Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вовчинецька сільська рада Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 04356194 |
Місцезнаходження: | 76491, Україна , Івано-Франківська обл., с.Вовчинець , Вовчинецька,39 |
Контактна особа: |
Назар Михайло Мирославович 380342261631 vovchynets.zvit@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2018 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2018 13:44 |
Очікувана вартість: | 8 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,12% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2018 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2018 09:44 |
Додаток 1.doc | |
11 жовтня 2018 09:44 |
Додаток 4.doc | |
11 жовтня 2018 09:43 |
ДОДАТОК 2.doc | |
11 жовтня 2018 09:43 |
Документація.doc | |
11 жовтня 2018 09:43 |
Додаток 3.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
(на рішення замовника по кваліфікації)
Найменування Замовника: Вовчинецька сільська рада Івано-Франківської міської ради.
Рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Захід-Мастерфайбр» (ЄДРПОУ 38712811) по предмету закупівлі , Протокол засідання ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ВОВЧИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ від 01 листопада 2018 року.
Iдентифікатор закупівлі, щодо якої ініціюється Вимога: UA-2018-10-11-000125-a
Учасник, який подає вимогу (повна назва, скорочена назва) Товариство з обмеженою відповідальністю «Захід-Мастерфайбр», ТОВ «Захід-Мастерфайбр»
код ЄДРПОУ 38712811
місце реєстрації юридичної особи вул. Теодора Цьоклера 9а/5, м. Івано-Франківськ
ім’я контактної особи, посада Суслопаров Олег Вячеславович, директор
телефон контактної особи +38050373 90 91
електронна адреса контактної особи zahid-master@ukr.net
ВОВЧИНЕЦЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення закупівлі UA-2018-10-11-000125-a по предмету закупівлі «Роботи з будівництва футбольного поля для дитячо-юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова в селі Вовчинець Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (Код закупівлі за ДК 021:2015: 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів , закладів тимчасового розміщення та ресторанів). Очікувана вартість закупівлі – 8 510 000,00 грн з ПДВ
В зазначеній процедурі прийняли участь такі учасники:
- ТОВ «Захід-МАстерфайбр»;
- ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС»;
- ТОВ «КНЯЖИЙ ГАЛИЧ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»
- ТОВ «ДІО СПОРТ»
- ТОВ «ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ»
- «АТЛАС БУД» ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
За результатами аукціону, який відбувся 29 жовтня 2018 року, тендерна пропозиція ТОВ «Захід-Мастерфайбр» була визнана з найнижчою запропонованою ціною та є найбільш економічно вигідною.
Але Замовником, відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію було відхилено у зв’язку з «невідповідністю тендерної документації», а саме:
1. Локальний кошторис №2- 1-1
Поз.10 – трудовитрати не відповідають нормативним – 198,08 люд.год
Має бути 29,5618 * 7,14 – 0,5408 * 7,14 * 5 = 191,76 люд-год;
Відповідно, невірно розраховано:
- Зарплата машиністів та робітників з обслуговування машин та механізмів;
- Загальновиробничі витрати;
- Прибуток;
- Адміністративні витрати.
Замовником при розгляді пропозиції ТОВ "Захід-Мастерфайбр" на відповідність вимогам Закупівлі порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Стосовно п.1 протоколу відхилення, повідомляємо:
В технічному завданні допущені помилки, а саме, пункт 9 «Улаштування верхнього шару двошарової основи зі щебеню за товщини 10 см» - такої прямої розцінки не існує. Пряма розцінка, яка застосовується ЕН27-13-2 «Улаштування верхнього шару двошарової основи зі щебеню за товщини 15 см». На збільшення або зменшення товщини основи застосовується розцінка ЕН27-13-4 «Улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норм 27-13-1 - 27-13-3». Не правомірно вносити корективи всередині розцінки ЕН27-13-2 «Улаштування верхнього шару двошарової основи зі щебеню за товщини 15 см» для регулювання товщини шару основи, коли є пряма розцінка ЕН27-13-4 «Улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норм 27-13-1 - 27-13-3». Нормативні трудовитрати п.9 (ЕН27-13-2 «Улаштування верхнього шару двошарової основи зі щебеню за товщини 15 см») становлять 29,5618 х 7,14 = 211,07 люд.-год.
Одночасно, Замовник без зауважень приймає пропозицію ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» та не вважає пропозицію, як таку, що не відповідає тендерній документації. При цьому, в локальному кошторисі, що наданий ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС»
…
Таким чином, вбачаємо в діях Замовника ознаки порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників, принципу недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, гарантованих чинним законодавством в сфері проведення закупівель. Подвійні стандарти, що застосовує Замовник при оцінці пропозицій учасників при проведенні закупівель, є свідченням порушення принципу запобігання корупційним діям та зловживанням.
Вимагаємо дотримання Замовником норм статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та усунення порушень, допущених Замовником при оцінці пропозиції ТОВ «Захід-Мастерфайбр» на виконання поставки по предмету закупівлі «Роботи з будівництва футбольного поля для дитячо-юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова в селі Вовчинець Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області».
Звертаємо увагу Замовника на те, що проведенню закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти завжди приділялась особлива увага як з боку громадськості, так і з боку контролюючих органів, оскільки у цій сфері завжди існує ризик спокуси привласнення державних коштів під час здійснення закупівель. У випадку ігнорування Замовником вищевказаних порушень гарантовано будемо звертатись до відповідних правоохоронних органів з метою захисту своїх прав та оскаржувати дії Замовника в судовому порядку.
Директор ТОВ «Захід-Мастерфайбр» О.В.Суслопаров
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-29-000013 ● bdc92fb06c5f4271abc14f3f22bffbc6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2019 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.10.2019 № 57
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.10.2019 №57
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2018-10-11-000125-a 11.10.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником розглянуто, висновок про результати проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України закупівлі ID: UA-2018-10-11-000125-a -Роботи з будівництва футбольного поля для дитячо-юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова в селі Вовчинець Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів). Щодо зазначених у висновку зауважень, повідомляємо: Роботи з будівництва футбольного поля для дитячо-юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова в селі Вовчинець Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області, Замовник не вважає такими, що відносяться до категорії робіт, які мають складний або спеціалізований характер, тому при складання тендерної документації відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки являлась «ціна» (з ПДВ). Укладений між Сторонами Договір про закупівлю №1-18 від 16.11.2018р. оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог ч.1 ст.10 Закону, якою передбачено, що договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Замовником оприлюднено додатки до договору про закупівлю робіт №1-18 від 16.11.2018р. в окремому файлі (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання Робіт», Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»).
2019-11-27 14:36:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД-МАСТЕРФАЙБР" |
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
7 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" |
7 699 986,00
UAH з ПДВ
|
7 389 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КНЯЖИЙ ГАЛИЧ БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ" |
8 111 260,80
UAH з ПДВ
|
7 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІО СПОРТ" |
8 295 099,60
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ" |
8 449 884,00
UAH з ПДВ
|
8 449 884,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТЛАС-БУД ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО |
8 509 999,00
UAH з ПДВ
|
8 509 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД-МАСТЕРФАЙБР" #38712811 |
Відхилено |
7 380 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2018 14:21
|
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" #30150987 |
Переможець |
7 389 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2018 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:14
|
2020-01-02_12-59-41_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
02 січня 2020 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:41
|
2019-12-26_10-59-38_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2019 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2019 15:58
|
2019-03-20_15-31-24_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
20 березня 2019 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2018 12:01
|
Договір 1-18 фут. поле.pdf | укладений |
16 листопада 2018 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів робіт з будівництва футбольного поля для дитячо - юнацького та аматорського футболу на вулиці Лугова |
Номер договору про закупівлю: | 1-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |