Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивні панелі та додаткове обладнання для кабінетів біології, хімії та фізики
Очікувана вартість
516 100,00 UAH
UA-2018-10-10-001583-a ● 2a8551053a50452cb0c6de08b6c1af7a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Драновська Світлана +380324751785 trusk_vo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2018 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2018 13:47 |
Очікувана вартість: | 516 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,48% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис характеристик, кількості та обсягів постачання - згідно Додатку 4 Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Інтерактивні панелі та додаткове обладнання для кабінетів біології, хімії та фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2018 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2018 17:33 |
2-ТД-Інтерактивні панелі та додаткове обладнання.doc | |
10 жовтня 2018 17:33 |
2-Додатки до ТД-Інтерактивні панелі та додаткове обладнання.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-10-001583-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 жовтня 2018 15:24
Дата подання: 18 жовтня 2018 15:24
Вимога
Так, тендерна документація містить наступні вимоги, щодо предмету закупівлі – інтерактивна панель:
Wi-Fi 802.11ac 2.4GHz/5GHz. Згідно документації стандартів технології Wi-Fi, протокол 802.11a визначає швидкість передачі даних до 54 Мбіт/с. Зазначимо, що стандарт 802.11n найбільш розповсюджений на даний час, усе сучасне мережеве обладнання є сумісним з ним. До переваг стандарту 802.11n віднесемо зокрема нижчу споживчу потужність та значно більший радіус дії (до 300 метрів), порівняно зі стандартом 802.11а. Інші відмінності між стандартами 802.11 ас над 802.11 b/g/n не впливають на функціональність інтерактивних панелей та має виключно технічний інтерес. Таким чином, вимога щодо стандарту - Wi-Fi 802.11ac 2.4GHz/5GHz створює безпідставну перешкоду для участі в торгах Скаржнику з обладнанням, яке буде дозволяти виконувати функцію Wi-Fi по протоколам 802.11g та 802.11n. не гірше ніж вказаний у тендерній документації Wi-Fi, протокол 802.11aс;
спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального вмісту; …. містить не менше 1100 вбудованих 3Dмоделей освітньої тематики українською мовою. Такій вимозі на ринку України відповідає лише програмна продукція MozaBook. На що хотілося б зазначити, що дана програмна продукція завозиться в Україну та розповсюджується через єдиного дистриб’ютора ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», на підтвердження цього, дана інформація розміщена на офіційному сайті відповідної закордонної компанії https://www.mozaweb.com/uk/Portal/partners?country=UA. Незрозуміло, чому Замовник вимагає не менше 1100 вбудованих 3Dмоделей освітньої тематики українською мовою. Чому не 500 або 2000. Окрім MozaBook жодна програмна продукція, яка представлена на ринку України не містить 1100 вбудованих 3Dмоделей. Кількість моделей, що містить програмне забезпечення не впливає на якість навчального процесу, адже головне не їх кількість, а відповідність вимогам навчальних програм, що використовуються в Україні. Невідомо чи відповідають вбудовані в MozaBook 3Dмоделі освітнім програмам навчання.
лист про надання грифу уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Разом з тим, чинним законодавством не передбачено надання грифів «схвалено для використання в ЗНЗ» та «рекомендовано для використання в ЗНЗ».
Так, відповідно до Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв, який затверджено Наказом МОН України 17.06.2008 № 537, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за N 628/15319:
1.6. Міністерство освіти і науки України встановлює два види грифів: "Затверджено Міністерством освіти і науки України"; "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України".
1.7. Гриф "Затверджено Міністерством освіти і науки України" надають навчальним програмам з предметів інваріантної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів 12-річної школи та підручникам, які мають гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України", пройшли апробацію та моніторингові дослідження у загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах. Рішення про надання грифа "Затверджено Міністерством освіти і науки України" приймається на колегії МОН та затверджується наказом МОН.
1.8. Гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України"… Цей вид грифа надають також іншим навчальним виданням і засобам навчання, які зазначені у пунктах 1.4 та 1.5 цього Порядку (навчально-наочним ігровим посібникам гриф надається після погодження авторського зразка Міжвідомчою художньо-технічною радою з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників МОН (далі - Міжвідомча художньо-технічна рада).
1.5.5. Електронним засобам навчального призначення - засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанні (комп'ютерні програми загально-дидактичного спрямування, електронні таблиці, електронні бібліотеки, слайдтеки, тестові завдання, віртуальні лабораторії тощо).
Отже, спеціалізованому програмному забезпеченню навчального призначення може бути надано лише гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України".
Таким чином, згідно чинного законодавства України неможливо отримати грифу «схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ».
Відповідно, вимога Тендерної документації, щодо надання документів, які підтверджують наявність такого грифу є нереальною до виконання.
Принагідно хочемо зауважити, що ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» стало неодноразовим переможцем аналогічних торгів, що відбулись за замовленням інших замовників (посилання на сайт Прозорро наведені нижче), оскільки надало Лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 05.09.2017 р. №21.1/12-Г-636 у якому «розглянуто інтерактивний програмний комплекс MozaBook, представлений ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», з висновком «Схвалено для використання у навчально-виховному процесі загальнооствітніх навчальних закладах (протокол №7 від 17.08.2017 року).» Таким чином вважаємо, що вимога Тендерної документації про отримання грифу «схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ» була сформована навмисно некваліфіковано не для того, щоб забезпечити вибір програмного забезпечення, яке рекомендовано МОН України, а для того, щоб забезпечити перемогу лише компанії ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», яка має листа з непередбаченим чинним законодавством висновком, якого немає ні в кого іншого, окрім цієї компанії.
За результатом вже проведених іншими замовниками аналогічних закупівель, до тендерної документації яких було внесено аналогічні технічні вимоги, що й до предмету цих Торгів єдиним переможцем завжди обирається ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», як єдиний учасник, що може виконати такі вимоги і це підтверджується матеріалами Прозорро:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-16-001357-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-23-000968-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-26-001844-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-14-002487-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-29-000001-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-24-001180-a
Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих реальною потребою дискримінаційних вимог до предмету закупівлі, не дозволяють Скаржнику та багатьом іншим підприємствам взяти участь та перемогти у Торгах.
Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель, які викладені в ст. ст. 3, 5, 22 «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У відповідності до ч. 9 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження (АМКУ) має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема: зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
У відповідності до ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст. ст. 3, 5, 18, 22, п. 3 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому, просимо внести виправлення до тендерної документації, що надасть можливість приймати участь у закупівлі іншим учасникам ринку та зробити умови для участі конкурентними.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 22.10.2018 № 10760.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2018 18:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
505 464,00
UAH з ПДВ
|
502 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" |
508 716,00
UAH з ПДВ
|
502 716,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Бі-Про |
516 000,00
UAH з ПДВ
|
516 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #36287850 |
Відхилено |
502 710,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2018 22:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" #41253974 |
Переможець |
502 716,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 22:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 00:18
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2018 23:53
|
договір 338.pdf | укладений |
20 листопада 2018 23:52
|