Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії загальної практики-сімейної медицини з вбудованим житлом для лікаря в с. Чемужівка по вул. Селянській, 2-б Зміївського району Харківської області
Очікувана вартість
9 846 778,00 UAH
UA-2018-10-10-001660-a 3b573a5278dc425d88fb245578b86b8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костенко Олена

380574731207 zrcpmsd.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Зміївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Зміївської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 38897677
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., Зміїв, 6-ї Стрілецької дивізії, 1
Контактна особа: Костенко Олена
380574731207
zrcpmsd.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018 18:59
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 15:46
Очікувана вартість: 9 846 778,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 467,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначена в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії загальної практики-сімейної медицини з вбудованим житлом для лікаря в с. Чемужівка по вул. Селянській, 2-б Зміївського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63430, Україна, Харківська область, Чемужівка, вул.Селянська,2-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2018 20:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 20:55
Додатки 5-9.pdf
10 жовтня 2018 20:55
ТД Чемужовка.pdf
10 жовтня 2018 20:55
Додатки 1-4.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС" 9 749 038,80
UAH з ПДВ
9 749 038,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС" 9 779 797,20
UAH з ПДВ
9 779 797,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК" 9 822 130,00
UAH з ПДВ
9 822 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 19:35
Електронний підпис
26 жовтня 2018 19:34
G4856.18.7z
26 жовтня 2018 19:34
Довідка АТ КІБ.pdf.p7s
26 жовтня 2018 19:34
Довідка АТ КІБ.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 21:44
довидки переможця.pdf
28 жовтня 2018 08:25
Електронний підпис
28 жовтня 2018 08:24
Технічне завдання.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Статутні.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Статистика.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Ст. 17.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Проект договору.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Лист згода.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Дозвіл субпідряд.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Договір оренди.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Довідка субпідряд.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Довідка працівники.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Довідка обладнання.pdf
28 жовтня 2018 08:24
Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2018 08:24
гарантия 7061.zip

Публічні документи

26 жовтня 2018 16:27
Проект договору.pdf
26 жовтня 2018 16:27
Кошторис.pdf
26 жовтня 2018 16:27
Довідки.pdf
26 жовтня 2018 16:27
Довідка працівники.pdf
26 жовтня 2018 16:27
Довідка обладнання.pdf
26 жовтня 2018 16:27
Аналогічні договори.pdf
26 жовтня 2018 16:27
Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2018 16:27
Ст 17.pdf
26 жовтня 2018 16:27
Статут.pdf
26 жовтня 2018 16:27
Уставнi.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"

ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
Відхилено 9 749 038,80
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 14:55
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС"
#39674290
Переможець 9 779 797,20
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 14:08

Документи

31 жовтня 2018 14:53
Електронний підпис
31 жовтня 2018 14:51
Цвет_0002.PDF

Документи

01 листопада 2018 14:07
Електронний підпис
01 листопада 2018 14:05
Цвет_0003.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС"
#39674290
9 779 797,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2018 14:07
Електронний підпис
01 листопада 2018 14:05
Цвет_0003.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 08:32
Key-6.dat зміни до договору
27 грудня 2019 16:04
додат. угода_ 4 .PDF зміни до договору
27 грудня 2019 16:04
додат. угода_ 4 .PDF зміни до договору
27 грудня 2019 16:04
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 11:08
додат.угода_3 .PDF зміни до договору
10 грудня 2019 11:02
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 10:34
Додаткова угода 1 (2).pdf зміни до договору
16 листопада 2018 10:33
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 09:17
додаткова угода №1.PDF зміни до договору
16 листопада 2018 09:15
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 14:50
Цвет_0003.PDF укладений
15 листопада 2018 14:39
Цвет_.PDF укладений
15 листопада 2018 14:34
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 14:34
Цвет_0002.PDF укладений
15 листопада 2018 14:32
Цвет_0001.PDF укладений
15 листопада 2018 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору № 60/2018 від 15.11.2018 згідно змісту Додоткової угоди №1 від 16.11.2018р.: "Враховуючи фактичне (наявне) фінансування на 2018 рік у розмірі 6 569 473,00грн., викласти п.3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 9 779 797,20грн( дев'ять мільйонів сімсот сімдесят дев'ять тисяч сімсот дев'яносто сім гривень,20коп.), в тому числі ПДВ (20%) -1 629 966,20грн. : - фінансування на 2018 рік 6 569 473,00грн. ( шість мільйонів п'ятсот шістдесят дев'ять тисяч чотириста сімдесят три грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ(20%)- 1 094 912,17грн. - за рахунок коштів районного бюджету-480 473,00грн , - за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на кінець 2017р.- 6 089 000,00 грн. ; - фінансування на 2019 рік -3 210 324,20грн. »
Номер договору про закупівлю: 60/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 60/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): (Повторна публікація додаткової угоди №1 у зв'язку з допущенням технічної описки під час підписання додаткової угоди )Внесення змін до Договору № 60/2018 від 15.11.2018 згідно змісту Додоткової угоди №1 від 16.11.2018р.: "Враховуючи фактичне (наявне) фінансування на 2018 рік у розмірі 6 569 473,00грн., викласти п.3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 9 779 797,20грн( дев'ять мільйонів сімсот сімдесят дев'ять тисяч сімсот дев'яносто сім гривень,20коп.), в тому числі ПДВ (20%) -1 629 966,20грн. : - фінансування на 2018 рік 6 569 473,00грн. ( шість мільйонів п'ятсот шістдесят дев'ять тисяч чотириста сімдесят три грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ(20%)- 1 094 912,17грн. - за рахунок коштів районного бюджету-480 473,00грн , - за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на кінець 2017р.- 6 089 000,00 грн. ; - фінансування на 2019 рік -3 210 324,20грн. »
Номер договору про закупівлю: 60/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 60/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору № 60/2018 від 15.11.2018 р. згідно змісту Додаткової угоди № 3 від 10.12.2019 р.. 14. Сума договору після внесення змін : 9 779 797,20 грн. з ПДВ.; ( - профінансовано в 2018 році 6 314 661,60 грн. в т.ч. ПДВ, з них: - за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворилася на кінець 2017 року - 5 656 829,20 грн. ; - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 657 832,40 грн. - фінансування на 2019 рік 3 465 135.60 грн. в т.ч. ПДВ за рахунок коштів районного та обласного бюджетів.). 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 60/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору № 60/2018 від 15.11.2018 р. згідно змісту Додаткової угоди № 4 від 26.12.2019 р.. 14. Сума договору після внесення змін : 9 779 797,20 грн. з ПДВ.; ( - профінансовано в 2018 році 6 314 661,60 грн. в т.ч. ПДВ, з них: - за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворилася на кінець 2017 року - 5 656 829,20 грн. ; - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 657 832,40 грн. - зменьшити фінансування на 2019 рік у розмірі 3 465 135.60 грн. в т.ч. ПДВ 577 522,60 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 60/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 314 661,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 052 443,60 UAH)