Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні панелі та додаткове обладнання для кабінетів біології, хімії та фізики
Очікувана вартість
516 100,00 UAH
UA-2018-10-10-001583-a 2a8551053a50452cb0c6de08b6c1af7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 19:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2018 13:47
Очікувана вартість: 516 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис характеристик, кількості та обсягів постачання - згідно Додатку 4 Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Інтерактивні панелі та додаткове обладнання для кабінетів біології, хімії та фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-10-001583-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 жовтня 2018 15:24
Вимога
Так, тендерна документація містить наступні вимоги, щодо предмету закупівлі – інтерактивна панель: Wi-Fi 802.11ac 2.4GHz/5GHz. Згідно документації стандартів технології Wi-Fi, протокол 802.11a визначає швидкість передачі даних до 54 Мбіт/с. Зазначимо, що стандарт 802.11n найбільш розповсюджений на даний час, усе сучасне мережеве обладнання є сумісним з ним. До переваг стандарту 802.11n віднесемо зокрема нижчу споживчу потужність та значно більший радіус дії (до 300 метрів), порівняно зі стандартом 802.11а. Інші відмінності між стандартами 802.11 ас над 802.11 b/g/n не впливають на функціональність інтерактивних панелей та має виключно технічний інтерес. Таким чином, вимога щодо стандарту - Wi-Fi 802.11ac 2.4GHz/5GHz створює безпідставну перешкоду для участі в торгах Скаржнику з обладнанням, яке буде дозволяти виконувати функцію Wi-Fi по протоколам 802.11g та 802.11n. не гірше ніж вказаний у тендерній документації Wi-Fi, протокол 802.11aс; спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального вмісту; …. містить не менше 1100 вбудованих 3Dмоделей освітньої тематики українською мовою. Такій вимозі на ринку України відповідає лише програмна продукція MozaBook. На що хотілося б зазначити, що дана програмна продукція завозиться в Україну та розповсюджується через єдиного дистриб’ютора ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», на підтвердження цього, дана інформація розміщена на офіційному сайті відповідної закордонної компанії https://www.mozaweb.com/uk/Portal/partners?country=UA. Незрозуміло, чому Замовник вимагає не менше 1100 вбудованих 3Dмоделей освітньої тематики українською мовою. Чому не 500 або 2000. Окрім MozaBook жодна програмна продукція, яка представлена на ринку України не містить 1100 вбудованих 3Dмоделей. Кількість моделей, що містить програмне забезпечення не впливає на якість навчального процесу, адже головне не їх кількість, а відповідність вимогам навчальних програм, що використовуються в Україні. Невідомо чи відповідають вбудовані в MozaBook 3Dмоделі освітнім програмам навчання. лист про надання грифу уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Разом з тим, чинним законодавством не передбачено надання грифів «схвалено для використання в ЗНЗ» та «рекомендовано для використання в ЗНЗ». Так, відповідно до Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв, який затверджено Наказом МОН України 17.06.2008 № 537, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за N 628/15319: 1.6. Міністерство освіти і науки України встановлює два види грифів: "Затверджено Міністерством освіти і науки України"; "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України". 1.7. Гриф "Затверджено Міністерством освіти і науки України" надають навчальним програмам з предметів інваріантної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів 12-річної школи та підручникам, які мають гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України", пройшли апробацію та моніторингові дослідження у загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах. Рішення про надання грифа "Затверджено Міністерством освіти і науки України" приймається на колегії МОН та затверджується наказом МОН. 1.8. Гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України"… Цей вид грифа надають також іншим навчальним виданням і засобам навчання, які зазначені у пунктах 1.4 та 1.5 цього Порядку (навчально-наочним ігровим посібникам гриф надається після погодження авторського зразка Міжвідомчою художньо-технічною радою з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників МОН (далі - Міжвідомча художньо-технічна рада). 1.5.5. Електронним засобам навчального призначення - засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанні (комп'ютерні програми загально-дидактичного спрямування, електронні таблиці, електронні бібліотеки, слайдтеки, тестові завдання, віртуальні лабораторії тощо). Отже, спеціалізованому програмному забезпеченню навчального призначення може бути надано лише гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України". Таким чином, згідно чинного законодавства України неможливо отримати грифу «схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ». Відповідно, вимога Тендерної документації, щодо надання документів, які підтверджують наявність такого грифу є нереальною до виконання. Принагідно хочемо зауважити, що ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» стало неодноразовим переможцем аналогічних торгів, що відбулись за замовленням інших замовників (посилання на сайт Прозорро наведені нижче), оскільки надало Лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 05.09.2017 р. №21.1/12-Г-636 у якому «розглянуто інтерактивний програмний комплекс MozaBook, представлений ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», з висновком «Схвалено для використання у навчально-виховному процесі загальнооствітніх навчальних закладах (протокол №7 від 17.08.2017 року).» Таким чином вважаємо, що вимога Тендерної документації про отримання грифу «схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ» була сформована навмисно некваліфіковано не для того, щоб забезпечити вибір програмного забезпечення, яке рекомендовано МОН України, а для того, щоб забезпечити перемогу лише компанії ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», яка має листа з непередбаченим чинним законодавством висновком, якого немає ні в кого іншого, окрім цієї компанії. За результатом вже проведених іншими замовниками аналогічних закупівель, до тендерної документації яких було внесено аналогічні технічні вимоги, що й до предмету цих Торгів єдиним переможцем завжди обирається ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», як єдиний учасник, що може виконати такі вимоги і це підтверджується матеріалами Прозорро: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-16-001357-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-23-000968-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-26-001844-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-14-002487-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-29-000001-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-24-001180-a Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих реальною потребою дискримінаційних вимог до предмету закупівлі, не дозволяють Скаржнику та багатьом іншим підприємствам взяти участь та перемогти у Торгах. Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель, які викладені в ст. ст. 3, 5, 22 «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. У відповідності до ч. 9 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження (АМКУ) має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема: зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. У відповідності до ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Враховуючи викладене вище, керуючись ст. ст. 3, 5, 18, 22, п. 3 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому, просимо внести виправлення до тендерної документації, що надасть можливість приймати участь у закупівлі іншим учасникам ринку та зробити умови для участі конкурентними.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 22.10.2018 № 10760.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2018 18:56

Документи подані скаржником

18 жовтня 2018 15:23
Квитанція.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 505 464,00
UAH з ПДВ
502 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 508 716,00
UAH з ПДВ
502 716,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 516 000,00
UAH з ПДВ
516 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 18:48
Електронний підпис
25 жовтня 2018 18:43
Електронний підпис
25 жовтня 2018 18:40
Паспорт код.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Дистрибуція Веско.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Бенефеціарні власники.pdf
25 жовтня 2018 18:40
ВIДОМОСТI ПРО УЧАСНИКА.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Виписка з ЄДР.pdf
25 жовтня 2018 18:40
РЕЄСТР ДОКУМЕНТIВ.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Prestigio Asbis Ukraine.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Asbis.pdf
25 жовтня 2018 18:40
ГРИФ ІМЗО.pdf
25 жовтня 2018 18:40
СЭС_Prestigio MB.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Авторизація Веско.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Проект договору.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Статут з доповненням.pdf
25 жовтня 2018 18:40
MuitiBoard-_Prestigio Plaza Limited.pdf
25 жовтня 2018 18:40
відгук.pdf
25 жовтня 2018 18:40
відгук веско.pdf
25 жовтня 2018 18:40
ДОВIДКА ПРО ПРАЦIВНИКIВ.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Витяг_03072018.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Наказ про призначення.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Аналогічні договора.pdf
25 жовтня 2018 18:40
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

10 листопада 2018 13:51
Електронний підпис
10 листопада 2018 13:46
Довідка МВС .pdf
10 листопада 2018 13:46
Довідка про корупцію.pdf
10 листопада 2018 13:46
Довідка ДФС .pdf
25 жовтня 2018 10:29
Електронний підпис
25 жовтня 2018 10:27
Статут.pdf
25 жовтня 2018 10:27
Сертифікат УЧН.pdf
25 жовтня 2018 10:27
Паспорт Табачин Ю.М.pdf
25 жовтня 2018 10:27
Висновок № УЧН-17.D.355 .pdf
25 жовтня 2018 10:27
Довідка 1ДФ.pdf
25 жовтня 2018 10:27
Сертифікат Mozabook.pdf
25 жовтня 2018 10:27
Свідоцтво МОН.pdf
25 жовтня 2018 10:27
Гриф МОН на MozaBook.pdf
25 жовтня 2018 10:27
Договір інт. панелі.pdf
25 жовтня 2018 10:27
8.Проект договору.pdf
25 жовтня 2018 10:27
Висновок СЕС EdPro.pdf
25 жовтня 2018 10:27
15.Лист про виробника.pdf
25 жовтня 2018 10:27
Витяг з ЄДР 20.09.2018.pdf
25 жовтня 2018 10:27
Витяг платника ПДВ.pdf
25 жовтня 2018 10:27
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 17:17
Електронний підпис
25 жовтня 2018 17:13
8. Сертифікати.pdf
25 жовтня 2018 17:13
7. Стаття 17.pdf
25 жовтня 2018 17:13
4. Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2018 17:13
3. Інші документи.pdf
25 жовтня 2018 17:13
1. Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

ТОВ Бі-Про

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#36287850
Відхилено 502 710,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 22:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Переможець 502 716,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 22:35

Документи

02 листопада 2018 22:37
Електронний підпис
02 листопада 2018 22:37
протокол 3 відхил веско.pdf

Документи

06 листопада 2018 22:35
Електронний підпис
06 листопада 2018 22:35
протокол 4 едпро.pdf
02 листопада 2018 22:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2018 22:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
502 716,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2018 22:35
Електронний підпис
06 листопада 2018 22:35
протокол 4 едпро.pdf
02 листопада 2018 22:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 00:18
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 23:53
договір 338.pdf укладений
20 листопада 2018 23:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 502 716,00
UAH з ПДВ