Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з будівництва футбольного поля для дитячо-юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова в селі Вовчинець Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
Очікувана вартість
8 510 000,00 UAH
UA-2018-10-11-000125-a 9e3e60bda90546a4bdcb73b4cf6638ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назар Михайло Мирославович

380342261631 vovchynets.zvit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вовчинецька сільська рада Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 04356194
Місцезнаходження: 76491, Україна , Івано-Франківська обл., с.Вовчинець , Вовчинецька,39
Контактна особа: Назар Михайло Мирославович
380342261631
vovchynets.zvit@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2018 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 13:44
Очікувана вартість: 8 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%

Інформація про предмет закупівлі

Площа - 7140 м. кв.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з будівництва футбольного поля для дитячо-юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова в селі Вовчинець Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76491, Україна, Івано-Франківська область, Вовчинець, вул. Лугова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2018 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 09:44
Додаток 1.doc
11 жовтня 2018 09:44
Додаток 4.doc
11 жовтня 2018 09:43
ДОДАТОК 2.doc
11 жовтня 2018 09:43
Документація.doc
11 жовтня 2018 09:43
Додаток 3.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-11-000125-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАХІД-МАСТЕРФАЙБР", Код ЄДРПОУ:38712811
Дата подання: 07 листопада 2018 11:02
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (на рішення замовника по кваліфікації)
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
(на рішення замовника по кваліфікації)
Найменування Замовника: Вовчинецька сільська рада Івано-Франківської міської ради.
Рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Захід-Мастерфайбр» (ЄДРПОУ 38712811) по предмету закупівлі , Протокол засідання ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ВОВЧИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ від 01 листопада 2018 року.
Iдентифікатор закупівлі, щодо якої ініціюється Вимога: UA-2018-10-11-000125-a
Учасник, який подає вимогу (повна назва, скорочена назва) Товариство з обмеженою відповідальністю «Захід-Мастерфайбр», ТОВ «Захід-Мастерфайбр»
код ЄДРПОУ 38712811
місце реєстрації юридичної особи вул. Теодора Цьоклера 9а/5, м. Івано-Франківськ
ім’я контактної особи, посада Суслопаров Олег Вячеславович, директор
телефон контактної особи +38050373 90 91
електронна адреса контактної особи zahid-master@ukr.net

ВОВЧИНЕЦЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення закупівлі UA-2018-10-11-000125-a по предмету закупівлі «Роботи з будівництва футбольного поля для дитячо-юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова в селі Вовчинець Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (Код закупівлі за ДК 021:2015: 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів , закладів тимчасового розміщення та ресторанів). Очікувана вартість закупівлі – 8 510 000,00 грн з ПДВ

В зазначеній процедурі прийняли участь такі учасники:
- ТОВ «Захід-МАстерфайбр»;
- ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС»;
- ТОВ «КНЯЖИЙ ГАЛИЧ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»
- ТОВ «ДІО СПОРТ»
- ТОВ «ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ»
- «АТЛАС БУД» ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО.

За результатами аукціону, який відбувся 29 жовтня 2018 року, тендерна пропозиція ТОВ «Захід-Мастерфайбр» була визнана з найнижчою запропонованою ціною та є найбільш економічно вигідною.
Але Замовником, відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію було відхилено у зв’язку з «невідповідністю тендерної документації», а саме:
1. Локальний кошторис №2- 1-1
Поз.10 – трудовитрати не відповідають нормативним – 198,08 люд.год
Має бути 29,5618 * 7,14 – 0,5408 * 7,14 * 5 = 191,76 люд-год;

Відповідно, невірно розраховано:
- Зарплата машиністів та робітників з обслуговування машин та механізмів;
- Загальновиробничі витрати;
- Прибуток;
- Адміністративні витрати.


Замовником при розгляді пропозиції ТОВ "Захід-Мастерфайбр" на відповідність вимогам Закупівлі порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.

Стосовно п.1 протоколу відхилення, повідомляємо:
В технічному завданні допущені помилки, а саме, пункт 9 «Улаштування верхнього шару двошарової основи зі щебеню за товщини 10 см» - такої прямої розцінки не існує. Пряма розцінка, яка застосовується ЕН27-13-2 «Улаштування верхнього шару двошарової основи зі щебеню за товщини 15 см». На збільшення або зменшення товщини основи застосовується розцінка ЕН27-13-4 «Улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норм 27-13-1 - 27-13-3». Не правомірно вносити корективи всередині розцінки ЕН27-13-2 «Улаштування верхнього шару двошарової основи зі щебеню за товщини 15 см» для регулювання товщини шару основи, коли є пряма розцінка ЕН27-13-4 «Улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норм 27-13-1 - 27-13-3». Нормативні трудовитрати п.9 (ЕН27-13-2 «Улаштування верхнього шару двошарової основи зі щебеню за товщини 15 см») становлять 29,5618 х 7,14 = 211,07 люд.-год.

Одночасно, Замовник без зауважень приймає пропозицію ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» та не вважає пропозицію, як таку, що не відповідає тендерній документації. При цьому, в локальному кошторисі, що наданий ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС»


Таким чином, вбачаємо в діях Замовника ознаки порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників, принципу недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, гарантованих чинним законодавством в сфері проведення закупівель. Подвійні стандарти, що застосовує Замовник при оцінці пропозицій учасників при проведенні закупівель, є свідченням порушення принципу запобігання корупційним діям та зловживанням.

Вимагаємо дотримання Замовником норм статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та усунення порушень, допущених Замовником при оцінці пропозиції ТОВ «Захід-Мастерфайбр» на виконання поставки по предмету закупівлі «Роботи з будівництва футбольного поля для дитячо-юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова в селі Вовчинець Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області».

Звертаємо увагу Замовника на те, що проведенню закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти завжди приділялась особлива увага як з боку громадськості, так і з боку контролюючих органів, оскільки у цій сфері завжди існує ризик спокуси привласнення державних коштів під час здійснення закупівель. У випадку ігнорування Замовником вищевказаних порушень гарантовано будемо звертатись до відповідних правоохоронних органів з метою захисту своїх прав та оскаржувати дії Замовника в судовому порядку.





Директор ТОВ «Захід-Мастерфайбр» О.В.Суслопаров

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2018 08:37
Вимога не правомірна, в приєднаному документі наведені пояснення

Документи подані скаржником

07 листопада 2018 11:02
Вимога по вовчинцях.pdf

Документи

12 листопада 2018 08:32
Відповідь ЗМФ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000013 ● bdc92fb06c5f4271abc14f3f22bffbc6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

29.10.2019 № 57

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.10.2019 №57


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2018-10-11-000125-a 11.10.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником розглянуто, висновок про результати проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України закупівлі ID: UA-2018-10-11-000125-a -Роботи з будівництва футбольного поля для дитячо-юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова в селі Вовчинець Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів). Щодо зазначених у висновку зауважень, повідомляємо: Роботи з будівництва футбольного поля для дитячо-юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова в селі Вовчинець Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області, Замовник не вважає такими, що відносяться до категорії робіт, які мають складний або спеціалізований характер, тому при складання тендерної документації відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки являлась «ціна» (з ПДВ). Укладений між Сторонами Договір про закупівлю №1-18 від 16.11.2018р. оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог ч.1 ст.10 Закону, якою передбачено, що договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Замовником оприлюднено додатки до договору про закупівлю робіт №1-18 від 16.11.2018р. в окремому файлі (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання Робіт», Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»).

2019-11-27 14:36:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХІД-МАСТЕРФАЙБР" 7 400 000,00
UAH з ПДВ
7 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 7 699 986,00
UAH з ПДВ
7 389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КНЯЖИЙ ГАЛИЧ БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ" 8 111 260,80
UAH з ПДВ
7 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІО СПОРТ" 8 295 099,60
UAH з ПДВ
8 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ" 8 449 884,00
UAH з ПДВ
8 449 884,00
UAH з ПДВ
Документи
АТЛАС-БУД ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 8 509 999,00
UAH з ПДВ
8 509 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2018 22:52
прибуток.xls
28 жовтня 2018 22:52
адміністративні.xls
28 жовтня 2018 22:52
зарплата.xls
28 жовтня 2018 22:52
дц.xls
28 жовтня 2018 22:52
дц ресурси.xls
28 жовтня 2018 22:52
дц лк.xls
28 жовтня 2018 22:52
дц звв.xls
28 жовтня 2018 22:26
Реєстр документів.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Тендерна пропозиція 001.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Статут.pdf
28 жовтня 2018 22:26
СЕС на траву.pdf
28 жовтня 2018 22:26
СЕС на клей.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Сертифікат на пісок 001.pdf
28 жовтня 2018 22:26
розрахунок зарплати.pdf
28 жовтня 2018 22:26
розрахунок зарплати 2.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Проект договору.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Працівники 001.pdf
28 жовтня 2018 22:26
лк4.pdf
28 жовтня 2018 22:26
лк3.pdf
28 жовтня 2018 22:26
лк2.pdf
28 жовтня 2018 22:26
лк1.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Кошторисний прибуток.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Захист довкілля 001.pdf
28 жовтня 2018 22:26
ЄДРПОУ 001.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Витяг 001.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Виписка.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Виписка з протоколу 001.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Бенефіціар 001.pdf
28 жовтня 2018 22:26
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

07 листопада 2018 18:20
довідка про несудимість.pdf
26 жовтня 2018 16:17
r_РОЗРАХ ЗАРПЛАТИ.rtf
26 жовтня 2018 16:16
r_256_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
26 жовтня 2018 16:16
r_256_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
26 жовтня 2018 16:16
256.imd
26 жовтня 2018 16:16
Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Субпідрядники.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Протокол ЗЗУ.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Протокол ЗЗУ 1.pdf
26 жовтня 2018 16:16
проект договору.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Обсяги робіт.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Наказ директора.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Лист гарантія.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Інформаційна довідка.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Довідка працівники.pdf
26 жовтня 2018 16:16
довідка пояснення.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Витяг з ПДВ.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Витяг з ЄДР.pdf
26 жовтня 2018 16:16
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2018 17:10
Електронний підпис
26 жовтня 2018 17:07
dogovir.pdf
26 жовтня 2018 17:07
administratyvni.pdf
26 жовтня 2018 17:07
nadannja zgody na pidpys.pdf
26 жовтня 2018 17:07
vypyska.pdf
26 жовтня 2018 17:07
dovkillja.pdf
26 жовтня 2018 17:07
tex xarakterystyka.pdf
26 жовтня 2018 17:07
statut.pdf
26 жовтня 2018 17:07
grafik.pdf
26 жовтня 2018 17:07
obsjag.pdf
26 жовтня 2018 17:07
kod.pdf
26 жовтня 2018 17:07
vytjag.pdf
26 жовтня 2018 17:07
analog dogovoriv.pdf
26 жовтня 2018 17:07
protokol.pdf
26 жовтня 2018 17:07
dyrektor.pdf
26 жовтня 2018 17:07
pidpys propozytsij.pdf
26 жовтня 2018 17:07
vlasnyk.pdf
26 жовтня 2018 17:07
propozytsija.pdf
26 жовтня 2018 17:07
rozrachunok ZVV.pdf
26 жовтня 2018 17:07
розрахунок прибутку.xlsx
26 жовтня 2018 17:07
pratsivnyky.pdf
26 жовтня 2018 17:07
vidsutnist pidstav.pdf
26 жовтня 2018 17:07
pasport.pdf
26 жовтня 2018 17:07
PDV.pdf
26 жовтня 2018 17:07
pogod z dogovorom.pdf
26 жовтня 2018 17:07
tex baza.pdf
26 жовтня 2018 17:07
subpidrjad.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2018 17:53
Розрхунок зп.pdf
27 жовтня 2018 10:58
Електронний підпис
27 жовтня 2018 10:52
9. Статут.pdf
27 жовтня 2018 10:52
8. Протокол.pdf
27 жовтня 2018 10:52
21. Проект Договору.pdf
27 жовтня 2018 10:51
17. СЕС_Крихта.pdf
27 жовтня 2018 10:51
15. СЕС_трава.pdf
27 жовтня 2018 10:51
14. СЕС_клей.pdf
27 жовтня 2018 10:51
13. Сертифікати_пісок.pdf
27 жовтня 2018 10:51
12. Сертифікат_ISO.pdf
27 жовтня 2018 10:51
11. ВИТЯГ З ЄДР 24,10,2018.pdf
27 жовтня 2018 10:51
10. Ліцензія_ДІО_СПОРТ.pdf
27 жовтня 2018 10:51
7. Наказ№1.pdf
27 жовтня 2018 10:51
5. Паспорт_директор.pdf
27 жовтня 2018 10:51
4. Витяг_виписка_опис.pdf
27 жовтня 2018 10:51
2. Кошториси.pdf
27 жовтня 2018 10:51
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2018 13:50
Електронний підпис
26 жовтня 2018 13:47
відсутність боргів.pdf
26 жовтня 2018 13:47
довідка про судимість.pdf
26 жовтня 2018 13:47
відсутність корупції.pdf
26 жовтня 2018 13:47
паспорт.pdf
26 жовтня 2018 13:47
антиконкурентні дії.pdf
26 жовтня 2018 13:47
код.pdf
26 жовтня 2018 13:47
статут.pdf
26 жовтня 2018 13:47
технічна база.pdf
26 жовтня 2018 13:47
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАХІД-МАСТЕРФАЙБР"

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

ТОВ "КНЯЖИЙ ГАЛИЧ БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІО СПОРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ"

АТЛАС-БУД ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАХІД-МАСТЕРФАЙБР"
#38712811
Відхилено 7 380 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 14:21
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
Переможець 7 389 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 16:13

Документи

01 листопада 2018 14:19
Електронний підпис
01 листопада 2018 14:10
Протокол відх..jpg

Документи

05 листопада 2018 16:08
Електронний підпис
05 листопада 2018 16:05
Протокол переможця.jpg
01 листопада 2018 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2018 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
7 389 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2018 16:08
Електронний підпис
05 листопада 2018 16:05
Протокол переможця.jpg
01 листопада 2018 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:14
2020-01-02_12-59-41_winscan_to_pdf.pdf укладений
02 січня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:41
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:41
2019-12-26_10-59-38_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:35
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 15:58
2019-03-20_15-31-24_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
20 березня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 12:01
Договір 1-18 фут. поле.pdf укладений
16 листопада 2018 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів робіт з будівництва футбольного поля для дитячо - юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова
Номер договору про закупівлю: 1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: №1-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 357 191,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 226 198,60 UAH)