Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2018-10-10-001509-a a25934f83f534a23bdc76acb303ed8b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кагаловський Петро Григорович

+380504694239 PETER16931@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСТИТУТ ГІДРОБІОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 05417029
Місцезнаходження: 04210, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 12
Контактна особа: Кагаловський Петро Григорович
+380504694239
PETER16931@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2018 15:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Персональний комп'ютер згідно технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, Київська обл., Київ, пр. Героїв Сталінграда, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2018  —  02 листопада 2018
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 11 жовтня 2018 09:59
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 10:31
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!

В Додатку 2 Технічні вимоги чітко вказано: "Учасник має право запропонувати еквівалент відповідного товару, з характеристиками не гіршими за ті що вказані в технічних вимогах".
Таким чином документацією аукціону вже передбачено допуск на торги еквіваленти товару, що є предметом закупівлі.

Сподіваємось на вашу участь в аукціоні!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-10-001509-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3097209703
Дата подання: 21 жовтня 2018 20:17
Дискваліфікація ТОВ "КомпаКом"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КомпаКом" в тендерній закупівлі UA-2018-10-10-001509-a, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонований товар - Персональні комп’ютери не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- замовник в своїй тендерній документіції (Додаток 2) прописав вимоги - Материнська плата MSI B350M PRO-VDH з моделью чипсета AMD B350. В пропозиції ТОВ "КомпаКом" замість B350M PRO-VDH з моделью чипсета AMD B350, запропонував Материнская плата ASRock A320M-HDV з моделью чипсета AMD А320, який значно гірший за параметрами, а також його за аналог взагалі розглядати не можна, так як у нього різні ЧІПСЕТИ.
Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 1197- VII, ФОП Зуб О.О., як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовник, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Розділом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” №35 13.04.2016р. визначено, що у випадку виявлення порушення, Користувач може звернутися до Замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. З огляду на наведене, на підставі положень, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р.,
1. Враховуючи наведене вище, керуючись п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 ретельно розглянути пропозицію ТОВ "КомпаКом", та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2018 14:41
Вимогу детально розглянуто та встановлено, що пропозиція ТОВ "КомпаКом" не відповідає умовам закупівлі - Технічним вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником.
Замість заявленої замовником материнської плати MSI B350M PRO-VDH ТОВ "КомпаКом" пропонує материнську плату AM4 (A320) AsRock A320M-HDV, A320.
На підставі вищезазначеного прийняти рішення по даній вимозі «Задоволено».

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 37 600,00
UAH з ПДВ
37 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 46 787,00
UAH з ПДВ
46 787,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 49 680,00
UAH з ПДВ
49 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 12:54
AOC.jpg
17 жовтня 2018 12:44
Пропозиция 37600.pdf
17 жовтня 2018 12:44
Сертификаты GTL.rar
17 жовтня 2018 12:44
СервисЦентры.pdf
17 жовтня 2018 12:44
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
17 жовтня 2018 12:44
о несертификации.pdf
17 жовтня 2018 12:44
Документи Компаком.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 37 600,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2018 14:50
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 46 787,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2018 14:12

Документи

23 жовтня 2018 14:50
Протокол 23.10.18.docx

Документи

24 жовтня 2018 14:12
Протокол 24.10.18.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2018 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
46 787,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2018 14:12
Протокол 24.10.18.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_94 стр5.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр12.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр19.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр17.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр18.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр16.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр15.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр14.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр6.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр13.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр10.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр11.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр8.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр4.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр9.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр3.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр7.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр2.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25
Договір_94 стр1.pdf укладений
05 листопада 2018 17:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 46 787,00
UAH з ПДВ