Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту планетарних редукторів до колійних машин»
Очікувана вартість
336 000,00 UAH
UA-2018-10-10-001370-c ff22ce4dfa7a4d138bb37f8e6a92b584
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 08:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 11:32
Очікувана вартість: 336 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Послуги з ремонту планетарних редукторів до колійних машин»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 15:05
ТД _Ремонт_планет_редукторів_ ПЦМКР_09.10.2018.doc
10 жовтня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 15:05
ТД _Ремонт_планет_редукторів_ ПЦМКР_09.10.2018.doc
10 жовтня 2018 14:20
ТД _Ремонт_планет_редукторів_ ПЦМКР_09.10.2018.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-07-000099 ● 3674b56b292b4eb39dd396615276df7e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019 14:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.02.2019 № 31

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 06.02.2019 № 31


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-10-10-001370-c 10.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-13 09:30:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту планетарних редукторів до колійних машин» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-10-001370-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-16 22:39:07

Відповідь

План на закупівлю послуги з ремонту планетарних редукторів до колійних машин вже було оприлюднено 26 бер. 2018 22:41. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2018-03-26-005906-b

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-13 10:51:29

Відповідь

План на закупівлю послуги з ремонту планетарних редукторів до колійних машин вже було оприлюднено 26 бер. 2018 22:41. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2018-03-26-005906-b

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 березня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВПК ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ 335 947,20
UAH з ПДВ
335 947,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЙЛАНТ-ДНІПРО 335 967,50
UAH з ПДВ
335 967,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 15:09
Тендерна пропозиція 2.pdf
25 жовтня 2018 17:48
Статут.pdf
25 жовтня 2018 17:48
Протокол 4.pdf
25 жовтня 2018 17:48
Протокол 3.pdf
25 жовтня 2018 17:48
Витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2018 17:48
Технічні вимоги.pdf
25 жовтня 2018 17:48
Ліцензія.zip
25 жовтня 2018 17:48
Калькуляція.pdf
25 жовтня 2018 17:47
Довідка щодо ст.17.pdf
25 жовтня 2018 17:47
Довідка ндт.pdf
25 жовтня 2018 17:47
Довереность.zip
25 жовтня 2018 17:47
Дані на послуги.pdf
25 жовтня 2018 17:47
гарантия.zip
25 жовтня 2018 17:47
гарантия 7059.PDF

Публічні документи

25 жовтня 2018 18:03
Кваліфікаційна чатина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВПК ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ

ТОВ АЙЛАНТ-ДНІПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВПК ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ
#37230489
Переможець 335 947,20
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 21:20

Документи

13 листопада 2018 21:20
Електронний підпис
13 листопада 2018 21:19
1043.pdf
06 листопада 2018 08:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2018 21:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВПК ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ
#37230489
335 947,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2018 21:20
Електронний підпис
13 листопада 2018 21:19
1043.pdf
06 листопада 2018 08:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:51
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 10:14
18322.pdf укладений
04 грудня 2018 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 335 590,20
UAH з ПДВ