Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
новорічні подарунки
Christmas set
Christmas set
Очікувана вартість
6 285 095,00 UAH
UA-2018-10-10-002437-c ● 53c402fda19b4347a52cad89d4d9f948
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти та науки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145398 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134 |
Контактна особа: |
Кольва Катерина Вікторовна +380487761146 uo.fev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of the Odessa City Council |
National ID: | 02145398 |
Contact point: |
Аntonyk Irina +380487761146 uo.fev@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2018 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2018 17:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2018 17:56 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2018 12:48 |
Очікувана вартість: | 6 285 095,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 425,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 188552.85 UAH |
Publication date: | 10 жовтня 2018 17:52 |
Enquiries until: | 02 листопада 2018 17:56 |
Complaints submission until: | до 08 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 листопада 2018 17:56 |
Information
Estimated total value: | 6 285 095 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 31 425 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95726 наб
новорічні подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65039, Україна, Одеська область, Одеса, заклади освіти м.Одеси
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Christmas set
CPV: 15840000-8
Період постачання:
по 11 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2018 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2018 15:29 |
Перелік змін.docx | |
11 жовтня 2018 12:00 |
Тендерна документація (новорічні подарунки).doc | |
10 жовтня 2018 17:52 |
Тендерна документація (новорічні подарунки).doc | |
10 жовтня 2018 17:52 |
Проект договору.docx | |
10 жовтня 2018 17:52 |
Технічні вимоги.docx | |
10 жовтня 2018 17:52 |
Цінова Пропозиція.docx |
11 жовтня 2018 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 жовтня 2018 15:29 |
Перелік змін.docx
|
||||||
11 жовтня 2018 12:00 |
Тендерна документація (новорічні подарунки).doc
|
||||||
10 жовтня 2018 17:52 |
Тендерна документація (новорічні подарунки).doc
|
||||||
10 жовтня 2018 17:52 |
Проект договору.docx
|
||||||
10 жовтня 2018 17:52 |
Технічні вимоги.docx
|
||||||
10 жовтня 2018 17:52 |
Цінова Пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якість цукерок
Дата подання: 12 жовтня 2018 15:47
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 15:11
В додатку 3 до ТД зазначено "цукерки глазуровані шоколадною або молочно-шоколадною глазурю". Чи мається на увазі саме шоколадна глазурь? Чи можна запропонувати у кондитерській?
Відповідь: Доброго дня!
Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації визначено технічні вимоги щодо якості продукції, а саме: цукерки глазуровані шоколадною або молочно-шоколадною глазур’ю. Продукція у кондитерській глазурі не відповідає технічним умовам закупівлі через вміст жирів – замінників у своєму складі, що призводить до погіршення якості запропонованого товару.
Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації визначено технічні вимоги щодо якості продукції, а саме: цукерки глазуровані шоколадною або молочно-шоколадною глазур’ю. Продукція у кондитерській глазурі не відповідає технічним умовам закупівлі через вміст жирів – замінників у своєму складі, що призводить до погіршення якості запропонованого товару.
Доставка
Дата подання: 12 жовтня 2018 15:49
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 15:16
Надайте уточнення: яка кількість подарунків має бути доставлена на кожну конкретну адресу
Відповідь: Доброго дня!
Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Відповідно до п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації передбачено порядок доставки товару, а саме: Товар повинен бути поставлений в повному обсязі, в кожен заклад освіти м. Одеси (згідно з Дислокацією) на протязі трьох робочих днів після отримання замовлення від закладів освіти, але не пізніше 11.12.2018 року.
Таким чином, така інформація буде надано переможцю.
Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Відповідно до п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації передбачено порядок доставки товару, а саме: Товар повинен бути поставлений в повному обсязі, в кожен заклад освіти м. Одеси (згідно з Дислокацією) на протязі трьох робочих днів після отримання замовлення від закладів освіти, але не пізніше 11.12.2018 року.
Таким чином, така інформація буде надано переможцю.
Зміни до ТД
Дата подання: 01 листопада 2018 17:17
Дата відповіді: 05 листопада 2018 14:37
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності складських приміщень на території м.Одеси, яка не дає змоги прийняти участь у закупівлі для компаній, які мають склади та виробничі приміщення, розташовані в іншому регіоні, та можуть забезпечити виробництво та постачання новорічних подарунків до закладів Замовника
Відповідь: Доброго дня!
Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Наявність складського приміщення на території
м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сирітам в заклади освіти м. Одеси.
Оскільки, Додатком 3 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (понад 140 адрес), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога Замовника щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі.
Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Наявність складського приміщення на території
м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сирітам в заклади освіти м. Одеси.
Оскільки, Додатком 3 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (понад 140 адрес), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога Замовника щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-10-002437-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ФУД", Код ЄДРПОУ:40696024
Дата подання: 31 жовтня 2018 11:31
Логістика
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності складських приміщень на території м.Одеси, яка не дає змоги прийняти участь у закупівлі для компаній, які мають склади та виробничі приміщення, розташовані в іншому регіоні, та можуть забезпечити виробництво та постачання новорічних подарунків до закладів Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2018 14:45
Доброго дня!
Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Наявність складського приміщення на території м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сирітам в заклади освіти м. Одеси.
Оскільки, Додатком 3 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (понад 140 адрес), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога Замовника щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі.
Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Наявність складського приміщення на території м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сирітам в заклади освіти м. Одеси.
Оскільки, Додатком 3 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (понад 140 адрес), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога Замовника щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 листопада 2018
Найменування: | Департамент освіти та науки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145398 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
6 285 095,00
UAH з ПДВ
|
6 252 438,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
6 261 792,90
UAH з ПДВ
|
6 261 792,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Переможець |
6 252 438,80
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2018 15:05
|
Додаткова угода новорічні подарунки.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2018 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2018 12:28
|
Договір | зміни до договору |
11 грудня 2018 12:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна терміну поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 22Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22Д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |