Нове будівництво (Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва) (ДК 021:2015 – 45243000-2 Укріплення берегових ліній)
Очікувана вартість
88 688 268,00 UAH
UA-2018-10-10-002596-c c1c2479ca490467984afc22b98329c15
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт замовника: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа замовника: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 23:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 23:45
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 11:04
Очікувана вартість: 88 688 268,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 440 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90 %

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
650-799 днів: 30%
800-999 днів: 20%
1000-1169 днів: 10%
1170 і більше днів: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-22-000005 ● ed2c83348c6b4f68a1fbdc452591a49d
  • Статус: завершено ● Дата: 22 березня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-22 12:17:51
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.01.2019 № 8
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.01.2019 № 8

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-19-002811-a 19.11.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2018-10-10-002596-c 10.10.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2018-08-27-000172-c 27.10.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-09-20-000237-b 09.20.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-29 11:36:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу «Нове будівництво (Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва)» ДК 021:2015 – 45243000-2 Укріплення берегових ліній, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-10-002596-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 13.11.2018 № 1069 до 31 грудня 2021 року шляхом укладання додаткової угоди від 19.11.2018 № 1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 17:04:03

Про надання пояснень

Згідно з вимогами частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Відповідно до остаточної тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Міськбудінвест» строк виконання робіт становить 791 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю у відповідності до календарного графіку виконання робіт. Договір підписано 13.11.2018, тобто, вказаний строк спливає 12.01.2021 (з правом дострокового виконання робіт за договором).
Під час укладання договору була допущена технічна помилка у пункті 11.1 договору, а саме, невірно зазначений рік.
З метою приведення умов договору у відповідність до вимог Закону, виникла необхідність укласти додаткову угоду № 1 до договору, якою змінити у пункті 11.1 договору 2020 рік на 2021.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» , 23505151, Україна, м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Нове будівництво (Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва) (ДК 021:2015 – 45243000-2 Укріплення берегових ліній), 88688268UAH, 45243000-2, ДК021, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: c1c2479ca490467984afc22b98329c15, 2018-10-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2018 рік, тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 18.10.2018 № 382/18, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Міськбудінвест», протокол засідання тендерного комітету КП «Плесо» від 01.11.2018 № 409/18, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.11.2018 № 1069, додаткові угоди до договору від 19.11.2018 № 1 та від 13.12.2018 № 2., 06 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Міськбудінвест 88 056 519,93
UAH з ПДВ
88 056 519,93
UAH з ПДВ
1.4285714286 61 639 563.95 Документи
ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" 88 680 848,19
UAH з ПДВ
88 680 848,19
UAH з ПДВ
1.1428571429 77 595 742.16 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК КЛАСИК" 88 392 494,30
UAH з ПДВ
88 392 494,30
UAH з ПДВ
1 88 392 494.30 Документи

Публічні документи

07 листопада 2018 11:26
sign.p7s
07 листопада 2018 11:21
Зведений кошт розрахунок
07 листопада 2018 11:21
Договірна ціна
07 листопада 2018 11:21
Відсутність заборгованності
07 листопада 2018 11:21
Представник корупція
07 листопада 2018 11:21
Довідка корупц правопорушень
07 листопада 2018 11:21
Участник корупція
07 листопада 2018 11:21
Протокол зборів
07 листопада 2018 11:21
Довідка несудимість директор
07 листопада 2018 11:21
Баланс
07 листопада 2018 11:21
Довідка баланс
25 жовтня 2018 23:26
sign.p7s
25 жовтня 2018 23:24
45.Проект_договора.pdf
25 жовтня 2018 23:24
44.Розрахунок_з_п.pdf
25 жовтня 2018 23:24
43.Ліцензія_дозвіл.pdf
25 жовтня 2018 23:24
36.Тендерна_пропозиція.pdf
25 жовтня 2018 23:23
35.Заг_відомості_участн.pdf
25 жовтня 2018 23:23
34.Ліцензія субпідряд.pdf
25 жовтня 2018 23:23
31.Дозвіл субпідряд.pdf
25 жовтня 2018 23:23
27.Лист згода субпідряд.pdf
25 жовтня 2018 23:23
Гарантія МБІ.zip
25 жовтня 2018 23:23
21.Доверенность.pdf
25 жовтня 2018 23:23
20.Календарн_графік.pdf
25 жовтня 2018 23:23
19.Сертифікет_коштор.pdf
25 жовтня 2018 23:23
16.Зведений КР.pdf
25 жовтня 2018 23:23
15.Договірна_ціна.pdf
25 жовтня 2018 23:23
12.антикор_прогр.pdf
25 жовтня 2018 23:23
9.Довідка_банкрутство.pdf
25 жовтня 2018 23:23
7.Довідка.pdf
25 жовтня 2018 23:23
2.Договіра_оренди_мех.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 20:27
sign.p7s
25 жовтня 2018 19:53
виписка з ЄДР.PDF
25 жовтня 2018 19:53
Ліцензія.pdf
25 жовтня 2018 19:53
17. Статут.pdf
25 жовтня 2018 19:53
код.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст. 17 п2.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Паспорт директора.pdf
25 жовтня 2018 19:53
ст 17 п7.pdf
25 жовтня 2018 19:53
1.2 Договір техніка.pdf
25 жовтня 2018 19:53
1.1 Договір оренди база.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст 17 п 1 ч.1.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст.17 п7.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст.17 п5.pdf
25 жовтня 2018 19:53
лок кошт на буд 6.pdf
25 жовтня 2018 19:53
ст.17 п4.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст.17 п3.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Ст.17 п 6.pdf
25 жовтня 2018 19:53
лок кошт на буд 7.pdf
25 жовтня 2018 19:53
лок кошт на буд 4.pdf
25 жовтня 2018 19:53
лок кошт на буд 3.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Лок кошт на буд 2.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Лок кошт на буд 1.pdf
25 жовтня 2018 19:53
лок кош на буд 5.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Календарний графік.pdf
25 жовтня 2018 19:53
Договірна ціна.pdf
25 жовтня 2018 19:52
Довідка ст. 17 п9.pdf
25 жовтня 2018 19:52
Довідка про описки.pdf
25 жовтня 2018 19:52
Відомості ресурсів.pdf
25 жовтня 2018 19:52
Відомості ресурсів 1.pdf
25 жовтня 2018 19:52
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 18:13
sign.p7s
25 жовтня 2018 18:11
Ліцензія дозвіл ПДВ.pdf
25 жовтня 2018 18:11
Інші документи.pdf
25 жовтня 2018 18:11
Довідка про досвід.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Міськбудінвест
#31175387
Переможець 88 056 519,93
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 11:29

Документи

02 листопада 2018 11:29
sign.p7s
02 листопада 2018 11:25
повідомлення_002(2).pdf
02 листопада 2018 11:25
протокол 409-18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2018 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Міськбудінвест
#31175387
88 056 519,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2018 11:29
sign.p7s
02 листопада 2018 11:25
повідомлення_002(2).pdf
02 листопада 2018 11:25
протокол 409-18.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 листопада 2018 16:05
Рус протока.pdf укладений
14 листопада 2018 16:04
sign.p7s зміни до договору
26 липня 2019 09:38
ДУ № 3 від 25.07.2019 до дог 1069 від 13.11.2018 Рус. протока.pdf зміни до договору
26 липня 2019 09:30
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 15:32
ДУ №1 від 19.11.2018 до дог 1069 Русанівська протока(1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:29
sign.p7s зміни до договору
14 грудня 2018 23:19
14122018160211.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 23:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 1069
Договір:
Номер додаткової угоди: 1069
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічні помилки, додаткова від 19.11.2018
Номер договору про закупівлю: 1069
Договір:
Номер додаткової угоди: 1069
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 1.3, 13.1 Договору від 13.11.2018 №1069 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього залишається незмінною. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) вiд 25.04.2019 №765 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) від 09 січня 2019 №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2019 році» у зв’язку із наявністю бюджетних призначень по КПКВ 2817310, КЕКВ 3210 по об’єкту «Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва» , оплата за роботи, що будуть виконані у 2019році, загальною вартістю 24350000,00 грн (двадцять чотири мільйони триста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 4058333,33 грн буде здійснена за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету по КПКВ 2817310 КЕКВ 3210. 3. Bci iншi умови Договору, не змiненi цiєю Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1069
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку