Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
1 135 461,00 UAH
UA-2018-10-10-001764-c 0f0b417699e94dec8d5655a1148c28ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Скорик

+380504883355 kpks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНІ СИСТЕМИ" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40286862
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., м. Енергодар, вул. Комсомольська, буд. 105, оф. 143
Контактна особа: Сергій Скорик
+380504883355
kpks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2018 15:24
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 15:24
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 14:14
Очікувана вартість: 1 135 461,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 677,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька область, Енергодар, Молодіжна б.105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2018 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 15:29
Додаток № 7-Опитувальник фіз особи.xls
10 жовтня 2018 15:29
Додаток № 6-Опитувальник юр-особи.xls
10 жовтня 2018 15:29
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000022 ● 16a8ecd42b77439abbf45c23a40e50ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

20.03.2019 № 81

Київ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-10-10-001764-c 10.10.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»

В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З приводу встановленого порушення в частині своєчасності укладання Замовником договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Тесла-Монтаж» та своєчасності оприлюднення договору, маємо пояснити наступне: Відповідні договори повинні, згідно вимог чинного законодавства пройти погодження з розпорядником комунальних коштів та майна, в нашому випадку це Управління комунальної власності Енергодарської міської ради, а також пройти реєстрацію у міському управлінні Державної казначейської служби. Комунальним підприємством «Комунальні системи» Енергодарської міської ради було вчасно укладено договір та надано для проходження процедури погодження і реєстрації. Перебуваючи на погодженні у розпорядника комунального майна та потім на реєстрації в управлінні Державної казначейської служби пройшов певний час, у зв’язку з чим сплив 20-денний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір, встановлений ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, враховуючи вищевикладене, наміру порушення законодавства про закупівлю, або приховування інформації про закупівлю у комунального підприємства «Комунальні системи» Енергодарської міської ради не було. Також повідомляємо, що додатки до договору підряду від 23.11.2018р. , які є його невід’ємною частиною, а саме: додаток 1 «договірна ціна», додаток 2 «кошторис та дефектний акт», додаток 3 «календарний план виконання робіт», будуть оприлюднені в електронній системі закупівель.

2019-04-13 17:34:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-05-16-000003

НАКАЗ

16.05.2019 № 71


Запоріжжя



Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 20 травня 2019 року проведення перевірки закупівлі UA-2018-10-10-001764-c, здійсненої комунальним підприємством "Комунальні системи "Енергодарської міської ради".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Г. ВАЩЕНКО

2019-05-16 11:30:31


Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

За результатами аналізу інформації про усунення порушення оприлюдненої через електрону систему закупівель встановлено, що 13.04.2019 Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення додатків до договору підряду від 23.11.2018 № 22-18.

2019-04-24 17:09:26

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" 946 217,49
UAH
946 217,49
UAH
Документи
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ" 1 100 000,00
UAH
1 100 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 16:51
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2018 16:51
питальник.pdf
02 листопада 2018 16:51
ліцензія.pdf
02 листопада 2018 16:51
дозвіл.pdf
02 листопада 2018 16:51
довідка з банку.pdf
02 листопада 2018 16:51
відсутність судимості.pdf
02 листопада 2018 16:51
антикорупційна програма.pdf
25 жовтня 2018 16:55
VATRA-2018-UKR_DTU42U.pdf
25 жовтня 2018 16:55
VATRA-2018-UKR_DSU05U.pdf
25 жовтня 2018 16:55
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2018 16:55
Тех. специфікація.pdf
25 жовтня 2018 16:55
Статут.pdf
25 жовтня 2018 16:55
протоколи.pdf
25 жовтня 2018 16:55
протокол 1 2018.pdf
25 жовтня 2018 16:55
паспорт.pdf
25 жовтня 2018 16:55
Паспорт ДТУ48У.pdf
25 жовтня 2018 16:55
Паспорт ДСУ 05У.pdf
25 жовтня 2018 16:55
опитувальник.pdf
25 жовтня 2018 16:55
наказ про призначення.pdf
25 жовтня 2018 16:55
Ліцензія.pdf
25 жовтня 2018 16:55
захист довкілля.pdf
25 жовтня 2018 16:55
Дозвіл.pdf
25 жовтня 2018 16:55
договір підряду.pdf
25 жовтня 2018 16:55
довідка підтвердження.pdf
25 жовтня 2018 16:55
Гарант. лист.pdf
25 жовтня 2018 16:55
відгуки.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 13:24
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2018 13:24
Технічні вимоги.pdf
25 жовтня 2018 13:24
Субпідрядник.pdf
25 жовтня 2018 13:24
Статут.pdf
25 жовтня 2018 13:24
МТБ.pdf
25 жовтня 2018 13:24
Гарантійний строк.pdf
25 жовтня 2018 13:24
Відсутність підстав.pdf
25 жовтня 2018 13:24
Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛА - МОНТАЖ"

ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛА - МОНТАЖ"
#35329474
Переможець 946 217,49
UAH
30 жовтня 2018 11:37

Документи

30 жовтня 2018 11:37
Електронний підпис
30 жовтня 2018 11:35
Протокол Тесла.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2018 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛА - МОНТАЖ"
#35329474
946 217,49
UAH
Документи

Документи

30 жовтня 2018 11:37
Електронний підпис
30 жовтня 2018 11:35
Протокол Тесла.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 09:25
IMG_0002.pdf укладений
12 квітня 2019 09:21
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2019 08:15
IMG_0001.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 08:14
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 11:16
договір поточний ремонт.pdf укладений
23 листопада 2018 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зведений кошторисний розрахунок, дефектний акт, графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 22-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 872 098,67
UAH