Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво (Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва) (ДК 021:2015 – 45243000-2 Укріплення берегових ліній)
Очікувана вартість
88 688 268,00 UAH
UA-2018-10-10-002596-c c1c2479ca490467984afc22b98329c15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 23:45
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 23:45
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 11:04
Очікувана вартість: 88 688 268,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90 %

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
650-799 днів: 30%
800-999 днів: 20%
1000-1169 днів: 10%
1170 і більше днів: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-22-000005 ● ed2c83348c6b4f68a1fbdc452591a49d
  • Статус: завершено ● Дата: 22 березня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2019 12:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.01.2019 № 8
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.01.2019 № 8

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-19-002811-a 19.11.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2018-10-10-002596-c 10.10.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2018-08-27-000172-c 27.10.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-09-20-000237-b 09.20.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-29 11:36:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу «Нове будівництво (Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва)» ДК 021:2015 – 45243000-2 Укріплення берегових ліній, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-10-002596-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 13.11.2018 № 1069 до 31 грудня 2021 року шляхом укладання додаткової угоди від 19.11.2018 № 1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 17:04:03

Про надання пояснень

Згідно з вимогами частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Відповідно до остаточної тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Міськбудінвест» строк виконання робіт становить 791 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю у відповідності до календарного графіку виконання робіт. Договір підписано 13.11.2018, тобто, вказаний строк спливає 12.01.2021 (з правом дострокового виконання робіт за договором).
Під час укладання договору була допущена технічна помилка у пункті 11.1 договору, а саме, невірно зазначений рік.
З метою приведення умов договору у відповідність до вимог Закону, виникла необхідність укласти додаткову угоду № 1 до договору, якою змінити у пункті 11.1 договору 2020 рік на 2021.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Міськбудінвест 88 056 519,93
UAH з ПДВ
88 056 519,93
UAH з ПДВ
1.4285714286 61 639 563.95 Документи
ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" 88 680 848,19
UAH з ПДВ
88 680 848,19
UAH з ПДВ
1.1428571429 77 595 742.16 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК КЛАСИК" 88 392 494,30
UAH з ПДВ
88 392 494,30
UAH з ПДВ
1 88 392 494.30 Документи

Публічні документи

07 листопада 2018 11:26
Електронний підпис
07 листопада 2018 11:21
Зведений кошт розрахунок
07 листопада 2018 11:21
Договірна ціна
07 листопада 2018 11:21
Відсутність заборгованності
07 листопада 2018 11:21
Представник корупція
07 листопада 2018 11:21
Довідка корупц правопорушень
07 листопада 2018 11:21
Участник корупція
07 листопада 2018 11:21
Протокол зборів
07 листопада 2018 11:21
Довідка несудимість директор
07 листопада 2018 11:21
Баланс
07 листопада 2018 11:21
Довідка баланс
25 жовтня 2018 23:26
Електронний підпис
25 жовтня 2018 23:24
45.Проект_договора.pdf
25 жовтня 2018 23:24
44.Розрахунок_з_п.pdf
25 жовтня 2018 23:24
43.Ліцензія_дозвіл.pdf
25 жовтня 2018 23:24
36.Тендерна_пропозиція.pdf
25 жовтня 2018 23:23
35.Заг_відомості_участн.pdf
25 жовтня 2018 23:23
34.Ліцензія субпідряд.pdf
25 жовтня 2018 23:23
31.Дозвіл субпідряд.pdf
25 жовтня 2018 23:23
27.Лист згода субпідряд.pdf
25 жовтня 2018 23:23
Гарантія МБІ.zip
25 жовтня 2018 23:23
21.Доверенность.pdf
25 жовтня 2018 23:23
20.Календарн_графік.pdf
25 жовтня 2018 23:23
19.Сертифікет_коштор.pdf
25 жовтня 2018 23:23
16.Зведений КР.pdf
25 жовтня 2018 23:23
15.Договірна_ціна.pdf
25 жовтня 2018 23:23
12.антикор_прогр.pdf
25 жовтня 2018 23:23
9.Довідка_банкрутство.pdf
25 жовтня 2018 23:23
7.Довідка.pdf
25 жовтня 2018 23:23
2.Договіра_оренди_мех.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 20:27
Електронний підпис
25 жовтня 2018 19:53
виписка з ЄДР.PDF
25 жовтня 2018 19:53
Ліцензія.pdf
25 жовтня 2018 19:53
17. Статут.pdf
25 жовтня 2018 19:53
код.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст. 17 п2.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Паспорт директора.pdf
25 жовтня 2018 19:53
ст 17 п7.pdf
25 жовтня 2018 19:53
1.2 Договір техніка.pdf
25 жовтня 2018 19:53
1.1 Договір оренди база.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст 17 п 1 ч.1.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст.17 п7.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст.17 п5.pdf
25 жовтня 2018 19:53
лок кошт на буд 6.pdf
25 жовтня 2018 19:53
ст.17 п4.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст.17 п3.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст.17 п 6.pdf
25 жовтня 2018 19:53
лок кошт на буд 7.pdf
25 жовтня 2018 19:53
лок кошт на буд 4.pdf
25 жовтня 2018 19:53
лок кошт на буд 3.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Лок кошт на буд 2.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Лок кошт на буд 1.pdf
25 жовтня 2018 19:53
лок кош на буд 5.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Календарний графік.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Договірна ціна.pdf
25 жовтня 2018 19:52
Довідка ст. 17 п9.pdf
25 жовтня 2018 19:52
Довідка про описки.pdf
25 жовтня 2018 19:52
Відомості ресурсів.pdf
25 жовтня 2018 19:52
Відомості ресурсів 1.pdf
25 жовтня 2018 19:52
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Міськбудінвест

ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК КЛАСИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Міськбудінвест
#31175387
Переможець 88 056 519,93
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 11:29

Документи

02 листопада 2018 11:29
Електронний підпис
02 листопада 2018 11:25
повідомлення_002(2).pdf
02 листопада 2018 11:25
протокол 409-18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2018 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Міськбудінвест
#31175387
88 056 519,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2018 11:29
Електронний підпис
02 листопада 2018 11:25
повідомлення_002(2).pdf
02 листопада 2018 11:25
протокол 409-18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2018 16:05
Рус протока.pdf укладений
14 листопада 2018 16:04
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 23:22
ДУ №6 від 08.12.2020 до дог №1069 Русанівська протока.pdf укладений
08 грудня 2020 23:21
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 16:39
ДУ №5 від 28.02.2020 до дог 1069 Русанівс протока (1).pdf зміни до договору
28 лютого 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 16:28
ДУ №4 від 09.12.19 до дог 1069 Руспротока.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 09:38
ДУ № 3 від 25.07.2019 до дог 1069 від 13.11.2018 Рус. протока.pdf зміни до договору
26 липня 2019 09:30
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 15:32
ДУ №1 від 19.11.2018 до дог 1069 Русанівська протока(1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:29
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 23:19
14122018160211.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 23:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 1069
Договір:
Номер додаткової угоди: 1069
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічні помилки, додаткова від 19.11.2018
Номер договору про закупівлю: 1069
Договір:
Номер додаткової угоди: 1069
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 1.3, 13.1 Договору від 13.11.2018 №1069 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього залишається незмінною. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) вiд 25.04.2019 №765 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) від 09 січня 2019 №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2019 році» у зв’язку із наявністю бюджетних призначень по КПКВ 2817310, КЕКВ 3210 по об’єкту «Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва» , оплата за роботи, що будуть виконані у 2019році, загальною вартістю 24350000,00 грн (двадцять чотири мільйони триста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 4058333,33 грн буде здійснена за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету по КПКВ 2817310 КЕКВ 3210. 3. Bci iншi умови Договору, не змiненi цiєю Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1069
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктам 13.1 Договору від 13.11.2018 №1069 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього Договору залишається незмінною. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) вiд 22.11.2019 №2015 збільшується фінансування в 2019 році за об’єктом «Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва». 3. Внесення уточнення до Договоріної ціни (додаток №1) та викладення її у новій редакції. 4. Викладення додатку №3 « План фінансування» у новій редакції. 5. Bci iншi умови Договору, не змiненi цiєю Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1069
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 13.1 Договору від 13.11.2018 №1069 (далі – Договір), Сторони дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього залишається незмінною. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вiд 28.12.2019 №2290 оплата за об’єктом «Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва» у 2020 році буде здійснена за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету за КПКВ 2817310, КЕКВ 3210. 3. Внесення змін до реквізитів Замовника та Виконавця. 4. Внесення змін до додатку №3 до Договору «План фінансування» та викладення його у новій редакції що додається. 5. Bci iншi умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1069
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 81 583 046,32
UAH (в тому числі ПДВ 13 597 174,39 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Зменшити обсяги закупівлі за Договором на суму 6 473 473,61 грн. (шість мільйонів чотириста сімдесят три тисячі чотириста сімдесят три гривні 61 копійка) з ПДВ. 2. Оплачено виконані роботи по Договору на суму 81 583 046,32 грн. 3. За згодою Сторін розірвати Договір з моменту підписання Додаткової угоди. 4. Додатки до Договору викладаються у новій редакції.