Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (дидактичні матеріали)
Очікувана вартість
364 398,00 UAH
UA-2018-10-11-000054-c 4d8888205de14351aa035d1b1ba7bd8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2018 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2018 09:25
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 09:25
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 11:50
Очікувана вартість: 364 398,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Комплект для навчання грамоти/письма (на магнітах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 шт
Демонстраційний набір цифр і знаків на магнітах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
175 шт
Набір з математики роздатковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
175 шт
Демонстраційна модель механічного годинника, настільна (24 години, годинна, хвилинна стрілки, лабораторна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 шт
Комплект "Букви українського алфавіту"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 шт
Терези лабораторні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 шт
Колекція «Види тканин та ниток»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 шт
Набір моделей геометричних тіл та фігур (дерево)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 шт
Колекція «Корисні копалини та продукти їх переробки»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
50 шт
Компас шкільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
50 шт
Лупа шкільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
75 шт
Скриня з кришкою середня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 шт
Набір мірного посуду (пластиковий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2018 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 09:36
ТД дидактичні матеріали.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Опис товару
Дата подання: 13 жовтня 2018 17:38
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 11:39
З якою метою замовник обмежує кількість учасників в закупівлі, публікуючи зображення товарів і не додає умова "еквівалент" саме до картинки? Стосуеться зображення товарів к "еквівалент" саме до картинки? Чи ні?
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" , зокрема пункт 3 частини 2 визначає, що тендерна документація Замовника повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником в тендерній документації не встановлено найменування конкретної торгівельної марки, а лише наведено опис технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, що ніяк не може впливати на обмеження конкуренції між учасниками закупівлі.
Опис товару
Дата подання: 13 жовтня 2018 17:48
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 15:22
Ваги виконані з дерева, всі кути заокруглені. Чаші градуйовані виготовлено з пластику. Розмір: 22х40х15см. Можно поставити ваги iншого розмiру?
Відповідь: можливо, але розмір має відрізнятися в бік збільшення
Опис товару
Дата подання: 13 жовтня 2018 17:54
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 11:40
З якою метою замовник обмежує кількість учасників в закупівлі, публікуючи умову - скринь тільки одного розміру і недаючи змоги поставити іншого розміру? 12.Скриня з кришкою середня – 75 шт. Варіанти забарвлення скринь доступні по запиту. Надійна, міцна скриня для зберігання навчального матеріалу. Ідеально підходить для індивідуального та групового використання учнями та для організації робочого процесу вчителя. Закривається кришкою. Технічні характеристики: Матеріал: поліпропілен Розміри зовнішні: Висота - 150мм Довжина - 427мм Ширина - 312мм Розміри внутрішні: Висота - 140мм Довжина - 385мм Ширина - 283мм Корисний об'єм - 15л
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" , зокрема пункт 3 частини 2 визначає, що тендерна документація Замовника повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником в тендерній документації не встановлено найменування конкретної торгівельної марки, а лише наведено опис технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, що ніяк не може впливати на обмеження конкуренції між учасниками закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ " 348 500,00
UAH з ПДВ
294 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ 364 398,00
UAH з ПДВ
294 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 344 250,00
UAH з ПДВ
338 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2018 08:18
Електронний підпис
05 листопада 2018 18:59
11-3 Ваги.pdf
05 листопада 2018 18:59
11-2 Лупи.pdf
05 листопада 2018 18:59
11-1 Сан.pdf
05 листопада 2018 18:36
11-3 Ваги.pdf
05 листопада 2018 18:36
11-2 Лупи.pdf
05 листопада 2018 18:36
11-1 Сан.pdf
04 листопада 2018 18:03
Електронний підпис
04 листопада 2018 18:03
дов-ка нет заборг.pdf
04 листопада 2018 16:38
Електронний підпис
04 листопада 2018 16:37
дов-ка МВС от 03.11.18.pdf
31 жовтня 2018 10:38
Електронний підпис
31 жовтня 2018 10:36
довідка.pdf
24 жовтня 2018 11:05
Електронний підпис
24 жовтня 2018 10:57
25 Дов про рахунок.pdf
24 жовтня 2018 10:57
23 ДовIдка нет заборг.pdf
24 жовтня 2018 10:57
18 Паспорт.pdf
24 жовтня 2018 10:57
17 Гарант.pdf
24 жовтня 2018 10:57
16. Витяг з реестр.pdf
24 жовтня 2018 10:57
15 Лист-згода.pdf
24 жовтня 2018 10:57
14 ДовIдка лицен.pdf
24 жовтня 2018 10:57
13 Додаток 5.pdf
24 жовтня 2018 10:57
12 Додаток 4.pdf
24 жовтня 2018 10:57
11 cubika-certificates.pdf
24 жовтня 2018 10:57
11 Серт страт.pdf
24 жовтня 2018 10:57
11 С-К.pdf
24 жовтня 2018 10:57
11 ранок.pdf
24 жовтня 2018 10:57
11 зирка 2.pdf
24 жовтня 2018 10:57
11 зирка 1.pdf
24 жовтня 2018 10:57
11 Декл страт.pdf
24 жовтня 2018 10:57
10 ДовIдка ТЗ.pdf
24 жовтня 2018 10:57
9 д2.pdf
24 жовтня 2018 10:57
9 д1.pdf
24 жовтня 2018 10:57
8 ДовIдка ДОСВ.pdf
24 жовтня 2018 10:57
7 ДовIдка ПРАЦ.pdf
24 жовтня 2018 10:57
6 ТРАНС.pdf
24 жовтня 2018 10:57
5 Договір ТРАНС.pdf
24 жовтня 2018 10:57
4 ДовIдка ТРАНС.pdf
24 жовтня 2018 10:57
3 Дог аренды.pdf
24 жовтня 2018 10:57
2 ДовIдка МТБ.pdf
24 жовтня 2018 10:57
1 Тенд проп Додаток 2.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2018 08:39
ФОП Горбатко.rar

Публічні документи

26 жовтня 2018 09:21
Пропозиція.pdf
26 жовтня 2018 07:59
Термо 2.jpg
26 жовтня 2018 07:59
18. дог.1 Балаклія.pdf
26 жовтня 2018 07:59
8.jpg
26 жовтня 2018 07:59
4.jpg
26 жовтня 2018 07:59
5.jpg
26 жовтня 2018 07:59
Гігієна.pdf
26 жовтня 2018 07:59
2.Статут УКРДИДАКТИК.pdf
26 жовтня 2018 07:59
СЕС інтеактиавні ігри.pdf
26 жовтня 2018 07:59
9. Санкційні довідки.pdf
26 жовтня 2018 07:59
zburajko-dstu.pdf
26 жовтня 2018 07:59
6.jpg
26 жовтня 2018 07:59
Висновок СЕС ТМ Hega.pdf
26 жовтня 2018 07:59
Висновок СЕС магнікон.pdf
26 жовтня 2018 07:59
Melissa _amp_ Doug Сертификат.jpg
26 жовтня 2018 07:59
ДСЕЕ початков клас.pdf
26 жовтня 2018 07:59
20. Не судимість.jpg
26 жовтня 2018 07:59
LAM-certificates.pdf
26 жовтня 2018 07:59
certificates.pdf
26 жовтня 2018 07:59
Sertifikat_Zirka_vid_2017_08_09_Knyzhky.pdf
26 жовтня 2018 07:59
2.jpg
26 жовтня 2018 07:59
1.jpg
26 жовтня 2018 07:59
cubika-certificates.pdf
26 жовтня 2018 07:59
10.jpg
26 жовтня 2018 07:59
Висновок ДСЕЕ SIGETA.pdf
26 жовтня 2018 07:59
3.jpg
26 жовтня 2018 07:59
13 Сертифікатів СЕС.pdf
26 жовтня 2018 07:59
Термо 1.jpg
26 жовтня 2018 07:59
Сертифікат.pdf
26 жовтня 2018 07:59
1.Витяг ПП УКРДИДАКТИК.pdf
26 жовтня 2018 07:59
9.jpg
26 жовтня 2018 07:59
Sertifikat_Zirka_vid_2018_03_07_Molberty.pdf
26 жовтня 2018 07:59
7.jpg
26 жовтня 2018 07:59
17. Гаранійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ "

ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ "
#2382800295
Відхилено 294 425,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 16:25
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ
#3088620656
Відхилено 294 500,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 16:30
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
Переможець 338 700,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 16:34

Документи

08 листопада 2018 16:25
Електронний підпис
08 листопада 2018 16:24
протокол 1031

Документи

08 листопада 2018 16:30
Електронний підпис
08 листопада 2018 16:29
протокол 1032
08 листопада 2018 16:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
08 листопада 2018 16:32
протокол 1033

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2018 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
338 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
08 листопада 2018 16:32
протокол 1033

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 15:57
протокол та ду 2 укладений
20 грудня 2018 15:54
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 15:48
протокол та ду 2.PDF зміни до договору
20 грудня 2018 15:46
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 16:01
ду 1.docx зміни до договору
30 листопада 2018 15:48
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 10:06
договір 399 укладений
19 листопада 2018 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну постачання товару
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 399
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинення дії договору в односторонньому порядку
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 399
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Недотримання Виконавцем строків поставки товару