Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Контактна особа: |
Юрій +380444069837 crekm.dog1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2018 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2018 11:32 |
Очікувана вартість: | 336 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2018 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2018 15:05 |
ТД _Ремонт_планет_редукторів_ ПЦМКР_09.10.2018.doc |
10 жовтня 2018 15:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 жовтня 2018 15:05 |
ТД _Ремонт_планет_редукторів_ ПЦМКР_09.10.2018.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-07-000099 ● 3674b56b292b4eb39dd396615276df7e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.02.2019 № 31
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.02.2019 № 31
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-10-10-001370-c 10.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-13 09:30:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту планетарних редукторів до колійних машин» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-10-001370-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-16 22:39:07
Відповідь
План на закупівлю послуги з ремонту планетарних редукторів до колійних машин вже було оприлюднено 26 бер. 2018 22:41. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2018-03-26-005906-b
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-13 10:51:29
Відповідь
План на закупівлю послуги з ремонту планетарних редукторів до колійних машин вже було оприлюднено 26 бер. 2018 22:41. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2018-03-26-005906-b
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВПК ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ #37230489 |
Переможець |
335 947,20
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2018 21:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2018 10:14
|
18322.pdf | укладений |
04 грудня 2018 10:02
|