Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-вишукувальних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт дороги по вул.Гагаріна та вул.Чапаєва в селі Вербуватівка, Юр'ївського району, Дніпропетровського району"
Очікувана вартість
421 297,23 UAH
UA-2018-10-10-001679-c 1f982753a3d14d76b9901e02d1c31df9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-вишукувальних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт дороги по вул.Гагаріна та вул.Чапаєва в селі Вербуватівка, Юр'ївського району, Дніпропетровського району"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51326, Україна, Дніпропетровська область, с.Вербуватівка, вул. Гагаріна, Чапаєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

10 жовтня 2018 15:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-001199 ● e897c3167a9f48328f408ef3c597fea9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.11.2018 № 259

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.11.2018 № 259


Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-15 18:40:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі з виконання проектно-вишукувальних робіт за об'єктом «Капітальний ремонт дороги по вул. Гагаріна та вул. Чапаєва в селі Вербуватівка, Юр'ївського району, Дніпропетровського району» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-10-001679-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятою статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що предмет закупівлі визначено із використанням коду 71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-20 20:16:16

Пояснення

Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне.

Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а також роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 (Мінекономрозвитку України) встановлено, що проектування належить саме до робіт, а не до послуг. У зв’язку з чим, замовником згідно ст. 2 Закону України не застосовувалась процедура, встановлена ст. 12 Закону України (вимоги Закону України застосовується, якщо вартість закупівлі робіт дорівнює або перевищує 1,5 млн гривень – ст. 2 Закону України);

Разом з тим, відповідно до вимог Закону України та листів Мінекономрозвитку України, щодо визначення предмета закупівлі повідомляємо, що замовником було обрано найбільш відповідний код (показник) Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 №1749 для вказаного виду робіт – 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» національного класифікатора України;

Також повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства замовником складено та затверджено додаток до річного плану закупівлі зі змінами з відображенням даної закупівлі, щодо ID номеру то повідомляємо, що електронною системою присвоєний №UA-P-2018-11-19-002439-c.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2018-12-10 16:24:36

Заперечення до висновку

Замовник не згоден з висновком, щодо наявності порушення законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі «Виконання проектно-вишукувальних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт дороги по вул.Гагаріна та вул.Чапаєва в селі Вербуватівка, Юр'ївського району, Дніпропетровського району"», зокрема стосовно недотримання норм статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон України), оскільки висновок з викладеною у ньому інформацією є безпідставними, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам.
На підставі наведеного, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2018

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник оприлюднив додаток до річного плану закупівель щодо проведення закупівлі з виконання проектно-вишукувальних робіт по об'єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Гагаріна та вул. Чапаєва в селі Вербуватівка, Юр'ївського району, Дніпропетровського району» (UA-P-2018-11-19-002439-c) після оприлюднення звіту про укладені договори, чим недотримав норми статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву 14.12.2018 щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі про встановлення та усунення порушення
Дата публікації: 17 грудня 2018

Документи:

17 грудня 2018 16:53
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

RISK2-5_2

RISK2-5_3

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Світла Тетяна Володимирівна
#3154111204
Переможець 421 297,23
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 15:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 15:17
201.PDF укладений
10 жовтня 2018 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 410 908,23
UAH з ПДВ