть ли необходимость их предоставления в оригинале или заверенными нотариусом или же, на момент участия, будет достаточно свободной формы с нашей печатью и подписью генерального директора?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДОБРОГО ДНЯ , СТОСОВНО ПЕРШОГО ПИТАННЯ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ МАЮТЬ БУТИ ВИКЛЮЧНО ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ,СТОСОВНО ДРУГОГО ПИТАННЯ ВИКЛЮЧНО ЯК ПРОПИСАНО В ДОДАТКУ №2

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-11-000695-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПР", Код ЄДРПОУ:38202668
Дата подання: 23 жовтня 2018 17:01
Строки подачі документів згідно Додатку 2 тендерної документації
Строки подачі документів згідно Додатку 2 тендерної документації, а саме: - фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (довідка у довільній формі) та копія довідки про відсутність або наявність судимості, видана уповноваженим підрозділом Міністерства внутрішніх справ України, щодо фізичної особи, яка є учасником (довідка повинна бути видана не пізніше 5 календарних днів відносно дати подання пропозиції); Згідно інформаціі на офіційному сайті: http://mvs.gov.ua/ua/pages/Dovidka_pro_nesudimist___katalog_poslug.htm, а саме: "Відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту." Увесь строк дії прийому документів в тендері 19 діб, а довідку про відсутність або наявність судимості, згідно практики, требі чекати в середньому від 25 до 30 діб. Прошу змінити правила подання довідок для участників з оригіналу на довідки в довільній формі з печаткою організації участника. Якще необхідні саме оригінали, то їх доцільно було б питати у переможця тендера.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміна форми подачі документів замовником.
Дата: 25 жовтня 2018 17:37
Рішення від 25.10.2018 № 10926.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2018 18:24

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛВІСС 244 251,00
UAH з ПДВ
244 251,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПР" 304 000,13
UAH з ПДВ
304 000,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2018 14:19
Довідка про выдсутн.заборг
12 листопада 2018 15:52
Дозвіл
12 листопада 2018 15:52
Сертифікат
12 листопада 2018 15:52
Ліцензія
12 листопада 2018 14:08
Довідка з банку
05 листопада 2018 10:43
Пропозиція.rar
04 листопада 2018 23:43
Підтвердження кваліф.rar
04 листопада 2018 20:25
Підтвердження кваліф.rar
04 листопада 2018 20:25
Повноваження підписанта.rar

Публічні документи

02 листопада 2018 16:10
свидет.НДС.jpeg
02 листопада 2018 16:10
Реквізити ТОВ «ОПР».pdf
02 листопада 2018 16:10
Про банкрутство.pdf
02 листопада 2018 16:10
постоянные подрядчики.jpeg
02 листопада 2018 16:10
Кошторис подіумів.pdf
02 листопада 2018 16:10
Дов про наяв МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛВІСС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛВІСС
#32309000
Переможець 244 251,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 11:45

Документи

12 листопада 2018 11:33
Електронний підпис
12 листопада 2018 11:27
протокол 133.pdf
06 листопада 2018 11:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2018 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛВІСС
#32309000
244 251,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2018 11:33
Електронний підпис
12 листопада 2018 11:27
протокол 133.pdf
06 листопада 2018 11:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 12:40
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 15:14
Договір ПОДІУМ.pdf укладений
06 грудня 2018 15:12
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 12:40
договір СЦ КОНСТ 1.pdf укладений
04 грудня 2018 12:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 244 251,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 708,50 UAH)