Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сталь листова 4х1500х6000 ст.09Г2С
Очікувана вартість
4 078 800,00 UAH
UA-2018-10-11-000365-a b2f45a679408419bb2d79c88ecd06a30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барух ДП "СВРЗ" Вікторія

380509705067 vikusiamail@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Стрийський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123439
Вебсайт: http://www.swrz.com.ua
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Зубенка, 2
Контактна особа: Барух ДП "СВРЗ" Вікторія
380509705067
vikusiamail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2018 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 11:27
Очікувана вартість: 4 078 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 394,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20394 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 т
Сталь листова 4х1500х6000 ст.09Г2С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська обл., Стрий, Зубенка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2018 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 11:09
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-11-000365-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 16 жовтня 2018 16:16
Лист, щодо внесення змін
Лист, щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2018 15:23
Вимогу відхилити, а тендерну документацію залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2018-10-11-000365-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОТА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41323412
Дата подання: 01 листопада 2018 15:15
ВИМОГА
Замовником торгів було проведено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-11-000365-a, Предметом закупівлі було визначено - код ДК 021:2015 – 14620000-3 – сплави: сталь листова 4х1500х6000 ст. 09Г2С – 165 т, про що зазначено у оголошенні та ТД.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СОТА УКРАЇНА» (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію та всі необхідні документи до неї.
За результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем ТОВ «ВАРТІС», код ЄДРПОУ 34350636. (протокол розгляду тендерних пропозицій № 3 від 31.10.2018р.).
В протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовника № 3 від 31.10.2018р. було зазначено:
«7. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону):
Пропозиція Учасника ТОВ «ВАРТІС», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації.
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника ТОВ «ВАРТІС» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації.
8. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутні.»

ТОВ «СОТА УКРАЇНА» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси нашого Товариства, а також норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно наявності підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ВАРТІС» (код ЄДРПОУ 34350636) повідомляємо наступне:
ТОВ «ВАРТІС» під час подання пакету документів для участі у вищезазначеній закупівлі (відкритих торгах) подало не всі документи, як того вимагала Тендерна Документація Замовника (надалі- ТД), а саме:
В п. 3.1. Таблиця 2 Додатку 2 ТД зазначено, що якщо учасник не є виробником продукції, крім документів, передбачених п. 1.1, 2.1, надати оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера тощо;
або:
б) лист виробника про представництво його інтересів;
Згідно даного пункту Тендерної документації Замовником встановлено виключний перелік документів, які підтверджують стосунки Учасника із виробником.
Працівниками ТОВ «СОТА УКРАЇНА» було перевірено пакет документів ТОВ «ВАРТІС» (код ЄДРПОУ 34350636) та встановлено, що даним «Учасником-переможцем» не було подано (завантажено у Систему «ПРОЗОРО») жодного документу визначеного п. 3.1. Таблиця 2 Додатку 2 ТД, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника та є суттєвим порушенням.
Натомість, ТОВ «СОТА УКРАЇНА» підготувало та подало повний пакет документів для участі у вищезазначеній закупівлі (відкритих торгах), як того вимагає Тендерна документація Замовника, і є реальним претендентом для визнання переможцем даної закупівлі.
Проте, під час перевірки Замовником документів ТОВ «ВАРТІС», які були завантажені Учасником для участі у тендері, з невідомих для нас причин не було виявлено явного порушення ТОВ «ВАРТІС» умов ТД Замовника та відсутності документів, які підтверджують стосунки Учасника із виробником.

На думку ТОВ «СОТА УКРАЇНА» Замовник під час прийняття рішення про визначення переможця торгів порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. недискримінація учасників;
2. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
3. запобігання корупційним діям і зловживанням
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ВАРТІС» (код ЄДРПОУ 34350636) і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною, а саме пропозиції ТОВ «СОТА УКРАЇНА».
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення, зазначене в протоколі розгляду тендерних пропозицій №3 від 31.10.2018р., щодо визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю сталі листової 4х1500х6000 ст. 09Г2С учасника ТОВ «ВАРТІС» (код ЄДРПОУ 34350636) та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2018 16:03
Вимогу відхилити, а рішення тендерного комітету залишити без змін.

Документи подані скаржником

Документи

17 жовтня 2018 15:23
протокол 2.doc

Документи подані скаржником

01 листопада 2018 15:15
IMG_0001.pdf

Документи

06 листопада 2018 16:03
протокол 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-24-000023 ● 2e0c30e58ddb48b585f6c227452e2ba4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2020 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.02.2020 № 40

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.02.2020 № 40.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-11-000365-a 11.10.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-26 17:40:09

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-10-11-000365-a, яка проводилася у 2018 році філією «Стрийський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником 11.10.2018 оголошено проведення відкритих торгів щодо закупівлі сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С (предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави), торги проведено з визначенням переможця торгів ТОВ «Вартіс».
Водночас, аналізом річного плану Замовника на 2018 рік встановлено, що проведення у жовтні 2018 року закупівлі сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С (за кодом ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави) з очікуваною вартістю 4 078 800,00 грн у річному плані на 2018 рік відсутня.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини відсутності зазначеної вище процедури закупівлі у річному плані Замовника на 2018 рік та підстави проведення такої закупівлі з врахуванням вимог статті 4 Закону.

Також встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С укладено з переможцем торгів (ТОВ «Вартіс») договір поставки № СВРЗ-03-22-18-172/Ю від 19.11.2018 (далі – Договір № СВРЗ-03-22-18-172/Ю) на суму 3 880 849,50 гривень.
За умовами п. 5.1 Договору № СВРЗ-03-22-18-172/Ю строк (термін) поставки товарів протягом 5 днів від дня подання заявки покупцем. Пунктом 12.1 Договору № СВРЗ-03-22-18-172/Ю визначено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє: в частині поставок – до 31.12.2018, а в частині розрахунків до повного їх виконання.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» за процедурою закупівлі UA-2018-10-11-000365-a встановлено відсутність реєстрації (оприлюднення) будь-яких платежів за вказаною закупівлею. Крім того, відсутня будь-яка інформація та документи щодо продовження строку (терміну) дії Договору № СВРЗ-03-22-18-172/Ю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором №№ СВРЗ-03-22-18-172/Ю (в тому числі з урахуванням внесених додатковими угодами змін і доповнень), в якому обсязі ?
3. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором № СВРЗ-03-22-18-172/Ю (зазначити які саме та коли) ?
4. У разі виконання сторонами Договору № СВРЗ-03-22-18-172/Ю договірних зобов’язань та здійснення розрахунків - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-28 15:01:16

Відповідь на запит

У відповідь на Ваш запит від 26.02.2020р. Філія «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» повідомляє, що 24.11.2017р. було опубліковано план закупівель за предметом закупівелі «Товстолистовий прокат» очікувана вартість закупівлі 97 836 720,00 грн. з орієнтовним початок проведення процедури закупівлі у січні 2018р.( №UA-P-2017-11-24-002061-b ). Згідно діючих стандартів на території України, прокат з товщиною сталевого листа 4 мм і більше належить до «Товстолистовий прокат». Згідно договору поставки №СВРЗ-03-22-18-172/Ю від 19.11.2018р. станом на 01.01.2019р., на 02.01.2019р. та 03.01.2019р. оплата отриманих товарів не проводилась і сума виконаних оплат становить «0».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-06 09:42:09

Щодо надання роз'яснення

Ознайомившись з висновком щодо проведення моніторингу закупівлі №UA-2018-10-11-000365-a, який був здійснений Західним офісом Держаудитслужби філія «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» звертаємо Вашу увагу на наступне:
- Річний план закупівель, який опубліковано 24.11.2017р. для закупівлі сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С (№UA-P-2017-11-24-002061-b ) має орієнтовний початок закупівлі у січні 2018р. та очікувану вартість закупівлі 97 836 720,00 грн. Річний план створюється по товарі або послузі, закупівлю яких заплановано здійснювати протягом року, а отже закупівля сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С ,165 т з очікуваною вартістю 4 078 800,00 грн, яка оголошена у серпні 2018р. здійсненна згідно річного плану закупівлі (№UA-P-2017-11-24-002061-b).
- Згідно п. 3 абз.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Оскільки Законом не визначено спосіб підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ст.17 Закону, замовником було вказано для переможця повторне підтвердження надання даної довідки у довільній формі. (Лист №3304-04/14048-06 від 30.03.2018р. Щодо актуалізації інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним).
- Згідно п.3.2 Розділу ІІІ тендерної документації, замовник вимагає надання остаточного варіанту Тендерної пропозиції з інформацією про ціну пропозиції, за одиницю по кожній позиції предмета закупівлі упродовж 1 (одного) робочого дня (з часу завершення аукціону), оскільки в ході аукціону змінюється цінова пропозиція щодо номенклатури тендерної пропозиції, що в подальшому, у разі визначення учасника переможцем торгів, унеможливлює оформлення договору про закупівлю в частині: Додаток 1 до договору поставки «Специфікація №1», яка є невід’ємною частиною договору, згідно Проекту договору замовника відповідно до Додатку 8 тендерної документації (оскільки закупівля може складатись з кількох номенклатур).
- Учасником торгів ТОВ «Вартіс» було надано Договір поставки №П-660539/01/18 від 14.12.2017р., тим самим підтверджено стосунки із виробником продукції.
- Відповідно до абз. 10 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Згідно роз’яснення на запит №813/2017 (доступно за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=9e5e2ea3-c78c-46f0-b93d-6695c9438f96&lang=uk-UA) замовник самостійно приймає рішення щодо оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відповідно до ст.10 Закону у випадку закінчення строку його дії, або виконання, або розірвання. Дія договору закінчилась 31.12.2018р., а отже строк публікації звіту про виконання договору припадає на 01.01.2019р, 02.01.2019р., 03.01.2019р. Згідно договору поставки №СВРЗ-03-22-18-172/Ю від 19.11.2018р. поставок товару та платежів по ньому не проводилось і сума виконаних оплат становить «0».
Тому, у зв’язку з вище наведеною інформацією просимо надати роз’яснення щодо кожного виявленого факту порушення виявленим Західним офісом Держаудитслужби та вказати, яким чином Замовник повинен опублікувати звіт про виконання договору в частині: «сума виконаних оплат», яка фактично має значення «0 грн.», а також усунути інші недоліки.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля у жовтні 2018 року сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С, 165 т з очікуваною вартістю 4 078 800,00 грн (UA-2018-10-11-000365-а) здійснена не у відповідності до річного плану, чим недотримано вимоги частини 1 статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву до Окружного адміністративного суду міста Львова про скасування вимоги.
Дата публікації: 16 березня 2020

Документи:

16 березня 2020 14:09
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вартіс" 3 880 849,50
UAH з ПДВ
3 880 849,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" 3 974 850,00
UAH з ПДВ
3 974 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 12:17
Довідка МВС Стародуб 31.10.18.pdf
01 листопада 2018 15:26
Додаток 6 довідка.pdf
01 листопада 2018 15:26
Довідка ДПІ.pdf
25 жовтня 2018 16:05
Електронний підпис
25 жовтня 2018 15:53
Виписка.pdf
25 жовтня 2018 15:53
витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2018 15:53
Довiдка_про_транспорт.pdf
25 жовтня 2018 15:53
Доверенность Стародуб.pdf
25 жовтня 2018 15:53
Довідка про виробника.pdf
25 жовтня 2018 15:53
Договір.pdf
25 жовтня 2018 15:53
Договор Метинвест.pdf
25 жовтня 2018 15:53
Додаток 3.pdf
25 жовтня 2018 15:53
Додаток 4.pdf
25 жовтня 2018 15:53
Додаток 5.pdf
25 жовтня 2018 15:53
ПРОТОКОЛ (10.05.2018).pdf
25 жовтня 2018 15:53
Сертифікати.pdf
25 жовтня 2018 15:53
Статут (ред. від 10.05.2018).pdf
25 жовтня 2018 15:53
Витяг з ЄДР 09.10.2018.pdf
25 жовтня 2018 15:53
опис 10.05.18.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2018 14:43
Електронний підпис
26 жовтня 2018 14:42
пропозиція лист 4 (365-а).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Вартіс

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вартіс"
#34350636
Переможець 3 880 849,50
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вартіс"
#34350636
3 880 849,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 13:25
3017390.pdf укладений
20 листопада 2018 13:24